Zei Angelina Joliequote:
Volgend jaar moet de loting echt terug. Nu kunnen ze landen expres bevoordelen of benadelen.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:36 schreef TheVulture het volgende:
Zweden heeft positie 16... no way dat ze Denemarken daar in de buurt zetten, dus het zal wel 20-26 worden inderdaad
Plus het feit dat de hele Balkan gewoon nog niet genoemd was... terwijl Kroatie echt heel mooi was... die hebben trouwens nu ook al 4 of 5 jaar op rij de finale gemist... en ook niet altijd terechtquote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:38 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Al die 'zekere' non-qualifiers die opeens doorgingen. Dat was vrij dodelijk inderdaad
Terwijl vrolijkheid en extase op zijn plaats geweest was.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:39 schreef Pino112 het volgende:
ESF / [LIVE] Eerste Halve Finale (met Anouk) #21 ANOUK OP NAAR DE FINALE!
Al die reacties van 'HAHA FAAL' en 'We halen het niet'_
Inclusief van mij, kan alleen maar beter aangezien het optreden nou niet echt goed was.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:39 schreef Pino112 het volgende:
ESF / [LIVE] Eerste Halve Finale (met Anouk) #21 ANOUK OP NAAR DE FINALE!
Al die reacties van 'HAHA FAAL' en 'We halen het niet'_
twitter:JandeHoop twitterde op dinsdag 14-05-2013 om 14:41:40BREKEND Zo ziet Anouk er vanavond uit! (via @evertkwok) http://t.co/zbQpjfBkTI #lievehelp reageer retweet
Ja, die zijn wel genaaid eigenlijk. Dat liedje had best doorgemogen.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:40 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Plus het feit dat de hele Balkan gewoon nog niet genoemd was... terwijl Kroatie echt heel mooi was... die hebben trouwens nu ook al 4 of 5 jaar op rij de finale gemist... en ook niet altijd terecht
Nu dusquote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:40 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Waarschuw even. Heb die herrie uitgezet.
jaquote:
Ik heb geen idee, niet gezien.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:40 schreef tralalala het volgende:
[..]
Inclusief van mij, kan alleen maar beter aangezien het optreden nou niet echt goed was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |