En altijd die geweldige 3voor12 sessies, en bijna allemaal hoofdpodium concerten van een festival ook wel gewoon streamen. Ik luister zeker die sessies vaak terug. Fantastisch.quote:Op woensdag 15 mei 2013 11:58 schreef ranja het volgende:
Oja en soms een stream van een concert van een festival... al luister ik die toch zelden terug.
quote:Op woensdag 15 mei 2013 12:35 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
3voor12, de reden dat we nu 'Live Request' en 'Terug naar Lowlands' hebben op tv ipv Loladamusica.
Is dit een negatieve of een positieve opmerking?quote:Op woensdag 15 mei 2013 12:35 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
3voor12, de reden dat we nu 'Live Request' en 'Terug naar Lowlands' hebben op tv ipv Loladamusica.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
Negatief. Prima instituut voor internet, dat 3voor12. Maar het heeft teveel invloed op de muziekprogramma's van de VPRO op tv. Al die opnames moeten daar ook uitgebuit worden met als gevolg zouteloze programma's die een beetje leunen op die opnames.quote:Op woensdag 15 mei 2013 13:09 schreef Norrage het volgende:
[..]
Is dit een negatieve of een positieve opmerking?
quote:Op woensdag 15 mei 2013 13:09 schreef Norrage het volgende:
[..]
Is dit een negatieve of een positieve opmerking?Imo negatief en terecht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
errrr wat? Het meest alternatieve dat ik ooit gehoord heb op 3voor12 op de radio is john coltranequote:"Vijftien jaar later zijn we bondgenoten. We draaien elke avond alternatieve popmuziek als onderdeel van 3FM."
Wat een onzin, Werkelijk elk genre muziek staat erop. Zelfs jazzplaten.quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:02 schreef Catch22- het volgende:
kutmuziekding. Alleen de luisterpaal is leuk omdat er wel eens hiphop op staat. Verder alleen maar van die inspiratieloze gitaarbandjes.
quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:00 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Villa 65 was idd veel alternatiever dan 3voor12 radio.
Ohw, wat mis ik die tijd!..quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:00 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Villa 65 was idd veel alternatiever dan 3voor12 radio.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |