Ik heb ze nog niet allemaal gehoord, maar Kopenhagen maakt zeker kans, en ik gun het ze!quote:Op woensdag 15 mei 2013 01:05 schreef Fossieltje het volgende:
[..]
GelukkigHet wordt Oslo, Berlijn of Kopenhagen, vermoed ik nu (allemaal lekker dichtbij
)
Maar Loreen is ook zoquote:Op woensdag 15 mei 2013 01:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mwah als ze ook weg loopt voor een interview enz denk ik haast dat ze het meent. Volgens mij heeft ze echt geen zin in dat hele gedoe
Ik vind het écht een mooi nummer... En in die MSN-poll stond ze heeeeel dik bovenaan stemmen tegen op 2 ofzoquote:Op woensdag 15 mei 2013 01:02 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Volgens mij is er ook bijna niemand die denkt dat ze gaat winnen.
Wat zij deed leek echt 0,0 op dit nummer.quote:Op woensdag 15 mei 2013 01:02 schreef tralalala het volgende:
Favoriet van die meid uit de Green Room.
Pinge Pong.Of had ze het over een ander nummer?
Ik niet, ik vind het zo ontzettend overhyped. Maar ach er hebben weleens ergere nummers gewonnen.quote:Op woensdag 15 mei 2013 01:06 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik heb ze nog niet allemaal gehoord, maar Kopenhagen maakt zeker kans, en ik gun het ze!
Truequote:Op woensdag 15 mei 2013 01:07 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Maar Loreen is ook zodie heeft daar ook geen zin in maar verkoopt wel lekker veel albums door heel Europa
Azerbaidjan kopie van Denemarken jaar daarvoorquote:Op woensdag 15 mei 2013 01:07 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik niet, ik vind het zo ontzettend overhyped. Maar ach er hebben weleens ergere nummers gewonnen.
Rusland, Azerbaidjan
Je ziet haar 1e worden?quote:Op woensdag 15 mei 2013 01:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik vind het écht een mooi nummer... En in die MSN-poll stond ze heeeeel dik bovenaan stemmen tegen op 2 ofzo
Het erge is nog wel dat dus gewoon alle inzendingen van Azerbaidjan het meer verdienden om te winnen dan Running Scared.quote:Op woensdag 15 mei 2013 01:08 schreef MolFan het volgende:
[..]
Azerbaidjan kopie van Denemarken jaar daarvoor
Ik was in Israel toen Dana International won.. Wow, iedereen ging met de auto de straat op, toeteren en dat liedje afspelenquote:Op woensdag 15 mei 2013 01:04 schreef MolFan het volgende:
Deze vind ik zo absurd goed echt niet normaal
Ik denkt dat het niet catchy genoeg is om te winnen.quote:Op woensdag 15 mei 2013 01:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik vind het écht een mooi nummer... En in die MSN-poll stond ze heeeeel dik bovenaan stemmen tegen op 2 ofzo
quote:
Milim is zon mooie balladquote:Op woensdag 15 mei 2013 01:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik was in Israel toen Dana International won.. Wow, iedereen ging met de auto de straat op, toeteren en dat liedje afspelen
We zullen het nooit weten denk ikquote:Op woensdag 15 mei 2013 01:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
TrueMaar ik zie Anouk eerlijk gezegd nog niet alle media ter woord staan enz. Die heeft dan echt zoiets van fuck it laat me met rust en die gaat naar haar hotel
Catchy hoeft niet zie Lenaquote:Op woensdag 15 mei 2013 01:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik denkt dat het niet catchy genoeg is om te winnen.
Niemand neuriede Hemel en Aarde?quote:Op woensdag 15 mei 2013 01:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik was in Israel toen Dana International won.. Wow, iedereen ging met de auto de straat op, toeteren en dat liedje afspelen
Nou was de regie ook niet heel erg aardig naar hem door die valse noot dus gewoon in de recap te stoppenquote:Op woensdag 15 mei 2013 01:07 schreef MolFan het volgende:
Echt zonde van die valse noot van Harel Skaat
Catchy is juist Denemarken meer, Lena was gewoon simpele melodie met een simpele aankledingquote:Op woensdag 15 mei 2013 01:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat vind ik juist wel catchy
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |