SPOILER: Transferbeleid 2012-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
De Telegraaf zou het e.e.a. wel weer hebben aangedikt. En dan nog, mocht Van Ginkel graag naar Ajax willen en het komt niet tot een transfer, dan is hij professioneel genoeg om zich daaroverheen te zetten. Aangezien hij zelf aangaf dat hij het niet erg vindt om bij Vitesse te blijven.quote:Op woensdag 15 mei 2013 09:41 schreef Verlengmijnsnoer het volgende:
[..]
Allereerst heeft van Ginkel in de media gecommuniceerd dat Ajax met oog op het WK zou kunnen. Maar dat hij bij Vitesse nog steeds een hoop ontwikkelingen kan doormaken maw het contract uitdienen.
In het bericht in de Telegraaf wordt gemeld dat van Ginkel heel graag naar Ajax zou willen, dit moet gebaseerd zijn o.b.v. een privegesprek met van Ginkel, dus niet de eerdere berichten in de media, waar in dit geval dus geen recht op was aangezien Vitesse een verkoop uit de weg gaat.
Geld zat, zeker als Eriksen, de jong en alderweireld weggaan natuurlijk.quote:
Ik begrijp die drukte ook niet zo, iedere speler met ambitie wil bij Ajax voetballen, als de clubs er dan niet uitkomen blijft hij toch lekker daar.quote:Op woensdag 15 mei 2013 09:46 schreef StarGazer het volgende:
[..]
De Telegraaf zou het e.e.a. wel weer hebben aangedikt. En dan nog, mocht Van Ginkel graag naar Ajax willen en het komt niet tot een transfer, dan is hij professioneel genoeg om zich daaroverheen te zetten. Aangezien hij zelf aan aangaf dat hij het niet erg vindt om bij Vitesse te blijven.
Ja, maar ik denk niet dat Overmars bereid is om twee keer flink de portemonnee te trekken. En dat lijkt mij ook niet verstandig: er zijn al flink wat spelers die op het middenveld kunnen spelen. Ik neem dan ook aan dat dit geld in de reserves gaat, zodat Ajax in de toekomst wel structureel een kwaliteitsinjectie kan geven aan de selectie, ook zonder verkopen.quote:Op woensdag 15 mei 2013 09:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Geld zat, zeker als Eriksen, de jong en alderweireld weggaan natuurlijk.
Niks bijzonders maar in het land der blindenquote:Op woensdag 15 mei 2013 09:53 schreef Catch22- het volgende:
offtopic, maar zij is in de ArenA vanavond, dus toch iets ontopic
[ afbeelding ]
De vraag is: Welke spelers zijn over haar heengegaan?quote:Op woensdag 15 mei 2013 09:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Niks bijzonders maar in het land der blinden
quote:Op woensdag 15 mei 2013 09:58 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
De vraag is: Welke spelers zijn over haar heengegaan?
Terry sowieso.
Sja, IRL zou ik echt geen nee zeggen, maar als we gewoon vrouwen op foto's zitten te vergelijken vind ik er echt geen moer aan.quote:Op woensdag 15 mei 2013 09:57 schreef Catch22- het volgende:
Eva is echt wel HEEL ERG mooi hoor.
[ afbeelding ]
quote:De komst van Christian Poulsen naar Ajax deed vorig jaar zomer her en der wat wenkbrauwen fronsen. De toen 32-jarige middenvelder deed veel ervaring op in verschillende competities, maar niet iedereen was er zeker van dat hij de versterking zou zijn die Ajax nodig had. Inmiddels lijkt Poulsen het vertrouwen te hebben gewonnen en hoopt FC Kopenhagen op zijn terugkeer naar Denemarken.
Aan het begin van dit millennium stond Poulsen al twee seizoenen onder contract in de hoofdstad en verdiende hij een transfer naar Schalke 04 met zijn sterke spel. In de Deense media wordt geschreven dat FC Kopenhagen de dertiger graag terug zou willen. Zijn contract bij Ajax loopt nog tot medio 2014 en zou dan afgekocht moeten worden, maar wat Poulsen betreft gebeurt dat niet.
In gesprek met Sporten geeft de voormalig international aan dat hij blij is, dat zijn naam circuleert bij FC Kopenhagen. “Maar ik moet zeggen dat ik het erg naar mijn zin heb hier en ernaar uitkijk om nog een jaar voor Ajax te spelen. Ik speel bij een goede club, dus eigenlijk kijk ik niet verder.” Poulsen speelde na FC Kopenhagen en Schalke 04 nog voor Sevilla, Juventus, Liverpool en Évian, maar voelt zich op zijn plek in Amsterdam.
Altijd beter dan dit:quote:Op woensdag 15 mei 2013 09:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, IRL zou ik echt geen nee zeggen, maar als we gewoon vrouwen op foto's zitten te vergelijken vind ik er echt geen moer aan.
Hier ben ik het mee eens.quote:Op woensdag 15 mei 2013 09:46 schreef StarGazer het volgende:
[..]
De Telegraaf zou het e.e.a. wel weer hebben aangedikt. En dan nog, mocht Van Ginkel graag naar Ajax willen en het komt niet tot een transfer, dan is hij professioneel genoeg om zich daaroverheen te zetten. Aangezien hij zelf aan aangaf dat hij het niet erg vindt om bij Vitesse te blijven.
Alles lijkt pais en vree bij Ajax. Zal de Mul nog interesse hebben in Ajax?quote:
anouk is wel leuk.quote:
Zij is ook de enige.quote:
Precies wat ik al dacht.quote:Op woensdag 15 mei 2013 10:03 schreef Verlengmijnsnoer het volgende:
[..]
Hier ben ik het mee eens.
Edit: @stefdebont_vi: De absolute wil van Marco van Ginkel om bij #vitesse te vertrekken is minder groot dan #ajax vandaag doet voorkomen. Zie de nieuwe #vi
Sowieso Terry idd.quote:Op woensdag 15 mei 2013 09:58 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
De vraag is: Welke spelers zijn over haar heengegaan?
Terry sowieso.
Een open sollicitatie en dan zeggen: als ik ervoor word gevraagd, zou ik er zeker over nadenken.quote:Patrick Kluivert kende succesvolle jaren bij Ajax, aan het begin van zijn profcarričre. De spits werd op jonge leeftijd als een komeet gelanceerd, maar veertien jaar later doofde zijn loopbaan als een nachtkaars bij Lille. Nu is hij beloftentrainer van FC Twente, maar stiekem kriebelt het nog steeds om terug te keren in Amsterdam. Daar werken inmiddels de nodige oud-spelers in de organisatie.
Frank de Boer is hoofdtrainer, Wim Jonk en Dennis Bergkamp maken deel uit van het technisch hart en Edwin van der Sar is marketingdirecteur; hij is bezig door te groeien naar de rol van algemeen directeur in Amsterdam. Kluivert speelt geen rol in het geheel en werkt juist bij een potentiële concurrent van de recordkampioen. Aan The Post Online zegt hij dat hij best voor Ajax bezig zou willen zijn.
Toen Kluivert een stageplek zocht als beginnend trainer, klopte Ajax niet bij hem aan. Hij belde zelf wel met de club, maar kon alleen beginnen de F-pupillen. Dat zag de topscorer aller tijden van het Nederlands elftal niet zitten en dus startte hij elders. Toch blijft hij hopen dat hij nog eens bij Ajax terugkeert. “Ik ben niet benaderd, nee. Ja, dat vind ik wel jammer. Ajax is toch mijn club, hč? Als ik ervoor word gevraagd, zou ik er zeker over nadenken.”
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL SC influencer
Left, right, behind
Zelden zo gelachen.quote:Op woensdag 15 mei 2013 10:40 schreef StarGazer het volgende:
Kluivert.
Kluivert in PSV shirt. Hoe pijnlijk was dat.
Vond je? Vond ik van Kluivert in die vorm geen enkel probleem, eerder lachwekkendquote:Op woensdag 15 mei 2013 10:40 schreef StarGazer het volgende:
Kluivert.
Kluivert in PSV shirt. Hoe pijnlijk was dat.
Maakte wel de ene goal die PSV nodig had om kampioen te worden.quote:Op woensdag 15 mei 2013 10:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
Vond je? Vond ik van Kluivert in die vorm geen enkel probleem, eerder lachwekkend
Ja, een van m'n jeugdhelden in dat afzichtelijke boerenshirt. Ik had veel moeite met die overgang, z'n prestaties buiten beschouwing gelaten. Want dat was inderdaad niet veel.quote:Op woensdag 15 mei 2013 10:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
Vond je? Vond ik van Kluivert in die vorm geen enkel probleem, eerder lachwekkend
Als Ajax gewoon bij RKC had gewonnenquote:Op woensdag 15 mei 2013 10:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Maakte wel de ene goal die PSV nodig had om kampioen te worden.
Zo kan je aan de gang blijvenquote:Op woensdag 15 mei 2013 10:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk, of er nog ff 2 bijgemaakt had tegen Willem 2quote:Op woensdag 15 mei 2013 10:44 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Als Ajax gewoon bij RKC had gewonnen.
Of gewoon thuis van Excelsior of Heerenveen had gewonnen.quote:Op woensdag 15 mei 2013 10:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk, of er nog ff 2 bijgemaakt had tegen Willem 2. Maar toch..
Als iemand anders er had gestaan had die wellicht meer goals gemaakt, weet jij veel.quote:Op woensdag 15 mei 2013 10:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Op het moment dat die jeugdspelertjes 12 jaar of ouder zijn, zijn zij intelligenter dan Kluivert. Die jongen moet je hooguit een erebaantje geven.quote:Op woensdag 15 mei 2013 10:39 schreef FredVleespet het volgende:
Als ik over Kluivert lees moet ik altijd aan dit fragment denken. Heb sowieso mijn twijfels bij hem, als ik hem wel eens op EredivisieLive hoorde lullen kwam er niet veel zinnigs uit.
Hopelijk neemt ze wel d'r tieten mee vanavondquote:Op woensdag 15 mei 2013 09:53 schreef Catch22- het volgende:
offtopic, maar zij is in de ArenA vanavond, dus toch iets ontopic
[ afbeelding ]
Daarom ook gewoon de F-pupillen laten doen.quote:Op woensdag 15 mei 2013 11:18 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:
[..]
Op het moment dat die jeugdspelertjes 12 jaar of ouder zijn, zijn zij intelligenter dan Kluivert. Die jongen moet je hooguit een erebaantje geven.
Hij heeft teveel goede momenten denk ik, dat zou een compilatie van minimaal een uur worden.quote:Op woensdag 15 mei 2013 11:58 schreef Tyron het volgende:
Apart dat er geen compilaties op youtube te vinden zijn van De Jong.
Benieuwd of er nog iets gaat gebeuren met Duarte en Castillion.quote:Op woensdag 15 mei 2013 12:03 schreef j0rdiiii het volgende:
Stefan Marinkovic op proef bij Heracles.
die compilatiemongolen hebben meer verstand van compileren dan van voetbal en zien derhalve de kwaliteit van Siem niet.quote:Op woensdag 15 mei 2013 11:58 schreef Tyron het volgende:
Apart dat er geen compilaties op youtube te vinden zijn van De Jong.
Ik vond Edwin van der Sar ook altijd beter dan Ruud van Nistelrooy.quote:Op woensdag 15 mei 2013 13:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
Maher is toch beter dan van Ginkel en ook nog goedkoper, dus die moeten we halen.
Nee hij is niet beter want het zijn totaal andere spelersquote:Op woensdag 15 mei 2013 13:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
Maher is toch beter dan van Ginkel en ook nog goedkoper, dus die moeten we halen.
De kopbal van Huntelaar en de indirecte vrije trap van Rogerquote:Op woensdag 15 mei 2013 10:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk, of er nog ff 2 bijgemaakt had tegen Willem 2. Maar toch..
Roger met zijn hupppeltje tegen Bremen?quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:03 schreef Devv het volgende:
[..]
De kopbal van Huntelaar en de indirecte vrije trap van Roger.
Maher is een kwalletje. Hoeft niet te komen wat mij betreft.quote:Op woensdag 15 mei 2013 13:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
Toch opvallend dat heel Eindhoven en calimero broeders leek te doen alsof Feyenoord áltijd de scheids mee had. Terwijl het minder is dan bij Vitesse en slechts 2 puntjes meer dan PSV.quote:Op woensdag 15 mei 2013 13:15 schreef Dale__Cooper het volgende:
Het NRC heeft overigens nog een lijstje gemaakt met scheidsrechterlijke dwalingen en de eigenlijke stand van de Eredivisie:
1. Ajax – 82
2. PSV – 66
3. Feyenoord – 64
4. Vitesse – 55
Kan me er wel in vinden.
Het zijn allebei aanvallende middenvelders hoor.quote:Op woensdag 15 mei 2013 13:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee hij is niet beter want het zijn totaal andere spelers
quote:Op woensdag 15 mei 2013 13:45 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik vond Edwin van der Sar ook altijd beter dan Ruud van Nistelrooy.
Eriksen en de Jong ook.quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het zijn allebei aanvallende middenvelders hoor.
quote:
Ik kijk liever naar zijn voetballende kwaliteiten en die zijn meer dan prima. Daarbij heb ik niet eens gezien of het een kwalletje is of niet.quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:10 schreef fathank het volgende:
[..]
Maher is een kwalletje. Hoeft niet te komen wat mij betreft.
Niet zo gek omdat hij het al een paar jaar zegt dat hij het jammer vind... dit is niet het eerste interview waar hij dat naar buiten brengt. Zie bijvoorbeeld vijf jaar terug:quote:Op woensdag 15 mei 2013 10:35 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Een open sollicitatie en dan zeggen: als ik ervoor word gevraagd, zou ik er zeker over nadenken.![]()
MeH deed het ook niet onaardig.quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kijk liever naar zijn voetballende kwaliteiten en die zijn meer dan prima. Daarbij heb ik niet eens gezien of het een kwalletje is of niet.
Oké.quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Eriksen is dan ook veel beter dan de Jong.
Hij wil gewoon een stap hogerop. Om de titel spelen elk jaar en meer druk enzo. Vind je dat heel gek?quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:15 schreef fathank het volgende:
[..]
MeH deed het ook niet onaardig.
Check z'n interviews in de winterstop maar eens. "Ik wil perse naar psv, ik vind 5 mio wel genoeg. Ik heb niet altijd op m'n favoriete plek gespeeld"
jankballetje.
Davids was echt wel van wereldformaat! Meer gepresteerd dan Kluivert imo.quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:14 schreef Stiggie het volgende:
[..]
Niet zo gek omdat hij het al een paar jaar zegt dat hij het jammer vind... dit is niet het eerste interview waar hij dat naar buiten brengt. Zie bijvoorbeeld vijf jaar terug:
Kluivert lijkt me goed als spitsentrainer om er bij te hebben. Was echt een fenomeen. Lijkt me ook geen moeilijke jongen in de omgang. Heel ander verhaal dan Edgar Davids die er bij zat voor de "donkere" jongens en zelf ook nog eens een speler was die niet van wereldformaat was.
Je moet leren om begrijpend lezen. Of gewoon nadenken.quote:
Jij zegt dat Eriksen en de Jong allebei aanvallende middenvelders zijn. Ja en dan zeg ik wie beter is.quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:17 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ja maar daar gaat het helemaal niet om, geen idee waarom je dat zegt dus.
Uh, oké.quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je moet leren om begrijpend lezen. Of gewoon nadenken.
Maar ok. Dan nog maar een voorbeeld.
Ik vind Ibrahimovic ook beter dan Messi, want hij kan beter koppen.
Nee dat is niet gek, maar je kan je wel wat respectvoller uitlaten over je huidige club imho.quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij wil gewoon een stap hogerop. Om de titel spelen elk jaar en meer druk enzo. Vind je dat heel gek?
quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij zegt dat Eriksen en de Jong allebei aanvallende middenvelders zijn. Ja en dan zeg ik wie beter is.
quote:
Hij zegt ook dat hij veel te danken heeft aan AZ, en ze verdienen dan toch gewoon goed geld aan hem. Maar hij wil nu gewoon een stap maken, dus zeg je die dingen.quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:19 schreef fathank het volgende:
[..]
Nee dat is niet gek, maar je kan je wel wat respectvoller uitlaten over je huidige club imho.
Maar hij bepaalt niet of 5 mio genoeg is in de winterstop. Dat bepaald maar 1 iemand en dat is AZ zelf. En dat gezeur dattie niet iedere wedstrijd op z'n favoriete positie heeft gespeeld is ook walgelijk.quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij zegt ook dat hij veel te danken heeft aan AZ, en ze verdienen dan toch gewoon goed geld aan hem. Maar hij wil nu gewoon een stap maken, dus zeg je die dingen.
Als hij nou gezegd had "Ik wil met mijn kwaliteiten echt niet bij een degradatiekandidaat spelen", dan had je een punt gehad.quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:19 schreef fathank het volgende:
[..]
Nee dat is niet gek, maar je kan je wel wat respectvoller uitlaten over je huidige club imho.
Ja een lagere prijs is natuurlijk handiger als je snel weg wilt hčquote:Op woensdag 15 mei 2013 14:23 schreef fathank het volgende:
[..]
Maar hij bepaalt niet of 5 mio genoeg is in de winterstop. Dat bepaald maar 1 iemand en dat is AZ zelf. En dat gezeur dattie niet iedere wedstrijd op z'n favoriete positie heeft gespeeld is ook walgelijk.
Laat maar wegblijven.
Ja je zal toch de Jong en Eriksen moeten vervangen als je ambitie is om te overwinteren in de CL.quote:
Jullie hebben toch zon geweldige jeugd?quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja je zal toch de Jong en Eriksen moeten vervangen als je ambitie is om te overwinteren in de CL.
Wacht. Wat?quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:14 schreef Stiggie het volgende:
Heel ander verhaal dan Edgar Davids die er bij zat voor de "donkere" jongens en zelf ook nog eens een speler was die niet van wereldformaat was.
Die zijn er nog niet meteen klaar voor. En Ajax wil niet weer teveel terugvallen t.o.v. dit seizoen.quote:
Oke oke hij heeft een prijzenkast waar je u tegen zegt. Maar vond het niet echt een speler waarvoor je naar het stadion ging. Ik in ieder geval niet. Is misschien ook eek kwestie van smaak..quote:
Wat een beleid. Hahaquote:Op woensdag 15 mei 2013 14:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die zijn er nog niet meteen klaar voor. En Ajax wil niet weer teveel terugvallen t.o.v. dit seizoen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |