quote:Kinderen van dode man vermist in Doorn
UTRECHTSE HEUVELRUG -
In Doorn is de politie op zoek naar twee jongetjes (7 en 9), die nooit zijn teruggekeerd nadat ze met hun vader op pad waren gegaan.
De vader heeft zelfmoord gepleegd en is gevonden in Het Doornse Gat, meldt de politie volgens RTV Utrecht. Maar van zijn twee zoontjes mist ieder spoor. De kinderen hebben donkerblond haar en een mager postuur.
Precies!quote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Alleen als hij de eerste keer ook over de N225 reed.
Daarom deed ik hetquote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:06 schreef Tomatenboer het volgende:
Sorry, kon geen nieuw topic aanmaken met fatsoenlijke OP, zit mobiel.
Hou toch op, in eerste instantie loop je net zo hard (zo niet harder) mee te speculeren, vervolgens loop je een topic te verstieren met gemiep over je witte all-stars en ander gereutel, vanmiddag kom je al met commentaar over wat anderen posten, en nu kom je binnen en je hebt nog alleen maar off-topic lopen jankzakken, voornamelijk over het feit dat je en niet direct antwoord op je vraag of er nog nieuws is, en vervolgens over het feit dat er voor jou niet voldoende on-topic gepost wordt.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:01 schreef Lpunt het volgende:
[..]
Vreemde vrouw ben jij (oprecht), alles zie je als een aanval en moet je pinnig op reageren. Het is een serieus/normaal voorstel.
Ik dacht dat ook, alleen is er zo weinig tijd .....quote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:06 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Precies!
En als je dat niet doet dan moet je bijna wel na de rijnbrug rechtdoor richting A12 zijn gereden. En wie weet waar ze dan liggen btw
Je gaat eerst door Rhenen, Elst en Amerongen dan, misschien wilde hij dat vermijden en ging in Leersum de verkeerde kant op?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:01 schreef mar1m het volgende:
Hij is waarschijnlijk idd via een andere weg leersum binnen gereden.Maar veel tijdspeling zit er niet tussen , welke weg die ook genomen heeft.Je bent er 20 of 25 min mee bezig om van de rijnbrug naar leersum te komen.
Ik denk dat de auto die als eerste langskomt richting Rhenen, idd een andere auto is dan die vervolgens terugrijdt richting Doorn, maar aan de andere kant hoop ik toch wel dat ze de beelden al dusdanig opgewaardeerd hebben dat de politie wel zeker weet dat het dezelfde auto isquote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:02 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dat hou je toch wel, omdat sommige posts kant noch wal raken.
Maar zijn we het er nu over eens dat de terugrijdende auto een andere is dan de heenrijdende auto?
Edit: kan geen nieuw topic aanmaken, zit mobiel.
je kunt veel zeggen maar gespeculeerd heb ik oprecht niet.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hou toch op, in eerste instantie loop je net zo hard (zo niet harder) mee te speculeren, vervolgens loop je een topic te verstieren met gemiep over je witte all-stars en ander gereutel, vanmiddag kom je al met commentaar over wat anderen posten, en nu kom je binnen en je hebt nog alleen maar off-topic lopen jankzakken, voornamelijk over het feit dat je en niet direct antwoord op je vraag of er nog nieuws is, en vervolgens over het feit dat er voor jou niet voldoende on-topic gepost wordt.
Je gedraagt je al topics lang behoorlijk irritant, bent zelf een van de grootste off-topic factoren, en dan ook nog eens off-topic wat echt helemaal niets met de zaak te maken heeft, waar bijvoorbeeld discussies over de vorm van de auto's op de beelden en de rijrichting dat wel hebben.
Ga 3 keer daags naar http://nos.nl/teletekst/#100_01 en haal daar je nieuws vandaan, want aan je posts hier te zien interesseert het je een stuk minder dan je mogelijkheid tot dreinen.
Over de A12 is ook maar 28 minuten want een veel snellere routequote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:08 schreef sig000 het volgende:
[..]
Je gaat eerst door Elst en Amerongen dan, misschien wilde hij dat vermijden en ging in Leersum de verkeerde kant op?
Of in Rhenen langs de dierentuin richting Wageningen.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:06 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Precies!
En als je dat niet doet dan moet je bijna wel na de rijnbrug rechtdoor richting A12 zijn gereden. En wie weet waar ze dan liggen btw
Prima verstopplek die N224. Komt bijna geen hond.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:09 schreef ietjefietje het volgende:
En misschien had hij idd al graven gemaakt langs de Woudenbergseweg, of daar weer een zijweg van.
Het lijkt toch wel erg 2x dezelfde maar het zijn natuurlijk redelijk vage beelden.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk dat de auto die als eerste langskomt richting Rhenen, idd een andere auto is dan die vervolgens terugrijdt richting Doorn, maar aan de andere kant hoop ik toch wel dat ze de beelden al dusdanig opgewaardeerd hebben dat de politie wel zeker weet dat het dezelfde auto is
Lees de OP, daar is 'ie voorquote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:12 schreef Lpunt het volgende:
Maar dat jij de hele dag de tijd hebt om alles bij te houden, de hele dag te speculeren en dingen uit z'n verband trekken/verzinsels de wereld inbrengen, zegt ook wel iets. Er zijn ook users die dat niet kunnen, toxh geinteresseerd zijn en dan simpelwe terug willen lezen op fok. Feiten lezen. Maar dat kan dus niet meer.
Ik zie nu dat de camera beelden in leersum om 1.56 gemaakt zijn.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:08 schreef sig000 het volgende:
[..]
Je gaat eerst door Rhenen, Elst en Amerongen dan, misschien wilde hij dat vermijden en ging in Leersum de verkeerde kant op?
Gedaanquote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:13 schreef Leandra het volgende:
Whiskers, kun je het plaatje in de OP even vervangen voor dat andere plaatje van Doodloper?
In het eerste plaatje had ze de plaats- en tijdaanduidingen van de rode cirkel niet goed omschreven, in dit plaatje wel:
http://i.imgur.com/4q7k3oR.jpg
[ afbeelding ]
Maar dan was er nog steeds geen tijd om zoontjes te droppen, pas erna zou er tijd zijn en ervoor maar dat is ook niet echt ruim.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:09 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Over de A12 is ook maar 28 minuten want een veel snellere route
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |