en terecht. hip, modern, orgineel, en de zang is ook gewoon goedquote:
Chaotischquote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:21 schreef grazz het volgende:
Nu persmoment finalistenhttp://www.svt.se/melodifestivalen/se-program/14-5-20-00
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:22 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Nee ze gaat nu in de finale shalalie zingen.
Ik zei vooraf tegen mn vriendin; Zul je zien als 10de naar de finale en ja hoorquote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:22 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb alleen uitslag gekeken (wel eerst gekeken of we door waren) maar kreeg wel even kippenvel hoor toen Nederland genoemd werd. Sowieso.. Wat een gejuich om ons land in de zaal
ZE IS FAVORIET, SOWIESO TOP 5!!!!!quote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:22 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Weet ik veel
Als ze nu al 10 eindigt dan kan je beter geen finale gaan zingen
Nee, dat deden we wel automatisch in de tijd dat we nog in de finale kwamen.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:21 schreef Evertjan het volgende:
[..]
je hoort nooit van iemand dat ze eens lekker laag willen scoren
Volgens mij verwachtte iedereen datquote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:23 schreef MolFan het volgende:
[..]
Ik zei vooraf tegen mn vriendin; Zul je zien als 10de naar de finale en ja hoor
Nieuwe lovers.quote:
Ja maar het was ook zo gaaf om te horen dat er op de achtergrond vet hard Anouk en The Netherlands geschreeuwd werd hahaquote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:23 schreef MolFan het volgende:
[..]
Ik zei vooraf tegen mn vriendin; Zul je zien als 10de naar de finale en ja hoor
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:22 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is dit voor Sesamstraat-character?
Niet op de Belg kijkenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:23 schreef Miasan het volgende:
Jan Smit heeft het verpest.Ging al 'JAAAA' doen enzo voordat we het zelf konden zien.
Nee, de Toppes nemen het van haar over...je snapt er niet veel van hè?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:22 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Weet ik veel
Als ze nu al 10 eindigt dan kan je beter geen finale gaan zingen
kut palinghomoquote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:23 schreef Miasan het volgende:
Jan Smit heeft het verpest.Ging al 'JAAAA' doen enzo voordat we het zelf konden zien.
Idd kan best zijn dat ze 1ste is geworden, wordt random getrokken die enveloppenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:24 schreef trovey het volgende:
[..]
Nee, de Toppes nemen het van haar over...je snapt er niet veel van hè?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |