wat is gemeen? Ik vind Jillian best een leuke vrouw, maar als ze zegt dat je je moet pushen enzo, vind ik haar soms ontzettend irritantquote:
Dat Anouk pas als 10e door was!quote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
wat is gemeen? Ik vind Jillian best een leuke vrouw, maar als ze zegt dat je je moet pushen enzo, vind ik haar soms ontzettend irritant
En Anouk mag ik ook niet altijd...
Volgende week btw intake bij de sportschool, dan krijgen we ook onze schema's en sleutels enzo
Oh. Die snap ik niet. Ik ben wakker en domquote:Op woensdag 15 mei 2013 00:14 schreef loveli het volgende:
Correctie, 10 in totaal, maar niet tegelijk.
Auto => 4quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:17 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Oh. Die snap ik niet. Ik ben wakker en dom
Dat had mijn eerste auto ook. Wat een drama. Ik koers nu op een 6-versnellingsbak, liefst automaat. Maar gewoon 5 is ook primaquote:
Ik vind het niet spannend omdat ik zelf te langzaam rij (ik heb goed geleerd dat ik écht snelheid moet maken bij het invoegen en inderdaad niet te snel doorschakelen dan), maar ik maak me gewoon van te voren al heel veel zorgen of het niet heel druk is en of mensen wel rekening met me houden en zo. Sowieso ben ik me er tijdens het autorijden heel erg van bewust dat een heel klein foutje van iemand (en dat hoef ik dan zelf helemaal niet te zijn dus) fataal kan zijn.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:57 schreef the85mc het volgende:
Ik vond het nummer van anouk eerst om te janken zo slecht. Langzaam begin ik het iets minder slecht te vinden..
En autorijden, ik vind t wel leuk. Maar snelweg vind ik echt saai. Als je invoegen spannend vindt rij je ws te langzaam. Als je de oprit opdraait, kijk dan alvast de weg op om te zien of er auto's rijden waar je ongeveer bij uitkomt bij invoegen. Denk je dat je bij andere autos komt probeer dan snelheid te matchen. Je moet echt niet vroeg opschakelen als je de snelweg oprijdt, gewoon gassen met die bak. Sowieso 80 in zn 3, tot boven de 100 in vierde versnelling. Dan kun je vlot optrekken. Je motor kan daar best tegen. De meeste benzine autos kunnen zelfs 80-90kmu in zn 2. Al is dat nu ook weer niet nodig.
Maar ik merk dat bij rijlessen zo op zuinig rijden werd gehamerd dat niemand meer t gas opentrekt bij invoegen. Beter kom je iets te snel aanrijden dan te langzaam, beetje remmen kan altijd nog.
Mijn instructeur zij altijd dat je in je hoofd mensen moet dwingen om je er tussen te laten. Andere mensen houden rekening met jou als jij met een bepaalde pit rijdt. (niet altijd, maar je blijft altijd mensen houden met een bord voor hun kop)quote:Op woensdag 15 mei 2013 08:45 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik vind het niet spannend omdat ik zelf te langzaam rij (ik heb goed geleerd dat ik écht snelheid moet maken bij het invoegen en inderdaad niet te snel doorschakelen dan), maar ik maak me gewoon van te voren al heel veel zorgen of het niet heel druk is en of mensen wel rekening met me houden en zo. Sowieso ben ik me er tijdens het autorijden heel erg van bewust dat een heel klein foutje van iemand (en dat hoef ik dan zelf helemaal niet te zijn dus) fataal kan zijn.
Dat sowieso.quote:Op woensdag 15 mei 2013 08:51 schreef motorbloempje het volgende:
't Is maar goed dat je geen motor rijdt, DaD!
Niet teveel over na denkenquote:Op woensdag 15 mei 2013 08:45 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik vind het niet spannend omdat ik zelf te langzaam rij (ik heb goed geleerd dat ik écht snelheid moet maken bij het invoegen en inderdaad niet te snel doorschakelen dan), maar ik maak me gewoon van te voren al heel veel zorgen of het niet heel druk is en of mensen wel rekening met me houden en zo. Sowieso ben ik me er tijdens het autorijden heel erg van bewust dat een heel klein foutje van iemand (en dat hoef ik dan zelf helemaal niet te zijn dus) fataal kan zijn.
Niet te veel over nadenken.quote:Op woensdag 15 mei 2013 08:56 schreef the85mc het volgende:
[..]
Niet teveel over na denkenEn juist de snelweg is het veiligst omdat onderlinge snelheids verschillen vrij klein zijn. Per gereden km heb je de minste ongelukken op de snelweg.
Maar het kan soms 'intimiderend' overkomen, vooral als je flink wat stroken moet wisselen om een afrit te halen.
Wat is t verschil ook alweerquote:Op woensdag 15 mei 2013 09:24 schreef V1z0R het volgende:
Uitsmijter i.p.v. omelet? Mag wel met bootycamp erbij
Brood eronderquote:
En de bereidingswijze toch ook? Uitsmijter is toch met de dooiers nog heel? En een omelet is een (zoals wij het thuis altijd noemenquote:
Ja 3 eieren dacht ik. en ik weet t verschil nooitquote:Op woensdag 15 mei 2013 09:31 schreef Novem het volgende:
Een uitsmijter is toch spiegeleieren met of zonder spek op brood en een omelet een geklutst ei?
Vind het wel heel weinig Nallie, een ei is maar 60/70 kcals ofzo? Hoeveel heb je er in?
Edit: je neemt er al brood bij, ik typ langzaam
Omelet is geklutst?quote:Op woensdag 15 mei 2013 09:31 schreef Novem het volgende:
Een uitsmijter is toch spiegeleieren met of zonder spek op brood en een omelet een geklutst ei?
Vind het wel heel weinig Nallie, een ei is maar 60/70 kcals ofzo? Hoeveel heb je er in?
Edit: je neemt er al brood bij, ik typ langzaam
Haha ik bedoelde niet: helemaal niet nadenken. Maar meer dat je niet over dat soort kleine risico's na moet gaan denken. Overal zijn kleine risico's; dat is leven. De kans dat t jou net treft is gewoon erg klein. Je kunt erover piekeren/nadenken maar dat maakt de kans niet kleiner. Dus dan kun je beter geen tijd eraan verspillen als t gepieker toch geen invloed heeft op de odds.quote:Op woensdag 15 mei 2013 08:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Niet te veel over nadenken.. Kerel.
.
Nee hoor. er zijn ook heel veel vrouwen die net zo denken.quote:Op woensdag 15 mei 2013 09:41 schreef the85mc het volgende:
[..]
Haha ik bedoelde niet: helemaal niet nadenken. Maar meer dat je niet over dat soort kleine risico's na moet gaan denken. Overal zijn kleine risico's; dat is leven. De kans dat t jou net treft is gewoon erg klein. Je kunt erover piekeren/nadenken maar dat maakt de kans niet kleiner. Dus dan kun je beter geen tijd eraan verspillen als t gepieker toch geen invloed heeft op de odds.
Maar dat is denk ik typisch mannenmanier van denken vermoed ik..
Hier zit jequote:Op woensdag 15 mei 2013 09:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik twijfel over Jillian, neig er nu naar om het vandaag over te slaan, want hoofdpijn en totaal geen motivatie, maar dat laatste mag ik van mezelf niet in de weg laten staan, dus ik denk dat ik t vanmiddag toch ga doen. Als mn hoofdpijn dan iig weg is..
Nu aan de muntthee (met basterdsuiker)
Planning:
O: 2 sneeen brood met pindakaas
T: muntthee
L: 2 sneeen brood met kipfilet en rauwkost en een gekookt eitje
T: banaan + ander stuk fruit, maar dat moet ik nog halen, dus geen idee wat
D: gegratineerde Chinese kool, gebakken aardappeltjes, karbonade.
T: yoghurt met aardbeien of banaan.
quote:Op woensdag 15 mei 2013 10:26 schreef V1z0R het volgende:
Iedere dag, anders was het 60-day shred geweest
Tja...quote:Op woensdag 15 mei 2013 10:32 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Maar dan is het ei toch niet volkoren?
Zou je een constante toename in de intensiteit hebben dan moeten je spieren op gegeven moment meer rust hebben om te herstellen inderdaad. Maar 30-day shred heeft maar 3lvls.quote:Op woensdag 15 mei 2013 10:27 schreef D. het volgende:
[..]
Nouja, het is niet vreemd dat er bij oefeningen een rustdag zit, dus vandaar de vraag
Maar duidelijk, dan weet ik waar ik aan toe ben
Mijn scharreleieren heb ik anders ook nog nooit door de wei zien scharrelenquote:Op woensdag 15 mei 2013 10:32 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Maar dan is het ei toch niet volkoren?
Weet ik, maar ik vond de naam zo raar.quote:Op woensdag 15 mei 2013 10:38 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Tja...
Voer van koeien heeft ook invloed op het vlees er van. Zie Li's betogen over maiskoeien en zo.
Klinkt tof!quote:Laatst docu gezien van Attenborough() hoe in het hele cyclus bepaalde stoffen aantoonbare achtergronden hebben. Een vorm van stikstof die je alleen in de oceaan aantreft, tref je dus ook aan in de grizzlyberen die zalm eten, maar omdat ze in zo'n korte tijd reete veel zalm eten en veel weggooien beland het dus in de bodem waardoor alle flora ook die stikstof bevat.
Jij had docu's kijken in je day-0 toch? Zal kijken of ik 'm op kan snorren.
4-granen is dan niet minder raarquote:Op woensdag 15 mei 2013 11:05 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Weet ik, maar ik vond de naam zo raar.
[..]
Klinkt tof!![]()
En ik heb idd docu's kijken in mijn day zero lijst. Van het weekend de docu's over het nieuwe Rijksmuseum gekeken. Wat een bizar proces is dat geweest. Kreeg bijna medelijden met de betrokkenen.
Goed punt!quote:Op woensdag 15 mei 2013 11:14 schreef V1z0R het volgende:
[..]
4-granen is dan niet minder raar
Is Attenborough docu, kan zo geen linkje vinden. Maar komt uit de Life-serie.
Correctie, is dus "The first life", even in programma van Canvas gekeken.quote:Op woensdag 15 mei 2013 11:17 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Goed punt!
Life heb ik hier liggen op DVD. Die ga ik binnenkort eens bekijken.
jouw auto was toch besteld? En je gaat weg toch? Krijg je dan geen gezeik met die auto?quote:Op woensdag 15 mei 2013 08:15 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat had mijn eerste auto ook. Wat een drama. Ik koers nu op een 6-versnellingsbak, liefst automaat. Maar gewoon 5 is ook prima![]()
Ah, die heb ik niet.quote:Op woensdag 15 mei 2013 11:18 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Correctie, is dus "The first life", even in programma van Canvas gekeken.
ja, maar Servie was echt wanstaltig, Montenegro iets minderquote:Op woensdag 15 mei 2013 08:55 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Autorijden is stom, maar wel verdomd handig (en vooral tijdbesparend!)
Songfestival in de kroeg kijken was tof, maar ik vind het ook verdomd jammer dat Montenegro niet door was. Heb zelfs nog op ze gestemd!
Anouk wel terecht door. Het is namelijk gewoon een liedje en liedjes horen door te gaan. Geen stemacrobatiek, geen bizarre act, geen rare outfitjes, maar gewoon een liedje.
Iedereen die loopt te miepen dat het oostblok alleen maar op elkaar stemt en daardoor altijd de finale haalt: Servië, Montenegro en Kroatië zijn alledrie niet door.
En nu heb ik honger en ga ik ontbijten.
Deze is ook leuk, en gratis te kijkenquote:Op woensdag 15 mei 2013 11:20 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ah, die heb ik niet.
Maar die is vast wel te vinden.
LOL! Dat ziet er wel cool uitquote:Op woensdag 15 mei 2013 10:57 schreef Chicolate het volgende:
Gewoon omdat rugloze jurkjes 1000x sexier zijn zonder bh, maar zwaartekracht dan alles om zeep helpt. http://www.groupon.nl/deals/landelijke-deal/Bye-Bra-/21515248
Hmm, het zijn plakkers en er is de keuze uit 'gewoon' of d+.quote:Op woensdag 15 mei 2013 11:31 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
LOL! Dat ziet er wel cool uitHeb je het ook getest?
Ik moet het nog een keertje terugkijken, want het is wel heel leuk om in een kroeg te kijken, maar het is ook verschrikkelijk lawaaiig en ik heb echt de helft niet goed gehoord volgens mij.quote:Op woensdag 15 mei 2013 11:22 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
ja, maar Servie was echt wanstaltig, Montenegro iets minderEn die gast uit Litouwen die door is die heeft het hele vader & moederland laten stemmen ofzo
Cool! Die ga ik ook kijken.quote:Op woensdag 15 mei 2013 11:27 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Deze is ook leuk, en gratis te kijken
Als je trilobieten interessant vind dan
En ik was in de war
Deze bedoelde ik: http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1342590
quote:Op woensdag 15 mei 2013 11:31 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
LOL! Dat ziet er wel cool uitHeb je het ook getest?
Ik krijg een Linda Wagemakers-associatie.quote:Op woensdag 15 mei 2013 12:13 schreef Chicolate het volgende:
[..]. Tijdens gala in januari, onder de jurk van loveli
. Het is bij mij het verschil tussen tieten op taillehoogte en op wat normalere hoogte (maar nog altijd lager dan met bh
).
Ik ga wel even foto zoeken.
Die moest ik googlen en snap ik nu alsnog nietquote:Op woensdag 15 mei 2013 12:17 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik krijg een Linda Wagemakers-associatie.
Peerijsquote:Op woensdag 15 mei 2013 12:43 schreef uniekhoorn het volgende:
Lidl heeft een coupon op facebook daarmee kun je graties een doos aardbeien of perenijs halen (twv 1.49) . Dat heb ik lekker net gedaan /zuinig
Ik ben ook wel benieuwd! Want als het dan blijft schommelen zegmaar, dan word ik er ook niet zo blij van.quote:Op woensdag 15 mei 2013 12:13 schreef Chicolate het volgende:
[..]. Tijdens gala in januari, onder de jurk van loveli
. Het is bij mij het verschil tussen tieten op taillehoogte en op wat normalere hoogte (maar nog altijd lager dan met bh
).
Ik ga wel even foto zoeken.
Het nummer moet nog een beetje op je groeien denk ikquote:Op woensdag 15 mei 2013 12:41 schreef Novem het volgende:
Wat een vreselijk nummer van Anouk zegSnap echt totaal niet dat ze door is...of was de rest nog erger? Ze zag er wel zeer goed uit, vind ik!
Oh, ik nam haar naam gewoon over van youtube. Ik bedoelde meer het "no goodbyes" gedeelte.quote:
Nice!quote:Op woensdag 15 mei 2013 12:43 schreef uniekhoorn het volgende:
Lidl heeft een coupon op facebook daarmee kun je graties een doos aardbeien of perenijs halen (twv 1.49) . Dat heb ik lekker net gedaan /zuinig
Oh, dat was niet persoonlijk!quote:Op woensdag 15 mei 2013 13:17 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh, ik nam haar naam gewoon over van youtube. Ik bedoelde meer het "no goodbyes" gedeelte.
Daarom ook de "quote:
nee, bah. Van zoete aardappel vind ik lekker in de oven gebakken, in stukjes. Met flink wat olijfolie en zout.quote:Op woensdag 15 mei 2013 13:30 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Hehehe, wat een helderheid weer.
Andere vraag, wat zal ik vanavond eten?
Zou zuurkool stamppot met zoete aardappel lekker zijn?
Met broccolistamppot ook!quote:
Auto was toch niet besteldquote:Op woensdag 15 mei 2013 11:20 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
jouw auto was toch besteld? En je gaat weg toch? Krijg je dan geen gezeik met die auto?
Hee Geebeetje!quote:
Iemand in huis? Wie heb je in huis? Of is dat al gemeld en heb ik het gewoon gemist?quote:Op woensdag 15 mei 2013 13:46 schreef conleche het volgende:
[..]
Hee Geebeetje!Ben wat drukkig lately. Moet even ritme hervinden met iemand in huis zo ineens.
?quote:Op woensdag 15 mei 2013 13:46 schreef conleche het volgende:
[..]
Hee Geebeetje!Ben wat drukkig lately. Moet even ritme hervinden met iemand in huis zo ineens.
Haaaai!!quote:Op woensdag 15 mei 2013 13:47 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Iemand in huis? Wie heb je in huis? Of is dat al gemeld en heb ik het gewoon gemist?
Tevens: hai!
T in da house? Hoe lang blijft ie? Wel gezelligquote:Op woensdag 15 mei 2013 13:46 schreef conleche het volgende:
[..]
Oh, ja! Die ken ik nog welquote:Op woensdag 15 mei 2013 13:50 schreef conleche het volgende:
[..]
Haaaai!!
Remember mister hotlips?
Die is op bezoek. En returnticket pas ergens in augustus. Hoewel hij ook nog wel andere vrienden gaat bezoeken in europa hoor. Toch is het wel wat anders dan een paar weekjes.
Als een soort schimmel of parasiet ofzo?quote:Op woensdag 15 mei 2013 13:13 schreef anna82 het volgende:
[..]
Het nummer moet nog een beetje op je groeien denk ik(wat een kromme zin!)
Je weet toch, "That's why birds don't fly!"quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:42 schreef Perruche het volgende:
"birds falling down the rooftop". Srsly?en dan nog in de halve finale staan he, klasse.
Het tegen haar zeggen?quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:45 schreef Probability het volgende:
Hoe maak je iemand, een 'vriendin' heel duidelijk dat je géén behoefte meer hebt aan haar vriendschap.
Het is namelijk niet oké om met mijn ex te zoenen/daar te blijven slapen terwijl ik hem nog zie/leuk vind.
Ze heeft geloof ik een beetje een bord voor haar kop.
Nee, ik wil niet gezellig met je eten/feesten/op vakantie
en nee mijn e-mail adres is niet kapot ik reageer gewoon niet meer.
Mja, dat iets beter is dan shit, maakt het niet ineens goed ofzoquote:Op woensdag 15 mei 2013 14:48 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
En over de tekst van Anouk: who cares?! Het is iig beter dan de tekst van Sieneke.
Alhoewel die er wel weer de New Yorker mee haalde.
Oh, lekkere vriendin!quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:45 schreef Probability het volgende:
Hoe maak je iemand, een 'vriendin' heel duidelijk dat je géén behoefte meer hebt aan haar vriendschap.
Het is namelijk niet oké om met mijn ex te zoenen/daar te blijven slapen terwijl ik hem nog zie/leuk vind.
Ze heeft geloof ik een beetje een bord voor haar kop.
Nee, ik wil niet gezellig met je eten/feesten/op vakantie
en nee mijn e-mail adres is niet kapot ik reageer gewoon niet meer.
Goed argument.quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:49 schreef Novem het volgende:
[..]
Mja, dat iets beter is dan shit, maakt het niet ineens goed ofzo
Oh, dat iets een echt liedje is vind ik niet eens perse een pré.quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:05 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Een kop en staart en een refrein.
In dit geval gaat het heel erg om de muziek en de melodie en niet om de show er omheen. Ook geen stemacrobatiek enzo, maar gewoon goed zingen.
Ierland, dat was toch met die homo-erotische drummers?quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:07 schreef Mufasa208 het volgende:
Ik vond Ierland wel erg tof met hun show.![]()
De Belgen deden het ook best goed, zeker met die zanger die een stoomcursus Engels heeft gedaan in een maandje!
Je hebt nog een halve dagquote:Op woensdag 15 mei 2013 13:13 schreef anna82 het volgende:
[..]
Het nummer moet nog een beetje op je groeien denk ik(wat een kromme zin!)
Ik vind het leuk dat ik zaterdag met mijn vlaggetje kan zwaaien![]()
Lijstje:
O: kwark, havermout, bosbessen, banaan
L: pistolet met kaas, ei, tomaat, bakje rauwkost salade met dressing
D: nasi
Ok.
Yups, de zanger was ook wel een beetje een batty boy. Maar toch, vond ze wel goed.quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:08 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ierland, dat was toch met die homo-erotische drummers?
quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:22 schreef Cocotrimonium het volgende:
Prob, da's inderdaad niet tof. Ik zou dat ook gewoon zeggen. Dat je het niet vindt kunnen en het niet van haar verwacht had, of zoiets.
Ik heb een spijkerbroek in maat 29 aan. Geloof wel dat een gunstige spijkerbroek isEn je zult me ook niet horen beweren dat ik volledig muffintop-vrij ben.
Desalniettemin: ik heb 'm wél aan & hij ging dicht
Ik heb haar leren kennen nadat het uit was - zij wist het wel, hij niet.quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:56 schreef conleche het volgende:
[..]
Oh, lekkere vriendin!
Ik zou het ook gewoon zeggen. Dat het een ongeschreven wet is dat je van (ex)vriendjes van vriendinnen afblijft. Of je moet er eerst uitdrukkelijk toestemming voor vragen, of het moet een miljoen jaar geleden zijn en dan eigenlijk moet je het nog vragen.
En je ex is ook een droeftoeter door het met 1 van je vriendinnen te doen.
Ik heb haar niet zoveel te zeggen.quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:22 schreef Cocotrimonium het volgende:
Prob, da's inderdaad niet tof. Ik zou dat ook gewoon zeggen. Dat je het niet vindt kunnen en het niet van haar verwacht had, of zoiets.
Ik heb een spijkerbroek in maat 29 aan. Geloof wel dat een gunstige spijkerbroek isEn je zult me ook niet horen beweren dat ik volledig muffintop-vrij ben.
Desalniettemin: ik heb 'm wél aan & hij ging dicht
En weer leeg!quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:38 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Billy! Je inbox is vol, maar wat ik wilde weten: gaat Madagaskar nog door?
Had vrijdag een eierkoek (biologisch) gemaakt van struisvogelei... lekker was ie wel met poedersuiker enzo... en grats want 1 x per maand een streekproductenmarkt met streekproducten , veel lamsvlees, speltproducten van onze molen, kazen van eigen kaasboeren, worsten zelgemaakt en alle producten wat je ermee kan maken zoals biologische chutneys enzo. Alles gratis te proeven, je gaat er bijna vol weer wegquote:Op woensdag 15 mei 2013 15:36 schreef the85mc het volgende:
Dat liedje van anouk gaat toch over struisvogels?![]()
Vandaag laatste KT, heb geen spierpijn iig dus dat is mooi. Ik heb gister nog wat pullups gedaan. Kon er 20 achter elkaar, en nog over. Niet tot failure gegaan want dan duurt herstel te lang. Is voor t eerst dat dat zo soepel gaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |