Mjah, ik weet niet of het er veel toe doet: https://www.facebook.com/pages/Lübeckplein/178956822258291quote:
Met zo'n reactie, wat maak je je dan druk over die foto's?quote:
Het maakt toch niet uit op welke foto ik sta? Het gaat erom dát ik erop sta. Dus daarom diequote:Op woensdag 15 mei 2013 02:10 schreef bas-beest het volgende:
[..]
Met zo'n reactie, wat maak je je dan druk over die foto's?
En ja, dat mag gewoon. Deze persoon maakt geen foto van jou, maar van de omgeving.
Yup. Op de openbare weg mag je gewoon filmen en fotograferen, ongeacht of er ook mensen op staan of niet.quote:Op woensdag 15 mei 2013 02:14 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Het maakt toch niet uit op welke foto ik sta? Het gaat erom dát ik erop sta. Dus daarom die.
Dus als de foto van de omgeving is mag je Jan en alleman er zonder problemen opzetten?
Dit dus, maar mocht je meerdere malen op verschillende data er op staan, zou je het ook op stalking kunnen gooien. Dat is dan wel weer verboden.quote:Op woensdag 15 mei 2013 02:40 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Yup. Op de openbare weg mag je gewoon filmen en fotograferen, ongeacht of er ook mensen op staan of niet.
Ik deel wel je mening dat dat soort foto's best ongewenst zijn, maar het is (helaas) legaal naar mijn weten.
Het is geen vaste camera, de maker volgt bewust mensen, dus dat zijn geen foto's van de omgeving.quote:Op woensdag 15 mei 2013 02:10 schreef bas-beest het volgende:
[..]
En ja, dat mag gewoon. Deze persoon maakt geen foto van jou, maar van de omgeving.
Foto's maken en filmen mag, die handel vervolgens zomaar publiceren mag in veel gevallen niet.quote:Op woensdag 15 mei 2013 02:40 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Yup. Op de openbare weg mag je gewoon filmen en fotograferen, ongeacht of er ook mensen op staan of niet.
nikonlover? Voor zijn dinnetje.quote:Op woensdag 15 mei 2013 07:52 schreef So_Surreal het volgende:
Lol die foto's
https://www.facebook.com/pages/L%C3%BCbeckplein/178956822258291
Welke autistische FOK!ker doet dit?
Ja of bijv dat ze ergens staan te wachten en daarna bij iemand in de auto stappen.. Van handeling tot handeling, alles staat erop.quote:Op woensdag 15 mei 2013 08:25 schreef SaxoPower het volgende:
Die gast is echt ziek!
Hij stalkt mensen gewoon. van tot ze van hun fiets stappen tot en met ze een gebouw binnen gaan.
Maar ns ff onderzoek doen wanneer ik daar ook alweer was
Check deze dan...quote:Op woensdag 15 mei 2013 08:45 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja of bijv dat ze ergens staan te wachten en daarna bij iemand in de auto stappen.. Van handeling tot handeling, alles staat erop.
In dat artikel staat dat de maker ook mensen die aan het lunchen zijn, volgt. Lijkt me dus wel dat-ie gericht is op het fotograferen van mensen. Beetje eng. Een woordvoerder van de politie zegt echter ook al dat je er niet zoveel tegen kan doen.quote:Op woensdag 15 mei 2013 02:10 schreef bas-beest het volgende:
[..]
Met zo'n reactie, wat maak je je dan druk over die foto's?
We are dealing with someone how has absolutely no lifequote:Op woensdag 15 mei 2013 08:59 schreef CoExist het volgende:
Op 13 mei heeft 'ie 1157 foto's geschoten. Wat een gast...
Ik ben al begonnenquote:Op woensdag 15 mei 2013 09:13 schreef delano.888 het volgende:
Als we nou allemaal even zijn pagina reporten voor scam, is hij binnen korte tijd offline.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |