Game je op de PC of Console of toch liever mobiel of in je browser? Kom je maar niet door een level heen, of is er juist een nieuwe game aangekondigd die je vet lijkt? Hier kun je het hebben over games in de breedste zin van het woord.
Het Minecraft slowchat topic waar we discussieren over vrouwen, politiek, iphone vs samsung, voetbal, games, muziek, films, de pc van AlDieWillenteKaaprenVaren, de mening van Ame_thyst op alles, de gevaarlijke levensstijl van drumstickNL, praktische voorbeelden waarin mender censuur aanmoedigt, maurisioo's eindeloze stroom van zombiemaps, de illuminatie, de gezondheid verbeteren, eigenschappen van MineraalWater,Bobbers banfetish, Loon die de server sloopt, wat er in de OP moet staan, frikandellen, Victoria Justice aanbidden, poepbroeders, Flodders kalende zuurpruim genaamd mschol, waar shaderon over het beloofde land Australië praat, waar mar456 nog steeds geen topicventjeshoofd heeft, d4v1d's autisme, de godfather SosuA en waar wij Miley een zachtaardig karakter vinden hebben! De echte reeks vind je hier: Topicreeks: Minecraft
Het boek over Bestemmingsplan.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Lijst met game(r)s van de MC-SC
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.______________________________________________________ User plaatjes door Plex
[ Bericht 6% gewijzigd door boem-dikkie op 14-05-2013 22:57:50 ]
Kan het gewoon eens afgelopen zijn met het gezeik in deze SC? Elk deel staan onderhand wel topicreports,smerige plaatjes, OP verneuken. We beginnen het onderhand wel zat te worden.
Op dinsdag 14 mei 2013 22:50 schreef Opa.Bakkebaard het volgende: Kan het gewoon eens afgelopen zijn met het gezeik in deze SC? Elk deel staan onderhand wel topicreports,smerige plaatjes, OP verneuken. We beginnen het onderhand wel zat te worden.
Eh? Anders geef je de mensen die telkens TRs doen even vakantie, doe je deze SC ook een plezier mee.
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken
Op dinsdag 14 mei 2013 22:56 schreef TJV het volgende: Zet dan wel mijn normale naam ff terug, de retards mogen naar die andere server. Volgens Aldies lijstje uiteraard.
Mooi, zou een mod ook even de post in het normale minecraft topic aan kunnen passen? Ip van server is van play.fokcraft.nl:25597 naar play.fokcraft.nl gegaan
Mooi, zou een mod ook even de post in het normale minecraft topic aan kunnen passen? Ip van server is van pay.fokcraft.nl:25597 naar pay.fokcraft.nl gegaan
Mooi, zou een mod ook even de post in het normale minecraft topic aan kunnen passen? Ip van server is van play.fokcraft.nl:25597 naar play.fokcraft.nl gegaan
Stel dan ook gelijk een port forward in, je hebt toch root access
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-05-2013 22:59:58 ]
Op dinsdag 14 mei 2013 23:12 schreef -Datdus- het volgende: Usenet heeft nooit wat. "Deze neem ik mee voor mezelf. hihi. 5 piepende bandjes voor je spot".
Hier heeft die zowat alles
Behalve als mijn zusje weer eens een film wil zien en ik die moet downloaden.
er is zowaar vanavond een wonder geschied... we staan in de finale van van het EFS wel aardig dat het random was, maar wij wel als allerlaatste genoemd werden..
GODverdometering Windows. Ik wilde dus halfuurtje geleden beginnen met castle kijken, laptop staat al een halfuur nu op "service packard samenstellen" . zo fucking genoeg van. al mij 157 games op steam installen gaat tering, wat is dit???????????? verstuurd vanaf mobiel waarop fok laden 5 minuten duurt
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
Op dinsdag 14 mei 2013 23:34 schreef Ame_thyst het volgende: GODverdometering Windows. Ik wilde dus halfuurtje geleden beginnen met castle kijken, laptop staat al een halfuur nu op "service packard samenstellen" . zo fucking genoeg van. al mij 157 games op steam installen gaat tering, wat is dit???????????? verstuurd vanaf mobiel waarop fok laden 5 minuten duurt
I AM WONDER WOMAN. I AM A GREAT CHEF, A GREAT WIFE, AND A GREAT MOM TO MY KIDS. AND WE WILL BE PARENTS TO A HUMAN KID, ONE DAY TO. WE WILL SHOW ALL OF YOU.
We do not feel the need to make any excuses for our behavior on tonight’s show. However we would like to make the following statement: We do not, nor have we ever stolen or taken any of our servers ,waitresses, or waiters tips at Amy’s Baking Company. We pay our staff members anywhere between $8.00 to $14.00 per hour to ensure that at the end of the week regardless of it being busy or not, that they go home with money and a well paid paycheck.
YOU DONT KNOW US!! WE WILL THRIVE! WE WILL OVERCOME! WE ARE STARTING OUR FAMILY, AND WE WILL TEACH OUR CHILD EXACTLY WHAT >>GOD<< WANTS IN THEIR PATH. WE WILL TEACH THEM HOW TO FIGHT AGAINST OPRESSORS LIKE YOU PEOPLE! WE WILL START A GENERATION OF TRUTHFULLNESS AND WE WILL FIGHT TO BRING PLACES LIKE, YELP AND REDDIT, AND HORRIBLE PEOPLE LIKE GORDON TO THE LIGHT
Obviously our Facebook, YELP, Twitter and Website have been hacked. We are working with the local authorities as well as the FBI computer crimes unit to ensure this does not happen again. We did not post those horrible things. Thank You Amy &Samy
Op woensdag 15 mei 2013 00:18 schreef mschol het volgende: ik kan binnenkort een gratis domein registreren.. ik zoek een leuk idee voor een projectje..
Obviously our Facebook, YELP, Twitter and Website have been hacked. We are working with the local authorities as well as the FBI computer crimes unit to ensure this does not happen again. We did not post those horrible things. Thank You Amy &Samy
ja vast
Nou ja, de iPad is als tablet wel beter dan vergelijkbare android apparaten. Prijs maakt mij niet extreem veel uit.
Maar vraag mij af of de iPad beperkingen kent in de zin van kan ik mijn gedownloade muziek en films er gewoon op kijken? Is het makkelijk om ebooks er op te zetten? Heb er gewoon geen ervaring mee verder.
Morgen even de headset in de bus flikkeren, is alweer de 4e die van 4launch retour gaat in een jaar. Het is dat ze verder een goeie webshop zijn, maar da's echt belachelijk.
Ey kenser zemmehs, als jullie TR's blijven machen dan wordt dit topic weer op slot getyft..
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende: Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
Account in US app store erbij + vpn = onbeperkt series streamen.
http://www.syfy.com/tinman/oz/ “The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
Op woensdag 15 mei 2013 01:58 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende: Morgen even de headset in de bus flikkeren, is alweer de 4e die van 4launch retour gaat in een jaar. Het is dat ze verder een goeie webshop zijn, maar da's echt belachelijk.
Daar heb ik ook echt zo vaak last van gehad, Nu eindelijk een fatsoenlijke headset. Steelseries Siberian V2 is nog nooit kapot gegaan. Tevens ook uitgevonden hoe ik die rare kreukels uit mijn kabel krijg
http://www.syfy.com/tinman/oz/ “The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
Op woensdag 15 mei 2013 01:51 schreef vogelkooi het volgende: Koop een macbook air, ipv zon paneel te strelen heb je gewoon fysieke toetsen in een verwaardeloosbare verpakking.
Tip van de week.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende: Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
Wat is de beste bang for buck mb air volgens jullie?
Op woensdag 15 mei 2013 12:16 schreef vandermar het volgende: Skypen jullie ook met elkaar wanneer jullie minecraft spelen? Ik ga het zo kopen namelijk.
Die score moet je niet serieus nemen, doe eens even je specificaties? Staat onder je Windows Prestatie gedoe in Eigenschappen. Processor, RAM en videokaart.
Ja daar moet je t kopen, vind je je naam wel goed? Niet dat je xXTheSlayer1337scopezzXx heet
Op woensdag 15 mei 2013 12:23 schreef bobbernaut het volgende: Ja daar moet je t kopen, vind je je naam wel goed? Niet dat je xXTheSlayer1337scopezzXx heet
Even kijken wat voor naam ik ga doen
quote:
Op woensdag 15 mei 2013 12:22 schreef Gtaboy107 het volgende: Die score moet je niet serieus nemen, doe eens even je specificaties? Staat onder je Windows Prestatie gedoe in Eigenschappen. Processor, RAM en videokaart.
Ik had 256GB SSD en 8 GB ram genomen, gewoon omdat het kan. Is het nodig? Nee. Denk dat als ik een nieuwe laptop neem dit ik voor de Pro zou gaan. GPU wordt met een beetje gamen zo 100 graden. Kan geen kwaad, maar het zit niet lekker op je schoot.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
wat is een mooi alternatief voor zo'n air? Is niet voor mij, maar iemand die vooral excel e.d gebruikt. En af en toe wat photoshop. Spotify e.d.
Ik had 256GB SSD en 8 GB ram genomen, gewoon omdat het kan. Is het nodig? Nee. Denk dat als ik een nieuwe laptop neem dit ik voor de Pro zou gaan. GPU wordt met een beetje gamen zo 100 graden. Kan geen kwaad, maar het zit niet lekker op je schoot.
Ik ga een pro halen ik heb nu al 5 jaar lang deze packard bell en sinds windows 7 er op zit, loopt hij weer als een zonnetje.
Op woensdag 15 mei 2013 12:16 schreef vandermar het volgende: Skypen jullie ook met elkaar wanneer jullie minecraft spelen? Ik ga het zo kopen namelijk.
Op woensdag 15 mei 2013 13:17 schreef vandermar het volgende: Waarom kan ik niet met iDeal betalen? Ik klik iDeal aan maar kom dan op een moneybookers betaal menu.
Wat is uw factuur nummer en klanten nummer? Alvast vriendelijk bedankt,
Joop van support
Op woensdag 15 mei 2013 13:55 schreef MineraalWater het volgende: Oh en van die PC van een vriend van mij, Hij heeft hem nog niet binnen Elke dag niet binnen was volgensmij 190 euro erbij
Op woensdag 15 mei 2013 13:55 schreef MineraalWater het volgende: Oh en van die PC van een vriend van mij, Hij heeft hem nog niet binnen Elke dag niet binnen was volgensmij 190 euro erbij
Dat is een boeten, Niet aan die vent zelf natuurlijk
t.b.h. klinkt dat als een broodje aap, ik ben heel benieuwd op welke grond (wet/regel) er een boete wordt opgelegd. bij niet nakomen van een overeenkomst wordt je overeenkomst vernietigd, niet wat anders lijkt mij maar ben benieuwd of je het verder kan toelichten, ben er wel benieuwd naar
t.b.h. klinkt dat als een broodje aap, ik ben heel benieuwd op welke grond (wet/regel) er een boete wordt opgelegd. bij niet nakomen van een overeenkomst wordt je overeenkomst vernietigd, niet wat anders lijkt mij maar ben benieuwd of je het verder kan toelichten, ben er wel benieuwd naar
Ja kan natuurlijk wel zo zijn, Zal hem straks nog eens even vragen, Hij is er iig al 2 keer heen geweest maar zonder resultaat
In november is hij 5 jaar oud, een mooie leeftijd is dat. In de zomer maar even een nieuwe halen.
tijd voor een nieuwe idd!
Ik vond GT5 echt zwaaaaar kut, dus ik denk niet dat GT6 beter is
Ik vond GT5 echt zwaaaaar kut, dus ik denk niet dat GT6 beter is
add me tzt dan op ps3. Ik ga hem iig kop0nnn.
heb geen ps3 dus weet het niet, wat ik wel weet is dat je altijd 3 jaar in het nieuws hoort dat er een nieuwe GT komt. En dan is die uit en dan hoor je er noooooit iets over Zo wereld schokkend is het dus blijkbaar toch niet.
zonde! 2p over de nordschleife rammen in een focus
zonde! 2p over de nordschleife rammen in een focus
Mja, gekocht voor 30(?) en verkocht voor 35 iig 5 euro winst
Die was geleaked, Is nu al van Grooveshark afgehaald
Ik heb m al gedownload via onze vrienden van TPB