Ongeveer 2x de helft.quote:Op woensdag 15 mei 2013 13:04 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
Hoeveel sollicitaties hebben jullie inmiddels binnen trouwens?
Heb je wat gestuurd dan? :Squote:Op woensdag 15 mei 2013 13:10 schreef hosselaar.woensel het volgende:
[..]
eh kan je mij zo even mod maken dan
Jou naanNquote:Op woensdag 15 mei 2013 13:13 schreef hosselaar.woensel het volgende:
[..]
tenet in dit topic ik zou best wel mod willen zijn. Ben zeker meest goed keus hiervoor!!
Ja, dat gaat dus niet, je moet mailen, zie de OP.quote:Op woensdag 15 mei 2013 13:13 schreef hosselaar.woensel het volgende:
[..]
tenet in dit topic ik zou best wel mod willen zijn. Ben zeker meest goed keus hiervoor!!
pls doe gewoon. we weten allebei dat ik de beste keus benquote:Op woensdag 15 mei 2013 13:20 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja, dat gaat dus niet, je moet mailen, zie de OP.
Je stuurt maar een mail.quote:Op woensdag 15 mei 2013 13:22 schreef hosselaar.woensel het volgende:
[..]
pls doe gewoon. we weten allebei dat ik de beste keus ben
quote:Op woensdag 15 mei 2013 13:27 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dagelijkse portie hapvoer he? Moet ook gebeuren.
Oh wacht, hij is serieus.quote:Op woensdag 15 mei 2013 13:27 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dagelijkse portie hapvoer he? Moet ook gebeuren.
quote:Op woensdag 15 mei 2013 13:33 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
De kerel heeft nog op send gedrukt ook.
Nou, maak hem maar blauw dan, heeft hij wel verdiend na zo'n heldere brief.quote:Op woensdag 15 mei 2013 13:33 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
De kerel heeft nog op send gedrukt ook.
Ok.quote:Op woensdag 15 mei 2013 13:35 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nou, maak hem maar blauw dan, heeft hij wel verdiend na zo'n heldere brief.
Bedankt zal me zeker goed inzetten en jullie zullen geen spijt krijgen!! Ben ik al blauwquote:Op woensdag 15 mei 2013 13:36 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, je bent de nieuwe ONZ-mod.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |