Wel een beetje simpele samenvatting, want ze zegt niet dat Anouk simpel "is", maar dat ze haar podiumpresentatie te simpel vindt. ze heeft liever iets met kleurtjes zegt Sien. En dat mag ze zeggen want Europa praat nu nog na over haar Sha La Lie-performance.quote:Op woensdag 15 mei 2013 11:13 schreef Haaibaaike het volgende:
twitter:showbiznewz twitterde op woensdag 15-05-2013 om 11:09:23Sieneke: 'Anouk is te simpel' http://t.co/ypLvWNfDQM reageer retweet
Sieneke mag best haar mening hebben inderdaad. Zij viel op een totaal andere manier op dan Anouk (draaiorgel en shalalie versus subtiel en muzikaal sterk) . Ikzelf zou liever door het laatste opvallenquote:Op woensdag 15 mei 2013 11:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Wel een beetje simpele samenvatting, want ze zegt niet dat Anouk simpel "is", maar dat ze haar podiumpresentatie te simpel vindt. ze heeft liever iets met kleurtjes zegt Sien. En dat mag ze zeggen want Europa praat nu nog na over haar Sha La Lie-performance.
Goed punt!quote:Op woensdag 15 mei 2013 11:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Wel een beetje simpele samenvatting, want ze zegt niet dat Anouk simpel "is", maar dat ze haar podiumpresentatie te simpel vindt. ze heeft liever iets met kleurtjes zegt Sien. En dat mag ze zeggen want Europa praat nu nog na over haar Sha La Lie-performance.
Witte legging met glittertjestop ftwquote:Op woensdag 15 mei 2013 11:23 schreef takkfyrir het volgende:
[..]
Alsof die outfit van Sieneke zo sprankelend was.
Moet een fake-account zijn.quote:Op woensdag 15 mei 2013 11:13 schreef Haaibaaike het volgende:
twitter:showbiznewz twitterde op woensdag 15-05-2013 om 11:09:23Sieneke: 'Anouk is te simpel' http://t.co/ypLvWNfDQM reageer retweet
Sienekequote:Op woensdag 15 mei 2013 11:13 schreef Haaibaaike het volgende:
quote:Op woensdag 15 mei 2013 11:33 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Goed punt!
De tekst van Sieneke is zelfs vertaald in The New Yorker!
http://www.newyorker.com/reporting/2010/06/28/100628fa_fact_lane
Birdsquote:Op woensdag 15 mei 2013 11:33 schreef TheVulture het volgende:
Toch denk ik dat we het beter hebben gedaan dan ik gisteren in eerste instantie dacht bij haar ietwat shakeyperformance... ze stond bij 11 landen in de Ituneslijst dus het nummer is echt wel binnengekomen
Hoe staat dat nu eigenlijk qua Itunes, weet iemand dat?
Ja lol toen we nog dachten dat ze 35 was ipv 17quote:Op woensdag 15 mei 2013 11:33 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Witte legging met glittertjestop ftw![]()
Ben je gek Anouk maak ze niet druk omquote:Op woensdag 15 mei 2013 11:24 schreef Noek het volgende:
Gaan we wachten op een reactie van Anouk?
Kill it with fire!
Anouk doet gewoon zoals in dat plaatje van Haje naar Sienekequote:Op woensdag 15 mei 2013 11:44 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ben je gek Anouk maak ze niet druk om
Bron: Mediacourantquote:Trijntje Oosterhuis: ‘Anouk kan beter’
Trijntje Oosterhuis is trots op vriendin Anouk, maar zag wel verbeterpunten tijdens haar optreden op het Eurovisie Songfestival. Dat heeft ze laten weten aan Shownieuws. Oosterhuis ziet het niet als kritiek. “Je moet het niet zo zien. Ik vind dat Anouk überhaupt al niet meer stuk kan doordat ze dit is gaan doen met een authentiek, prachtig liedje. Maar ik hoor dat ze beter kan. Maar hé, als je daar staat. Ik had waarschijnlijk door de grond gezakt. Je weet niet wat je voor spanning hebt.“
Het is gewoon zenuwslopend, stelt Oosterhuis. “Net als bij Edsilia is het eigenlijk niet te doen als je iemand goed kent en zo ziet zwoegen. Er gebeurt echt iets, geloof me. Je hebt het stressgehalte van een brandweerman in een brandend gebouw als je daar moet staan.”
Anouk had bovendien geen makkelijk liedje, weet ze. “Om zo’n klein, prachtig liedje beheerst te zingen wat echt een muzikaal statement is… Ik heb er heel veel respect voor. Ze zong wat ingetogen, dat hoort ook bij het liedje. Het is een van de moeilijkste dingen, want het moet laag en je adem vasthouden.”
Oosterhuis heeft vertrouwen in Anouks optreden tijdens de grote finale op zaterdag. “Ik denk dat ze nu echt gaat knallen en vlammen. Er valt nu een last van haar af en ze zal in de finale zeker heel anders performen.“
Juiste woorden denk ik... als ik het als leek al hoorde moet het haar zeker zijn opgevallenquote:
"In a way, the lines are brutally honest. Trying to get them out of your head is like trying to dislodge an ant that has crawled into your ear canal."quote:Op woensdag 15 mei 2013 11:33 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Goed punt!
De tekst van Sieneke is zelfs vertaald in The New Yorker!
http://www.newyorker.com/reporting/2010/06/28/100628fa_fact_lane
Jepquote:Op woensdag 15 mei 2013 11:40 schreef alors het volgende:
[..]
Ja lol toen we nog dachten dat ze 35 was ipv 17
Ik ben met je eens de kleding van Anouk natuurlijkquote:Op woensdag 15 mei 2013 12:04 schreef Gert het volgende:
"In a way, the lines are brutally honest. Trying to get them out of your head is like trying to dislodge an ant that has crawled into your ear canal."
Tja, smaken verschillen. Ik ben blij dat we ons dit jaar eindelijk weer eens niet totaal voor lul zetten. Zoek de verschillen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Goed he, had gisteren tijdens het kijken echt totaal niet het idee dat ze door zou gaan, terwijl ik vanaf maart er al 100% zeker van wasquote:Op woensdag 15 mei 2013 14:24 schreef grazz het volgende:
Kan't nog steeds niet geloven en idd wat een geweldige kijkcijfers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |