Als ik langs de Pauluskerk in Rotterdam fiets zie ik ook altijd een hoop mensen met een lage Body Mass Index. Allemaal aan de heroïne.quote:Eerdere studies toonden het verband tussen wietgebruik en een lagere Body Mass Index al aan.

Er is ook niks mis met goede heroïne. Helaas krijgen mensen vanwege het verbod alleen slechte heroïne en moeten ze buiten slapen.quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:01 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Als ik langs de Pauluskerk in Rotterdam fiets zie ik ook altijd een hoop mensen met een lage Body Mass Index. Allemaal aan de heroïne.

Natuurlijk krijg je geen honger als je continue cakejes eet.quote:Op woensdag 15 mei 2013 13:57 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Daar heb je een punt bij je 2e opmerking. Dat laatste zegt natuurlijk helemaal niks. Verder eet ik denk ik nu een jaar of 4-5 geregeld cakes en ik heb nog nooit echt extreem veel honger gehad.

En na een chemokuur.quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:44 schreef Perrin het volgende:
[..]
Dat cannabinoïden eetlust opwekken is geen fabeltje:
http://en.wikipedia.org/w(...)l#Appetite_and_taste
Sterker nog, het is een reden om ze voor te schrijven bij sommige aandoeningen die problemen geven met je eetlust (anorexia, hiv).

Bij MS of een depressie.quote:

1 plakje man.quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:29 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Natuurlijk krijg je geen honger als je continue cakejes eet.
 Op een lege maag uiteraard.
   Op een lege maag uiteraard.  

Ik kan bijna geen eten binnenhouden zonder, maar ik eet niet meer dan 'normaal'quote:Op woensdag 15 mei 2013 12:59 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Ehm, ik rookte het toen ik nog nachtdiensten moest draaien. Daar slaap je prima op als je thuiskomt en er eentje rookt. Met steeds de bijbehorende vreetkick. Weet je wat ik denk? Dat je dat niet meer hebt als je idioot veel joints rookt.

geven ze geen biologieles meer op school?quote:Op woensdag 15 mei 2013 13:18 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Juist niet. Als je lichaam al dat vreten massaal gaat verteren zou je lichaam juist enorm veel energie opslaan.
In de vorm van vet dus.

Hallo cannabis.quote:Op woensdag 15 mei 2013 13:29 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
moet je wel heel veel energie verbruiken wil je geen overschot aan calorieen binnenkrijgen en houden.

ja hoi dokter, ik drink graag bier en eet cake, waarom val ik niet af?quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:29 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Natuurlijk krijg je geen honger als je continue cakejes eet.

Als je geen eten binnen kan houden zonder wiet, dan heb je een niet te onderschatten probleem.quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:39 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Ik kan bijna geen eten binnenhouden zonder, maar ik eet niet meer dan 'normaal'
Je krijgt er honger van ja, maar jezelf volvreten is gewoon een gebrek aan zelfcontrole geen effect van cannabis..

Verlicht ons met jouw alwetende wijsheid Mahatma Gandhi.quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:41 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
geven ze geen biologieles meer op school?

Omdat het geen kwestie is van honger maar oncontroleerbare krampen, en ja dat is een probleem ja.quote:Op donderdag 16 mei 2013 07:11 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Als je geen eten binnen kan houden zonder wiet, dan heb je een niet te onderschatten probleem.
Hoezo zou het geen effect van wiet zijn als je er honger van krijgt?
|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |