Voor de FMT-ers die op zoek zijn naar broodnodige ontspanning voor/tijdens/na een vraag, is dit topic speciaal geopend!quote:Slowchat ontstaat wanneer twee of meer mensen het forum gaan beschouwen als een chatbox en in zeer korte tijd een topic volstouwen met de meest nutteloze onzin. Op dat moment is het voor die mensen allemaal heel leuk en gezellig, maar als andere mensen dan het topic proberen te lezen haken ze gegarandeerd halverwege af. Om de één of andere vage reden gebeurt het vaak 's nachts....
Kijk Sands... dit is nou een gekkie. Nee, niet Desu, maar die Sanne...quote:
Omdat jij hem niet gewijzigd hebt? En de vorige ging over GTA en die afbeelding is uit GTAquote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:19 schreef wyccie het volgende:
Ja, waarom hebben we een tekening van Mandy Moore in de OP?
Jij hebt het topic geopend, dan mag jij het ook beslissen... toch?quote:
Hij is zo slecht...dat hij goed isquote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:36 schreef DragonFodder het volgende:
ik ben toch stiekum wel trots dat mijn in paint gemaakte banner is blijven hangen
quote:
Is dat nou een grapje?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:36 schreef DragonFodder het volgende:
ik ben toch stiekum wel trots dat mijn in paint gemaakte banner is blijven hangen
nee, mad paint skills yoquote:
also mequote:Op woensdag 15 mei 2013 00:10 schreef wyccie het volgende:
Wie heeft de definitie van slowchat erin gezet?
quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:16 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
nee, mad paint skills yo
[..]
also me
DF is de nieuwe Patch.quote:
Ik hoop niet dat hij de nieuwe Patch is.quote:Op woensdag 15 mei 2013 09:18 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
DF is de nieuwe Patch.
Onze FMT papa
Patch 2.0quote:Op woensdag 15 mei 2013 09:53 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat hij de nieuwe Patch is.
En mijn vraag?quote:
Wat goedquote:
Ik heb normaliter een hekel aan romcoms, Maar het verhaal en de chemie tussen MacAdams en Gosling is fenomenaal.quote:Op woensdag 15 mei 2013 10:17 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Maar wat een mooie filmtot de macht oneindig
quote:
Eerst zag ik hem in elke rol als "die vervelende gast in The Green Mile" maar na "Confessions of a Dangerous Mind" is hij echt een paar treetjes omhoog geschoten bij mij, damn wat speelde hij goed daarin. Idd ondergewaardeerd...quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:50 schreef ArtistA het volgende:
Wat een held die Sam Rockwell. Weinig acteurs die zo goed van de grond zijn gekomen.
Je denkt toch niet dat ik nog probeer te wedijveren met je?quote:Op woensdag 15 mei 2013 10:20 schreef Sands het volgende:
[..]
ik wacht tot dragon mij gaat inhalen met punten.
quote:
Eensquote:Op woensdag 15 mei 2013 14:50 schreef ArtistA het volgende:
Wat een held die Sam Rockwell. Weinig acteurs die zo goed van de grond zijn gekomen.
Nice! Die stond nog niet in m'n lijstjequote:Op woensdag 15 mei 2013 14:53 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Eerst zag ik hem in elke rol als "die vervelende gast in The Green Mile" maar na "Confessions of a Dangerous Mind" is hij echt een paar treetjes omhoog geschoten bij mij, damn wat speelde hij goed daarin. Idd ondergewaardeerd...
Er is geen titel die vaker de revue is gepasseerd bij me dan die en hij staat al een hele poos klaar om te kijken. Misschien vanavond dan maarquote:Op woensdag 15 mei 2013 14:58 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Eens
Sowieso een van mijn favoriete acteurs. In moon is hij ook echt geweldig.
Oh waarom niet?quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:54 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat ik nog probeer te wedijveren met je?
quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:00 schreef DragonFodder het volgende:
En in Hitchikers guide to the galaxy
Ga je ook echt die watchlist af?quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:08 schreef ArtistA het volgende:
[..]![]()
Die film is goed op meer fronten dan ik kan bedenken.
Hoe kan het toch dat ondanks dat je denkt aardig wat films gezien te hebben je watchlist toch almaar groter wordt?
322 and counting...
Ik heb 40 films ofzo op mijn watchlist, sommige al 2-3 jaar. Maar ik beslis op het moment zelf pas wat ik wil kijken.quote:
Ja natuurlijk. Hoe ik ermee omga van tijd tot tijd is dat wanneer ik door m'n films heen ben, ik de watchlist erbij pak en m'n torrent website (ja...quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:15 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik heb 40 films ofzo op mijn watchlist, sommige al 2-3 jaar. Maar ik beslis op het moment zelf pas wat ik wil kijken.
quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:21 schreef JayHovah het volgende:
Ik zie net dat Sam Rockwell ook in Teenage Mutant Ninja Turtles heeft gespeeld als "Head Thug"
[ afbeelding ]
heeft geen enkele zin. Het is eigenlijk alleen maar irritant. Je laat me langszij komen en dan ga je weer flink meespelen en alsnog ver boven me eindigen. Daar is geen wedstrijd aan.quote:
jullie kunnen ook allemaal vragen stellen die ik niet weet.quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:41 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
heeft geen enkele zin. Het is eigenlijk alleen maar irritant. Je laat me langszij komen en dan ga je weer flink meespelen en alsnog ver boven me eindigen. Daar is geen wedstrijd aan.
sommige mensen hebben dan ook geen leven verder he....quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:41 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
heeft geen enkele zin. Het is eigenlijk alleen maar irritant. Je laat me langszij komen en dan ga je weer flink meespelen en alsnog ver boven me eindigen. Daar is geen wedstrijd aan.
Ik heb gewoon een leven hoor.quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:46 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
sommige mensen hebben dan ook geen leven verder he....
ongetwijfeld.. maar of het een gangbaar/gemiddeld genomen leven is...quote:
nee dat is het nietquote:Op woensdag 15 mei 2013 15:56 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
ongetwijfeld.. maar of het een gangbaar/gemiddeld genomen leven is...![]()
Zolang je afgelopen maandag maar niet op tv was, zit t al snel snor
Het systeem.quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:17 schreef dyonvbaal het volgende:
Wat is de definitie van een gangbaar leven? Wie bepaald dat?
wrong....quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:05 schreef ArtistA het volgende:
Volgens mij was er op IKON een docu. Correct me if I'm wrong Ran.
Oh dat. Haha, nog niet gezien dat programma.quote:
iedereen tegelijk, met gangbaar bedoel ik gemiddeld, ofwel welke gezin samenstelling/leven gemiddeld isquote:Op woensdag 15 mei 2013 16:17 schreef dyonvbaal het volgende:
Wat is de definitie van een gangbaar leven? Wie bepaald dat?
maar houdt dat dan in dat ik ook geen gangbaar leven heb?quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:37 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
iedereen tegelijk, met gangbaar bedoel ik gemiddeld, ofwel welke gezin samenstelling/leven gemiddeld is
Zoals in de video hierboven, dat is nou niet echt gangbaar...
want jij gaat ook larpend door de wijk heen? Overigens is het niet hebben van een gangbaar leven, niet per definitie iets negatiefs.. Als het gaat over single zijn, tsja daar zijn er ook behoorlijk veel van, evenals mensen die de hele dag gamen... Maar deze jongen ging erg ver..quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:40 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
maar houdt dat dan in dat ik ook geen gangbaar leven heb?
Nee, maar ik zit te denken... Wat is een gemiddeld leven voor een 31 jarige... Dat is volgens mij huisje boompje beestje. Getrouwd/samenwonend. 1 of meer kinderen. Vaste baan met een normaal inkomen.quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:42 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
want jij gaat ook larpend door de wijk heen? Overigens is het niet hebben van een gangbaar leven, niet per definitie iets negatiefs.. Als het gaat over single zijn, tsja daar zijn er ook behoorlijk veel van, evenals mensen die de hele dag gamen... Maar deze jongen ging erg ver..
Enige dat ik van al die dingen heb is samenwonen andersquote:Op woensdag 15 mei 2013 16:45 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nee, maar ik zit te denken... Wat is een gemiddeld leven voor een 31 jarige... Dat is volgens mij huisje boompje beestje. Getrouwd/samenwonend. 1 of meer kinderen. Vaste baan met een normaal inkomen.
Dat lijkt mij een gemiddeld leven en dat zijn dingen die ik niet heb. Dus zou ik geen gemiddeld leven hebben...
quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:47 schreef RanTheMan het volgende:
Als je zelf maar gelukkig bent dat vind ik het belangrijkste
Daar laat ik me niet over uitquote:Op woensdag 15 mei 2013 16:47 schreef RanTheMan het volgende:
Als je zelf maar gelukkig bent dat ik het belangrijkste
Door niets te zeggen, zegt een mens doorgaans genoeg.. Enige dat dan nodig is, is assertiviteit.. Niks in het leven komt je aanwaaienquote:
Ik ben al assertiever geworden dan ik 10, 15 jaar geleden was... meer gaat het niet worden...quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:50 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
Door niets te zeggen, zegt een mens doorgaans genoeg.. Enige dat dan nodig is, is assertiviteit.. Niks in het leven komt je aanwaaien
Niet bij iedereen nee.quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:50 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
Door niets te zeggen, zegt een mens doorgaans genoeg.. Enige dat dan nodig is, is assertiviteit.. Niks in het leven komt je aanwaaien
Je moet in een winkel gaan werken. Daar word je assertiever van.quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:52 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik ben al assertiever geworden dan ik 10, 15 jaar geleden was... meer gaat het niet worden...
Lieve schat... ik heb 10 jaar achter de kassa bij een pompstation gestaan... en 6 jaar taxi gereden...quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:55 schreef wyccie het volgende:
[..]
Je moet in een winkel gaan werken. Daar word je assertiever van.
Jullie zijn allemaal zo negatief!quote:
Het is trouwens denigrerend hoe je dat zegt. Dat heb je dan weer niet goed opgepikt bij het pomnpstation.quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:56 schreef dyonvbaal het volgende:
Lieve schat... ik heb 10 jaar achter de kassa bij een pompstation gestaan... en 6 jaar taxi gereden...
Dan moet het leven ook dingen geven om te genieten...quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:58 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Jullie zijn allemaal zo negatief!![]()
Geniet van het leven!!
Alles behalve denigrerend bedoeldquote:Op woensdag 15 mei 2013 16:58 schreef wyccie het volgende:
[..]
Het is trouwens denigrerend hoe je dat zegt. Dat heb je dan weer niet goed opgepikt bij het pomnpstation.
Dat zei ik gisteren nog, maar dat ging over Nederland.quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:58 schreef FireFox1 het volgende:
Jullie zijn allemaal zo negatief!![]()
Geniet van het leven!!
Dan genieten van de kleine dingen. Een zonnestraaltje, een regeboog, tsjilpende mussen in de tuin. Een winkelmedewerker die vriendelijk lacht (en je niet meteen aanklampt), iemand die je erop wijst dat je gulp open staat. Dat soort dingen.quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:59 schreef dyonvbaal het volgende:
Dan moet het leven ook dingen geven om te genieten...
Ok, in het vervolg dus laten.quote:Alles behalve denigrerend bedoeld
Verkeerde mindset jongen, waardering/genieten zit in de kleinste dingenquote:Op woensdag 15 mei 2013 16:59 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Zelfs van een ritje naar Nijmegen en met een "onbekend" man(!) meeten, kan ik al van genieten.quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:59 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Toen ik net ging studeren at ik wel eens witte rijst met witte bonen in tomatensaus. Maar dat vind ik wel lekker.quote:Op woensdag 15 mei 2013 17:02 schreef RanTheMan het volgende:
Ik heb letterlijk vroeger wel eens een week alleen maar bruine bonen gegeten, weet je hoe blij ik was als mn moeder er dan een x spekjes in deed?
quote:Op woensdag 15 mei 2013 17:03 schreef FireFox1 het volgende:
Zelfs van een ritje naar Nijmegen en met een "onbekend" man(!) meeten, kan ik al van genieten.
No offence, maar het is een kwestie van instelling.
Je heb een leuke huis, en bent gewoon een toffe dude. Wat houdt je tegen om je sociale leven een mooie impuls te geven?quote:Op woensdag 15 mei 2013 17:06 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik zeg niet dat ik niet kan genieten van dingen, mensen, gebeurtenissen... Maar ik vind dat er meer dingen gebeuren waar ik niet van kan genieten(gedeprimeerd van raak) dan dingen waar ik wel van kan genieten...
Tsja tegenwoordig eet geen uit traumatische overwegingen geen bruine bonen meer, maar goed, in die situatie kan ik me herinneren dat het me oprecht gelukkig maaktequote:Op woensdag 15 mei 2013 17:04 schreef wyccie het volgende:
[..]
Toen ik net ging studeren at ik wel eens witte rijst met witte bonen in tomatensaus. Maar dat vind ik wel lekker.![]()
En een jaar lang geen chips en koekjes gekocht en zo.
quote:Op woensdag 15 mei 2013 17:08 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Je heb een leuke huis, en bent gewoon een toffe dude. Wat houdt je tegen om je sociale leven een mooie impuls te geven?
vermoed ikquote:
quote:
Werk is een tegenslag en inderdaad een deprimerende tegenslag. Maar daar denk ik ook wel van dat het weer helemaal goed komt.quote:Op woensdag 15 mei 2013 17:10 schreef wyccie het volgende:
Dat je nu geen werk hebt? Komt wel weer goed. Desnoods ga je weer bij een pompstation werken.
Dyon, anders ga je op een sport. Voetbal, hardloopclubje, of spelletjesavonden van de Moenen en Mariken? Dat soort dingen.
Geldt ook voor jou, Sands.![]()
Weet je wat een mens oprecht gelukkig kan maken? Ik heb meer dan 800 dagen moeten wachten voordat ik mijn kinderen eindelijk mocht zien. Geloof me, dat waren 800 dagen waar ik maar aan één ding moest denken...quote:Op woensdag 15 mei 2013 17:08 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
Tsja tegenwoordig eet geen uit traumatische overwegingen geen bruine bonen meer, maar goed, in die situatie kan ik me herinneren dat het me oprecht gelukkig maakte
Wat jammer dat 10 oktober nog zover weg is... lijkt me een erg leuke filmquote:
Hardlopen is echt prima. Ik zit zelf niet in een clubje, maar daar leer je én andere mensen kennen, én je werkt aan je conditie en doorzettingsvermogen. Hoe dan ook, je zult zo trots op jezelf zijn.quote:Op woensdag 15 mei 2013 17:12 schreef dyonvbaal het volgende:
Werk is een tegenslag en inderdaad een deprimerende tegenslag. Maar daar denk ik ook wel van dat het weer helemaal goed komt.
Dat 2de... daar is gewoon een verschrikkelijk hoge drempel...
Leuk om met een meisje heen te gaanquote:Op woensdag 15 mei 2013 17:15 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Wat jammer dat 10 oktober nog zover weg is... lijkt me een erg leuke film
Dan is het maar goed dat 10 oktober nog zover weg isquote:
Ik ben blij voor je dat je ze nou wel regelmatig mag zienquote:Op woensdag 15 mei 2013 17:15 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Weet je wat een mens oprecht gelukkig kan maken? Ik heb meer dan 800 dagen moeten wachten voordat ik mijn kinderen eindelijk mocht zien. Geloof me, dat waren 800 dagen waar ik maar aan één ding moest denken...
Ik prijs me gelukkig én ben zo ontzettend trots op mezelf dat het me uiteindelijk gelukt is! Mijn vrienden en familie smeekten me bijna om er mee te stoppen omdat mijn ex geen millimeter toegaf, en ik er totaal onderdoor aan ging.
Sindsdien kan ik alles 10x beter relativeren.
Precies daarom! Alle tijd om te preppen en misschien kom je in de tussentijd wel iemand tegen. Als jij dan met dit op de proppen komt (leuk he, preppen en proppen), dan valt ze vast helemaal voor je.quote:Op woensdag 15 mei 2013 17:16 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dan is het maar goed dat 10 oktober nog zover weg is
Geen verstand van, maar lijkt me welquote:Op woensdag 15 mei 2013 17:17 schreef wyccie het volgende:
Autovraag: is het erg dat lagers hoorbaar zijn?
Waarschijnlijk moeten ze dan ingevet worden. Geen ramp lijkt me, maar ik heb er net zo weinig verstand van als Dyon.quote:Op woensdag 15 mei 2013 17:17 schreef wyccie het volgende:
En daar heb ik héél hard voor moeten werken.quote:Op woensdag 15 mei 2013 17:17 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik ben blij voor je dat je ze nou wel regelmatig mag zien
Wat staat er dan in de adv over?quote:Op woensdag 15 mei 2013 17:20 schreef wyccie het volgende:
Aan jullie heb ik ook niks.![]()
Waar is JayHovah?
Dyon, ik hoor niks, maar ik lees het in de advertentie.
Nee, maar op termijn moet het wel vervangen worden.quote:Op woensdag 15 mei 2013 17:17 schreef wyccie het volgende:
Maar ik zou er niet prettig mee rijden als ik ze al kan horen.. jij wel?quote:Op woensdag 15 mei 2013 17:20 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Nee, maar op termijn moet het wel vervangen worden.
Ik moet me al geestelijk voorbereiden op mijn nieuwe werk.quote:Op woensdag 15 mei 2013 17:10 schreef wyccie het volgende:
Dat je nu geen werk hebt? Komt wel weer goed. Desnoods ga je weer bij een pompstation werken.
Dyon, anders ga je op een sport. Voetbal, hardloopclubje, of spelletjesavonden van de Moenen en Mariken? Dat soort dingen.
Geldt ook voor jou, Sands.![]()
Mijn Berlingo heeft er op dit moment last van. Prettig is anders, maar ik scheur nog even hard door de bocht.quote:Op woensdag 15 mei 2013 17:21 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Maar ik zou er niet prettig mee rijden als ik ze al kan horen.. jij wel?
Koning van de zelfspotquote:Op woensdag 15 mei 2013 17:16 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Wie is die rechter?quote:Op woensdag 15 mei 2013 17:23 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Koning van de zelfspot
Ik had gehoopt dat je die afbeelding weg had gegooid...quote:Op woensdag 15 mei 2013 17:23 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Koning van de zelfspot
Die van Britt en Ymke (geloof ik dat ze heet)quote:
had ik ook, had een mooiere gemaakt.. momentquote:Op woensdag 15 mei 2013 17:23 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik had gehoopt dat je die afbeelding weg had gegooid...
Lagers hoorbaar, maar rijdt en schakelt goed.quote:
quote:Op woensdag 15 mei 2013 17:16 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoeveel zoiets kost. Ik breng mijn auto vrijdag naar de garage, en de rekening gaat direct naar mijn werkgever.quote:Op woensdag 15 mei 2013 17:24 schreef wyccie het volgende:
[..]
Lagers hoorbaar, maar rijdt en schakelt goed.
FF, weet je ook wat zoiets kost om te vervangen? En hoe gevaarlijk is het als ik net te laat ben met vervangen?
Weer: Geen verstand...quote:Op woensdag 15 mei 2013 17:24 schreef wyccie het volgende:
[..]
Lagers hoorbaar, maar rijdt en schakelt goed.
FF, weet je ook wat zoiets kost om te vervangen? En hoe gevaarlijk is het als ik net te laat ben met vervangen?
Waarom heb je de beste foto die er van mij gemaakt is ooit verkracht?quote:Op woensdag 15 mei 2013 17:25 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Onze koning van de zelfspot
Gezellig.quote:Op woensdag 15 mei 2013 17:25 schreef dyonvbaal het volgende:
Maar als je er te lang mee wacht na het punt dat ze echt aan vervanging toe zijn kan volgens mij je wiel eraf vliegen?
Heeft niks met de prijs van een auto te maken. Kan elke auto overkomen...quote:Op woensdag 15 mei 2013 17:27 schreef wyccie het volgende:
[..]
Gezellig.
Geld maakt niet gelukkig zeggen ze, maar het is wel een stuk veiliger rijden in een duurdere auto.
Als ik geld zat had, kan ik een nieuwe auto kopen.quote:Op woensdag 15 mei 2013 17:27 schreef dyonvbaal het volgende:
Heeft niks met de prijs van een auto te maken. Kan elke auto overkomen...
En ook dan kun je de pech hebben dat je binnen een maand bij een garage zit met problemen...quote:Op woensdag 15 mei 2013 17:28 schreef wyccie het volgende:
[..]
Als ik geld zat had, kan ik een nieuwe auto kopen.
Niet als je een Japanner koopt. En ik mag toch hopen dat je minimaal een maand probleemloos kunt rijden met een gloedniuewe auto? Anders heb je dus ook nog je garantie.quote:Op woensdag 15 mei 2013 17:29 schreef dyonvbaal het volgende:
En ook dan kun je de pech hebben dat je binnen een maand bij een garage zit met problemen...
Jij met je japannertjes... ja ook met een japanner kan het misgaan...quote:Op woensdag 15 mei 2013 17:32 schreef wyccie het volgende:
[..]
Niet als je een Japanner koopt. En ik mag toch hopen dat je minimaal een maand probleemloos kunt rijden met een gloedniuewe auto? Anders heb je dus ook nog je garantie.
had m bij een bovag garage gekocht en je had ook gewoon garantie gehad.. Maar goed, het hoort er bij.. Ik had een nieuwe auto, na 2 jaar moest hij voor 7K gerepareerd worden, dus je moet altijd wat geluk hebbenquote:Op woensdag 15 mei 2013 17:32 schreef wyccie het volgende:
[..]
Niet als je een Japanner koopt. En ik mag toch hopen dat je minimaal een maand probleemloos kunt rijden met een gloedniuewe auto? Anders heb je dus ook nog je garantie.
En dan moet je ook nog geluk hebben dat de garage weet waar ze het over hebben...quote:Op woensdag 15 mei 2013 17:35 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
had m bij een bovag garage gekocht en je had ook gewoon garantie gehad.. Maar goed, het hoort er bij.. Ik had een nieuwe auto, na 2 jaar moest hij voor 7K gerepareerd worden, dus je moet altijd wat geluk hebben
Die auto's die ze in derdewereldlanden als taxi's gebruiken ... allemaal Toyota's.quote:Op woensdag 15 mei 2013 17:32 schreef dyonvbaal het volgende:
Jij met je japannertjes... ja ook met een japanner kan het misgaan...
Dan ligt jouw budget een paar duizend euro dan hoger dan de mijne.quote:Op woensdag 15 mei 2013 17:35 schreef RanTheMan het volgende:
had m bij een bovag garage gekocht en je had ook gewoon garantie gehad..
Ja, zo gaat dat wel eens.quote:Op woensdag 15 mei 2013 17:52 schreef dyonvbaal het volgende:
Verwacht je binnen 4uur telefoon zijn er al 3uur voorbij en heb je nog niks gehoord... das vervelend...
In Peru allemaal Kia'squote:Op woensdag 15 mei 2013 17:38 schreef wyccie het volgende:
Die auto's die ze in derdewereldlanden als taxi's gebruiken ... allemaal Toyota's.
[..]
Welke lagers schat?quote:Op woensdag 15 mei 2013 17:17 schreef wyccie het volgende:
Versnellingsbaklagers, wiellagers, krukaslagers... En boze halalslagers op de hoekquote:Op woensdag 15 mei 2013 19:27 schreef wyccie het volgende:
Dat was niet gespecificeerd. Hoeveel soorten zitten er in een auto?
Vergeet de loodgieter of timmerman niet.quote:Op woensdag 15 mei 2013 19:48 schreef wyccie het volgende:
Ik zie het al, ik moet gewoon met een automonteur/elektricien/metselaar trouwen.
Ze hebben gebeld in de laatste 35 minuten toen ik in de auto zat, het geluid uit had en dus het telefoontje gemist heb. Toen ik terug belde kreeg ik: Dit nummer is niet in gebruik...quote:Op woensdag 15 mei 2013 18:54 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Ja, zo gaat dat wel eens.
Inmiddels wel gebeld?
Ga je mee naar het concert?quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:04 schreef wyccie het volgende:
De volgende cd die ik ga kopen is The Heist van Macklemore.
Dan moet je wel heel erg veel pech hebben. Of onverantwoordelijk met je auto omgaan.quote:Op woensdag 15 mei 2013 17:29 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
En ook dan kun je de pech hebben dat je binnen een maand bij een garage zit met problemen...
Het is en blijft een stuk ijzer met computers en noem maar op... het kan altijd...quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:10 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Dan moet je wel heel erg veel pech hebben. Of onverantwoordelijk met je auto omgaan.
Ik verstond de eerste paar keren I can't hate. Wat ook perfect in het nummer past... Maar dit is inderdaad ook erg mooi.quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:11 schreef wyccie het volgende:
Mijn laatste concert dateert van juli 2009. Ik ben een ouwe lul.
Deze heeft me aan het huilen gemaakt.
Al vind ik de tekst van de vrouw n iet mooi. Ze zou niet moeten zingen I can't change, even if I try. Ze moet zingen I won't change, for no one.
Klopt. Maar het valt me toch op dat het vaak dezelfde mensen zijn die over autoschade/autopech klagen.quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:11 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Het is en blijft een stuk ijzer met computers en noem maar op... het kan altijd...
Mij hoor je niet klagenquote:Op woensdag 15 mei 2013 21:13 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Klopt. Maar het valt me toch op dat het vaak dezelfde mensen zijn die over autoschade/autopech klagen.
Een heel concert, ik denk niet dat ik dat volhoud.quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:12 schreef dyonvbaal het volgende:
Who cares dat jij je zelf oud voelt. Ik vraag gewoon of je mee gaatIk heb eergister een kaartje besteld
O wyc... kom op zeg... je doet net of je morgen met pensioen gaat... Je bent toch nog nog geen 30 ofwel? en je bent sportiever dan dat ik ben geloof ik...quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:16 schreef wyccie het volgende:
[..]
Een heel concert, ik denk niet dat ik dat volhoud.
Misschien als hij een keertje in Nijmegen komt optreden.
Dan moet je zorgen dat je als eerste bent, heb je een hek om op te leunenquote:Op woensdag 15 mei 2013 21:19 schreef wyccie het volgende:
Jawel.
Ik ben inderdaad sportiever, maar ik krijg rugpijn van lang stilstaan en omhoog kijken. Als ik geluk heb mag ik ook nog eens oksels sniffen.
Dyon is op dreefquote:Op woensdag 15 mei 2013 21:21 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dan moet je zorgen dat je als eerste bent, heb je een hek om op te leunenEn ik wil je dan zelfs nog wel een amateuristische rugmassage geven na het concert
![]()
Ik heb gewoon geen zin om alleen te gaan eigenlijkquote:
Ja, dit is het 2de concert omdat het eerste binnen een week uitverkocht was en ik wilde gewoon niet weer te laat zijn... Een vriend wil ook, maar ik heb nog geen bevestiging dat hij een kaartje heeft gekocht... Dus probeer ik de op dit moment niet een waalronde lopende Wyccie over te halenquote:
Ik heb 1 keer redelijk vooraan gestaan... Maar dat maakte niet uit, want op het moment dat de artiets naar links liep op het podium werd je gewoon door de massa opgetild en ook naar links meegenomenquote:Op woensdag 15 mei 2013 21:30 schreef wyccie het volgende:
Ik heb een keer vooraan gestaan bij een concert van Keith Caputo. Ik was een van de jongste en kleinste, dus ik werd uiteraard voorgelaten. Het meisje naast me viel flauw (door de hitte).![]()
Keith is nu overigens een transgender (of crossdresser).
Duurt dat zo lang?quote:
Oh dat is nog ver weg! Dan vind je vast nog wel iemand.quote:
Dit jaquote:Op woensdag 15 mei 2013 21:36 schreef victorinox het volgende:
Ik dacht bij die sawed off shotgun al dat ie uit The Terminator kon zijn...
Maar kon de andere plaatjes niet thuisbrengen.
Met de Tech Noir werd het wel duidelijk.
quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:32 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik heb 1 keer redelijk vooraan gestaan... Maar dat maakte niet uit, want op het moment dat de artiets naar links liep op het podium werd je gewoon door de massa opgetild en ook naar links meegenomen
Ik snap dan ook niet waarom jullie vrouwen zo hysterisch schreeuwen...quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:37 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh dat is nog ver weg! Dan vind je vast nog wel iemand.
Ik ben ook wel eens flauwgevallen bij een concert. Werd ik opeens wakker in de armen van een grote neger
Okquote:Op woensdag 15 mei 2013 21:37 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh dat is nog ver weg! Dan vind je vast nog wel iemand.
Ik ben ook wel eens flauwgevallen bij een concert. Werd ik opeens wakker in de armen van een grote neger
Ik kan je vertellen... als het de eerste keer is dat je dat meemaakt is dat best eng... tot en met het voorprogramma staat iedereen zover van elkaar af dat je je armen kan uitsteken zonder iemand te raken en bij de hoofdact was het zo krap dat je gewoon van de grond los kwam...quote:
Zodat de zanger ons hoort en ons leuk vindt natuurlijkquote:Op woensdag 15 mei 2013 21:38 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik snap dan ook niet waarom jullie vrouwen zo hysterisch schreeuwen...
Ah daar hou ik echt niet van, dat geduw. Ga jij altijd vooraan staan?quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:39 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik kan je vertellen... als het de eerste keer is dat je dat meemaakt is dat best eng... tot en met het voorprogramma staat iedereen zover van elkaar af dat je je armen kan uitsteken zonder iemand te raken en bij de hoofdact was het zo krap dat je gewoon van de grond los kwam...
Neuh niet altijd. Bij me eerste concert was dat echt dom... ging achter het 2de hek staan.. anders had ik Curtis Jackson een hand kunnen geven...quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:40 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ah daar hou ik echt niet van, dat geduw. Ga jij altijd vooraan staan?
Aha okee. HMH is toch ook kei groot? Ik ben nog nooit in zo'n grote zaal geweest. Oja 1 keer in Duitsland toen ik ook was flauwgevallen.quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:41 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Neuh niet altijd. Bij me eerste concert was dat echt dom... ging achter het 2de hek staan.. anders had ik Curtis Jackson een hand kunnen geven...
Verder sta ik meestal ergens in het midden. Ligt er ook aan welke zaal je bent natuurlijk. In het midden van de arena of het gelredome schiet niet op. HMH of Melkweg kan dat makkelijk
si en het valt echt wel mee als je er binnen staatquote:Op woensdag 15 mei 2013 21:47 schreef Njosnavelin het volgende:
Pfoe ziet er alsnog groot uit! Ben jij dat op die foto?
quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:11 schreef wyccie het volgende:
Mijn laatste concert dateert van juli 2009. Ik ben een ouwe lul.
Deze heeft me aan het huilen gemaakt.
Al vind ik de tekst van de vrouw niet mooi. Ze zou niet moeten zingen I can't change, even if I try. Ze moet zingen I won't change, for no one.
Je kan het hele album wel hier neer zetten... alle nummers zijn goed! Lang geleden dat ik een cd heb gekocht waarbij alle nummers goed zijn! Dat heb ik zelfs niet bij Jay-z of Kanye (waar ik de cd's van koop zonder ze eerst te luisteren)quote:
Album vind ik niks, Macklemore vind ik niks, maar dit liedje isquote:Op woensdag 15 mei 2013 21:51 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Je kan het hele album wel hier neer zetten... alle nummers zijn goed! Lang geleden dat ik een cd heb gekocht waarbij alle nummers goed zijn! Dat heb ik zelfs niet bij Jay-z of Kanye (waar ik de cd's van koop zonder ze eerst te luisteren)
Hmm.. dan is het nummer dat Wyc erneer heeft gezet toch beter... Mooiere teksten... Ach, ieder zijn smaakquote:Op woensdag 15 mei 2013 21:52 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Album vind ik niks, Macklemore vind ik niks, maar dit liedje is
The beat is fantastisch, de lyrics vind ik wederom niks.quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:52 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Hmm.. dan is het nummer dat Wyc erneer heeft gezet toch beter... Mooiere teksten... Ach, ieder zijn smaak
Als het om de beat gaat is op dit moment maar 1 nummer dat de lijst kan aanvoeren en dat is blurred lines van Robin Thicke. Wat een heerlijk nummer is dat : Dquote:Op woensdag 15 mei 2013 21:54 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
The beat is fantastisch, de lyrics vind ik wederom niks.
Hoog JT gehalte, dus prima in orde.quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:55 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Als het om de beat gaat is op dit moment maar 1 nummer dat de lijst kan aanvoeren en dat is blurred lines van Robin Thicke. Wat een heerlijk nummer is dat : D
Ik vind dat maar een saai nummerquote:Op woensdag 15 mei 2013 21:55 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Als het om de beat gaat is op dit moment maar 1 nummer dat de lijst kan aanvoeren en dat is blurred lines van Robin Thicke. Wat een heerlijk nummer is dat : D
Sandsje... wat zeg je me nou... een lekkerder nummer bestaat niet...quote:
Justin Timberlakequote:
Als je de clip ziet... dan wel ja.quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:57 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Sandsje... wat zeg je me nou... een lekkerder nummer bestaat niet...
Ik kan er niet naar luisteren.quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:57 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Sandsje... wat zeg je me nou... een lekkerder nummer bestaat niet...
Ga je nou serieus de skills van Pharrel Williams vergelijken met die van JT... Die ze overigens ook alleen maar van Timbaland heeft...quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:57 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Justin Timberlake![]()
Dit vind ik trouwens héérlijk
Boner momentje voor Sands:quote:
De clip interreseert me niet. Daar moet ik alleen maar om lachen... wat een onzin die ongecensureerde versie...quote:
Doe mij maar de volkswagen reclame remixquote:
Die vrouwen staan daar voor hun IQ natuurlijkquote:Op woensdag 15 mei 2013 21:59 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
De clip interreseert me niet. Daar moet ik alleen maar om lachen... wat een onzin die ongecensureerde versie...
True... ze zijn ook niet lelijk.. maar ik vind het liedje er niet beter door worden...quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:01 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Die vrouwen staan daar voor hun IQ natuurlijk
Heb je ooit een Pharrel Williams clip zonder vrouwen gezien?quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:01 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
True... ze zijn ook niet lelijk.. maar ik vind het liedje er niet beter door worden...
Om eerlijk te zijn... ken ik helemaal geen clips van PW. Sympathie for the devil speelt zich deels in een stripclub af. Maar verder weet ik zo geen clips. Maar ik vind vrouwen in clips niet erg, alleen in die ongecensureerde waar ze alleen maar staan te springen om de tieten te laten schudden... tja dat doet me dan niks... Liever een MP3'tje dan maarquote:Op woensdag 15 mei 2013 22:03 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Heb je ooit een Pharrel Williams clip zonder vrouwen gezien?
Volgens mij komt daar maar 1 vrouw in voor of niet?quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:06 schreef Njosnavelin het volgende:
She wants to move is wel een leuke clip. Met die honden.
Liever een live optreden zonder vrouwen op het podium. Die leiden alleen maar af.quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:05 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn... ken ik helemaal geen clips van PW. Sympathie for the devil speelt zich deels in een stripclub af. Maar verder weet ik zo geen clips. Maar ik vind vrouwen in clips niet erg, alleen in die ongecensureerde waar ze alleen maar staan te springen om de tieten te laten schudden... tja dat doet me dan niks... Liever een MP3'tje dan maar
Oh dat weet ik niet, ik dacht wel meer eigenlijk.quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:07 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Volgens mij komt daar maar 1 vrouw in voor of niet?
Ik zou Pharrel graag een keer live willen zien. Met of zonder N.E.R.Dquote:Op woensdag 15 mei 2013 22:07 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Liever een live optreden zonder vrouwen op het podium. Die leiden alleen maar af.
Mét N.E.R.D. en JTquote:Op woensdag 15 mei 2013 22:08 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik zou Pharrel graag een keer live willen zien. Met of zonder N.E.R.D
Een keer in HMH geweest. Daar is toch ook een balkon als ik het me goed herinner. Daar heb ik gestaan. In Paradiso meestal ook op het balkon. In Ahoy op de tribune.quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:43 schreef Njosnavelin het volgende:
Aha okee. HMH is toch ook kei groot? Ik ben nog nooit in zo'n grote zaal geweest. Oja 1 keer in Duitsland toen ik ook was flauwgevallen.
Oehh lekker menneke, als ik homo was had ik t wel gewetenquote:Op woensdag 15 mei 2013 21:46 schreef dyonvbaal het volgende:
HMH valt best mee. Goed te doen
Dit is vanaf een meter of 5 van het hek. Ook al is het een slechte foto...
[ afbeelding ]
ehh...ik weet niet of ik nou blij moet worden of juist bang...quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:40 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Oehh lekker menneke, als ik homo was had ik t wel geweten
Deze is dan wel weer leuk.quote:
Omg die ken ik, vaag ergens van, superaardige kerel!quote:
Dunno... moet je er voor uitkomen? Heb je er een tv programma voor nodig?quote:
Klinkt grappigquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:24 schreef picodealion het volgende:
http://www.eyefilm.nl/filmquiz-met-hans-teeuwen
Wie gaat er mee?
Hij wel, maar het is sowieso al moeilijk genoeg voor hem om erover te praten en dan ook nog zo.quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:24 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dunno... moet je er voor uitkomen? Heb je er een tv programma voor nodig?
Dat zou jammer zijn voor em. Maar misschien zitten er de zelfde categorie nerds tussen en maakt dat het makkelijker voor em...quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:28 schreef drakin het volgende:
[..]
Hij wel, maar het is sowieso al moeilijk genoeg voor hem om erover te praten en dan ook nog zo.
Wel kans dat er nu 10 briefschrijfsters op af komen en dat hij zich daarvoor van schrik afsluit.
Duurt nog 2 weken? Valt er toch wel wat te regelen?quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:30 schreef drakin het volgende:
31 mei is een vrijdag, jammer dan lukt het niet.
Hij kent ook heel erg veel mensen in het larpwereldje/spellenspeelwereld, en zeker dat er daar ook wel een paar reacties uitkomen denk ik.quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:29 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dat zou jammer zijn voor em. Maar misschien zitten er de zelfde categorie nerds tussen en maakt dat het makkelijker voor em...
Zo kwam hij helemaal niet over. Ik heb slechts 1 minuut gezien.quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:28 schreef drakin het volgende:
maar het is sowieso al moeilijk genoeg voor hem om erover te praten en dan ook nog zo.
Ik vind het belachelijk dat dat ding niet daar op het dak staat constant...quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:38 schreef wyccie het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)nterrein-arnhem.html
Ik was bij het ziekenhuis en hoorde de traumaheli die de slachtoffers naar het Radboud bracht.
Hoezo? Wil jij het ding graag bewonderen?quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:41 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik vind het belachelijk dat dat ding niet daar op het dak staat constant...
Neen... maar ik vind het gewoon vreemd dat een trauma helicopter ergens anders moet worden gestald. Ik heb gehoord van iemand die het gezien heeft dat ze de trauma heli hebben laten komen voor een ongeluk dat op de hoofdweg voor het ziekenhuis loopt gebeurd is. Ambulance was nog sneller geweest..quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:43 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hoezo? Wil jij het ding graag bewonderen?
Dat laatste is inderdaad wel erg stom. Maar ik geloof dat ze protocollen hebben voor bepaalde soorten ongelukken om dan de heli te laten uitrukken. Maar ik vraag me af of dat niet gewoon een broodje aap is.quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:46 schreef dyonvbaal het volgende:
Neen... maar ik vind het gewoon vreemd dat een trauma helicopter ergens anders moet worden gestald. Ik heb gehoord van iemand die het gezien heeft dat ze de trauma heli hebben laten komen voor een ongeluk dat op de hoofdweg voor het ziekenhuis loopt gebeurd is. Ambulance was nog sneller geweest..
Wat kun je winnen?quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:24 schreef picodealion het volgende:
http://www.eyefilm.nl/filmquiz-met-hans-teeuwen
Wie gaat er mee?
Precies. Ik vind niet dat je kunt gaan klagen over een een mogelijk levensreddende operatie.quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:51 schreef dyonvbaal het volgende:
Het had ook met geluidsoverlast te maken... Daar kan ik me ook best druk om maken. Het is een trauma heli. Die rukt niet voor niks uit... Waar maak je je dan druk om... Tot dat het iemand is uit je familie die gered had kunnen worden dan vind je opeens wel dat het een standplaats op het dak mag hebben...
Dat gaat het ookquote:Op donderdag 16 mei 2013 00:35 schreef dyonvbaal het volgende:
Sands... ik dacht dat Titan attack over die Eren ging...
Maar maar... Eren is opgegeten en mist een arm...quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:43 schreef Sands het volgende:
[..]
Dat gaat het ook
En het is Attack on Titan
Ik heb em gister ofzo op fb voorbij zien komen... maar durfde het niet aan hem te luisteren. Dansplaat was ooit eens leuk... niet goed maar leuk.. en Blurred lines is gewoon echt goed! Dat moet je niet samen willen mixenquote:
Doe toch maar luisteren...quote:Op donderdag 16 mei 2013 08:12 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik heb em gister ofzo op fb voorbij zien komen... maar durfde het niet aan hem te luisteren. Dansplaat was ooit eens leuk... niet goed maar leuk.. en Blurred lines is gewoon echt goed! Dat moet je niet samen willen mixenMet andere woorden... ik durf het nog steeds niet aan om em te luisteren
hmm... leuk maar nee... ik hou het wel bij blurred linesquote:
1. En een deel van zijn beenquote:Op donderdag 16 mei 2013 08:12 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Maar maar... Eren is opgegeten en mist een arm...
Klopt, dat had ik wel al door... Gestoord maar ergens een zacht eitje...quote:Op donderdag 16 mei 2013 08:23 schreef Sands het volgende:
[..]
1. En een deel van zijn been
2. Hij is gestoord
Ik vindt het wel leuk gedaan hoor, wel een leuke afwisseling (blurred lines nu al wel weer genoeg gehoord...)quote:Op donderdag 16 mei 2013 08:21 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
hmm... leuk maar nee... ik hou het wel bij blurred lines
Blurred lines kun je niet genoeg horenquote:Op donderdag 16 mei 2013 08:25 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Ik vindt het wel leuk gedaan hoor, wel een leuke afwisseling (blurred lines nu al wel weer genoeg gehoord...)
wel de enige die gek genoeg is om die 50+ meter hoge titan aan te vallenquote:Op donderdag 16 mei 2013 08:24 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Klopt, dat had ik wel al door... Gestoord maar ergens een zacht eitje...
Ik zag trouwens alleen zijn arm vliegen...
Maar komt ie dan nog terug?en krijgt ie dan bionische protheses?
![]()
Ja, ik...quote:Op donderdag 16 mei 2013 08:28 schreef dyonvbaal het volgende:
Heeft er trouwens iemand al de trailer van agents of shield gezien?
"Don't touch Lola!"quote:Op donderdag 16 mei 2013 08:28 schreef dyonvbaal het volgende:
Heeft er trouwens iemand al de trailer van agents of shield gezien?
En? Is het wat? Ik heb nog niet gekeken namelijkquote:
True. Maar er zijn dan weer hele simpele dingen die die niet durft. Alleen als dat meisje zegt dat ze het gaat doen. Dan draait ie helemaal door...quote:Op donderdag 16 mei 2013 08:28 schreef Sands het volgende:
[..]
wel de enige die gek genoeg is om die 50+ meter hoge titan aan te vallen
Hij had een droom over zijn vader in ep 3 dacht ik.
Is de enige die hij nog heeft. Oh en die bangerikquote:Op donderdag 16 mei 2013 08:30 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
En? Is het wat? Ik heb nog niet gekeken namelijk
[..]
True. Maar er zijn dan weer hele simpele dingen die die niet durft. Alleen als dat meisje zegt dat ze het gaat doen. Dan draait ie helemaal door...
Mwah, ik weet het nog niet... Maar eerlijk gezegd vond ik The Avengers ook zwaaaaaaaaar tegenvallen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 08:30 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
En? Is het wat? Ik heb nog niet gekeken namelijk
Voor zolang als die het vol gaat houden. Maar pappie is nog niet dood, dus die "heeft" ie ook nog..quote:Op donderdag 16 mei 2013 08:32 schreef Sands het volgende:
[..]
Is de enige die hij nog heeft. Oh en die bangerik
Gekeken.. niet slecht... maar toch ben ik zo ontzettend bang dat de kijkcijfers tegen gaan vallen en het zo weer van de buis is...quote:Op donderdag 16 mei 2013 08:33 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Mwah, ik weet het nog niet... Maar eerlijk gezegd vond ik The Avengers ook zwaaaaaaaaar tegenvallen.
Ik denk dat we wel weer wat van Eren zullen zien in de komende episode.quote:Op donderdag 16 mei 2013 08:35 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Voor zolang als die het vol gaat houden. Maar pappie is nog niet dood, dus die "heeft" ie ook nog..
Ben er ook bang voor... Beetje jammer dat de leuke nieuwe series die ik keek (The Following, The Americans) nu af zijn. Alleen Hannibal loopt nog (goeie sjit, dat wel). Ben ook maar begonnen met Sons of Anarchy te gaan kijken.quote:Op donderdag 16 mei 2013 08:35 schreef dyonvbaal het volgende:
Gekeken.. niet slecht... maar toch ben ik zo ontzettend bang dat de kijkcijfers tegen gaan vallen en het zo weer van de buis is...
Dat heb ik met Golden boy en The cult... The cult is niet eens het seizoen bij afgemaakt... gewoon gestopt na aflevering 7. En Golden boy had een rating van tussen de 7 en den 10 miljoen kijkers en dan stoppen ze er mee... What the hell...quote:Op donderdag 16 mei 2013 08:42 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Ben er ook bang voor... Beetje jammer dat de leuke nieuwe series die ik keek (The Following, The Americans) nu af zijn. Alleen Hannibal loopt nog (goeie sjit, dat wel). Ben ook maar begonnen met Sons of Anarchy te gaan kijken.
24quote:Op donderdag 16 mei 2013 08:48 schreef dyonvbaal het volgende:
Ach. ik heb nou nog 28 series om te kijken en er zullen er vast wel weer bij komen
28 series?!? WTF man, het moet toch wel een beetje leuk blijven?quote:Op donderdag 16 mei 2013 08:48 schreef dyonvbaal het volgende:
Ach. ik heb nou nog 28 series om te kijken en er zullen er vast wel weer bij komen
28 die in Sickbeard staan en dan komen er nog een paar bij die ik elke keer gewoon met de hand moet aanklikken om te downloaden.. (zo vermoeiendquote:
Ach die worden nooit te gelijkertijd uit gezonden. Zo heb je het hele jaar wat te kijkenquote:Op donderdag 16 mei 2013 08:50 schreef JayHovah het volgende:
[..]
28 series?!? WTF man, het moet toch wel een beetje leuk blijven?
Ik bedoelde dat die volgend jaar terug is.quote:Op donderdag 16 mei 2013 08:50 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
28 die in Sickbeard staan en dan komen er nog een paar bij die ik elke keer gewoon met de hand moet aanklikken om te downloaden.. (zo vermoeiend)
Nope, ik hou niet van politiek...quote:Op donderdag 16 mei 2013 08:51 schreef JayHovah het volgende:
Heb je House of Cards er ook tussen staan?
Nog nooit een aflevering van gekeken...quote:Op donderdag 16 mei 2013 08:52 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat die volgend jaar terug is.
Is een soort superhelden serie.quote:Op donderdag 16 mei 2013 08:52 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nog nooit een aflevering van gekeken...
Echt? welke series horen bij sean bean en lawrence fishburne dan?quote:Op donderdag 16 mei 2013 08:54 schreef JayHovah het volgende:
Valt trouwens wel op dat de nieuwe series allemaal van die acteurs hebben gestrikt die hun eigen carriere weer een boost willen geven (Kevin Bacon, Lawrence Fishborne, Sean Bean enz.).
Het trekt me voor geen meter...quote:
Ik moet van Lost nog steeds het laatste seizoen kijken.quote:Op donderdag 16 mei 2013 08:56 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Het trekt me voor geen meter...Zelfde met Lost... ook nooit iets van gezien
Sean Bean -> Legendsquote:Op donderdag 16 mei 2013 08:55 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Echt? welke series horen bij sean bean en lawrence fishburne dan?
quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:38 schreef wyccie het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)nterrein-arnhem.html
Ik was bij het ziekenhuis en hoorde de traumaheli die de slachtoffers naar het Radboud bracht.
Ken je er iemand van dat je er zo droevig van word?quote:
Dat niet, maar ik hou zoveel van mijn medemens dat ik het gewoon zielig vind...quote:Op donderdag 16 mei 2013 11:23 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ken je er iemand van dat je er zo droevig van word?
Als ik het artikel lees... dan krijg ik de neiging om te zeggen: eigen schuld...quote:Op donderdag 16 mei 2013 12:34 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Dat niet, maar ik hou zoveel van mijn medemens dat ik het gewoon zielig vind...
quote:Op donderdag 16 mei 2013 12:37 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Als ik het artikel lees... dan krijg ik de neiging om te zeggen: eigen schuld...Maar ik was er niet bij...
En terecht. Ze hadden die kinderen daar niet onbegeleid moeten laten... maar toch hebben ze het zelf gedaan nadat ze te horen hadden gekregen er niet te moeten komen...quote:Op donderdag 16 mei 2013 12:39 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Het zijn kinderen man, die zoeken altijd de grens op. Wat niet mag is des te interessanter en ik durf te beweren dat de Luchtmobiel Brigade verantwoordelijk wordt gehouden voor wat er is gebeurd.
Ging jij als kind niet juist overal waar je niet mocht komen? Ik welquote:Op donderdag 16 mei 2013 12:40 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
En terecht. Ze hadden die kinderen daar niet onbegeleid moeten laten... maar toch hebben ze het zelf gedaan nadat ze te horen hadden gekregen er niet te moeten komen...
Niet echt... ik was/ben nog al een watje...quote:Op donderdag 16 mei 2013 13:00 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Ging jij als kind niet juist overal waar je niet mocht komen? Ik wel
Volgens mij heb jij een slechter beeld van jezelf dan anderen van jou hebben.quote:Op donderdag 16 mei 2013 13:02 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Niet echt... ik was/ben nog al een watje...
Nee... anderen zien een andere kant van mequote:Op donderdag 16 mei 2013 13:19 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij een slechter beeld van jezelf dan anderen van jou hebben.
Ik heb em nog niet geluisterd, misschien straks maar es aanzettenquote:
Geduld jonge sprinkhaanquote:Op donderdag 16 mei 2013 14:09 schreef picodealion het volgende:
Kan 'm morgen pas op Spotify luisteren
Ik vind Touch een leuk nummer, maar ik zal wel de enige zijn.quote:Op donderdag 16 mei 2013 14:25 schreef dyonvbaal het volgende:
ik ga even op de bank liggen met me oogjes dicht even kijken of RAM leuk is
Ik vind het hele album tot nu toe goed te doen. Zal zo nog even terug gaan naar touch... met me ogen dicht zie ik geen titels erbijquote:Op donderdag 16 mei 2013 15:02 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik vind Touch een leuk nummer, maar ik zal wel de enige zijn.
Ik moet ze ook nog vaker luisteren.quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:20 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik vind het hele album tot nu toe goed te doen. Zal zo nog even terug gaan naar touch... met me ogen dicht zie ik geen titels erbij
Ik dacht trouwens bij 1 van de eedere nummers op het album dat ik Arnold Schwarzenegger hoorde pratenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |