Voor de FMT-ers die op zoek zijn naar broodnodige ontspanning voor/tijdens/na een vraag, is dit topic speciaal geopend!quote:Slowchat ontstaat wanneer twee of meer mensen het forum gaan beschouwen als een chatbox en in zeer korte tijd een topic volstouwen met de meest nutteloze onzin. Op dat moment is het voor die mensen allemaal heel leuk en gezellig, maar als andere mensen dan het topic proberen te lezen haken ze gegarandeerd halverwege af. Om de één of andere vage reden gebeurt het vaak 's nachts....
Kijk Sands... dit is nou een gekkie. Nee, niet Desu, maar die Sanne...quote:
Omdat jij hem niet gewijzigd hebt? En de vorige ging over GTA en die afbeelding is uit GTAquote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:19 schreef wyccie het volgende:
Ja, waarom hebben we een tekening van Mandy Moore in de OP?
Jij hebt het topic geopend, dan mag jij het ook beslissen... toch?quote:
Hij is zo slecht...dat hij goed isquote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:36 schreef DragonFodder het volgende:
ik ben toch stiekum wel trots dat mijn in paint gemaakte banner is blijven hangen
quote:
Is dat nou een grapje?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:36 schreef DragonFodder het volgende:
ik ben toch stiekum wel trots dat mijn in paint gemaakte banner is blijven hangen
nee, mad paint skills yoquote:
also mequote:Op woensdag 15 mei 2013 00:10 schreef wyccie het volgende:
Wie heeft de definitie van slowchat erin gezet?
quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:16 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
nee, mad paint skills yo
[..]
also me
DF is de nieuwe Patch.quote:
Ik hoop niet dat hij de nieuwe Patch is.quote:Op woensdag 15 mei 2013 09:18 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
DF is de nieuwe Patch.
Onze FMT papa
Patch 2.0quote:Op woensdag 15 mei 2013 09:53 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat hij de nieuwe Patch is.
En mijn vraag?quote:
Wat goedquote:
Ik heb normaliter een hekel aan romcoms, Maar het verhaal en de chemie tussen MacAdams en Gosling is fenomenaal.quote:Op woensdag 15 mei 2013 10:17 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Maar wat een mooie filmtot de macht oneindig
quote:
Eerst zag ik hem in elke rol als "die vervelende gast in The Green Mile" maar na "Confessions of a Dangerous Mind" is hij echt een paar treetjes omhoog geschoten bij mij, damn wat speelde hij goed daarin. Idd ondergewaardeerd...quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:50 schreef ArtistA het volgende:
Wat een held die Sam Rockwell. Weinig acteurs die zo goed van de grond zijn gekomen.
Je denkt toch niet dat ik nog probeer te wedijveren met je?quote:Op woensdag 15 mei 2013 10:20 schreef Sands het volgende:
[..]
ik wacht tot dragon mij gaat inhalen met punten.
quote:
Eensquote:Op woensdag 15 mei 2013 14:50 schreef ArtistA het volgende:
Wat een held die Sam Rockwell. Weinig acteurs die zo goed van de grond zijn gekomen.
Nice! Die stond nog niet in m'n lijstjequote:Op woensdag 15 mei 2013 14:53 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Eerst zag ik hem in elke rol als "die vervelende gast in The Green Mile" maar na "Confessions of a Dangerous Mind" is hij echt een paar treetjes omhoog geschoten bij mij, damn wat speelde hij goed daarin. Idd ondergewaardeerd...
Er is geen titel die vaker de revue is gepasseerd bij me dan die en hij staat al een hele poos klaar om te kijken. Misschien vanavond dan maarquote:Op woensdag 15 mei 2013 14:58 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Eens
Sowieso een van mijn favoriete acteurs. In moon is hij ook echt geweldig.
Oh waarom niet?quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:54 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat ik nog probeer te wedijveren met je?
quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:00 schreef DragonFodder het volgende:
En in Hitchikers guide to the galaxy
Ga je ook echt die watchlist af?quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:08 schreef ArtistA het volgende:
[..]![]()
Die film is goed op meer fronten dan ik kan bedenken.
Hoe kan het toch dat ondanks dat je denkt aardig wat films gezien te hebben je watchlist toch almaar groter wordt?
322 and counting...
Ik heb 40 films ofzo op mijn watchlist, sommige al 2-3 jaar. Maar ik beslis op het moment zelf pas wat ik wil kijken.quote:
Ja natuurlijk. Hoe ik ermee omga van tijd tot tijd is dat wanneer ik door m'n films heen ben, ik de watchlist erbij pak en m'n torrent website (ja...quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:15 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik heb 40 films ofzo op mijn watchlist, sommige al 2-3 jaar. Maar ik beslis op het moment zelf pas wat ik wil kijken.
quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:21 schreef JayHovah het volgende:
Ik zie net dat Sam Rockwell ook in Teenage Mutant Ninja Turtles heeft gespeeld als "Head Thug"
[ afbeelding ]
heeft geen enkele zin. Het is eigenlijk alleen maar irritant. Je laat me langszij komen en dan ga je weer flink meespelen en alsnog ver boven me eindigen. Daar is geen wedstrijd aan.quote:
jullie kunnen ook allemaal vragen stellen die ik niet weet.quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:41 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
heeft geen enkele zin. Het is eigenlijk alleen maar irritant. Je laat me langszij komen en dan ga je weer flink meespelen en alsnog ver boven me eindigen. Daar is geen wedstrijd aan.
sommige mensen hebben dan ook geen leven verder he....quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:41 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
heeft geen enkele zin. Het is eigenlijk alleen maar irritant. Je laat me langszij komen en dan ga je weer flink meespelen en alsnog ver boven me eindigen. Daar is geen wedstrijd aan.
Ik heb gewoon een leven hoor.quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:46 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
sommige mensen hebben dan ook geen leven verder he....
ongetwijfeld.. maar of het een gangbaar/gemiddeld genomen leven is...quote:
nee dat is het nietquote:Op woensdag 15 mei 2013 15:56 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
ongetwijfeld.. maar of het een gangbaar/gemiddeld genomen leven is...![]()
Zolang je afgelopen maandag maar niet op tv was, zit t al snel snor
Het systeem.quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:17 schreef dyonvbaal het volgende:
Wat is de definitie van een gangbaar leven? Wie bepaald dat?
wrong....quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:05 schreef ArtistA het volgende:
Volgens mij was er op IKON een docu. Correct me if I'm wrong Ran.
Oh dat. Haha, nog niet gezien dat programma.quote:
iedereen tegelijk, met gangbaar bedoel ik gemiddeld, ofwel welke gezin samenstelling/leven gemiddeld isquote:Op woensdag 15 mei 2013 16:17 schreef dyonvbaal het volgende:
Wat is de definitie van een gangbaar leven? Wie bepaald dat?
maar houdt dat dan in dat ik ook geen gangbaar leven heb?quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:37 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
iedereen tegelijk, met gangbaar bedoel ik gemiddeld, ofwel welke gezin samenstelling/leven gemiddeld is
Zoals in de video hierboven, dat is nou niet echt gangbaar...
want jij gaat ook larpend door de wijk heen? Overigens is het niet hebben van een gangbaar leven, niet per definitie iets negatiefs.. Als het gaat over single zijn, tsja daar zijn er ook behoorlijk veel van, evenals mensen die de hele dag gamen... Maar deze jongen ging erg ver..quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:40 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
maar houdt dat dan in dat ik ook geen gangbaar leven heb?
Nee, maar ik zit te denken... Wat is een gemiddeld leven voor een 31 jarige... Dat is volgens mij huisje boompje beestje. Getrouwd/samenwonend. 1 of meer kinderen. Vaste baan met een normaal inkomen.quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:42 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
want jij gaat ook larpend door de wijk heen? Overigens is het niet hebben van een gangbaar leven, niet per definitie iets negatiefs.. Als het gaat over single zijn, tsja daar zijn er ook behoorlijk veel van, evenals mensen die de hele dag gamen... Maar deze jongen ging erg ver..
Enige dat ik van al die dingen heb is samenwonen andersquote:Op woensdag 15 mei 2013 16:45 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nee, maar ik zit te denken... Wat is een gemiddeld leven voor een 31 jarige... Dat is volgens mij huisje boompje beestje. Getrouwd/samenwonend. 1 of meer kinderen. Vaste baan met een normaal inkomen.
Dat lijkt mij een gemiddeld leven en dat zijn dingen die ik niet heb. Dus zou ik geen gemiddeld leven hebben...
quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:47 schreef RanTheMan het volgende:
Als je zelf maar gelukkig bent dat vind ik het belangrijkste
Daar laat ik me niet over uitquote:Op woensdag 15 mei 2013 16:47 schreef RanTheMan het volgende:
Als je zelf maar gelukkig bent dat ik het belangrijkste
Door niets te zeggen, zegt een mens doorgaans genoeg.. Enige dat dan nodig is, is assertiviteit.. Niks in het leven komt je aanwaaienquote:
Ik ben al assertiever geworden dan ik 10, 15 jaar geleden was... meer gaat het niet worden...quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:50 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
Door niets te zeggen, zegt een mens doorgaans genoeg.. Enige dat dan nodig is, is assertiviteit.. Niks in het leven komt je aanwaaien
Niet bij iedereen nee.quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:50 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
Door niets te zeggen, zegt een mens doorgaans genoeg.. Enige dat dan nodig is, is assertiviteit.. Niks in het leven komt je aanwaaien
Je moet in een winkel gaan werken. Daar word je assertiever van.quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:52 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik ben al assertiever geworden dan ik 10, 15 jaar geleden was... meer gaat het niet worden...
Lieve schat... ik heb 10 jaar achter de kassa bij een pompstation gestaan... en 6 jaar taxi gereden...quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:55 schreef wyccie het volgende:
[..]
Je moet in een winkel gaan werken. Daar word je assertiever van.
Jullie zijn allemaal zo negatief!quote:
Het is trouwens denigrerend hoe je dat zegt. Dat heb je dan weer niet goed opgepikt bij het pomnpstation.quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:56 schreef dyonvbaal het volgende:
Lieve schat... ik heb 10 jaar achter de kassa bij een pompstation gestaan... en 6 jaar taxi gereden...
Dan moet het leven ook dingen geven om te genieten...quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:58 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Jullie zijn allemaal zo negatief!![]()
Geniet van het leven!!
Alles behalve denigrerend bedoeldquote:Op woensdag 15 mei 2013 16:58 schreef wyccie het volgende:
[..]
Het is trouwens denigrerend hoe je dat zegt. Dat heb je dan weer niet goed opgepikt bij het pomnpstation.
Dat zei ik gisteren nog, maar dat ging over Nederland.quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:58 schreef FireFox1 het volgende:
Jullie zijn allemaal zo negatief!![]()
Geniet van het leven!!
Dan genieten van de kleine dingen. Een zonnestraaltje, een regeboog, tsjilpende mussen in de tuin. Een winkelmedewerker die vriendelijk lacht (en je niet meteen aanklampt), iemand die je erop wijst dat je gulp open staat. Dat soort dingen.quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:59 schreef dyonvbaal het volgende:
Dan moet het leven ook dingen geven om te genieten...
Ok, in het vervolg dus laten.quote:Alles behalve denigrerend bedoeld
Verkeerde mindset jongen, waardering/genieten zit in de kleinste dingenquote:Op woensdag 15 mei 2013 16:59 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Zelfs van een ritje naar Nijmegen en met een "onbekend" man(!) meeten, kan ik al van genieten.quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:59 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Toen ik net ging studeren at ik wel eens witte rijst met witte bonen in tomatensaus. Maar dat vind ik wel lekker.quote:Op woensdag 15 mei 2013 17:02 schreef RanTheMan het volgende:
Ik heb letterlijk vroeger wel eens een week alleen maar bruine bonen gegeten, weet je hoe blij ik was als mn moeder er dan een x spekjes in deed?
quote:Op woensdag 15 mei 2013 17:03 schreef FireFox1 het volgende:
Zelfs van een ritje naar Nijmegen en met een "onbekend" man(!) meeten, kan ik al van genieten.
No offence, maar het is een kwestie van instelling.
Je heb een leuke huis, en bent gewoon een toffe dude. Wat houdt je tegen om je sociale leven een mooie impuls te geven?quote:Op woensdag 15 mei 2013 17:06 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik zeg niet dat ik niet kan genieten van dingen, mensen, gebeurtenissen... Maar ik vind dat er meer dingen gebeuren waar ik niet van kan genieten(gedeprimeerd van raak) dan dingen waar ik wel van kan genieten...
Tsja tegenwoordig eet geen uit traumatische overwegingen geen bruine bonen meer, maar goed, in die situatie kan ik me herinneren dat het me oprecht gelukkig maaktequote:Op woensdag 15 mei 2013 17:04 schreef wyccie het volgende:
[..]
Toen ik net ging studeren at ik wel eens witte rijst met witte bonen in tomatensaus. Maar dat vind ik wel lekker.![]()
En een jaar lang geen chips en koekjes gekocht en zo.
quote:Op woensdag 15 mei 2013 17:08 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Je heb een leuke huis, en bent gewoon een toffe dude. Wat houdt je tegen om je sociale leven een mooie impuls te geven?
vermoed ikquote:
quote:
Werk is een tegenslag en inderdaad een deprimerende tegenslag. Maar daar denk ik ook wel van dat het weer helemaal goed komt.quote:Op woensdag 15 mei 2013 17:10 schreef wyccie het volgende:
Dat je nu geen werk hebt? Komt wel weer goed. Desnoods ga je weer bij een pompstation werken.
Dyon, anders ga je op een sport. Voetbal, hardloopclubje, of spelletjesavonden van de Moenen en Mariken? Dat soort dingen.
Geldt ook voor jou, Sands.![]()
Weet je wat een mens oprecht gelukkig kan maken? Ik heb meer dan 800 dagen moeten wachten voordat ik mijn kinderen eindelijk mocht zien. Geloof me, dat waren 800 dagen waar ik maar aan één ding moest denken...quote:Op woensdag 15 mei 2013 17:08 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
Tsja tegenwoordig eet geen uit traumatische overwegingen geen bruine bonen meer, maar goed, in die situatie kan ik me herinneren dat het me oprecht gelukkig maakte
Wat jammer dat 10 oktober nog zover weg is... lijkt me een erg leuke filmquote:
Hardlopen is echt prima. Ik zit zelf niet in een clubje, maar daar leer je én andere mensen kennen, én je werkt aan je conditie en doorzettingsvermogen. Hoe dan ook, je zult zo trots op jezelf zijn.quote:Op woensdag 15 mei 2013 17:12 schreef dyonvbaal het volgende:
Werk is een tegenslag en inderdaad een deprimerende tegenslag. Maar daar denk ik ook wel van dat het weer helemaal goed komt.
Dat 2de... daar is gewoon een verschrikkelijk hoge drempel...
Leuk om met een meisje heen te gaanquote:Op woensdag 15 mei 2013 17:15 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Wat jammer dat 10 oktober nog zover weg is... lijkt me een erg leuke film
Dan is het maar goed dat 10 oktober nog zover weg isquote:
Ik ben blij voor je dat je ze nou wel regelmatig mag zienquote:Op woensdag 15 mei 2013 17:15 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Weet je wat een mens oprecht gelukkig kan maken? Ik heb meer dan 800 dagen moeten wachten voordat ik mijn kinderen eindelijk mocht zien. Geloof me, dat waren 800 dagen waar ik maar aan één ding moest denken...
Ik prijs me gelukkig én ben zo ontzettend trots op mezelf dat het me uiteindelijk gelukt is! Mijn vrienden en familie smeekten me bijna om er mee te stoppen omdat mijn ex geen millimeter toegaf, en ik er totaal onderdoor aan ging.
Sindsdien kan ik alles 10x beter relativeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |