Ik krijg nu een perm ban omdat ik dat vroeg van Joeyquote:Op woensdag 15 mei 2013 13:54 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat soort dingen moeten altijd in goed overleg natuurlijk, dat kan hij niet zomaar gaan doen, wat denk je wel niet?
Hmm, kan ik ik jou nu bevelen geven? dan beveel ik je om een welkom topic te maken voor mequote:Op woensdag 15 mei 2013 13:54 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat soort dingen moeten altijd in goed overleg natuurlijk, dat kan hij niet zomaar gaan doen, wat denk je wel niet?
Nee natuurlijk niet.quote:Op woensdag 15 mei 2013 13:55 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik krijg nu een perm ban omdat ik dat vroeg van Joey
quote:Op woensdag 15 mei 2013 13:55 schreef JoeyDB het volgende:
[..]
Hmm, kan ik ik jou nu bevelen geven? dan beveel ik je om een welkom topic te maken voor me
hey wacht eens, een perm ban is iets anders dan dat ik je verwijder héquote:Op woensdag 15 mei 2013 13:55 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik krijg nu een perm ban omdat ik dat vroeg van Joey
Wat heb je nou gedaan met je rechten?quote:Op woensdag 15 mei 2013 13:55 schreef JoeyDB het volgende:
[..]
hey wacht eens, een perm ban is iets anders dan dat ik je verwijder hé
Hahahaha te laat je blauwe kleurtje is weg!quote:Op woensdag 15 mei 2013 13:55 schreef JoeyDB het volgende:
[..]
hey wacht eens, een perm ban is iets anders dan dat ik je verwijder hé
Ik zag allerlei buttons, ik heb op elke button één keer geklikt, er moet dan vast iets gebeurenquote:Op woensdag 15 mei 2013 13:56 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Wat heb je nou gedaan met je rechten?
Daar heb je nog eens een goed punt, ik update meteen mijn CV even!quote:Op woensdag 15 mei 2013 13:58 schreef VMSDKR het volgende:
Als je zegt dat je FA bent geweest van Nederlands' grootste forum lieg je in ieder geval niet. Staat goed op je CV.
Ja dat viel mij ook al op.quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:03 schreef LompeHork het volgende:
Ik denk dat ik hosselaar.woensel's rechten maar weer afneem, hij loopt allemaal topics te deleten.
Ja, ik zag het ook. Helemaal geen succes dit. Doet maar wat, leest niet.quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:03 schreef LompeHork het volgende:
Ik denk dat ik hosselaar.woensel's rechten maar weer afneem, hij loopt allemaal topics te deleten.
Kom er met m'n hoofd niet bij, nemen we iemand aan, krijg je er dit voor terugquote:Op woensdag 15 mei 2013 14:04 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Ja, ik zag het ook. Helemaal geen succes dit. Doet maar wat, leest niet.
Je maakte er een zooitje van man, ben nu alles weer aan het opschonen, kost me minstens een half uur.quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:05 schreef hosselaar.woensel het volgende:
pls laat me mod blijven ik delete alleen slechte topics
Mailen danquote:Op woensdag 15 mei 2013 14:05 schreef Insomnia_ het volgende:
Misschien ben ik wat.
Ben gematigd hosselaar.
quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:05 schreef hosselaar.woensel het volgende:
pls laat me mod blijven ik delete alleen slechte topics
jammer ik dacht dat ik het goed deedquote:Op woensdag 15 mei 2013 14:06 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Je maakte er een zooitje van man, ben nu alles weer aan het opschonen, kost me minstens een half uur.
[..]
Mailen danmet motivatie dan wel he?
Sorry. Misschien over een jaar of 5.quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:08 schreef hosselaar.woensel het volgende:
[..]
jammer ik dacht dat ik het goed deed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |