abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_126509495
De Slankreeks

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt!
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), vis (liefst ook veel), vlees, en koolhydraten (niet teveel en vooral niet veel suiker). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Topicreeks: Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Bijwerken staat vrij!
compact en kleverig.
pi_126509526
En Anouk.
compact en kleverig.
  Vis een optie? dinsdag 14 mei 2013 @ 22:49:19 #3
70532 loveli
N
pi_126509985
Anouk O+
crap in = crap out
pi_126510048
O: geroosterd brood met kaas, geroosterd brood met vlokken, optimel
T: 2 kop koffie
M: 2 pl br kipfilet, 2 pl br sandwitchspread,
T: warme chocolade melk, appel, glas water
A: bord rode kool met aardappelen en 2 gehaktballen met ketchup, 1 glas water
T: onbeperkt bitterballen en kipnuggets, 2 x glas water
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
pi_126511036
Aaaah gemeeeen :D
Worry is a misuse of imagination
pi_126512192
Tof die Anouk!
pi_126513172
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 22:55 schreef Probability het volgende:
Aaaah gemeeeen :D
wat is gemeen? Ik vind Jillian best een leuke vrouw, maar als ze zegt dat je je moet pushen enzo, vind ik haar soms ontzettend irritant :+
En Anouk mag ik ook niet altijd...

Volgende week btw intake bij de sportschool, dan krijgen we ook onze schema's en sleutels enzo *O*
compact en kleverig.
pi_126513702
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 23:15 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

wat is gemeen? Ik vind Jillian best een leuke vrouw, maar als ze zegt dat je je moet pushen enzo, vind ik haar soms ontzettend irritant :+
En Anouk mag ik ook niet altijd...

Volgende week btw intake bij de sportschool, dan krijgen we ook onze schema's en sleutels enzo *O*
Dat Anouk pas als 10e door was!
pi_126513757
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 23:23 schreef Probability het volgende:

[..]

Dat Anouk pas als 10e door was!
o gelukkig, dacht dat je t over m'n TT had!
compact en kleverig.
pi_126513960
Montenegro is niet door. *sad* ze hadden ninja's in hun videoclip.
pi_126515765
Ik vond het nummer van anouk eerst om te janken zo slecht. Langzaam begin ik het iets minder slecht te vinden..

En autorijden, ik vind t wel leuk. Maar snelweg vind ik echt saai. Als je invoegen spannend vindt rij je ws te langzaam. Als je de oprit opdraait, kijk dan alvast de weg op om te zien of er auto's rijden waar je ongeveer bij uitkomt bij invoegen. Denk je dat je bij andere autos komt probeer dan snelheid te matchen. Je moet echt niet vroeg opschakelen als je de snelweg oprijdt, gewoon gassen met die bak. Sowieso 80 in zn 3, tot boven de 100 in vierde versnelling. Dan kun je vlot optrekken. Je motor kan daar best tegen. De meeste benzine autos kunnen zelfs 80-90kmu in zn 2. Al is dat nu ook weer niet nodig.
Maar ik merk dat bij rijlessen zo op zuinig rijden werd gehamerd dat niemand meer t gas opentrekt bij invoegen. Beter kom je iets te snel aanrijden dan te langzaam, beetje remmen kan altijd nog.
pi_126516236
Ik vind het nummer van Anouk ook helemaal niks.

Mijn autootje rijdt op gas (bi-fuel) en is een Sparkje. Dus die zin "dan kun je vlot optrekken" gaat voor mij niet op :+
al trap ik t beestje wel flink op zn staart O+

Ik kan trouwens niet slapen.

Tralalala.
  Vis een optie? woensdag 15 mei 2013 @ 00:13:55 #13
70532 loveli
N
pi_126516508
Ik heb maar 4 versnellingen :')
crap in = crap out
  Vis een optie? woensdag 15 mei 2013 @ 00:14:50 #14
70532 loveli
N
pi_126516551
Correctie, 10 in totaal, maar niet tegelijk.
crap in = crap out
pi_126516666
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 00:14 schreef loveli het volgende:
Correctie, 10 in totaal, maar niet tegelijk.
Oh. Die snap ik niet. Ik ben wakker en dom :')
  Vis een optie? woensdag 15 mei 2013 @ 00:21:05 #16
70532 loveli
N
pi_126516862
quote:
1s.gif Op woensdag 15 mei 2013 00:17 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Oh. Die snap ik niet. Ik ben wakker en dom :')
Auto => 4
motor => 6
4 + 6 = 10

Maar kan niet in/op allebei tegelijk rijden :')
crap in = crap out
pi_126516952
5+5 hier.
Ja doei.
  Vis een optie? woensdag 15 mei 2013 @ 00:26:49 #18
70532 loveli
N
pi_126517113
En de achteruit vergeten ;(
crap in = crap out
pi_126517209
Ik heb niet eens versnellingen op mijn fiets!
pi_126517230
Heb geen goldwing! Of BMW-bankstel ..
Ja doei.
pi_126519744
Mogge!
Autorijden vind ik tegenwoordig alleen nog spannend als er stomme dingen als gister gebeuren. Die vier uur file was verschrikkelijk! Hulde aan de collega die langer bleef voor mij.

Lijstje gister
O dubbele boterham pindakaas
t appel
L dubbele boterham pindakaas, dubbele chocopasta
T heel doosje lackerol in de auto
T appel
D maaltijdsalade appel oude kaas
b heel opgezette buik van alle zoetstof

Vandaag plan
O dubbele boterham pindakaas
B naar de stad, niet passend bloesje terugbrengen
L omelet, boterham vlees
T appel
D maaltijdsalade beef rendang
T yoghurt ofzo
  woensdag 15 mei 2013 @ 08:15:08 #22
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_126520151
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 00:13 schreef loveli het volgende:
Ik heb maar 4 versnellingen :')
Dat had mijn eerste auto ook. Wat een drama. Ik koers nu op een 6-versnellingsbak, liefst automaat. Maar gewoon 5 is ook prima :+
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_126520580
Gisteren:
O: volle kwark met een banaan
T: appel
L: restje gevulde courgette met zilvervliesrijst, rundvlees, mais en klein beetje kaas 2 harde broodjes, 1 gekookt ei, kom goulashsoep
D1: appelrestje gevulde courgette met zilvervliesrijst, rundvlees, mais en klein beetje kaas
T:als ik genoeg tijd heb boterhammen met ei. Misschien kan ik ook een broodje gekookt ei meenemen bij de lunch banaan
S: 8,7 km hardlopen
D2: misschien nog wat kwark 1 droge boterham

Lijstje van gisteren werd een rommeltje, dus vandaag weer iets gestructureerder aanpakken:
O: kwark met muesli
L: 3 bth, kom soep
D: visje, rosti, veel groente
Everything which is not impossible, will eventually happen
pi_126520582
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 23:57 schreef the85mc het volgende:
Ik vond het nummer van anouk eerst om te janken zo slecht. Langzaam begin ik het iets minder slecht te vinden..

En autorijden, ik vind t wel leuk. Maar snelweg vind ik echt saai. Als je invoegen spannend vindt rij je ws te langzaam. Als je de oprit opdraait, kijk dan alvast de weg op om te zien of er auto's rijden waar je ongeveer bij uitkomt bij invoegen. Denk je dat je bij andere autos komt probeer dan snelheid te matchen. Je moet echt niet vroeg opschakelen als je de snelweg oprijdt, gewoon gassen met die bak. Sowieso 80 in zn 3, tot boven de 100 in vierde versnelling. Dan kun je vlot optrekken. Je motor kan daar best tegen. De meeste benzine autos kunnen zelfs 80-90kmu in zn 2. Al is dat nu ook weer niet nodig.
Maar ik merk dat bij rijlessen zo op zuinig rijden werd gehamerd dat niemand meer t gas opentrekt bij invoegen. Beter kom je iets te snel aanrijden dan te langzaam, beetje remmen kan altijd nog.
Ik vind het niet spannend omdat ik zelf te langzaam rij (ik heb goed geleerd dat ik écht snelheid moet maken bij het invoegen en inderdaad niet te snel doorschakelen dan), maar ik maak me gewoon van te voren al heel veel zorgen of het niet heel druk is en of mensen wel rekening met me houden en zo. Sowieso ben ik me er tijdens het autorijden heel erg van bewust dat een heel klein foutje van iemand (en dat hoef ik dan zelf helemaal niet te zijn dus) fataal kan zijn.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_126520665
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 08:45 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Ik vind het niet spannend omdat ik zelf te langzaam rij (ik heb goed geleerd dat ik écht snelheid moet maken bij het invoegen en inderdaad niet te snel doorschakelen dan), maar ik maak me gewoon van te voren al heel veel zorgen of het niet heel druk is en of mensen wel rekening met me houden en zo. Sowieso ben ik me er tijdens het autorijden heel erg van bewust dat een heel klein foutje van iemand (en dat hoef ik dan zelf helemaal niet te zijn dus) fataal kan zijn.
Mijn instructeur zij altijd dat je in je hoofd mensen moet dwingen om je er tussen te laten. Andere mensen houden rekening met jou als jij met een bepaalde pit rijdt. (niet altijd, maar je blijft altijd mensen houden met een bord voor hun kop) :+
pi_126520680
't Is maar goed dat je geen motor rijdt, DaD! :D
Ja doei.
pi_126520691
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 08:51 schreef motorbloempje het volgende:
't Is maar goed dat je geen motor rijdt, DaD! :D
Dat sowieso. :+.
pi_126520703
Morning!

Auto's, daar heb ik nu helemaal niets mee. Heb we'll mijn rijbewijs maar al een jaar of...5 niet Meer gereden!

Vandaag en morgen onderweg, ladiejee. Sporten gaat vet lekker, nu nog leren minder te eten.
pi_126520734
Vorige maand nog 'n aanrijding gehad met de motor, of nou ja, bijna... hij zat al wel tegen me aan, die blinde polorijder, maar ben overeind gebleven 8-)
Ja doei.
pi_126520754
Autorijden is stom, maar wel verdomd handig (en vooral tijdbesparend!)

Songfestival in de kroeg kijken was tof, maar ik vind het ook verdomd jammer dat Montenegro niet door was. Heb zelfs nog op ze gestemd!
Anouk wel terecht door. Het is namelijk gewoon een liedje en liedjes horen door te gaan. Geen stemacrobatiek, geen bizarre act, geen rare outfitjes, maar gewoon een liedje.

Iedereen die loopt te miepen dat het oostblok alleen maar op elkaar stemt en daardoor altijd de finale haalt: Servië, Montenegro en Kroatië zijn alledrie niet door.

En nu heb ik honger en ga ik ontbijten. *)
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
  woensdag 15 mei 2013 @ 08:56:15 #31
401956 _Dido_
Remember me!
pi_126520770
Mogguh. Training. En vanavond eens een kapper zoeken die mn haar kan rechtbreien een dezer dagen want dit zit niet zoals het moet.
To see a world in a grain of sand
And a heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
And eternity in an hour.
pi_126520773
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 08:45 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Niet teveel over na denken ;) En juist de snelweg is het veiligst omdat onderlinge snelheids verschillen vrij klein zijn. Per gereden km heb je de minste ongelukken op de snelweg.
Maar het kan soms 'intimiderend' overkomen, vooral als je flink wat stroken moet wisselen om een afrit te halen.
pi_126520832
quote:
1s.gif Op woensdag 15 mei 2013 08:56 schreef the85mc het volgende:

[..]

Niet teveel over na denken ;) En juist de snelweg is het veiligst omdat onderlinge snelheids verschillen vrij klein zijn. Per gereden km heb je de minste ongelukken op de snelweg.
Maar het kan soms 'intimiderend' overkomen, vooral als je flink wat stroken moet wisselen om een afrit te halen.
Niet te veel over nadenken. :D. Kerel. :P.

Ongelukken op de snelweg zijn wel het 'heftigst', lijkt me, of niet?

Nou ja, hoe dan ook, m'n mama wordt vandaag geopereerd en ik ga hoe dan ook naar het ziekenhuis rijden. Over de snelweg. :+.
pi_126520835
ik hou van autorijden. Heb nu al zin om over anderhalve maand vanaf hier naar berlijn te rijden. En als de auto door de TUV (duitse APK) komt, dan ook weer terug rijden!
pi_126520843
Niet nadenken zeggen tegen een vrouw idd :P

Props voor je sportmojo Perr!
Be someone that makes you happy
pi_126520860
IK heb trouwens wel onwijs veel zin om naar Frankrijk te rijden, komende zomer. *O*.
pi_126521076
Ik ben altijd blij dat mannen autorijden relaxed vinden, dan hoef ik het zelf niet te doen :D
pi_126521200
Ik hou enorm van autorijden en rij ook wel flink door :D
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_126521264
Nog even de planning voor vandaag!

O: overnight oats met banaan
T: koffie verkeerd, appel
L: 2 spelt bh kipfilet, 1 pindakaas
T: quinoa-noten reep
S: bootcamp
D: omelet met champignons, geitenkaas en pompoenpitten denk ik
T: kwark
pi_126521281
Uitsmijter i.p.v. omelet? Mag wel met bootycamp erbij :)
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  woensdag 15 mei 2013 @ 09:25:33 #41
401956 _Dido_
Remember me!
pi_126521291
Botte mensen doen bot op WhatsApp. Even blocken voor ik iets onverstandigs zeg :%
And eternity in an hour.
pi_126521309
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 09:24 schreef V1z0R het volgende:
Uitsmijter i.p.v. omelet? Mag wel met bootycamp erbij :)
Wat is t verschil ook alweer :')
  woensdag 15 mei 2013 @ 09:26:47 #43
401956 _Dido_
Remember me!
pi_126521317
Geen idee van mijn planning. Lunch zal wel ergens in een restaurantje worden dus eens kijken of daar iets voedzaams tussen zit. Wel appel en banaan mee voor tussendoor.
And eternity in an hour.
pi_126521336
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 09:26 schreef Nallie het volgende:

[..]

Brood eronder :9
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_126521385
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 09:27 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Brood eronder :9
Oke, brood it is :D
pi_126521445
Een uitsmijter is toch spiegeleieren met of zonder spek op brood en een omelet een geklutst ei?

Vind het wel heel weinig Nallie, een ei is maar 60/70 kcals ofzo? Hoeveel heb je er in?

Edit: je neemt er al brood bij, ik typ langzaam :')
Come here boy, set your mind at rest and let your dreams run free
pi_126521481
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 09:26 schreef Nallie het volgende:

[..]

En de bereidingswijze toch ook? Uitsmijter is toch met de dooiers nog heel? En een omelet is een (zoals wij het thuis altijd noemen O+ ) 'pannenkoeksei' :+

Loveli: ooohhhh....! Motor :D Had ik geen rekening mee gehouden dat die er ook nog was ;)

Buik vandaag wat beter dan gisteren, huzzah! Hopelijk blijft dat zo, stijgende lijn ftw!

Autorijden trouwens npnp. Maar denk wel dat ik nog wat zenuwachtig zou worden van rijden in bijvoorbeeld Parijs ofzo :+
pi_126521497
quote:
1s.gif Op woensdag 15 mei 2013 09:31 schreef Novem het volgende:
ik typ langzaam :')
Ik ook! Want jij was me al voor met je uitsmijter/omelet opmerking :s)
pi_126521574
quote:
Een uitsmijter is toch spiegeleieren met of zonder spek op brood en een omelet een geklutst ei?

Vind het wel heel weinig Nallie, een ei is maar 60/70 kcals ofzo? Hoeveel heb je er in?

Ja 3 eieren dacht ik. en ik weet t verschil nooit :D
Volgens mij is een omelet ook met wat melk toch?
Anyhow. Mn eiergerecht :P ik doe er wel een broodje bij ofzo.
Heb meestal alleen niet zo'n honger als ik eenmaal thuis en gedoucht ben. Maar zie wel even.

Mn L is trouwens best fors. Zijn flinke boterhammen :9
pi_126521597
quote:

Omelet is geklutst? :@

Ik houd het wel gewoon bij gebakken ei, kan dan gewoon van alles zijn :+
pi_126521667
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 08:59 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Niet te veel over nadenken. :D. Kerel. :P.

Haha ik bedoelde niet: helemaal niet nadenken. Maar meer dat je niet over dat soort kleine risico's na moet gaan denken. Overal zijn kleine risico's; dat is leven. De kans dat t jou net treft is gewoon erg klein. Je kunt erover piekeren/nadenken maar dat maakt de kans niet kleiner. Dus dan kun je beter geen tijd eraan verspillen als t gepieker toch geen invloed heeft op de odds.
Maar dat is denk ik typisch mannenmanier van denken vermoed ik..
pi_126521707
Ik twijfel over Jillian, neig er nu naar om het vandaag over te slaan, want hoofdpijn en totaal geen motivatie, maar dat laatste mag ik van mezelf niet in de weg laten staan, dus ik denk dat ik t vanmiddag toch ga doen. Als mn hoofdpijn dan iig weg is..

Nu aan de muntthee (met basterdsuiker :9 )

Planning:

O: 2 sneeen brood met pindakaas
T: muntthee
L: 2 sneeen brood met kipfilet en rauwkost en een gekookt eitje
T: banaan + ander stuk fruit, maar dat moet ik nog halen, dus geen idee wat
D: gegratineerde Chinese kool, gebakken aardappeltjes, karbonade.
T: yoghurt met aardbeien of banaan.
compact en kleverig.
pi_126521740
Ik houd niet van autorijden, desalniettemin erg handig om te kunnen maar zeker in de stad verkies ik altijd de fiets boven de auto. Maarja, ik heb dan ook geen eigen auto :')
Het enige probleem is het kiezen van de oplossing
  woensdag 15 mei 2013 @ 09:47:53 #54
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_126521799
quote:
1s.gif Op woensdag 15 mei 2013 09:41 schreef the85mc het volgende:

[..]

Haha ik bedoelde niet: helemaal niet nadenken. Maar meer dat je niet over dat soort kleine risico's na moet gaan denken. Overal zijn kleine risico's; dat is leven. De kans dat t jou net treft is gewoon erg klein. Je kunt erover piekeren/nadenken maar dat maakt de kans niet kleiner. Dus dan kun je beter geen tijd eraan verspillen als t gepieker toch geen invloed heeft op de odds.
Maar dat is denk ik typisch mannenmanier van denken vermoed ik..
Nee hoor. er zijn ook heel veel vrouwen die net zo denken.
  Moderator woensdag 15 mei 2013 @ 10:12:25 #55
18653 crew  D.
pi_126522492
quote:
1s.gif Op woensdag 15 mei 2013 09:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik twijfel over Jillian, neig er nu naar om het vandaag over te slaan, want hoofdpijn en totaal geen motivatie, maar dat laatste mag ik van mezelf niet in de weg laten staan, dus ik denk dat ik t vanmiddag toch ga doen. Als mn hoofdpijn dan iig weg is..

Nu aan de muntthee (met basterdsuiker :9 )

Planning:

O: 2 sneeen brood met pindakaas
T: muntthee
L: 2 sneeen brood met kipfilet en rauwkost en een gekookt eitje
T: banaan + ander stuk fruit, maar dat moet ik nog halen, dus geen idee wat
D: gegratineerde Chinese kool, gebakken aardappeltjes, karbonade.
T: yoghurt met aardbeien of banaan.
Hier zit je :o

Ik zat op je te wachten :+
  Moderator woensdag 15 mei 2013 @ 10:16:58 #56
18653 crew  D.
pi_126522616
Ik had nl. een Jillian vraagje

Het is 30 dagen, 3 levels

Is het dan
level 1 dag 1-10
level 2 dag 11-20
level 3 dag 21-30

En moet het iedere dag, om de dag,...?
  Moderator woensdag 15 mei 2013 @ 10:20:45 #57
18653 crew  D.
pi_126522719
Ow, de vraag is niet per se voor JB hoor, iedere ander die hier iets zinnigs over kan zeggen is welkom :P
pi_126522799
Ja en ja :)
  Moderator woensdag 15 mei 2013 @ 10:24:35 #59
18653 crew  D.
pi_126522846
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 10:23 schreef V1z0R het volgende:
Ja en ja :)
Die laatste ja is voor iedere dag of om de dag? :P
pi_126522897
Iedere dag, anders was het 60-day shred geweest :P
  Moderator woensdag 15 mei 2013 @ 10:27:33 #61
18653 crew  D.
pi_126522945
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 10:26 schreef V1z0R het volgende:
Iedere dag, anders was het 60-day shred geweest :P
:+

Nouja, het is niet vreemd dat er bij oefeningen een rustdag zit, dus vandaar de vraag :P
Maar duidelijk, dan weet ik waar ik aan toe ben :Y
pi_126522972
Iets nieuws. Het volkoren ei.
Hoe kan een ei volkoren zijn? :?
Doe wat je niet durft.
pi_126523005
Ander voer voor de kippen.
pi_126523120
Maar dan is het ei toch niet volkoren? :?
Doe wat je niet durft.
pi_126523155
Was van plan te gaan sporten vandaag, maar het is dag één van that time of the month, dus ik heb totaal geen zin. Nergens in btw, dus dat is wel lekker consistent. :')

O: 2 volkoren beschuitjes aardbeien
T: bakje Turkse yoghurt met muesli en lijnzaad
L: 1 speltboterham ei, 2 zuurdesemcrackers kaas+tomaat
T: 1 paprika, stukje gerookte kip, appel
D: kip en groenten uit de oven OF volkoren pasta met tonijn, groenten en een tomatensaus

Zoiets denk ik maar.
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_126523357
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 10:32 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Tja...
Voer van koeien heeft ook invloed op het vlees er van. Zie Li's betogen over maiskoeien en zo.

Laatst docu gezien van Attenborough( _O_ ) hoe in het hele cyclus bepaalde stoffen aantoonbare achtergronden hebben. Een vorm van stikstof die je alleen in de oceaan aantreft, tref je dus ook aan in de grizzlyberen die zalm eten, maar omdat ze in zo'n korte tijd reete veel zalm eten en veel weggooien beland het dus in de bodem waardoor alle flora ook die stikstof bevat.

Jij had docu's kijken in je day-0 toch? Zal kijken of ik 'm op kan snorren.
pi_126523745
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 10:27 schreef D. het volgende:

[..]

:+

Nouja, het is niet vreemd dat er bij oefeningen een rustdag zit, dus vandaar de vraag :P
Maar duidelijk, dan weet ik waar ik aan toe ben :Y
Zou je een constante toename in de intensiteit hebben dan moeten je spieren op gegeven moment meer rust hebben om te herstellen inderdaad. Maar 30-day shred heeft maar 3lvls.
pi_126523846
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 10:32 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Mijn scharreleieren heb ik anders ook nog nooit door de wei zien scharrelen :+
pi_126524075
Gewoon omdat rugloze jurkjes 1000x sexier zijn zonder bh, maar zwaartekracht dan alles om zeep helpt. http://www.groupon.nl/deals/landelijke-deal/Bye-Bra-/21515248
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_126524405
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 10:38 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Tja...
Voer van koeien heeft ook invloed op het vlees er van. Zie Li's betogen over maiskoeien en zo.
Weet ik, maar ik vond de naam zo raar. :D
quote:
Laatst docu gezien van Attenborough( _O_ ) hoe in het hele cyclus bepaalde stoffen aantoonbare achtergronden hebben. Een vorm van stikstof die je alleen in de oceaan aantreft, tref je dus ook aan in de grizzlyberen die zalm eten, maar omdat ze in zo'n korte tijd reete veel zalm eten en veel weggooien beland het dus in de bodem waardoor alle flora ook die stikstof bevat.

Jij had docu's kijken in je day-0 toch? Zal kijken of ik 'm op kan snorren.
Klinkt tof! :)
En ik heb idd docu's kijken in mijn day zero lijst. Van het weekend de docu's over het nieuwe Rijksmuseum gekeken. Wat een bizar proces is dat geweest. Kreeg bijna medelijden met de betrokkenen. :D
Doe wat je niet durft.
pi_126524690
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 10:12 schreef D. het volgende:

[..]

Hier zit je :o

Ik zat op je te wachten :+
ik was druk :P

Maar je hebt je antwoord al ;)
compact en kleverig.
pi_126524784
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 11:05 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Weet ik, maar ik vond de naam zo raar. :D

[..]

Klinkt tof! :)
En ik heb idd docu's kijken in mijn day zero lijst. Van het weekend de docu's over het nieuwe Rijksmuseum gekeken. Wat een bizar proces is dat geweest. Kreeg bijna medelijden met de betrokkenen. :D
4-granen is dan niet minder raar :P

Is Attenborough docu, kan zo geen linkje vinden. Maar komt uit de Life-serie.
pi_126524812
Planning:

O: 2 bth vegaspread, kleine jus d'orange
T: 250 ml magere yoghurt met banaan en kokos en lijnzaad
L: salade of pasta ofzo, of misschien vis.
D: nog geen idee

Geen S vandaag!
pi_126524904
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 11:14 schreef V1z0R het volgende:

[..]

4-granen is dan niet minder raar :P

Is Attenborough docu, kan zo geen linkje vinden. Maar komt uit de Life-serie.
Goed punt! :D

Life heb ik hier liggen op DVD. Die ga ik binnenkort eens bekijken. :)
Doe wat je niet durft.
pi_126524950
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 11:17 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Goed punt! :D

Life heb ik hier liggen op DVD. Die ga ik binnenkort eens bekijken. :)
Correctie, is dus "The first life", even in programma van Canvas gekeken.
pi_126525024
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 08:15 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Dat had mijn eerste auto ook. Wat een drama. Ik koers nu op een 6-versnellingsbak, liefst automaat. Maar gewoon 5 is ook prima :+
jouw auto was toch besteld? En je gaat weg toch? Krijg je dan geen gezeik met die auto? :X
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_126525027
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 11:18 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Correctie, is dus "The first life", even in programma van Canvas gekeken.
Ah, die heb ik niet. :P
Maar die is vast wel te vinden. :D
Doe wat je niet durft.
pi_126525126
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 08:55 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Autorijden is stom, maar wel verdomd handig (en vooral tijdbesparend!)

Songfestival in de kroeg kijken was tof, maar ik vind het ook verdomd jammer dat Montenegro niet door was. Heb zelfs nog op ze gestemd!
Anouk wel terecht door. Het is namelijk gewoon een liedje en liedjes horen door te gaan. Geen stemacrobatiek, geen bizarre act, geen rare outfitjes, maar gewoon een liedje.

Iedereen die loopt te miepen dat het oostblok alleen maar op elkaar stemt en daardoor altijd de finale haalt: Servië, Montenegro en Kroatië zijn alledrie niet door.

En nu heb ik honger en ga ik ontbijten. *)
ja, maar Servie was echt wanstaltig, Montenegro iets minder :P En die gast uit Litouwen die door is die heeft het hele vader & moederland laten stemmen ofzo :+
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_126525318
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 11:20 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Ah, die heb ik niet. :P
Maar die is vast wel te vinden. :D
Deze is ook leuk, en gratis te kijken
Als je trilobieten interessant vind dan :@

En ik was in de war :')
Deze bedoelde ik: http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1342590
pi_126525431
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 10:57 schreef Chicolate het volgende:
Gewoon omdat rugloze jurkjes 1000x sexier zijn zonder bh, maar zwaartekracht dan alles om zeep helpt. http://www.groupon.nl/deals/landelijke-deal/Bye-Bra-/21515248
LOL! Dat ziet er wel cool uit :D Heb je het ook getest?
pi_126525761
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 11:31 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

Hmm, het zijn plakkers en er is de keuze uit 'gewoon' of d+.
Heb dan liever zo een normale bh waarbij de bandjes ook in de nek of gekruist of op de rug kunnen.
En dan ben ik nog bescheidener bedeeld dan chico :+
pi_126525940
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 11:22 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

ja, maar Servie was echt wanstaltig, Montenegro iets minder :P En die gast uit Litouwen die door is die heeft het hele vader & moederland laten stemmen ofzo :+
Ik moet het nog een keertje terugkijken, want het is wel heel leuk om in een kroeg te kijken, maar het is ook verschrikkelijk lawaaiig en ik heb echt de helft niet goed gehoord volgens mij.
Servië en wanstaltig klopt wel overigens. :D
Montenegro is gewoon vet. Toffe clip ook. :D
Van Kroatië had ik wel verwacht dat ze door zouden gaan trouwens. :)
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 11:27 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Deze is ook leuk, en gratis te kijken
Als je trilobieten interessant vind dan :@

En ik was in de war :')
Deze bedoelde ik: http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1342590
Cool! Die ga ik ook kijken. :D
Doe wat je niet durft.
pi_126526084
Van de week op nl2 was attenbrough over 'rare dieren' kameleons en giraffes, hoe dat evolutionair zit enzo. Leuke serie en lekker kort en behapbaar.

Heb weer veel geslapen, met zn twee in eenpersoonsbed doet me toch niet goed. Dus niet naar de stad, maar wel voorbereidende stagegesprekken regelen :)
pi_126526569
Bij Cyprus zat ik de hele tijd te kijken of ik d'r doos door die jurk kon zien. :')
Anouk O+
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_126527137
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 11:31 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

:Y. Tijdens gala in januari, onder de jurk van loveli :P. Het is bij mij het verschil tussen tieten op taillehoogte en op wat normalere hoogte (maar nog altijd lager dan met bh :+).

Ik ga wel even foto zoeken :+.
  Vis een optie? woensdag 15 mei 2013 @ 12:17:14 #86
70532 loveli
N
pi_126527297
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 12:13 schreef Chicolate het volgende:

[..]

:Y. Tijdens gala in januari, onder de jurk van loveli :P. Het is bij mij het verschil tussen tieten op taillehoogte en op wat normalere hoogte (maar nog altijd lager dan met bh :+).

Ik krijg een Linda Wagemakers-associatie.
crap in = crap out
pi_126527373
quote:
10s.gif Op woensdag 15 mei 2013 12:17 schreef loveli het volgende:

[..]

Ik krijg een Linda Wagemakers-associatie.
Die moest ik googlen en snap ik nu alsnog niet :+.
  Vis een optie? woensdag 15 mei 2013 @ 12:20:19 #88
70532 loveli
N
  Vis een optie? woensdag 15 mei 2013 @ 12:22:07 #89
70532 loveli
N
pi_126527502
"onder de jurk van"
crap in = crap out
pi_126527538
Linda Wagenmakers :6
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  Moderator woensdag 15 mei 2013 @ 12:23:10 #91
18653 crew  D.
pi_126527540
Dat viel nog niet mee :o

Pittige tante die Jillian :P
pi_126528109
Wat een vreselijk nummer van Anouk zeg :r Snap echt totaal niet dat ze door is...of was de rest nog erger? Ze zag er wel zeer goed uit, vind ik!

Vandaag:

O - magere Griekse yoghurt met banaan, lijnzaad, pindakaas, kokos, druiven
L - 3 speltbth met nader te bepalen beleg
T - handje noten, 2 dadels
S - 30 minuten oefeningen met gewichtjes en lichaamsgewicht
D - minestronesoep met veel groenten, cannelinibonen en uitgebakken spek
T - koffie verkeerd met 1 tl suiker
T - kiwi of nectarine
  Vis een optie? woensdag 15 mei 2013 @ 12:42:19 #93
70532 loveli
N
pi_126528132
quote:
10s.gif Op woensdag 15 mei 2013 12:23 schreef Goodbye het volgende:
Linda Wagenmakers :6
Jij schrijft zeker ook pannenkoek?
crap in = crap out
  Vis een optie? woensdag 15 mei 2013 @ 12:42:41 #94
70532 loveli
N
pi_126528144
Anouk O+
Birds O+
crap in = crap out
  woensdag 15 mei 2013 @ 12:43:54 #95
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_126528184
Lidl heeft een coupon op facebook daarmee kun je graties een doos aardbeien of perenijs halen (twv 1.49) . Dat heb ik lekker net gedaan /zuinig
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_126528205
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 12:43 schreef uniekhoorn het volgende:
Lidl heeft een coupon op facebook daarmee kun je graties een doos aardbeien of perenijs halen (twv 1.49) . Dat heb ik lekker net gedaan /zuinig
Peerijs :9
pi_126528260
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 12:13 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Ik ben ook wel benieuwd! Want als het dan blijft schommelen zegmaar, dan word ik er ook niet zo blij van.
Everything which is not impossible, will eventually happen
pi_126529282
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 12:41 schreef Novem het volgende:
Wat een vreselijk nummer van Anouk zeg :r Snap echt totaal niet dat ze door is...of was de rest nog erger? Ze zag er wel zeer goed uit, vind ik!

Het nummer moet nog een beetje op je groeien denk ik :P (wat een kromme zin!)

Ik vind het leuk dat ik zaterdag met mijn vlaggetje kan zwaaien w/

Lijstje:
O: kwark, havermout, bosbessen, banaan
L: pistolet met kaas, ei, tomaat, bakje rauwkost salade met dressing
D: nasi

Ok.
pi_126529336
Ik vind Birds wel mooi, maar het mist een beetje afwisseling. De brug had wat spannender gekund qua melodie.

Lijst:

O: gekookt ei, kaastosti
L: 2x geroosterd volkoren brood met filet A. beetje groene bladsla met ui en geitenkaas.
T: yoghurt met muesli
T: banaan
S: hardlopen
D: ik denk gehaktbrood met sperziebonen. Maar ik heb ook nog een groupon liggen voor ossehaas saté.
pi_126529433
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 12:42 schreef loveli het volgende:

[..]

Jij schrijft zeker ook pannenkoek?
Oh, ik nam haar naam gewoon over van youtube. Ik bedoelde meer het "no goodbyes" gedeelte. :P
pi_126529468
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 12:43 schreef uniekhoorn het volgende:
Nice! :9 Ze hadden een poosje van die kortingsbonnen bij de AH, daar maakte ik toen ook gretig gebruik van. Alleen iets teveel mensen deden dat, denk ik, want het was gauw weer voorbij. :')
pi_126529494
En hoi Cootje!! O+ Ik miste je al!
  Vis een optie? woensdag 15 mei 2013 @ 13:23:58 #103
70532 loveli
N
pi_126529704
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 13:17 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Oh, ik nam haar naam gewoon over van youtube. Ik bedoelde meer het "no goodbyes" gedeelte. :P
Oh, dat was niet persoonlijk!
crap in = crap out
pi_126529787
quote:
1s.gif Op woensdag 15 mei 2013 13:23 schreef loveli het volgende:

[..]

Oh, dat was niet persoonlijk!
Daarom ook de " :6 " naar Linda Wage(n)makers! :D
pi_126529991
Hehehe, wat een helderheid weer. :D

Andere vraag, wat zal ik vanavond eten?
Zou zuurkool stamppot met zoete aardappel lekker zijn? :?
Doe wat je niet durft.
pi_126530083
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 13:30 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Hehehe, wat een helderheid weer. :D

Andere vraag, wat zal ik vanavond eten?
Zou zuurkool stamppot met zoete aardappel lekker zijn? :?
nee, bah. Van zoete aardappel vind ik lekker in de oven gebakken, in stukjes. Met flink wat olijfolie en zout.

Daar wat wortels bij, en je hebt een fijne, nationalistische maaltijd!
  Vis een optie? woensdag 15 mei 2013 @ 13:33:53 #107
70532 loveli
N
pi_126530152
Met boere(n)kool is her ook te hachelen.
crap in = crap out
pi_126530239
oh, O+ sweet potato fries O+ Die hebben ze hier nog niet, maar die zijn 10 keer lekkerder dan een patatje :Y)
pi_126530283
Met kaas en bacon?
pi_126530315
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 13:33 schreef loveli het volgende:
Met boere(n)kool is her ook te hachelen.
Met broccolistamppot ook! :9~
Maar ik heb geen broccoli of boerenkool in huis en eigenlijk ook geen zin om boodschappen te gaan doen. :D
Doe wat je niet durft.
  woensdag 15 mei 2013 @ 13:39:25 #111
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_126530414
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 13:36 schreef V1z0R het volgende:
Met kaas en bacon?
Cheese & bacooon :9~ :Y)
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  woensdag 15 mei 2013 @ 13:44:53 #112
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_126530631
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 11:20 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

jouw auto was toch besteld? En je gaat weg toch? Krijg je dan geen gezeik met die auto? :X
Auto was toch niet besteld :+ . En nee, ik krijg dus geen gezeik .
pi_126530730
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 13:18 schreef Goodbye het volgende:
En hoi Cootje!! O+ Ik miste je al!
Hee Geebeetje! :* Ben wat drukkig lately. Moet even ritme hervinden met iemand in huis zo ineens. :P
pi_126530750
quote:
17s.gif Op woensdag 15 mei 2013 13:46 schreef conleche het volgende:

[..]

Hee Geebeetje! :* Ben wat drukkig lately. Moet even ritme hervinden met iemand in huis zo ineens. :P
Iemand in huis? Wie heb je in huis? Of is dat al gemeld en heb ik het gewoon gemist?

Tevens: hai!
  woensdag 15 mei 2013 @ 13:50:08 #115
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_126530893
quote:

[..]

?
pi_126530907
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 13:47 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Iemand in huis? Wie heb je in huis? Of is dat al gemeld en heb ik het gewoon gemist?

Tevens: hai!
Haaaai!! :*

Remember mister hotlips? :+

Die is op bezoek. En returnticket pas ergens in augustus. Hoewel hij ook nog wel andere vrienden gaat bezoeken in europa hoor. Toch is het wel wat anders dan een paar weekjes.
pi_126530915
quote:

[..]

T in da house? Hoe lang blijft ie? Wel gezellig :P
pi_126531553
Klinkt toch gezellig Co! Of is het juist wennen?
pi_126531849
Allebei. Heel gezellig maar ook wennen. :P Ik denk wel dat het goed gaat hoor, hij is vorig jaar al een paar x geweest en ik ben ermee door Vietnam getrokken ruim een maand. Maar goed, ik moet wel gewoon werken, dus het staat of valt wel met zijn vermogen tot zichzelf vermaken ook.
pi_126531899
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 13:50 schreef conleche het volgende:

[..]

Haaaai!! :*

Remember mister hotlips? :+

Die is op bezoek. En returnticket pas ergens in augustus. Hoewel hij ook nog wel andere vrienden gaat bezoeken in europa hoor. Toch is het wel wat anders dan een paar weekjes.
Oh, ja! Die ken ik nog wel :+ :9

Leuk! Kan me voorstellen dat het wel effe wennen is, maar toch, leuk! O+
pi_126532153
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 13:13 schreef anna82 het volgende:

[..]

Als een soort schimmel of parasiet ofzo? :P
pi_126532361
Hoi :W
pi_126532498
C is terug O+
pi_126533075
"birds falling down the rooftop". Srsly?

:') en dan nog in de halve finale staan he, klasse.
  woensdag 15 mei 2013 @ 14:44:53 #125
401956 _Dido_
Remember me!
pi_126533203
Er komen een boterham kroket, meergranenpistolet met kaas, een glas melk, banaan, bakje fruit, blikje cola en twee mini candybars bij mijn lijstje. Kon erger. Zag ook iemand met salade met garnalen, die is voor mij de volgende keer.
And eternity in an hour.
pi_126533205
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 14:42 schreef Perruche het volgende:
"birds falling down the rooftop". Srsly?

:') en dan nog in de halve finale staan he, klasse.
Je weet toch, "That's why birds don't fly!"
pi_126533225
Hoe maak je iemand, een 'vriendin' heel duidelijk dat je géén behoefte meer hebt aan haar vriendschap.

Het is namelijk niet oké om met mijn ex te zoenen/daar te blijven slapen terwijl ik hem nog zie/leuk vind.

Ze heeft geloof ik een beetje een bord voor haar kop.
Nee, ik wil niet gezellig met je eten/feesten/op vakantie
en nee mijn e-mail adres is niet kapot ik reageer gewoon niet meer.

:')
pi_126533380
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 14:45 schreef Probability het volgende:
Hoe maak je iemand, een 'vriendin' heel duidelijk dat je géén behoefte meer hebt aan haar vriendschap.

Het is namelijk niet oké om met mijn ex te zoenen/daar te blijven slapen terwijl ik hem nog zie/leuk vind.

Het tegen haar zeggen?

En over de tekst van Anouk: who cares?! Het is iig beter dan de tekst van Sieneke. :D
Alhoewel die er wel weer de New Yorker mee haalde. :D
Doe wat je niet durft.
pi_126533411
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 14:48 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

En over de tekst van Anouk: who cares?! Het is iig beter dan de tekst van Sieneke. :D
Alhoewel die er wel weer de New Yorker mee haalde. :D
Mja, dat iets beter is dan shit, maakt het niet ineens goed ofzo :P
  woensdag 15 mei 2013 @ 14:55:16 #130
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_126533705
Ik vind Bird wel een mooi nummer, al hou ik meer van de normale Anouk-liedjes en mag het voor het songfestival wat mij betreft helemaal over de top. Hoe meer kitch hoe beter.
pi_126533757
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 14:45 schreef Probability het volgende:

Oh, lekkere vriendin!

Ik zou het ook gewoon zeggen. Dat het een ongeschreven wet is dat je van (ex)vriendjes van vriendinnen afblijft. Of je moet er eerst uitdrukkelijk toestemming voor vragen, of het moet een miljoen jaar geleden zijn en dan eigenlijk moet je het nog vragen.

En je ex is ook een droeftoeter door het met 1 van je vriendinnen te doen.
pi_126533904
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 14:49 schreef Novem het volgende:

[..]

Mja, dat iets beter is dan shit, maakt het niet ineens goed ofzo :P
Goed argument. :D
Het is iig wel een echt liedje.
En dat ontbreekt nog wel eens bij een hoop inzendingen. :P
Doe wat je niet durft.
pi_126534112
Wat maakt een liedje een "echt" liedje?
pi_126534207
Een kop en staart en een refrein.
In dit geval gaat het heel erg om de muziek en de melodie en niet om de show er omheen. Ook geen stemacrobatiek enzo, maar gewoon goed zingen.
Doe wat je niet durft.
  woensdag 15 mei 2013 @ 15:07:08 #135
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_126534267
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 15:05 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Een kop en staart en een refrein.
In dit geval gaat het heel erg om de muziek en de melodie en niet om de show er omheen. Ook geen stemacrobatiek enzo, maar gewoon goed zingen.
Oh, dat iets een echt liedje is vind ik niet eens perse een pré.
pi_126534301
Ik vond Ierland wel erg tof met hun show. :@

De Belgen deden het ook best goed, zeker met die zanger die een stoomcursus Engels heeft gedaan in een maandje!
pi_126534314
hm ok..

ik ga nog ff naar mijn laatste meeting :O
  woensdag 15 mei 2013 @ 15:08:40 #138
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_126534334
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 15:07 schreef Mufasa208 het volgende:
Ik vond Ierland wel erg tof met hun show. :@

De Belgen deden het ook best goed, zeker met die zanger die een stoomcursus Engels heeft gedaan in een maandje!
Ierland, dat was toch met die homo-erotische drummers?
  woensdag 15 mei 2013 @ 15:13:00 #139
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_126534507
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 13:13 schreef anna82 het volgende:

[..]

Ik vind het leuk dat ik zaterdag met mijn vlaggetje kan zwaaien w/

Lijstje:
O: kwark, havermout, bosbessen, banaan
L: pistolet met kaas, ei, tomaat, bakje rauwkost salade met dressing
D: nasi

Ok.
Je hebt nog een halve dag
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_126534509
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 15:08 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ierland, dat was toch met die homo-erotische drummers?
Yups, de zanger was ook wel een beetje een batty boy. Maar toch, vond ze wel goed. :P
  woensdag 15 mei 2013 @ 15:14:58 #141
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_126534613
Mijn lijstje
o. kwark met kaneel
t. havermout + banaan
s. sauna
l. 2 soepkommen pompoensoep + 2 harzer kaasjes
t. half reepje chocolade

Verder weet ik het nog niet :P
  woensdag 15 mei 2013 @ 15:16:43 #142
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_126534694
Lijstje hier
O; beschuit kaas, cappuccino
t's: appel, appel, paar dropjes
L: 1 boterham kaas, beschuit jam, 200 gr aardabeien met gewone suiker, bak salade met sperzibonen, tonijn, dressing, sla enzo.
T: boterham met gebakken ei (en bedankt :D) achterham, atjar, curry, blokje choclade, sinaasappel
D witlofovenschotel met veel kaas, ham en ei. Tagliatelle met room en kaas en kruiden
T: bak roeryoghurt en een bakje vanillekwark, schep rabarber, paar wokkels
pi_126534951
Prob, da's inderdaad niet tof. Ik zou dat ook gewoon zeggen. Dat je het niet vindt kunnen en het niet van haar verwacht had, of zoiets.

Ik heb een spijkerbroek in maat 29 aan. Geloof wel dat een gunstige spijkerbroek is :+ En je zult me ook niet horen beweren dat ik volledig muffintop-vrij ben.

Desalniettemin: ik heb 'm wél aan & hij ging dicht *O*
pi_126535240
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 15:22 schreef Cocotrimonium het volgende:
Prob, da's inderdaad niet tof. Ik zou dat ook gewoon zeggen. Dat je het niet vindt kunnen en het niet van haar verwacht had, of zoiets.

Ik heb een spijkerbroek in maat 29 aan. Geloof wel dat een gunstige spijkerbroek is :+ En je zult me ook niet horen beweren dat ik volledig muffintop-vrij ben.

_O_ _O_
Life is what happens while you are busy making other plans...
  woensdag 15 mei 2013 @ 15:28:59 #145
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_126535300
Gaaf Coco... denk ik? wat is dat voor maat? 36? Heb geen idee :')
pi_126535498
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 14:56 schreef conleche het volgende:

[..]

Oh, lekkere vriendin!

Ik zou het ook gewoon zeggen. Dat het een ongeschreven wet is dat je van (ex)vriendjes van vriendinnen afblijft. Of je moet er eerst uitdrukkelijk toestemming voor vragen, of het moet een miljoen jaar geleden zijn en dan eigenlijk moet je het nog vragen.

En je ex is ook een droeftoeter door het met 1 van je vriendinnen te doen.
Ik heb haar leren kennen nadat het uit was - zij wist het wel, hij niet.
pi_126535531
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 15:22 schreef Cocotrimonium het volgende:

Ik heb haar niet zoveel te zeggen.
pi_126535654
Dat liedje van anouk gaat toch over struisvogels? :P

Vandaag laatste KT, heb geen spierpijn iig dus dat is mooi. Ik heb gister nog wat pullups gedaan. Kon er 20 achter elkaar, en nog over. Niet tot failure gegaan want dan duurt herstel te lang. Is voor t eerst dat dat zo soepel gaat :)
pi_126535766
Billy! Je inbox is vol, maar wat ik wilde weten: gaat Madagaskar nog door?
Doe wat je niet durft.
pi_126535813
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 15:38 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Billy! Je inbox is vol, maar wat ik wilde weten: gaat Madagaskar nog door?
En weer leeg!
  woensdag 15 mei 2013 @ 15:39:55 #151
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_126535833
quote:
1s.gif Op woensdag 15 mei 2013 15:36 schreef the85mc het volgende:
Dat liedje van anouk gaat toch over struisvogels? :P

Vandaag laatste KT, heb geen spierpijn iig dus dat is mooi. Ik heb gister nog wat pullups gedaan. Kon er 20 achter elkaar, en nog over. Niet tot failure gegaan want dan duurt herstel te lang. Is voor t eerst dat dat zo soepel gaat :)
Had vrijdag een eierkoek (biologisch) gemaakt van struisvogelei... lekker was ie wel met poedersuiker enzo... en grats want 1 x per maand een streekproductenmarkt met streekproducten , veel lamsvlees, speltproducten van onze molen, kazen van eigen kaasboeren, worsten zelgemaakt en alle producten wat je ermee kan maken zoals biologische chutneys enzo. Alles gratis te proeven, je gaat er bijna vol weer weg :')

Geen idee waarom ik dit vertel :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')