SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groepschat:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Teamspeak 3:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ingame namen van FOK!kersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ARAM is echt zo random dat het me op zich niet verbaast dat je zoveel losses na elkaar kan hebben.
Soms is je team zo kansloos dat je eigenlijk beter maar meteen kan opgeven, of je tegenstanders moeten echt eerste klas downies zijn.![]()
Maar BG was diamond/challenger elo bij aram matchmakingquote:Op woensdag 15 mei 2013 11:34 schreef ApoclysmX het volgende:
ARAM is echt zo random dat het me op zich niet verbaast dat je zoveel losses na elkaar kan hebben.
Soms is je team zo kansloos dat je eigenlijk beter maar meteen kan opgeven, of je tegenstanders moeten echt eerste klas downies zijn.![]()
![]()
In zijn hoofd waarschijnlijk.quote:Op woensdag 15 mei 2013 11:36 schreef kensei het volgende:
[..]
Maar BG was diamond/challenger elo bij aram matchmaking :![]()
BG is een retard, en die heeft t er inderdaad maar moeilijk mee...quote:Op woensdag 15 mei 2013 11:44 schreef Lamabal het volgende:
Aram is te makkelijk. Tenzij je retards hebt![]()
Dat valt ook nog mee.quote:![]()
------------------------
Zou jayce eigenlijk geen jax counter moeten zijn? Pre-6 kun je niks met jax maar na lvl 6 nadat je je passive hebt opgebouwd bewaar je je ult proc voor jayce en BAM 50% hp weg in 3 sec no kidding, tenzij hij in hammerstance is.We're slowly approaching inevitable death.![]()
Wat ik niet snap hm.. waarom een skin voor Morgana terwijl die er al een lading heeft? Er zijn zoveel champs met maar 2 skins.![]()
Morgana dus. ;pquote:Op woensdag 15 mei 2013 13:52 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Wat is deze champ.![]()
Zit er ingame wel creepy uit.![]()
Rust in vrede zoete prins
Nieuwe Sejuani is echt godlikeEven 2 games mee gejungled, mijn god wat een CC en wat een damage.
![]()
Omdat er best veel champs zijn waar je niet veel nieuwe skins voor kunt maken. Udyr, Yorick, Trundle dat soort champions kun je niet veel aan veranderen zonder dat de hele champion gereworkt moet worden.quote:Op woensdag 15 mei 2013 13:52 schreef ApoclysmX het volgende:
Wat ik niet snap hm.. waarom een skin voor Morgana terwijl die er al een lading heeft? Er zijn zoveel champs met maar 2 skins.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+![]()
Aan het smurfen met wat vrienden (die beginnen net dus wil niet op mijn main want dan gaan ze voeren) ontdekte ik Annie. Damn. Die is bestwel sterk. Dus ook op mn main gekocht, bam, eerste potje 14/3/13
En nu weer terug naar school.![]()
Als je de combo's van Annie goed uitvoert heb je meestal wel een instakill.quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:22 schreef Newbie114 het volgende:
Aan het smurfen met wat vrienden (die beginnen net dus wil niet op mijn main want dan gaan ze voeren) ontdekte ik Annie. Damn. Die is bestwel sterk. Dus ook op mn main gekocht, bam, eerste potje 14/3/13
Maar ze is ook zo makkelijk te counteren, door bijvoorbeeld de ijs koningin (LISANDRA![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
)
[img]http://i36.tinypic.com/efrjpx.png[/img]![]()
Met ap garen kun je tijdens het smurfen ook 14/3/13 gaanquote:Op woensdag 15 mei 2013 14:22 schreef Newbie114 het volgende:
En nu weer terug naar school.We're slowly approaching inevitable death.![]()
Ik heb af en toe het idee dat het geen donder uitmaakt welke items je neemt met Garen. Supertanky wordt je toch wel, damage items voegen nauwelijks wat toe heb ik het idee en je ult scaled slechts met de missing health van je doelwit. Hmm, weet je wat, ik ga full tank + void staff doen voor giga mpen op ult xDquote:Op woensdag 15 mei 2013 14:53 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Met ap garen kun je tijdens het smurfen ook 14/3/13 gaan![]()
Pffff, denk je lekker ranked te spelen.
Speel je met mensen die nog nooit van counters hebben gehoord..
Enemy first pick neemt Khazix, komt onze mid aanzetten: Mid with kata or troll
QQ -16![]()
Gewoon tanky met wat armorpen (brutalizer/Black cleaver of Last Whisper en je bent klaar.quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:58 schreef Thanatos45 het volgende:
[..]
Ik heb af en toe het idee dat het geen donder uitmaakt welke items je neemt met Garen. Supertanky wordt je toch wel, damage items voegen nauwelijks wat toe heb ik het idee en je ult scaled slechts met de missing health van je doelwit. Hmm, weet je wat, ik ga full tank + void staff doen voor giga mpen op ult xDVicariously I live while the whole world dies![]()
Dat klopt niet. Je wordt niet supertanky als je geen tankitems neemt. Je W maakt je alleen even tanky. Daarnaast voegen damageitems (zeker black cleaver, die bijna gemaakt is voor Garen) wel degelijk een hoop damage toe, in ieder geval tot lategame.quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:58 schreef Thanatos45 het volgende:
[..]
Ik heb af en toe het idee dat het geen donder uitmaakt welke items je neemt met Garen. Supertanky wordt je toch wel, damage items voegen nauwelijks wat toe heb ik het idee
Garen is een champ die het meeste profijt heeft bij een balans tussen damage en tankyness. Als je teveel van één van die dingen doet dan wordt je snel minder bruikbaar.Dat zou contraproductief zijn.quote:en je ult scaled slechts met de missing health van je doelwit. Hmm, weet je wat, ik ga full tank + void staff doen voor giga mpen op ult xDConscience do cost.![]()
quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:53 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Met ap garen kun je tijdens het smurfen ook 14/3/13 gaanKthxbaiquote:Op woensdag 15 mei 2013 14:22 schreef Newbie114 het volgende:
Met ap garen kun je tijdens het smurfen in normals ook 14/3/13 gaanquote:We're slowly approaching inevitable death.![]()
Vind Lissandra best fijn spelen! Even wennen want heel erg manahungry early game, maar vrij harde CC met aardige damage mid-late game. 2,5 sec skill stun + evt. slows van items? Kom maar hoor.quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:18 schreef kensei het volgende:
Ik heb gehoord dat Lisandra best goed is, kan iemand dat bevestigen?
Ik ben trouwens nieuw hier in dit topic. Speel nu sinds een maandje of anderhalf LoL, na ooit in een ver verleden de OBT gespeeld te hebben. Summonername is XavC. Ondertussen level 15.
Himmelhoch jauchzend, zum Tode betrübt.
Glücklich allein, ist Herr Bok, die schiet. Boem.![]()
Als een Dota player ben ik LoL een beetje gaan spelen sinds al m n vrienden het spelen.
Vindt het opzich een leuk spel, iets simpler en het is vreselijk dat ik niet kan deny'en..
De graphic design van de champions(?) vindt ik niet leuk.
Maar ARAM is wel geinig.![]()
ARAM is inderdaad wel tof. Vind het alleen wel erg vervelend als ik champs krijg die ik echt voor de eerste keer in handen krijg en ik m'n rerolls al gebruikt heb... Kreeg laatst Sejuani. Nou, ik heb nooit harder gefaald dan in dat potjequote:Op woensdag 15 mei 2013 17:52 schreef Evearae het volgende:
Als een Dota player ben ik LoL een beetje gaan spelen sinds al m n vrienden het spelen.
Vindt het opzich een leuk spel, iets simpler en het is vreselijk dat ik niet kan deny'en..
Maar ARAM is wel geinig..
Himmelhoch jauchzend, zum Tode betrübt.
Denyen zou erg broken zijn in lol.quote:Op woensdag 15 mei 2013 17:52 schreef Evearae het volgende:
Maar ARAM is wel geinig.We're slowly approaching inevitable death.![]()
Damage beslist teamfights en Gold=damage. Dus iedereen pakt een champ die goed kan zonen en GG WP.quote:We're slowly approaching inevitable death.![]()
Dat is nu met lasthitten hetzelfde? Zoals je een enemy zoned zodat hij niet kan denyen zone je hem ook zodat hij niet kan lasthitten.quote:Op woensdag 15 mei 2013 18:06 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Damage beslist teamfights en Gold=damage. Dus iedereen pakt een champ die goed kan zonen en GG WP."AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"![]()
Doe je dit expres? Als je kan denyen heb je toch veel meer controle over de lane.quote:Op woensdag 15 mei 2013 18:12 schreef znarch het volgende:
[..]
Dat is nu met lasthitten hetzelfde? Zoals je een enemy zoned zodat hij niet kan denyen zone je hem ook zodat hij niet kan lasthitten.We're slowly approaching inevitable death.![]()
Hij bedoelt dat iedereen kan denyen.quote:Op woensdag 15 mei 2013 18:17 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Doe je dit expres? Als je kan denyen heb je toch veel meer controle over de lane.![]()
Precies dit, het is voor iedereen gelijk. Net als lasthitten nu. Zie niet in wat er zou veranderen. Behalve dat noobs die niet kunnen lasthitten nog harder gaan falen.quote:"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"![]()
En ik bedoel dat champs die goed kunnen zonen dus ook kunnen denyen en nog meer lane controle hebben.quote:We're slowly approaching inevitable death.![]()
Met stapjes van +4/5 eindelijk rond de Silver I 80 LP. Nog een paar te gaan.Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.![]()
LISSANDRA IS OP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:18 schreef kensei het volgende:
Ik heb gehoord dat Lisandra best goed is, kan iemand dat bevestigen?[img]http://i36.tinypic.com/efrjpx.png[/img]![]()
Al die noobs malphite locken als ie niet gebanned is EN ZUIGEN JOH. Tja range niet kennen is ult missen he retardsWe're slowly approaching inevitable death.![]()
Mijn mmr is ook hoog nu, 25 ofzoiets points per win. dus in notime plat denk ik vanaf gold 4.Het leukste aan gold of plat zijn is dat het redelijk zeldzaam is. Geen van mijn vrienden is gold of zelfs silver 1 of 2.
Maar het vervelende aan hoge mmr is wel de plotsselinge switch in tegenstanders ja. Soms zit er dan zo'n gast in met een paar losing streaks en dan stompt ie alles en iedereen. Dan moet je ineens een hogere inschatting maken van "ow hij overweegt vast niet of ik een ult heb of hij verwacht toch niet dat ik em opwacht' Allemaal trucjes die op silver en gold werken.
[ Bericht 10% gewijzigd door dustbrain op 15-05-2013 22:21:42 ]We're slowly approaching inevitable death.![]()
quote:![]()
![]()
sona in aram is facking vetlekker veel cdr/ mana regen /ap bouwen en je healt heel je team zo de overwinning tegemoet
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.![]()
Kk wat zijn mensen dom jonge..
Alle towers zijn down gaat die twisted fate nog lekker extende op bot lane..
Fuckin homo ga nou is terug wat doe je daar voor 2 minions kills gvd :S.
WAT SNAPPEN MENSEN HIER NIET AAN? DIT IS TOCH 12 jarige logica man kom op..
League of Legends is maakt echt deprresief jonge.[img]http://i36.tinypic.com/efrjpx.png[/img]![]()
En daarom lach ik voornamelijk om de fouten van andere en scheld ik op me zelf als ik iets fout doe (ook wel is op team mates maar daarna lach ik er weer om aangezien ik weet dat ik zelf ook nog zat fout doe xD)
Maar ff een vraagje
Als ik is een stream kijk (zoals nu VES BoxBox (erg grappig om naar te kijken)
Zie ik hem heel vaak zijn abillitys op CD zetten (dus gebruiken zodra hij spawnt)
waarom doen mensen dit? zit hier een voor deel aan of is het gewoon gewenning?![]()
Doel als je een tear aan het stacken bent.quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:26 schreef Liandri het volgende:
En daarom lach ik voornamelijk om de fouten van andere en scheld ik op me zelf als ik iets fout doe (ook wel is op team mates maar daarna lach ik er weer om aangezien ik weet dat ik zelf ook nog zat fout doe xD)
Maar ff een vraagje
Als ik is een stream kijk (zoals nu VES BoxBox (erg grappig om naar te kijken)
Zie ik hem heel vaak zijn abillitys op CD zetten (dus gebruiken zodra hij spawnt)
waarom doen mensen dit? zit hier een voor deel aan of is het gewoon gewenning?
GewenningHearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.![]()
Voor de mensen die een beetje 'vastzitten' in ranked is er een plat youtuber die tips geeft en uitlegd hoe je beter wordt en games carried. Dit is 1 van zijn videos.
[ Bericht 2% gewijzigd door dustbrain op 15-05-2013 23:55:03 ]We're slowly approaching inevitable death.![]()
tnx brooquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:49 schreef dustbrain het volgende:
Voor de mensen die een beetje 'vastzitten' in ranked is er een plat youtuber die tips geeft en uitlegd hoe je beter wordt en games carried. Dit is 1 van zijn videos.[img]http://i36.tinypic.com/efrjpx.png[/img]![]()
Op zondag 6 juni 2010 12:30 schreef Flounder het volgende:
'Jezus, je bent een echte Nederlander he?'
Op maandag 5 november 2012 01:17 schreef tarantism het volgende:
'speciaal ingelogd om deze post te eren _O_ :D'![]()
Orianna easy? xDquote:Op donderdag 16 mei 2013 00:32 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[ afbeelding ]
Sommige mensen![]()
Achja, ik heb er weer wat honor bij.
[ afbeelding ]We're slowly approaching inevitable death.![]()
quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:32 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[ afbeelding ]
Sommige mensen![]()
[ afbeelding ]
RAH RAH![]()
Goede nickname welquote:Op donderdag 16 mei 2013 00:32 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[ afbeelding ]
Sommige mensen![]()
[ afbeelding ]![]()
quote:Opzich snap ik niet waarom Orianna zo hoog staat.quote:
Zelfde met Twisted Fate en Lee Sin, ik main die 3. Ze zijn allemaal redelijk hoog in difficulty.
Waarom? Waarom zouden ze moeilijker zijn dan andere champs?Op zondag 6 juni 2010 12:30 schreef Flounder het volgende:
Ik wil hem eigenlijk veranderen. Weet iemand wanneer de volgende name clear komt?quote:Op zondag 6 juni 2010 12:30 schreef Flounder het volgende:
Moeilijker om de skills die je wilt raken ook daadwerkelijk te raken denk ik. Oriannas Q is best langzaam en haar ult heeft ook nog eens een delay. Als ik tegen orianna lane word ik dan ook zelden geraakt.quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:51 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
[..]
Opzich snap ik niet waarom Orianna zo hoog staat.
Zelfde met Twisted Fate en Lee Sin, ik main die 3. Ze zijn allemaal redelijk hoog in difficulty.
Waarom? Waarom zouden ze moeilijker zijn dan andere champs?We're slowly approaching inevitable death.![]()
When Patch 3.7 arrives in May, we’ll be rounding up inactive accounts to make those summoner names available to players. To make it easier for you to pick up a new summoner name, we’re also putting name changes on sale for 50% off.quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:53 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Ik wil hem eigenlijk veranderen. Weet iemand wanneer de volgende name clear komt?
http://na.leagueoflegends(...)0-name-change-sale-2
Wanneer 3.7 er is dus![]()
Ik vind Akali niet zo sterk meer de laatste tijd. Een penta kill halen op bot in de eerste 5 minuten lukt niet meer sinds gold.We're slowly approaching inevitable death.![]()
Ze word binnenkort weer gebuffed.quote:Op donderdag 16 mei 2013 02:15 schreef dustbrain het volgende:
Ik vind Akali niet zo sterk meer de laatste tijd. Een penta kill halen op bot in de eerste 5 minuten lukt niet meer sinds gold.
Sowieso is een penta halen op 5 minuten niet mogelijk.Op zondag 6 juni 2010 12:30 schreef Flounder het volgende:
quote:Op donderdag 16 mei 2013 02:29 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Ze word binnenkort weer gebuffed.
Sowieso is een penta halen op 5 minuten niet mogelijk.We're slowly approaching inevitable death.![]()
Snap die diana nerf eigenlijk niet. Compensatie voor shield buff of zo?We're slowly approaching inevitable death.![]()
Gold III bitches.
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@![]()
Broertje van BGquote:Op donderdag 16 mei 2013 11:52 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Wie is Athene eigenlijk?![]()
pas over een week of zo toch.quote:Op donderdag 16 mei 2013 12:14 schreef Newbie114 het volgende:
Ik las gister dat je je eigen items kon instellen, is de patch vandaag nog niet uitWe're slowly approaching inevitable death.![]()
Ze hebben de patch volgens mij uitgesteld omdat er wat problemen mee waren. Weet ook niet precies hoe en wat maar het komt er vast snel aanquote:Op donderdag 16 mei 2013 12:14 schreef Newbie114 het volgende:
Ik las gister dat je je eigen items kon instellen, is de patch vandaag nog niet uit"IT'S CLOBBERIN' TIME!!!"![]()
Oké, ik had het forum gelezen en daar stond verder niets. Wat vind iedereen hier trouwens van de nerfs?quote:Op donderdag 16 mei 2013 12:23 schreef Narcotical het volgende:
[..]
Ze hebben de patch volgens mij uitgesteld omdat er wat problemen mee waren. Weet ook niet precies hoe en wat maar het komt er vast snel aan![]()
AkaliSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door boem-dikkie op 16-05-2013 13:19:08 ]![]()
Players who fail to connect to the game will now be granted the same bonus Magic Resistance/Armor that disconnected players receive.
dus je wordt gewoon beloont als je even discod aan het begin van de game XD![]()
Is Akali nog wel invisible in de shroud, of is het nu echt een detection geworden? Heb het gevoel dat dat haar escape vrij hard fucked.
Gelukkig zijn ze van m'n Annie afgebleven <3.Himmelhoch jauchzend, zum Tode betrübt.
moest dit nouquote:Ja, nog altijd invis.quote:Op donderdag 16 mei 2013 12:50 schreef OudeBok het volgende:
Is Akali nog wel invisible in de shroud, of is het nu echt een detection geworden? Heb het gevoel dat dat haar escape vrij hard fucked.
Gelukkig zijn ze van m'n Annie afgebleven <3.
Annie is bestwel balanced dacht ik?![]()
Mooi! En ja, dat klopt ergens wel. Moet wel stellen dat Annie heel makkelijk vrij sturdy zijn combineert met flink OP burst damage en een CC AoE in de juiste handen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 12:53 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
moest dit nou
[..]
Ja, nog altijd invis.
Annie is bestwel balanced dacht ik?Himmelhoch jauchzend, zum Tode betrübt.
(ze is mijn favoriete APC)quote:Op donderdag 16 mei 2013 12:55 schreef OudeBok het volgende:
[..]
Mooi! En ja, dat klopt ergens wel. Moet wel stellen dat Annie heel makkelijk vrij sturdy zijn combineert met flink OP burst damage en een CC AoE in de juiste handen.
Maar aan de andere kant heeft ze relatief korte range, en relatief lange cooldowns (waardoor er maar 1 burst kan zijn (granted, met dfg mol je dan nogsteeds alle squishies)). En ze is gewoon een burst champ, net als bv Leblanc (al kan die lategame nog minder). Ik vind haar redelijk goed passen in de huidige meta.![]()
Ook mijn favo APC.quote:Op donderdag 16 mei 2013 12:58 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
(ze is mijn favoriete APC)
Maar aan de andere kant heeft ze relatief korte range, en relatief lange cooldowns (waardoor er maar 1 burst kan zijn (granted, met dfg mol je dan nogsteeds alle squishies)). En ze is gewoon een burst champ, net als bv Leblanc (al kan die lategame nog minder). Ik vind haar redelijk goed passen in de huidige meta.
Korte range klopt wel. Cooldowns vind ik meevallen, na Lissandra gespeeld te hebben..Himmelhoch jauchzend, zum Tode betrübt.
Mja oké, maar Lissandra heeft dan wel een veel hogere utility. Jammer dat ze geen attack speed buff/debuff of een stun heeft behalve haar ulti, dan zou ik haar als support spelenquote:Op donderdag 16 mei 2013 13:21 schreef OudeBok het volgende:
[..]
Ook mijn favo APC.
Korte range klopt wel. Cooldowns vind ik meevallen, na Lissandra gespeeld te hebben..![]()
![]()
Ze heeft een stun behalve d'r ulti, maar het is een enorm korte range AoE hehe.quote:Op donderdag 16 mei 2013 13:31 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Mja oké, maar Lissandra heeft dan wel een veel hogere utility. Jammer dat ze geen attack speed buff/debuff of een stun heeft behalve haar ulti, dan zou ik haar als support spelenHimmelhoch jauchzend, zum Tode betrübt.
Mja ze werkt misschien wel als support dan, had niet echt nagedachtquote:Op donderdag 16 mei 2013 13:32 schreef OudeBok het volgende:
[..]
Ze heeft een stun behalve d'r ulti, maar het is een enorm korte range AoE hehe.![]()
Misschien maar eens proberen![]()
Denk het niet. Om te stunnen moet ze heel erg dichtbij komen en ze heeft weinig escape mogelijkheden. Je kan teleporten met E, maar de tijd om te casten + de tijd voor de E om op gewenste afstand te komen is lang genoeg om keihard afgemaakt te worden.quote:Op donderdag 16 mei 2013 13:35 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Mja ze werkt misschien wel als support dan, had niet echt nagedacht![]()
Misschien maar eens proberenHimmelhoch jauchzend, zum Tode betrübt.
Glücklich allein, ist Herr Bok, die schiet. Boem.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: