Oh thanks!quote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Een deel van de route die afgelegd is tussen maandag 6 mei rond 20:15 uur vanuit Vleuten naar Neerbeek, is bekend.
http://www.politie.nl/nie(...)miste-broertjes.html
Over de eerste (op de terugweg dus) twijfel ik ook hoor. Het is ook niet zo dat ik met zekerheid kan zeggen dat het een Volkswagen Polo is. Daarvoor is de beeldkwaliteit te slecht.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:38 schreef sig000 het volgende:
Het lijkt toch zeer sterk 2x dezelfde auto en komt aardig overeen met een Getz.
Die donkere auto erachter heeft wat minder schuine achterkant dan ik in 1e instantie dacht.
Je kunt binnendoor rijden om daar te komen vanuit Rhenen.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, maar hoe kom je erbij dat hij daar geweest zou zijn?
Ja, maar dat heeft nog niets met de Woudenbergse weg te maken....quote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:43 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Als hij vanaf Rhenen zou zijn gekomen zou hij 3x gefilmd moeten zijn op het zebrapad in Leersum
Ik ga nog een keer kijken.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:44 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Over de eerste (op de terugweg dus) twijfel ik ook hoor. Het is ook niet zo dat ik met zekerheid kan zeggen dat het een Volkswagen Polo is. Daarvoor is de beeldkwaliteit te slecht.
Wel denk ik te zien dat de auto op de heenweg (de Hyundai Getz 5 deurs dus) niet meegespoten buitenspiegels heeft (zoals de auto van de vader dus, die heeft zwarte buitenspiegels), en de auto op de terugweg lijkt, met de nadruk op lijkt want de beeldkwaliteit is slecht, meegespoten buitenspiegels te hebben in de kleur van de carrossorie.
Kan ook zijn dat ik dit inbeeld hoor.
Dat is de aannemelijkste route, de rst zijn allemaal bosweggetjes.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, maar dat heeft nog niets met de Woudenbergse weg te maken....
Jij stelt dat hij na de Rijnbrug zou moeten zijn doorgereden naar Veendaal en daarna via de A12 en de Woudenbergse weg naar Leersum zou moeten zijn gereden.
Waar haal je de A12 en de Woudenbergse weg vandaan?
Vooralsnog is hij alleen nog maar twee keer op de N225 gezien, de eerste keer richting Doorn en de tweede keer richting Rhenen.
Nee, eerst richting Rhenen en vlak daarna richting Doorn.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:45 schreef Leandra het volgende:
Vooralsnog is hij alleen nog maar twee keer op de N225 gezien, de eerste keer richting Doorn en de tweede keer richting Rhenen.
Ja? En?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:45 schreef Pietwillemse het volgende:
(die kinderen denken dan toch ook al dat die er iets niet klopt?)
Vader had een 5 deurs.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:49 schreef Fer het volgende:
Van de zijkant lijken de Polo 6N en de Getz wel op elkaar.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh daar zal ik eens op letten, was mij nog niet opgevallen.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:50 schreef Mercer het volgende:
Die eerste auto naar rechts heeft B stijlen in kleur ipv zwarte stijlen? Dus dat komt ook niet overeen?
Dat is een goede vraag.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:51 schreef Rachilda het volgende:
Hallo ik ben er weer, wat is de discussie op dit moment? of de auto op de beelden (heen of terugweg?) wel van de vader is???
Ja, ik heb het nog een keer bekeken, hij rijdt idd eerst richting Rhenen en dan richting Doorn.... hij is dus ook niet bij die rotonde gekeerd maar werkelijk op de weg gekeerd.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:48 schreef sig000 het volgende:
[..]
Nee, eerst richting Rhenen en vlak daarna richting Doorn.
Denk ik ook. Door al die speculaties is het niet terug te lezen allemaal qua feiten/nieuws. Terwijl ik fok best vaak gebruik voor nieuws enzoquote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:47 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je hoort niet bij het clubje denk ik
Ja dat is bekend, en ja ze waren toen met z'n drieën.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:51 schreef Pietwillemse het volgende:
Swetsenegger: vind ik (ergens) ook wel. Maar om het toch uit te sluiten, is bekend of ze met zn 3en waren in dat dorp in limburg, bijv. tijdens het tanken?
Het is andersom de eerste keer richting rhenen en de tweede keer richting doorn.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, maar dat heeft nog niets met de Woudenbergse weg te maken....
Jij stelt dat hij na de Rijnbrug zou moeten zijn doorgereden naar Veendaal en daarna via de A12 en de Woudenbergse weg naar Leersum zou moeten zijn gereden.
Waar haal je de A12 en de Woudenbergse weg vandaan?
Het tijdstip van die beelden in Leersum is volgens mij bekend, het is meer de vraag of dat de auto in kwestie is.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, ik heb het nog een keer bekeken, hij rijdt idd eerst richting Rhenen en dan richting Doorn.... hij is dus ook niet bij die rotonde gekeerd maar werkelijk op de weg gekeerd.
Hmmz.... dan was het dus Rijnbrug, vervolgens op een of andere manier ten westen van Leersum (Doorn?) beland, en daarna door Leersum gereden en daarna weer omgedraaid terug naar Doorn?
Dan kan hij dus tussen de Rijnbrug en Leersum idd nog half Midden Nederland afgeweest zijn.
Dat viel me dus eerder op, dat de auto die terugreed geen 5 drs Getz kan zijn. Eerder een 3drs of zelfs een Polo.quote:
Klopt, is mijn idee ook. Zeker als je het filmpje op youtube bekijkt (betere kwaliteit dan tv).quote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:54 schreef Fer het volgende:
[..]
Dat viel me dus eerder op, dat de auto die terugreed geen 5 drs Getz kan zijn. Eerder een 3drs of zelfs een Polo.
Laten we daar gemakshalve even vanuitgaan, dan is het toch heel apart dat hij in principe komend vanaf de Rijnbrug (laatst bekende locatie immers) eerst vanaf de richting Doorn naar de richting Rhenen rijdt, en daarna weer terug in de richting Doorn.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:54 schreef sig000 het volgende:
[..]
Het tijdstip van die beelden in Leersum is volgens mij bekend, het is meer de vraag of dat de auto in kwestie is.
Dan kan het toeval zijn die de politie probeert uit te sluiten.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:54 schreef Fer het volgende:
[..]
Dat viel me dus eerder op, dat de auto die terugreed geen 5 drs Getz kan zijn. Eerder een 3drs of zelfs een Polo.
Maar hoe is dan in Doorn gekomen?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:54 schreef Fer het volgende:
[..]
Over schoenen bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:58 schreef Lpunt het volgende:
Misschien is het wel een idee om een topic te hebben waar simpelweg enkel nieuwsfeiten worden gepost en een die volgebaggerd wordt met speculaties?
De auto die "terugreed" nadat hij was gekeerd was de auto die richting Doorn reed toch?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:56 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Maar hoe is dan in Doorn gekomen?
Ja of hij kwam uit een zijweg en sloeg verkeerd af?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Laten we daar gemakshalve even vanuitgaan, dan is het toch heel apart dat hij in principe komend vanaf de Rijnbrug (laatst bekende locatie immers) eerst vanaf de richting Doorn naar de richting Rhenen rijdt, en daarna weer terug in de richting Doorn.
Daar zit dan toch misschien de clinch, hoeveel tijd zit er tussen de Rijnbrug en omkeren in Leersum dan?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, ik heb het nog een keer bekeken, hij rijdt idd eerst richting Rhenen en dan richting Doorn.... hij is dus ook niet bij die rotonde gekeerd maar werkelijk op de weg gekeerd.
Hmmz.... dan was het dus Rijnbrug, vervolgens op een of andere manier ten westen van Leersum (Doorn?) beland, en daarna door Leersum gereden en daarna weer omgedraaid terug naar Doorn?
Dan kan hij dus tussen de Rijnbrug en Leersum idd nog half Midden Nederland afgeweest zijn.
Oke.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
De auto die "terugreed" nadat hij was gekeerd was de auto die richting Doorn reed toch?
Of een topic waar niemand zit te jankzakken over de posts van anderen?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:58 schreef Lpunt het volgende:
Misschien is het wel een idee om een topic te hebben waar simpelweg enkel nieuwsfeiten worden gepost en een die volgebaggerd wordt met speculaties?
Ja, daarom zou hij ook 3x gefilmd moeten zijn.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
De auto die "terugreed" nadat hij was gekeerd was de auto die richting Doorn reed toch?
Echt?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
Tussendoortje: wij zijn naar finale ESF![]()
Dat kan, maar het lijkt me dat iemand met zijn achtergrond (Wijk bij Duurstede) de weg in Leersum redelijk kan dromen.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:59 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ja of hij kwam uit een zijweg en sloeg verkeerd af?
Alleen als hij de eerste keer ook over de N225 reed.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:00 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Ja, daarom zou hij ook 3x gefilmd moeten zijn.
Vreemde vrouw ben jij (oprecht), alles zie je als een aanval en moet je pinnig op reageren. Het is een serieus/normaal voorstel.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Of een topic waar niemand zit te jankzakken over de posts van anderen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |