We are dealing with someone how has absolutely no lifequote:Op woensdag 15 mei 2013 08:59 schreef CoExist het volgende:
Op 13 mei heeft 'ie 1157 foto's geschoten. Wat een gast...
Ik ben al begonnenquote:Op woensdag 15 mei 2013 09:13 schreef delano.888 het volgende:
Als we nou allemaal even zijn pagina reporten voor scam, is hij binnen korte tijd offline.
Moet te doen zijn inderdaad. Standpunt achterhalen.quote:Op woensdag 15 mei 2013 09:24 schreef elby1988 het volgende:
Zo moeilijk moet het toch niet zijn die man te achterhalen? Vele foto's zijn genomen vanaf hetzelfde standpunt?
Overigens ook aangeduid als spam
Goed idee.quote:Op woensdag 15 mei 2013 09:14 schreef Ridocar het volgende:
Misschien dat GS er een topic aan wilt wijden.
Ik had 'm al gelinkt.quote:
Het zou me niet verbazen als zijn huis uitkijkt op het plein.quote:Op woensdag 15 mei 2013 09:24 schreef elby1988 het volgende:
Zo moeilijk moet het toch niet zijn die man te achterhalen? Vele foto's zijn genomen vanaf hetzelfde standpunt?
Overigens ook aangeduid als spam
Ja dat was me al wel duidelijk.quote:Op woensdag 15 mei 2013 09:35 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Het zou me niet verbazen als zijn huis uitkijkt op het plein.
Jep ik ook net.quote:Op woensdag 15 mei 2013 09:34 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Ik had 'm al gelinkt.
"Gast met teveel tijd volgt/maakt foto's van mensen op ...." zoiets...
Hij heeft er ook foto's van treinen op soms. Denk dat hij uitziocht heeft op die opening naar het station toequote:Op woensdag 15 mei 2013 09:37 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja dat was me al wel duidelijk.
Dit zijn de huizen die op het plein uitkijken: http://goo.gl/maps/wLmmG
Voor mij nog niet nee. En het staat ook nergens.quote:Op woensdag 15 mei 2013 10:44 schreef Mirjam het volgende:
Maar hewt is dus niet duidelijk WAAROM deze persoon al die mensen fotografeert en integraal online kwakt?
Flyers met foto's? Ook nog tekst erbij?quote:Op woensdag 15 mei 2013 11:33 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Voor mij nog niet nee. En het staat ook nergens.
Hij heeft trouwens ook een flyer uitgedeeld in de buurt daar waar een groot aantal fotootjes op staan
@1.35 ongeveer.quote:Op woensdag 15 mei 2013 11:37 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Flyers met foto's? Ook nog tekst erbij?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |