Is weereens wat anders toeter Israëlisch.quote:Op woensdag 15 mei 2013 01:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik was in Israel toen Dana International won.. Wow, iedereen ging met de auto de straat op, toeteren en dat liedje afspelen
Als er één nummer catchy is, is het wel Satelitequote:
Weet niet wat je onder catchy verstaat maar de hele setting is dus helemaal niet catchy dus het totaalpakket, juist zeer simplistischquote:Op woensdag 15 mei 2013 01:12 schreef Redefine het volgende:
[..]
Als er één nummer catchy is, is het wel Satelite
quote:Op woensdag 15 mei 2013 01:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Niemand neuriede Hemel en Aarde?
Vind het te makkelijk want er werd vooraf al over gesproken; Als nou iemand als rockband zou gaan...quote:Op woensdag 15 mei 2013 01:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha nee man. Echt dit vind ik het meest geniale ooit
Ik vond het eerst ook niks, maar vind het steeds mooier naarmate ik het vaker hoorquote:Op woensdag 15 mei 2013 01:10 schreef Amarantha het volgende:
Liedje van Anouk zit aardig in mijn kop terwijl ik hem net voor het eerst volledig heb geluisterd en daarvoor 3x iets van 20 sec.
Het gaat om het nummer en dat is zo catchy als maar kan zijn. Een aankleding is niet zo snel catchy.quote:Op woensdag 15 mei 2013 01:12 schreef MolFan het volgende:
[..]
Weet niet wat je onder catchy verstaat maar de hele setting is dus helemaal niet catchy dus het totaalpakket, juist zeer simplistisch
Lieverd het gaat om het totaalplaatje he bij een ESFquote:Op woensdag 15 mei 2013 01:13 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het gaat om het nummer en dat is zo catchy als maar kan zijn. Een aankleding is niet zo snel catchy.
Nee. Jim Bakkum welquote:Op woensdag 15 mei 2013 01:13 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Kan Jan Kooijemans eigenlijk een beetje zingen?
Die vond ik gaaf ja als oude hardrockchick (en humor), maar had niet verwacht dat die zou winnenquote:
Ik zou ook weleens een fatsoenlijke rockband mee zien doen. Maar ik kan begrijpen dat die dat niet doen, gezien die natuurlijk niet willen playback spelen.quote:Op woensdag 15 mei 2013 01:13 schreef MolFan het volgende:
[..]
Vind het te makkelijk want er werd vooraf al over gesproken; Als nou iemand als rockband zou gaan...
Zal wel een verschillende definitie zijn van catchy. Als ik google krijg ikquote:Op woensdag 15 mei 2013 01:12 schreef MolFan het volgende:
[..]
Weet niet wat je onder catchy verstaat maar de hele setting is dus helemaal niet catchy dus het totaalpakket, juist zeer simplistisch
Wie heeft er ooit genoten van de stem van Jan Kooijemans?quote:Op woensdag 15 mei 2013 01:13 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Kan Jan Kooijemans eigenlijk een beetje zingen?
Precies.quote:Op woensdag 15 mei 2013 01:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zal wel een verschillende definitie zijn van catchy. Als ik google krijg ik
Instantly appealing and memorable
In dat opzicht vind ik (maar daar hoef jij het niet mee eens te zijn) Lena's Satellite catchy.
Dat vind ik minder rullevant.quote:Op woensdag 15 mei 2013 01:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wie heeft er ooit genoten van de stem van Jan Kooijemans?
Smaken verschillenquote:Op woensdag 15 mei 2013 01:16 schreef MolFan het volgende:
[..]
Jim kan heel goed zingen tegenwoordig;
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |