Game je op de PC of Console of toch liever mobiel of in je browser? Kom je maar niet door een level heen, of is er juist een nieuwe game aangekondigd die je vet lijkt? Hier kun je het hebben over games in de breedste zin van het woord.
Het Minecraft slowchat topic waar we discussieren over vrouwen, politiek, iphone vs samsung, voetbal, games, muziek, films, de pc van AlDieWillenteKaaprenVaren, de mening van Ame_thyst op alles, de gevaarlijke levensstijl van drumstickNL, praktische voorbeelden waarin mender censuur aanmoedigt, maurisioo's eindeloze stroom van zombiemaps, de illuminatie, de gezondheid verbeteren, eigenschappen van MineraalWater,Bobbers banfetish, Loon die de server sloopt, wat er in de OP moet staan, frikandellen, Victoria Justice aanbidden, poepbroeders, Flodders kalende zuurpruim genaamd mschol, waar shaderon over het beloofde land Australië praat, waar mar456 nog steeds geen topicventjeshoofd heeft, d4v1d's autisme, de godfather SosuA en waar wij Miley een zachtaardig karakter vinden hebben! De echte reeks vind je hier: Topicreeks: Minecraft
Het boek over Bestemmingsplan.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Lijst met game(r)s van de MC-SC
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.______________________________________________________ User plaatjes door Plex
[ Bericht 6% gewijzigd door boem-dikkie op 14-05-2013 22:57:50 ]
Kan het gewoon eens afgelopen zijn met het gezeik in deze SC? Elk deel staan onderhand wel topicreports,smerige plaatjes, OP verneuken. We beginnen het onderhand wel zat te worden.
Op dinsdag 14 mei 2013 22:50 schreef Opa.Bakkebaard het volgende: Kan het gewoon eens afgelopen zijn met het gezeik in deze SC? Elk deel staan onderhand wel topicreports,smerige plaatjes, OP verneuken. We beginnen het onderhand wel zat te worden.
Eh? Anders geef je de mensen die telkens TRs doen even vakantie, doe je deze SC ook een plezier mee.
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken
Op dinsdag 14 mei 2013 22:56 schreef TJV het volgende: Zet dan wel mijn normale naam ff terug, de retards mogen naar die andere server. Volgens Aldies lijstje uiteraard.
Mooi, zou een mod ook even de post in het normale minecraft topic aan kunnen passen? Ip van server is van play.fokcraft.nl:25597 naar play.fokcraft.nl gegaan
Mooi, zou een mod ook even de post in het normale minecraft topic aan kunnen passen? Ip van server is van pay.fokcraft.nl:25597 naar pay.fokcraft.nl gegaan
Mooi, zou een mod ook even de post in het normale minecraft topic aan kunnen passen? Ip van server is van play.fokcraft.nl:25597 naar play.fokcraft.nl gegaan
Stel dan ook gelijk een port forward in, je hebt toch root access
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-05-2013 22:59:58 ]
Op dinsdag 14 mei 2013 23:12 schreef -Datdus- het volgende: Usenet heeft nooit wat. "Deze neem ik mee voor mezelf. hihi. 5 piepende bandjes voor je spot".
Hier heeft die zowat alles
Behalve als mijn zusje weer eens een film wil zien en ik die moet downloaden.
er is zowaar vanavond een wonder geschied... we staan in de finale van van het EFS wel aardig dat het random was, maar wij wel als allerlaatste genoemd werden..
GODverdometering Windows. Ik wilde dus halfuurtje geleden beginnen met castle kijken, laptop staat al een halfuur nu op "service packard samenstellen" . zo fucking genoeg van. al mij 157 games op steam installen gaat tering, wat is dit???????????? verstuurd vanaf mobiel waarop fok laden 5 minuten duurt
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
Op dinsdag 14 mei 2013 23:34 schreef Ame_thyst het volgende: GODverdometering Windows. Ik wilde dus halfuurtje geleden beginnen met castle kijken, laptop staat al een halfuur nu op "service packard samenstellen" . zo fucking genoeg van. al mij 157 games op steam installen gaat tering, wat is dit???????????? verstuurd vanaf mobiel waarop fok laden 5 minuten duurt
I AM WONDER WOMAN. I AM A GREAT CHEF, A GREAT WIFE, AND A GREAT MOM TO MY KIDS. AND WE WILL BE PARENTS TO A HUMAN KID, ONE DAY TO. WE WILL SHOW ALL OF YOU.
We do not feel the need to make any excuses for our behavior on tonight’s show. However we would like to make the following statement: We do not, nor have we ever stolen or taken any of our servers ,waitresses, or waiters tips at Amy’s Baking Company. We pay our staff members anywhere between $8.00 to $14.00 per hour to ensure that at the end of the week regardless of it being busy or not, that they go home with money and a well paid paycheck.
YOU DONT KNOW US!! WE WILL THRIVE! WE WILL OVERCOME! WE ARE STARTING OUR FAMILY, AND WE WILL TEACH OUR CHILD EXACTLY WHAT >>GOD<< WANTS IN THEIR PATH. WE WILL TEACH THEM HOW TO FIGHT AGAINST OPRESSORS LIKE YOU PEOPLE! WE WILL START A GENERATION OF TRUTHFULLNESS AND WE WILL FIGHT TO BRING PLACES LIKE, YELP AND REDDIT, AND HORRIBLE PEOPLE LIKE GORDON TO THE LIGHT