SPOILER: Transferbeleid 2012-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
De Telegraaf zou het e.e.a. wel weer hebben aangedikt. En dan nog, mocht Van Ginkel graag naar Ajax willen en het komt niet tot een transfer, dan is hij professioneel genoeg om zich daaroverheen te zetten. Aangezien hij zelf aangaf dat hij het niet erg vindt om bij Vitesse te blijven.quote:Op woensdag 15 mei 2013 09:41 schreef Verlengmijnsnoer het volgende:
[..]
Allereerst heeft van Ginkel in de media gecommuniceerd dat Ajax met oog op het WK zou kunnen. Maar dat hij bij Vitesse nog steeds een hoop ontwikkelingen kan doormaken maw het contract uitdienen.
In het bericht in de Telegraaf wordt gemeld dat van Ginkel heel graag naar Ajax zou willen, dit moet gebaseerd zijn o.b.v. een privegesprek met van Ginkel, dus niet de eerdere berichten in de media, waar in dit geval dus geen recht op was aangezien Vitesse een verkoop uit de weg gaat.
Geld zat, zeker als Eriksen, de jong en alderweireld weggaan natuurlijk.quote:
Ik begrijp die drukte ook niet zo, iedere speler met ambitie wil bij Ajax voetballen, als de clubs er dan niet uitkomen blijft hij toch lekker daar.quote:Op woensdag 15 mei 2013 09:46 schreef StarGazer het volgende:
[..]
De Telegraaf zou het e.e.a. wel weer hebben aangedikt. En dan nog, mocht Van Ginkel graag naar Ajax willen en het komt niet tot een transfer, dan is hij professioneel genoeg om zich daaroverheen te zetten. Aangezien hij zelf aan aangaf dat hij het niet erg vindt om bij Vitesse te blijven.
Ja, maar ik denk niet dat Overmars bereid is om twee keer flink de portemonnee te trekken. En dat lijkt mij ook niet verstandig: er zijn al flink wat spelers die op het middenveld kunnen spelen. Ik neem dan ook aan dat dit geld in de reserves gaat, zodat Ajax in de toekomst wel structureel een kwaliteitsinjectie kan geven aan de selectie, ook zonder verkopen.quote:Op woensdag 15 mei 2013 09:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Geld zat, zeker als Eriksen, de jong en alderweireld weggaan natuurlijk.
Niks bijzonders maar in het land der blindenquote:Op woensdag 15 mei 2013 09:53 schreef Catch22- het volgende:
offtopic, maar zij is in de ArenA vanavond, dus toch iets ontopic
[ afbeelding ]
De vraag is: Welke spelers zijn over haar heengegaan?quote:Op woensdag 15 mei 2013 09:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Niks bijzonders maar in het land der blinden
quote:Op woensdag 15 mei 2013 09:58 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
De vraag is: Welke spelers zijn over haar heengegaan?
Terry sowieso.
Sja, IRL zou ik echt geen nee zeggen, maar als we gewoon vrouwen op foto's zitten te vergelijken vind ik er echt geen moer aan.quote:Op woensdag 15 mei 2013 09:57 schreef Catch22- het volgende:
Eva is echt wel HEEL ERG mooi hoor.
[ afbeelding ]
quote:De komst van Christian Poulsen naar Ajax deed vorig jaar zomer her en der wat wenkbrauwen fronsen. De toen 32-jarige middenvelder deed veel ervaring op in verschillende competities, maar niet iedereen was er zeker van dat hij de versterking zou zijn die Ajax nodig had. Inmiddels lijkt Poulsen het vertrouwen te hebben gewonnen en hoopt FC Kopenhagen op zijn terugkeer naar Denemarken.
Aan het begin van dit millennium stond Poulsen al twee seizoenen onder contract in de hoofdstad en verdiende hij een transfer naar Schalke 04 met zijn sterke spel. In de Deense media wordt geschreven dat FC Kopenhagen de dertiger graag terug zou willen. Zijn contract bij Ajax loopt nog tot medio 2014 en zou dan afgekocht moeten worden, maar wat Poulsen betreft gebeurt dat niet.
In gesprek met Sporten geeft de voormalig international aan dat hij blij is, dat zijn naam circuleert bij FC Kopenhagen. “Maar ik moet zeggen dat ik het erg naar mijn zin heb hier en ernaar uitkijk om nog een jaar voor Ajax te spelen. Ik speel bij een goede club, dus eigenlijk kijk ik niet verder.” Poulsen speelde na FC Kopenhagen en Schalke 04 nog voor Sevilla, Juventus, Liverpool en Évian, maar voelt zich op zijn plek in Amsterdam.
Altijd beter dan dit:quote:Op woensdag 15 mei 2013 09:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, IRL zou ik echt geen nee zeggen, maar als we gewoon vrouwen op foto's zitten te vergelijken vind ik er echt geen moer aan.
Hier ben ik het mee eens.quote:Op woensdag 15 mei 2013 09:46 schreef StarGazer het volgende:
[..]
De Telegraaf zou het e.e.a. wel weer hebben aangedikt. En dan nog, mocht Van Ginkel graag naar Ajax willen en het komt niet tot een transfer, dan is hij professioneel genoeg om zich daaroverheen te zetten. Aangezien hij zelf aan aangaf dat hij het niet erg vindt om bij Vitesse te blijven.
Alles lijkt pais en vree bij Ajax. Zal de Mul nog interesse hebben in Ajax?quote:
anouk is wel leuk.quote:
Zij is ook de enige.quote:
Precies wat ik al dacht.quote:Op woensdag 15 mei 2013 10:03 schreef Verlengmijnsnoer het volgende:
[..]
Hier ben ik het mee eens.
Edit: @stefdebont_vi: De absolute wil van Marco van Ginkel om bij #vitesse te vertrekken is minder groot dan #ajax vandaag doet voorkomen. Zie de nieuwe #vi
Sowieso Terry idd.quote:Op woensdag 15 mei 2013 09:58 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
De vraag is: Welke spelers zijn over haar heengegaan?
Terry sowieso.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |