Ah gevonden, ik zocht op 'The Run' i.p.v. 'Run', dat was niet zo handig.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 23:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Op dezelfde downloadplekken als andere series
Ik ga nu beginnen met seizoen 2, is best leuk.quote:Op woensdag 5 september 2012 14:30 schreef Nickske1912 het volgende:
[..]
Dat klopt.
Ik lees zojuist dat de sitcom Sullivan & Son is vernieuwd voor een tweede seizoen. Iemand die mij kan zeggen of dit een beetje de moeite waard is?
Wat een afschuwelijk lijstje zegquote:Op woensdag 24 juli 2013 19:08 schreef Tim86 het volgende:
Top 10 New Network Series Picks for 2013-14
http://www.tvmediainsight(...)s-picks-for-2013-14/
Die post van mij is van bijna een jaar geleden, oude topic aan het teruglezen ofzo?quote:Op woensdag 24 juli 2013 12:07 schreef JDx het volgende:
[..]
Ik ga nu beginnen met seizoen 2, is best leuk.
quote:'Under the Dome' renewed by CBS
Under the Dome will return next summer for 13 more episodes, CBS announced today.
The drama based on Stephen King’s bestselling novel is averaging 13.84 million viewers this summer and a 3.5 rating/10 share in adults 18-49, according to Nielsen. The series has also enjoyed a big boost on DVR playback and Amazon’s Prime Instant Video, which says Under the Dome has been watched by more customers than any other series on the service.
“It’s the way television should be,” CBS Corp Chairman Leslie Moonves told reporters this morning at the Television Critics Tour in Los Angeles. “It’s the way television can be.”
Under the Dome tells the story of a small town that is suddenly and inexplicably sealed off from the rest of the world by an enormous transparent dome. The town’s inhabitants must deal with surviving the post-apocalyptic conditions while searching for answers to what this barrier is, where it came from, and if and when it will go away.
Bron
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 12:56 schreef Nickske1912 het volgende:
[..]
Die post van mij is van bijna een jaar geleden, oude topic aan het teruglezen ofzo?![]()
Graceland is wel een lekkere zomerserie en Under the Dome kijkt ook wel lekker weg ondanks al zijn gebreken. Voor de rest ben ik nog niet aan iets nieuws begonnen.
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 12:56 schreef Nickske1912 het volgende:
[..]
Die post van mij is van bijna een jaar geleden, oude topic aan het teruglezen ofzo?![]()
Graceland is wel een lekkere zomerserie en Under the Dome kijkt ook wel lekker weg ondanks al zijn gebreken. Voor de rest ben ik nog niet aan iets nieuws begonnen.
Ja, die volg ik ook.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 02:07 schreef merry77 het volgende:
Verder kijk ik nog Longmire (nieuwe serie vorig seizoen, nu seizoen 2).
[..]
Intelligence ga ik wel een kans geven, puur om Josh Holloway. Sawyer in Lostquote:Op woensdag 24 juli 2013 19:08 schreef Tim86 het volgende:
Top 10 New Network Series Picks for 2013-14
http://www.tvmediainsight(...)s-picks-for-2013-14/
quote:Op woensdag 31 juli 2013 00:28 schreef Friday12 het volgende:
Iemand al wat gehoord over een supernatural spin off? Zag het voorbij komen ergens maar heb er nog niet eerder over gehoord.
zal mij benieuwenquote:Op woensdag 31 juli 2013 00:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Even google en ik kwam hier uit..had er niets over gehoord nog:
http://tvline.com/2013/07(...)icago-new-cw-series/
Nieuws van vandaag.
Maar GoT zit in de VS bij een betaalzender in tegenstelling tot PoI. PoI heeft daarmee dus een veel groter publiek om kijker vanuit aan te trekken.quote:Op zondag 11 augustus 2013 20:35 schreef Vault-Boy het volgende:
En dat was het 2e seizoen van Person of Interest. Vind het echt een vette serie![]()
De serie heeft trouwens veel meer kijkers dan bijvoorbeeld Game of Thrones![]()
PoI heeft gemiddeld U.S viewers millions (12 a 13)
GoT heeft gemiddeld U.S viewers millions (4 a 5)
Toch wel vaag. Want GoT is toch wel een hele grote serie als je daar iedereen over hoort praten.
Ja dan wil ik dat ook wel zien, die isquote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:11 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Intelligence ga ik wel een kans geven, puur om Josh Holloway. Sawyer in Lost
Eerste drie afleveringen waren belachelijk. Daarna gestopt. Volgens mij afgehaakt toen Robert de Hoog zijn opwachting maakte.quote:Op maandag 12 augustus 2013 13:16 schreef Nickske1912 het volgende:
Zijn er hier mensen die Crossing Lines volgen en zo ja, is het de moeite waard? Ik zie een hoop positieve recensies voorbij komen op IMDB en met de cast is ook helemaal niets mis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |