wat is gemeen? Ik vind Jillian best een leuke vrouw, maar als ze zegt dat je je moet pushen enzo, vind ik haar soms ontzettend irritantquote:
Dat Anouk pas als 10e door was!quote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
wat is gemeen? Ik vind Jillian best een leuke vrouw, maar als ze zegt dat je je moet pushen enzo, vind ik haar soms ontzettend irritant
En Anouk mag ik ook niet altijd...
Volgende week btw intake bij de sportschool, dan krijgen we ook onze schema's en sleutels enzo
Oh. Die snap ik niet. Ik ben wakker en domquote:Op woensdag 15 mei 2013 00:14 schreef loveli het volgende:
Correctie, 10 in totaal, maar niet tegelijk.
Auto => 4quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:17 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Oh. Die snap ik niet. Ik ben wakker en dom
Dat had mijn eerste auto ook. Wat een drama. Ik koers nu op een 6-versnellingsbak, liefst automaat. Maar gewoon 5 is ook primaquote:
Ik vind het niet spannend omdat ik zelf te langzaam rij (ik heb goed geleerd dat ik écht snelheid moet maken bij het invoegen en inderdaad niet te snel doorschakelen dan), maar ik maak me gewoon van te voren al heel veel zorgen of het niet heel druk is en of mensen wel rekening met me houden en zo. Sowieso ben ik me er tijdens het autorijden heel erg van bewust dat een heel klein foutje van iemand (en dat hoef ik dan zelf helemaal niet te zijn dus) fataal kan zijn.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:57 schreef the85mc het volgende:
Ik vond het nummer van anouk eerst om te janken zo slecht. Langzaam begin ik het iets minder slecht te vinden..
En autorijden, ik vind t wel leuk. Maar snelweg vind ik echt saai. Als je invoegen spannend vindt rij je ws te langzaam. Als je de oprit opdraait, kijk dan alvast de weg op om te zien of er auto's rijden waar je ongeveer bij uitkomt bij invoegen. Denk je dat je bij andere autos komt probeer dan snelheid te matchen. Je moet echt niet vroeg opschakelen als je de snelweg oprijdt, gewoon gassen met die bak. Sowieso 80 in zn 3, tot boven de 100 in vierde versnelling. Dan kun je vlot optrekken. Je motor kan daar best tegen. De meeste benzine autos kunnen zelfs 80-90kmu in zn 2. Al is dat nu ook weer niet nodig.
Maar ik merk dat bij rijlessen zo op zuinig rijden werd gehamerd dat niemand meer t gas opentrekt bij invoegen. Beter kom je iets te snel aanrijden dan te langzaam, beetje remmen kan altijd nog.
Mijn instructeur zij altijd dat je in je hoofd mensen moet dwingen om je er tussen te laten. Andere mensen houden rekening met jou als jij met een bepaalde pit rijdt. (niet altijd, maar je blijft altijd mensen houden met een bord voor hun kop)quote:Op woensdag 15 mei 2013 08:45 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik vind het niet spannend omdat ik zelf te langzaam rij (ik heb goed geleerd dat ik écht snelheid moet maken bij het invoegen en inderdaad niet te snel doorschakelen dan), maar ik maak me gewoon van te voren al heel veel zorgen of het niet heel druk is en of mensen wel rekening met me houden en zo. Sowieso ben ik me er tijdens het autorijden heel erg van bewust dat een heel klein foutje van iemand (en dat hoef ik dan zelf helemaal niet te zijn dus) fataal kan zijn.
Dat sowieso.quote:Op woensdag 15 mei 2013 08:51 schreef motorbloempje het volgende:
't Is maar goed dat je geen motor rijdt, DaD!
Niet teveel over na denkenquote:Op woensdag 15 mei 2013 08:45 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik vind het niet spannend omdat ik zelf te langzaam rij (ik heb goed geleerd dat ik écht snelheid moet maken bij het invoegen en inderdaad niet te snel doorschakelen dan), maar ik maak me gewoon van te voren al heel veel zorgen of het niet heel druk is en of mensen wel rekening met me houden en zo. Sowieso ben ik me er tijdens het autorijden heel erg van bewust dat een heel klein foutje van iemand (en dat hoef ik dan zelf helemaal niet te zijn dus) fataal kan zijn.
Niet te veel over nadenken.quote:Op woensdag 15 mei 2013 08:56 schreef the85mc het volgende:
[..]
Niet teveel over na denkenEn juist de snelweg is het veiligst omdat onderlinge snelheids verschillen vrij klein zijn. Per gereden km heb je de minste ongelukken op de snelweg.
Maar het kan soms 'intimiderend' overkomen, vooral als je flink wat stroken moet wisselen om een afrit te halen.
Wat is t verschil ook alweerquote:Op woensdag 15 mei 2013 09:24 schreef V1z0R het volgende:
Uitsmijter i.p.v. omelet? Mag wel met bootycamp erbij
Brood eronderquote:
En de bereidingswijze toch ook? Uitsmijter is toch met de dooiers nog heel? En een omelet is een (zoals wij het thuis altijd noemenquote:
Ja 3 eieren dacht ik. en ik weet t verschil nooitquote:Op woensdag 15 mei 2013 09:31 schreef Novem het volgende:
Een uitsmijter is toch spiegeleieren met of zonder spek op brood en een omelet een geklutst ei?
Vind het wel heel weinig Nallie, een ei is maar 60/70 kcals ofzo? Hoeveel heb je er in?
Edit: je neemt er al brood bij, ik typ langzaam
Omelet is geklutst?quote:Op woensdag 15 mei 2013 09:31 schreef Novem het volgende:
Een uitsmijter is toch spiegeleieren met of zonder spek op brood en een omelet een geklutst ei?
Vind het wel heel weinig Nallie, een ei is maar 60/70 kcals ofzo? Hoeveel heb je er in?
Edit: je neemt er al brood bij, ik typ langzaam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |