en lethalninja is FA?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:28 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
[..]
LethalNinja vindt dat ik baggertopics aanmaak en poepreacties heb. Hij dreigt zelfs met een banVolgens de bookies lig ik uit de race.
Neu maar die lijntjes zullen wel kort zijn denk ik dan maar. 5 notes in 4 dagen.quote:
Jij post kwaliteit dus zullen vast positieve notes zijn!quote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:30 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
[..]
Neu maar die lijntjes zullen wel kort zijn denk ik dan maar. 5 notes in 4 dagen.Gaat nergens over.
En dan zul je zien dat ie gewoon zwart blijftquote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:33 schreef nodig het volgende:
Nog even een screenshot nemen van mijn naam voordat die blauw word als aandenken
In dat geval ga ik keihard huilen en flikker ik mn pc het raam uitquote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:36 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
En dan zul je zien dat ie gewoon zwart blijft
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
over 48 uur posts met nodig pics van je pcquote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:39 schreef nodig het volgende:
inb4 over 48 uur posts met nodig pics van je pc
Ik niet.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:19 schreef JoeyDB het volgende:
Nou ik ben benieuwd wie o wie het geworden is
Je hebt niet gesolliciteerd?quote:
Je kan nog een dikke 2,5 uur solliciterenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:19 schreef JoeyDB het volgende:
Nou ik ben benieuwd wie o wie het geworden is
Ik denk dat je 3,5 bedoelde destijd of wordt ie alles gekozen voor 12uur? dan is het zo'n oud en nieuw momentjequote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:30 schreef nodig het volgende:
[..]
Je kan nog een dikke 2,5 uur solliciteren
Je hebt gelijkquote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:54 schreef spierbal het volgende:
[..]
Ik denk dat je 3,5 bedoelde destijd of wordt ie alles gekozen voor 12uur? dan is het zo'n oud en nieuw momentje
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:13 schreef Tally het volgende:
Als de juiste persoon (in de ogen van de FA/A's) solliciteert maakt het niet uit of het voor 12 uur solliciteert of morgenochtend om 8 uur
ik denk dat de FA's zelfs allang weten wie ze nemen, maar om het officieel te houden moet het gewoon tot 17 mei mogelijk zijn natuurlijkquote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:13 schreef Tally het volgende:
Als de juiste persoon (in de ogen van de FA/A's) solliciteert maakt het niet uit of het voor 12 uur solliciteert of morgenochtend om 8 uur
Misschien ben ik naief maar ik denk echt dat ze het nog niet wetenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:17 schreef KoekiMonster het volgende:
[..]
ik denk dat de FA's zelfs allang weten wie ze nemen, maar om het officieel te houden moet het gewoon tot 17 mei mogelijk zijn natuurlijk
het is 5 voor 12, ik weet bijna wel zeker dat het op zijn minst nog niet unaniem is, maar ze hebben vast en zeker wel een favoriet in het achterhoofd zittenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:39 schreef Tally het volgende:
[..]
Misschien ben ik naief maar ik denk echt dat ze het nog niet weten
Uiteraard! Maar dat hebben de modjes zelf ookquote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:44 schreef KoekiMonster het volgende:
[..]
het is 5 voor 12, ik weet bijna wel zeker dat het op zijn minst nog niet unaniem is, maar ze hebben vast en zeker wel een favoriet in het achterhoofd zitten
Ik voel me vereerd, echt.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:54 schreef Tally het volgende:
[..]
Uiteraard! Maar dat hebben de modjes zelf ook
Frank? Die zit op KLB he?quote:Op zondag 19 mei 2013 03:33 schreef spierbal het volgende:
[..]
Ik voel me vereerd, echt.
Ik denk alleen niet dat het unaniem is, dat komt door Frank.
Dus niet alle modders komen bij elkaar alleen het onz clubje beslist erover? of stelt iemabd aan bij de FA?quote:Op zondag 19 mei 2013 14:58 schreef Moira. het volgende:
[..]
Frank? Die zit op KLB he?
Dit gaat over ONZ
Het is aan de Forum Admins.quote:Op zondag 19 mei 2013 16:00 schreef spierbal het volgende:
[..]
Dus niet alle modders komen bij elkaar alleen het onz clubje beslist erover? of stelt iemabd aan bij de FA?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |