Lekker boeiend wie mod is.quote:Op woensdag 15 mei 2013 11:56 schreef waht het volgende:
Ik steun GS, en met mij de hele vrije wereld.
Vraag het duke, ben maar een user hier.quote:
Een wijs besluit.quote:Op woensdag 15 mei 2013 11:51 schreef Voorschrift het volgende:
Een ander mag 't gaan doen, ik ga naar NWS. Succes nog hier. Ben nu POL-mod af.
Die onverschillige rol past jou niet.quote:
Nee.quote:Op woensdag 15 mei 2013 11:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Een wijs besluit.
Laat je Koos dan ook nog even unbannen?
Een libertarische mod. Goed idee. Dan staan er straks opeens muren overal.quote:Op woensdag 15 mei 2013 11:57 schreef GSbrder het volgende:
Ik zal de SC ferm doch rechtvaardig modderen.
Hexagon lijkt me een prima POLmod, is al eerder ervoor benaderd geloof ik.quote:Op woensdag 15 mei 2013 11:58 schreef robin007bond het volgende:
Het beste mod-team voor POL:
GS - du_ke - Hexagon
Niet zo paranoïdequote:Op woensdag 15 mei 2013 11:58 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Een libertarische mod. Goed idee. Dan staan er straks opeens muren overal.
Ambtenaren mod maken... nog meer freeplay.quote:Op woensdag 15 mei 2013 11:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Hexagon lijkt me een prima POLmod, is al eerder ervoor benaderd geloof ik.
quote:Op woensdag 15 mei 2013 11:58 schreef robin007bond het volgende:
Het beste mod-team voor POL:
ijsmeisje.
Voor mij niet nee, voor FOK! wel.quote:
Afgezien van het libertariër-getroll vind ik du_ke het prima doen.quote:Op woensdag 15 mei 2013 12:02 schreef von_Preussen het volgende:
Hexagon is ook nog een relatief neutraal persoon, maar mensen die regelmatig in deze SC posten lijken mij geen goede mods te zijn, op één of andere manier zijn dat toch altijd jankzakken die niet met hun emoties kunnen omgaan.
Du_ke is er al wat langer dan dat deze SC door jankzakken is overgenomen.quote:Op woensdag 15 mei 2013 12:03 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Afgezien van het libertariër-getroll vind ik du_ke het prima doen.
Mwah. dat denk je... maar de werkelijkheid is bitter anders.quote:Op woensdag 15 mei 2013 12:03 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Du_ke is er al wat langer dan dat deze SC door jankzakken is overgenomen.
Du_ke POLmod maken heb ik dan wel weer goed gedaan.quote:Op woensdag 15 mei 2013 12:03 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Du_ke is er al wat langer dan dat deze SC door jankzakken is overgenomen.
Vroeger zat de SC ook vol met jankzakken?quote:Op woensdag 15 mei 2013 12:04 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Mwah. dat denk je... maar de werkelijkheid is bitter anders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |