Voor de FMT-ers die op zoek zijn naar broodnodige ontspanning voor/tijdens/na een vraag, is dit topic speciaal geopend!quote:Slowchat ontstaat wanneer twee of meer mensen het forum gaan beschouwen als een chatbox en in zeer korte tijd een topic volstouwen met de meest nutteloze onzin. Op dat moment is het voor die mensen allemaal heel leuk en gezellig, maar als andere mensen dan het topic proberen te lezen haken ze gegarandeerd halverwege af. Om de één of andere vage reden gebeurt het vaak 's nachts....
Kijk Sands... dit is nou een gekkie. Nee, niet Desu, maar die Sanne...quote:
Omdat jij hem niet gewijzigd hebt? En de vorige ging over GTA en die afbeelding is uit GTAquote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:19 schreef wyccie het volgende:
Ja, waarom hebben we een tekening van Mandy Moore in de OP?
Jij hebt het topic geopend, dan mag jij het ook beslissen... toch?quote:
Hij is zo slecht...dat hij goed isquote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:36 schreef DragonFodder het volgende:
ik ben toch stiekum wel trots dat mijn in paint gemaakte banner is blijven hangen
quote:
Is dat nou een grapje?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:36 schreef DragonFodder het volgende:
ik ben toch stiekum wel trots dat mijn in paint gemaakte banner is blijven hangen
nee, mad paint skills yoquote:
also mequote:Op woensdag 15 mei 2013 00:10 schreef wyccie het volgende:
Wie heeft de definitie van slowchat erin gezet?
quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:16 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
nee, mad paint skills yo
[..]
also me
DF is de nieuwe Patch.quote:
Ik hoop niet dat hij de nieuwe Patch is.quote:Op woensdag 15 mei 2013 09:18 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
DF is de nieuwe Patch.
Onze FMT papa
Patch 2.0quote:Op woensdag 15 mei 2013 09:53 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat hij de nieuwe Patch is.
En mijn vraag?quote:
Wat goedquote:
Ik heb normaliter een hekel aan romcoms, Maar het verhaal en de chemie tussen MacAdams en Gosling is fenomenaal.quote:Op woensdag 15 mei 2013 10:17 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Maar wat een mooie filmtot de macht oneindig
quote:
Eerst zag ik hem in elke rol als "die vervelende gast in The Green Mile" maar na "Confessions of a Dangerous Mind" is hij echt een paar treetjes omhoog geschoten bij mij, damn wat speelde hij goed daarin. Idd ondergewaardeerd...quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:50 schreef ArtistA het volgende:
Wat een held die Sam Rockwell. Weinig acteurs die zo goed van de grond zijn gekomen.
Je denkt toch niet dat ik nog probeer te wedijveren met je?quote:Op woensdag 15 mei 2013 10:20 schreef Sands het volgende:
[..]
ik wacht tot dragon mij gaat inhalen met punten.
quote:
Eensquote:Op woensdag 15 mei 2013 14:50 schreef ArtistA het volgende:
Wat een held die Sam Rockwell. Weinig acteurs die zo goed van de grond zijn gekomen.
Nice! Die stond nog niet in m'n lijstjequote:Op woensdag 15 mei 2013 14:53 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Eerst zag ik hem in elke rol als "die vervelende gast in The Green Mile" maar na "Confessions of a Dangerous Mind" is hij echt een paar treetjes omhoog geschoten bij mij, damn wat speelde hij goed daarin. Idd ondergewaardeerd...
Er is geen titel die vaker de revue is gepasseerd bij me dan die en hij staat al een hele poos klaar om te kijken. Misschien vanavond dan maarquote:Op woensdag 15 mei 2013 14:58 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Eens
Sowieso een van mijn favoriete acteurs. In moon is hij ook echt geweldig.
Oh waarom niet?quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:54 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat ik nog probeer te wedijveren met je?
quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:00 schreef DragonFodder het volgende:
En in Hitchikers guide to the galaxy
Ga je ook echt die watchlist af?quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:08 schreef ArtistA het volgende:
[..]![]()
Die film is goed op meer fronten dan ik kan bedenken.
Hoe kan het toch dat ondanks dat je denkt aardig wat films gezien te hebben je watchlist toch almaar groter wordt?
322 and counting...
Ik heb 40 films ofzo op mijn watchlist, sommige al 2-3 jaar. Maar ik beslis op het moment zelf pas wat ik wil kijken.quote:
Ja natuurlijk. Hoe ik ermee omga van tijd tot tijd is dat wanneer ik door m'n films heen ben, ik de watchlist erbij pak en m'n torrent website (ja...quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:15 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik heb 40 films ofzo op mijn watchlist, sommige al 2-3 jaar. Maar ik beslis op het moment zelf pas wat ik wil kijken.
quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:21 schreef JayHovah het volgende:
Ik zie net dat Sam Rockwell ook in Teenage Mutant Ninja Turtles heeft gespeeld als "Head Thug"
[ afbeelding ]
heeft geen enkele zin. Het is eigenlijk alleen maar irritant. Je laat me langszij komen en dan ga je weer flink meespelen en alsnog ver boven me eindigen. Daar is geen wedstrijd aan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |