SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)megen-opgepakt.dhtml
[ Bericht 4% gewijzigd door Frutsel op 15-05-2013 11:55:18 ]Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
Wtf is dat voor een tokkiebuurt...quote:De politie heeft haast gemaakt met de aanhouding, omdat bewoners van de wijk Hatert, bij het kanaal, het recht in eigen hand dreigden te gaan nemen. Dinsdagavond verzamelden zich groepen wijkbewoners bij een flat in de wijk waar de hondeneigenaar volgens hen zou wonen. De politie had tot in de nacht de grootste moeite om de gemoederen te bedaren.
Hatertquote:Op woensdag 15 mei 2013 11:41 schreef tong80 het volgende:
De politie heeft haast gemaakt met de aanhouding, omdat bewoners van de wijk Hatert, bij het kanaal, het recht in eigen hand dreigden te gaan nemen. Dinsdagavond verzamelden zich groepen wijkbewoners bij een flat in de wijk waar de hondeneigenaar volgens hen zou wonen. De politie had tot in de nacht de grootste moeite om de gemoederen te bedaren.
quote:Op woensdag 15 mei 2013 11:43 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Wtf is dat voor een tokkiebuurt...
Dat is toch ook niet zo verbazingwekkend als je naar het type hond kijkt? Vechthonden zijn vooral iets wat tokkies aanspreekt.quote:Op woensdag 15 mei 2013 11:43 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Wtf is dat voor een tokkiebuurt...
Dat eigen rechter willen spelen is wel een verontrustende trend. Het wachten is op de eerste dode.quote:Op woensdag 15 mei 2013 11:45 schreef motorbloempje het volgende:
Ach, eigen rechter spelen is niet al te slim, maar men is wel terecht pissig. Beetje een hond doodmartelen en dumpen in een kanaal(los van of de eigenaar daar ook daadwerkelijk woonde, etc.)
Eigenlijk wel jammer dat er om die reden haast wordt gemaakt. Er moet altijd haast worden gemaaktquote:Op woensdag 15 mei 2013 11:41 schreef tong80 het volgende:
De politie heeft haast gemaakt met de aanhouding, omdat bewoners van de wijk Hatert, bij het kanaal, het recht in eigen hand dreigden te gaan nemen.
ik zeg het amper voor mezelf, maar vind jij het heel normaal dat er in een plek waar kids komen van 12-13 dat je een doodgeslagen hond in een sporttas ziet? zo wel dan spoor je echt niet.quote:Op woensdag 15 mei 2013 11:52 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Als je stoer genoeg bent om met kanker te schelden, dat moet een foto of twee van een dooie hond toch goed voor je te verdragen zijn?
Zie hierboven, vind je het dan wel normaal ?quote:Op woensdag 15 mei 2013 11:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En je denkt dat zo schelden je iets gaat opleveren? Doe niet zo overtrokken man.
Vind jij het normaal om op plekken waar kids komen van 12-13 met 'tyfusautist' en 'kanker' te gaan schelden?quote:Op woensdag 15 mei 2013 11:55 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik zeg het amper voor mezelf, maar vind jij het heel normaal dat er in een plek waar kids komen van 12-13 dat je een doodgeslagen hond in een sporttas ziet? zo wel dan spoor je echt niet.
ja want kijk maar uit, als iemand blauw is moet je ze opeens eren als goden.quote:Op woensdag 15 mei 2013 11:55 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Ja, er zitten hier mensen die zich afsjorren op dode dieren.
Grow up sneu kind. Doe eens normaal ipv zo zielig te doen, helemaal tegen een mod. Ik zie een ban aankomen wegens crewbash.
had banden van met satudarah hoor ik uit betrouwbare bron eigenaar van hond.quote:Op woensdag 15 mei 2013 11:56 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik las op Facebook dat de 'eigenaar' onrechtmatig aan die hond is gekomen. De oude (?) of familie van de rechtmatige eigenaar is toen op Facebook mensen gaan oproepen om naar die mishandelaar zijn huis te gaan, inclusief het erbij posten van adres en foto.
Soms moet je even afdalen tot een bepaald niveau om jezelf begrijpelijk te maken, ik zal nu weer omschakelen naar een niveau zonder schelden en verwensingen. Excuus.quote:Op woensdag 15 mei 2013 11:55 schreef Doublepain het volgende:
[..]
wat is dit voor wen mongolische vergelijking
Oh ja, dat zal de arme kinderzieltjes wel kwaad doen hoor. Zonder het nieuwsbericht erbij had je moeten gokken waar het in godsnaam overging, die foto.quote:Op woensdag 15 mei 2013 11:56 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Zie hierboven, vind je het dan wel normaal ?
Tegenwoordig wel ja, ze kankeren er op los tegenwoordig. Niks aan te doenquote:Op woensdag 15 mei 2013 11:56 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Vind jij het normaal om op plekken waar kids komen van 12-13 met 'tyfusautist' en 'kanker' te gaan schelden?
Dat gezeik altijd om het woord kanker ookquote:Op woensdag 15 mei 2013 11:56 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ga anders lekker een paar seizoenen de serie over mijn lijk kijken van bnn. Dan weet je waar je mee scheldt.
Bedankt dat je het iig even in een spoiler gezet heb.quote:Op woensdag 15 mei 2013 11:57 schreef HeatWave het volgende:
n je prima met normale woorden aangeven dat het in een spoiler moet, ipv met je kankermongool.
Okee. Dan zullen we eens zien hoe je piept als je het daadwerkelijk krijgt. Laat je het dan even weten?quote:Op woensdag 15 mei 2013 11:58 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Dat gezeik altijd om het woord kanker ook
Als dit soort meuk hier mag, dan mag er ook gescholden worden hier ok ? worden toch ongeveer even veel mensen mee 'geschokt'
Die tieten mogen nou eenmaal niet van Google, die FOK! in leven houdt met advertentieinkomsten. "wij" van FOK! zelf willen ook graag overal tieten hoor, maar dat KAN gewoon niet als FOK! wil overleven.quote:Op woensdag 15 mei 2013 11:59 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Bedankt dat je het iig even in een spoiler gezet heb.
En ja, ik scheld nou eenmaal veel en vind dat tevens van tongMaar nu wijken we van het onderwerp af, het is blijkbaar geen probleem om dode dieren hier neer te zetten en dat vind ik te belachelijk voor woorden als je voor een simpele post met 2 gigantisch mooie tieten erin al een ban kan krijgen
Dan moeten ze een dooie hond ook wel aan kunnenquote:Op woensdag 15 mei 2013 11:57 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Tegenwoordig wel ja, ze kankeren er op los tegenwoordig. Niks aan te doen
Doodstraf voor de opgepakte man.quote:Op woensdag 15 mei 2013 12:05 schreef dieenebart het volgende:
Maar goed. Die kerel is opgepakt. De hond is dood. De vorige eigenaar heeft een heksenjacht ontketend.
Wie wordt nu waarvoor aangeklaagd?
- Honden doodmaken en vervolgens dumpen in een vaart mag niet.
- (Oproepen tot) eigenrichting mag ook niet.
Passende straf?
Op facebook e.d. had men binnen een paar uur voor elkaar wat de politie niet kon.quote:Op woensdag 15 mei 2013 12:05 schreef dieenebart het volgende:
Maar goed. Die kerel is opgepakt. De hond is dood. De vorige eigenaar heeft een heksenjacht ontketend.
Passende straf?
Nederland kennende, 20minuten knuffelen met elkaar en op de thee bij het plaatselijke buurthuisquote:Op woensdag 15 mei 2013 12:05 schreef dieenebart het volgende:
Passende straf?
Wat? je gaat toch geen gast opzoeken die zijn eigen hond doodmaakt. Straks krijg je nog mensen op bezoek omdat je je eigen kippen slacht.quote:
Milde steniging lijkt me gepast.quote:Op woensdag 15 mei 2013 12:05 schreef dieenebart het volgende:
Passende straf?
Net in spartacus gezien , zag er goed uitquote:
Volgens de vorige eigenaar heeft hij het dier onder valse voorwendselen verkregen.quote:Op woensdag 15 mei 2013 12:07 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Wat? je gaat toch geen gast opzoeken die zijn eigen hond doodmaakt. Straks krijg je nog mensen op bezoek omdat je je eigen kippen slacht.
Ook maar afwachten of die geruchten waar zijn... Overdreven gedoe altijd over dode beesten. Moet er niet aan denken dat er zo'n groep boze tokkies voor mijn deur gaat staan als ik hun pitbull doodrijd.quote:Op woensdag 15 mei 2013 12:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgens de vorige eigenaar heeft hij het dier onder valse voorwendselen verkregen.
Alsof ik geschokt ben door jou.quote:Op woensdag 15 mei 2013 11:58 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Dat gezeik altijd om het woord kanker ook
Als dit soort meuk hier mag, dan mag er ook gescholden worden hier ok ? worden toch ongeveer even veel mensen mee 'geschokt'
Dus de kerel die een hond doodmaakt, krijgt de doodstraf.quote:
eensgelijk oude vrindquote:Op woensdag 15 mei 2013 12:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Alsof ik geschokt ben door jou.
Heb alleen maar medelijden.
Noem dat maar simpel.quote:Op woensdag 15 mei 2013 11:59 schreef Jimbo het volgende:
en dat vind ik te belachelijk voor woorden als je voor een simpele post met 2 gigantisch mooie tieten erin al een ban kan krijgen
Zal ik de rooie hond posten ?quote:Op woensdag 15 mei 2013 12:01 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dan moeten ze een dooie hond ook wel aan kunnen
Omdat de dreiging bestaat dat burgers het recht in eigen hand nemen, houdt de politie deze man aan. Ze hadden anders waarschijnlijk helemaal niks met deze zaak gedaan...quote:De politie heeft haast gemaakt met de aanhouding, omdat bewoners van de wijk Hatert, bij het kanaal, het recht in eigen hand dreigden te gaan nemen.
Heel de straat liep hier pas uit toen er een goudvis in het kanaal werd gegooid. Kwaaie meute dit dat.quote:Op woensdag 15 mei 2013 12:15 schreef DorperTed. het volgende:
Puur de aaibaarheidsfactor van dat beestje. Als iemand ze goudvissen door de plee spoelt kraait er geen haan naar.
Ik vind het altijd maar vreemd dat mensen zich er zo over kunnen opwinden. Wat deze meneer gedaan heeft is vreselijk en hij dient daarvoor passend gestraft te worden. Maar om dan het leven van die man kapot te maken en hem op te komen zoeken.. Ergens krijg ik de indruk dat die mensen niet echt een doel in leven hebben, of een heel verkeerd doel hebben.quote:Op woensdag 15 mei 2013 12:17 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Heel de straat liep hier pas uit toen er een goudvis in het kanaal werd gegooid. Kwaaie meute dit dat.
De hond werd gebruikt voor gevechten. Blijkbaar een keer verloren en weinig meer waard.quote:Op woensdag 15 mei 2013 12:19 schreef starla het volgende:
Zullen we maar eerst even zijn kant van het verhaal horen?
Voor hetzelfde geld werd hij aangevallen door die hond. Als het mijn leven of die van een hond is, mep ik er ook één zonder pardon dood.
Dus onschuldig tot het tegendeel bewezen is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |