Klopt maar heb het ook over alle nummers bij elkaarquote:Op woensdag 15 mei 2013 00:33 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dan zitten die vooral in de tweede halve finale, want vandaag heb ik toch vooral veel ballads gezien.
Ierland reteslechte zang verdiende het nietquote:Op woensdag 15 mei 2013 00:34 schreef TheVulture het volgende:
Toch wel fijn dat Ierland en Belgie het hebben gehaald... goeie danceliedjes allebei en goed voor de variatie
twitter:vanderzande twitterde op woensdag 15-05-2013 om 00:32:37Na afloop persconferentie zou @Anouk te interviewen zijn, zou..... Ze moest plassen en is niet meer teruggekomen #songfestival reageer retweet
Ik heb alleen maar het clipje gehoord wat vanavond voorbijkwam. En daar lijkt het er juist heel erg op. Ik luister namelijk bewust nooit van te voren de nummers (zelfs de Nederlandse inzending niet), omdat ik dat toch wat leuker vind om te kijken.quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:31 schreef MolFan het volgende:
[..]
Lijkt totaal niet op Euphoria? Ja het is dancemuziek maar daar is alles mee gezegd.
Nee dat kan ie ook niet.quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wel scheuren met zijn Ferrari
Te veel ballads is saai inderdaad. Hoewel uiteindelijk alleen Cyprus er maar uit is.quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:34 schreef TheVulture het volgende:
Toch wel fijn dat Ierland en Belgie het hebben gehaald... goeie danceliedjes allebei en goed voor de variatie
De oude truukjes van Anoukquote:Op woensdag 15 mei 2013 00:35 schreef Pino112 het volgende:
twitter:vanderzande twitterde op woensdag 15-05-2013 om 00:32:37Na afloop persconferentie zou @Anouk te interviewen zijn, zou..... Ze moest plassen en is niet meer teruggekomen #songfestival reageer retweet
Mwah bij zo'n lied kom je er wel wat makkelijker mee weg denk ik... en het lied was echt goedquote:Op woensdag 15 mei 2013 00:34 schreef MolFan het volgende:
[..]
Ierland reteslechte zang verdiende het niet
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:10 schreef KingRoland het volgende:
Anouk gaat naar de finale. Geloof mij maar , ik heb alles geregeld
quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:35 schreef KingRoland het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:35 schreef Pino112 het volgende:
Ik vind dat je als je meedoet altijd zuiver moet zingen, al is het nummer nog zo goedquote:Op woensdag 15 mei 2013 00:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Mwah bij zo'n lied kom je er wel wat makkelijker mee weg denk ik... en het lied was echt goed
Ierland goed? Wat?quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:34 schreef TheVulture het volgende:
Oostenrijk ook... semi-balladquote:Op woensdag 15 mei 2013 00:35 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Te veel ballads is saai inderdaad. Hoewel uiteindelijk alleen Cyprus er maar uit is.
Dopingcontrole?quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:35 schreef Pino112 het volgende:
Hoi Flashquote:Op woensdag 15 mei 2013 00:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Finale, mooi. Op papier ook wel verwacht, is de eerste keer sinds LANG dat Nederland een serieuze kandidaat stuurt.
Maar ik heb dat nummer net ff gezien, en pfffffffftotaal statisch. Ga dan op schoenen STAAN waar je ook op kan LOPEN
Op deze manier hebben we in de finale niks te zoeken
Het liedje zit goed in elkaar vind ik... en hij bracht het best leukquote:
quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:37 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het liedje zit goed in elkaar vind ik... en hij bracht het best leuk
Nee, Birdsquote:Op woensdag 15 mei 2013 00:33 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Glorious? Prima nummer, maar vind het te makkelijk voor de top 5 (het lijkt gekopieerd van Loreen).
En België dan? Die gast was niet te verstaan..quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:34 schreef MolFan het volgende:
[..]
Ierland reteslechte zang verdiende het niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |