SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Ik heb Vinniie, Rockiejj, promisionexposed, Ro-ald en Taexon gemeet. Van de (ooit) JNG SC dan. En nog 2 anderen die hier niet posten maar dat was geen echte meetquote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:08 schreef Osuchi het volgende:
Godverdomme naar hoeveel meets zijn jullie allemaal geweest
Rockiejj en ik kwamen gewoon je dorp binnenvallenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:14 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik heb Vinniie, Rockiejj, promisionexposed, Ro-ald en Taexon gemeet. Van de (ooit) JNG SC dan. En nog 2 anderen die hier niet posten maar dat was geen echte meet
Een grote(re) voor Arachide's bday en een keer of vier/vijf een losse FOK!ker.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:08 schreef Osuchi het volgende:
Godverdomme naar hoeveel meets zijn jullie allemaal geweest
Stonden ineens voor de deurquote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:15 schreef Taexon het volgende:
[..]
Rockiejj en ik kwamen gewoon je dorp binnenvallen
Nou en. Of ze Ariadne of Juno speelt, ze is lekker eigenwijsquote:
Het ging ook echt zo van...quote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:16 schreef msacras het volgende:
[..]
Stonden ineens voor de deur
Dat was nog eens een goede meet
surebbyquote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:15 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
sowieso heb ik hoger dan jij :S :S
Bitterlemon zou trots op me zijn toch :S
Klopt, maar dit is niet eng.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:15 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
je zei dat je geen enge films mocht zien een keer
Dan is het goed.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:15 schreef msacras het volgende:
En mauskoekwaus nou zeg, zo bedoelde ik het nietmaar dat het dus niet gekocht was bedoelde ik alleen
quote:
Flurryyyyyquote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:17 schreef Taexon het volgende:
[..]
Het ging ook echt zo van...
"Hey wacht hier woont msacrassassas toch?"
"Ja beter whatsappen of ze ook Flurry komt halen"
neequote:
Owkeejquote:
Ja, Jason Statham.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:20 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
met die ene acteur van LompeHork's UI
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
[..]
[..]
Leuk dit. Kunnen jullie het ook in koor en dan allemaal een andere toonhoogte?
Die kerel in die auto?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:21 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Met Chris als agent
[ afbeelding ]
nee srry ik zing alleen atonale avant-garde kunstquote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
[..]
[..]
Leuk dit. Kunnen jullie het ook in koor en dan allemaal een andere toonhoogte?
Jup dat ook inderdaadquote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:20 schreef msacras het volgende:
[..]
Flurryyyyy
En m'n muts weetjenog, rocks eerste opmerking: "ik wist dat ze die muts op zou hebben"
z0mg!!!quote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:25 schreef Taexon het volgende:
[..]
Jup dat ook inderdaad
Was wel heel droog allemaal
Ook echt heel cool foto's maken van elkaar...
MENSEN VAN HET INTERNET!
Het was een slechte poging om hem misschien even te laten lachen. Ik ben daar niet zo goed in.quote:
quote:
Misschien is het mannen humor en vind hij het wel leuk?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:31 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Het was een slechte poging om hem misschien even te laten lachen. Ik ben daar niet zo goed in.
ik dislike hem welquote:
drugs are bad hmmkay :Squote:
quote:
wooow, heb je diequote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:41 schreef Osuchi het volgende:
Zal ik gewoon in een wolvenshirt naar school gaan.
ik ook wel, ff kijken op ebayquote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:45 schreef Osuchi het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet maar ik wil er wel 1
een wiequote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:48 schreef msacras het volgende:
Ik wil een breaking rocks sweater maar zo duur
ik had nog samen met een fokker een wolvenshirt gekocht ooitquote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:41 schreef Osuchi het volgende:
Zal ik gewoon in een wolvenshirt naar school gaan.
ik ookquote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:48 schreef msacras het volgende:
Ik wil een breaking rocks sweater maar zo duur
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:53 schreef Osuchi het volgende:
[..]
oh diedat staat alleen dunne meisjes haha, als ik dat aandoe is m'n hele taille weg
je hoeft niet zo vaak te zeggen dat je zo dik bent hoorquote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:53 schreef Osuchi het volgende:
[..]
oh diedat staat alleen dunne meisjes haha, als ik dat aandoe is m'n hele taille weg
nee joh je bent heel dunquote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:53 schreef Osuchi het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:55 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
je hoeft niet zo vaak te zeggen dat je zo dik bent hoor![]()
tenzij je graag 'nee joh je bent heel dun' hoort haha
quote:
hahahhaahquote:
Die ruiken zo lekker naar hem altijdquote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:58 schreef Taexon het volgende:
Truien jatten van je vriendzeker normaal
?
Wat nou als je vriend stinkt?quote:
quote:
Mensen die roken vallen direct af neem ik aan? Dat is echt mijn grootste afknapper denk ik.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:01 schreef msacras het volgende:
[..]
Nog nooit mee gemaakt. Goede parfums enzoen lekkere lichaamsgeur gewoon, ja het kan.
goedquote:
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:07 schreef zwerty het volgende:
[..]
Mooi, met mij ook![]()
Je had vandaag toch een examen?
Oh, ja ging goedquote:
same :/quote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:10 schreef Toto69 het volgende:
[..]
niks voel me gewoon 138+3%+#;@;#;&:%;;@
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:09 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Oh, ja ging goedrond de 7,5 waarschijnlijk
Hoeft niet, het gaat om de persoon. Mijn ex rookte ook zo nu en dan maar dat merkte je totaal niet. Maar hij werkte dan ook alleen tijdens z'n werk wat s nachts was dus ja. Maar vast roken is wel een afknapper, af en toe een sigaretje moet kunnen maar niet 1 pakje per dag.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:05 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Mensen die roken vallen direct af neem ik aan? Dat is echt mijn grootste afknapper denk ik.
Jaquote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:58 schreef Taexon het volgende:
Truien jatten van je vriendzeker normaal
?
Wij jatten elkaars slaap tshirts als we niet samen slapenquote:
quote:
ja ze ruiken altijd zo lekkah naar jouquote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:17 schreef Taexon het volgende:
[..]
Wij jatten elkaars slaap tshirts als we niet samen slapen
Geur ditdat
[..]
Jij mag ze toch van mij jatten ditdat
Precies! Deed ik ook altijdquote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:17 schreef Taexon het volgende:
[..]
Wij jatten elkaars slaap tshirts als we niet samen slapen
Geur ditdat
[..]
Jij mag ze toch van mij jatten ditdat
Ow aandoen doe ik dan weer niet... naja niet als ik nog wakker benquote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:19 schreef msacras het volgende:
[..]
Precies! Deed ik ook altijdslapen in de trui van je vriend
![]()
![]()
je neus erin duwen en de geur in je opnemenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:21 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ow aandoen doe ik dan weer niet... naja niet als ik nog wakker ben
Gebruik hem meestal als kussen ofzo vanwege geuren vaak word ik wakker half verstrekt in dat tshirt enzo
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:21 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ow aandoen doe ik dan weer niet... naja niet als ik nog wakker ben
Gebruik hem meestal als kussen ofzo vanwege geuren vaak word ik wakker half verstrekt in dat tshirt enzo
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:22 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
je neus erin duwen en de geur in je opnemen
Oke dat klinkt raar
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:22 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
je neus erin duwen en de geur in je opnemen
Oke dat klinkt raar
Relatiesquote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:25 schreef Osuchi het volgende:
Ik wil ook een vriendje of vriendinnetje waar ik aan kan snuffelen![]()
Nja ik ga slapen, weltrusten, doei!![]()
trustenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:25 schreef Osuchi het volgende:
Trustenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:25 schreef Osuchi het volgende:
Wat zei je moeder toen je weer thuis was?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:28 schreef Taexon het volgende:
Alleen slapen dag 1 van 3..
Het bed heeft nog niet door dat ik alleen ben.
Alles gaat als gepland!
jij bent echt raarquote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:28 schreef Taexon het volgende:
Alleen slapen dag 1 van 3..
Het bed heeft nog niet door dat ik alleen ben.
Alles gaat als gepland!
hoezo?quote:
Leg uit? Ik ben benieuwd.quote:
Niet veel boeiends eigenlijkquote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:28 schreef supersof het volgende:
[..]
Wat zei je moeder toen je weer thuis was?
hahahaaquote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:29 schreef Taexon het volgende:
[..]
Niet veel boeiends eigenlijk
Alleen of ik als kostgeld betaal aan de ouders van Prom
neuh beetje raar is goed hoor maar een bed is een gebruiksvoorwerp en kan niet denkenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:30 schreef Taexon het volgende:
[..]
Zolang jij me maar niet te raar vindt is het goed
mijn mobiel ligt ver wegquote:
is kud via mobielquote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:31 schreef supersof het volgende:
[..]
mijn mobiel ligt ver wegdoe maar fbchat
Nou en Mally is ook niet zieligquote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:31 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
neuh beetje raar is goed hoor maar een bed is een gebruiksvoorwerp en kan niet denken
oke oke. film is bijna afgelopenquote:
jij hebt geen haatpagina op FBquote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:40 schreef Taexon het volgende:
[..]
Mally verdient gvd tonnen met geld, hij moet ons zielig vinden
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:40 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
jij hebt geen haatpagina op FB
Mensen die Joey hetenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:44 schreef Taexon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mally's haat pagina heeft minder likes
dat gaat gvd niet over jou en de mally pagina is wel direct gericht aan mallyquote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:44 schreef Taexon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mally's haat pagina heeft minder likes
Nou enquote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:49 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dat gaat gvd niet over jou en de mally pagina is wel direct gericht aan mally
Vrijdag slopen we elkaar weerquote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:53 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
niet messen met mally of ik sloop je
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:56 schreef EugeneKrabs het volgende:
NEDERLAND IS DOOR, 450 euro gewonnen YES YES![]()
![]()
![]()
En toch was Gerard Joling een betere keusquote:
fantastischquote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:56 schreef EugeneKrabs het volgende:
![]()
![]()
totaal onverwachtsquote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:56 schreef EugeneKrabs het volgende:
![]()
![]()
Je bouwt een reputatie op manquote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:58 schreef Taexon het volgende:
Waarom gaat mijn Facebook post gelijk weer over de macdonalds vanaf reactie 1
NETHERLANDS, NETHERLANDS, NETHERLANDS!!! hoorde je ookquote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:59 schreef msacras het volgende:
Je hoorde niet eens dat de presentatrice zei dat NL door was omdat die Nederlandse tv presentator er door heen gilde
macverslaafde ditdatquote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:58 schreef Taexon het volgende:
Waarom gaat mijn Facebook post gelijk weer over de macdonalds vanaf reactie 1
We're up all night to get lucky.quote:
quote:
Ja ik weet hetquote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je bouwt een reputatie op man
Valt wel meequote:
"Brb flurry halen"quote:
We're up all nicht for good funquote:
"Flurry halen?"quote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:04 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
"Brb flurry halen"
"Brb mac"
"Brb de bowie express moet naar de mac"
Ditdat
Kon wel een bingokaart ervoor maken
Neehoor grapje jeweet
VAquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
VAVASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Usernames willen wequote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:06 schreef Dromenvangertje het volgende:
haha vriend van mij, tevens ook fokker, was vanavond op take me out
wel leuke jongen
maar jij deed het ook doordeweeksquote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:05 schreef Taexon het volgende:
[..]
"Flurry halen?"
Ik ben niet de enige
Oke dan is het goed![]()
![]()
nicht :Squote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
We're up all nicht for good fun
Like.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:08 schreef zwerty het volgende:
Waarom staat er nog een Respect button onder dit topic?
Hyves
Oh laat dan maarquote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:07 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
nah laat ik dat maar niet doenniemand hier kent hem
xdquote:
kom je uit de kast? :Squote:
quote:
je bent eruit?quote:
Nooit er in geweest. Tietenquote:
manboobsquote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nooit er in geweest. Tieten
quote:
Neequote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Taex, nog een ander restaurant bezocht behalve de Mac?
Owja gvd, te laat !quote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:13 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
alleen jammer dat ze geen rietjes gaven bij de easyorder
quote:
quote:
had dat dan gevraagd suflulquote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:16 schreef Taexon het volgende:
[..]
Owja gvd, te laat !
Anders had ik dat als klacht gegeven
Godsammequote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:16 schreef Taexon het volgende:
[..]
Nee
Wij waren blij met de Mac en onze tosti's
Als ik over alles moest gaan vragen dan was ik morgen nog niet klaarquote:
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:17 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
je zei opeens hoi dat was eng nu heb ik le bad trip
Dat had je er maar voor over moeten hebbenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:18 schreef Taexon het volgende:
[..]
Als ik over alles moest gaan vragen dan was ik morgen nog niet klaar!
Heb er 15 minuten over gedaan.. zoveel vragen
je moet mij ook niet opeten :Squote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:18 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
wist ik veel dat je een spacebrownie was :S
Dit is niet edwin emiel beetje raar hoor :S gr jeroenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:20 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
het smaakte ook naar papier want ik had je uitgeprint en toen maar wat drinken genomen :S
:S :Squote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:20 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
het smaakte ook naar papier want ik had je uitgeprint en toen maar wat drinken genomen :S
waarom wil je me opeten? Ik weet dat ik lekker ben maar :S :Squote:
Sorryquote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:19 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Dat had je er maar voor over moeten hebben
nadat ik DV had geprint met de nieuwe 3d printer smaakte het naar plastic en moest ik foto's van m'n maag enzo stukjes zaten erin dus ik dacht ik probeer brownie maar dan wel gewoon met printer maar dat was ook niet zo okquote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:22 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
waarom wil je me opeten? Ik weet dat ik lekker ben maar :S :S
Dudequote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:25 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
nadat ik DV had geprint met de nieuwe 3d printer smaakte het naar plastic en moest ik foto's van m'n maag enzo stukjes zaten erin dus ik dacht ik probeer brownie maar dan wel gewoon met printer maar dat was ook niet zo ok
what is this I don't even...quote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:25 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
nadat ik DV had geprint met de nieuwe 3d printer smaakte het naar plastic en moest ik foto's van m'n maag enzo stukjes zaten erin dus ik dacht ik probeer brownie maar dan wel gewoon met printer maar dat was ook niet zo ok
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:25 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
quote:
Ik was die stomme rietjes van de Mc alweer vergetenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:25 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
je had het kunnen weten van die rietjes
ik knoeide er de hele tijd doorquote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:27 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ik was die stomme rietjes van de Mc alweer vergeten
Klopt maar ik ben gewend dat je knoeitquote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:29 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik knoeide er de hele tijd door
quote:
true true, is al goedquote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:30 schreef Taexon het volgende:
[..]
Klopt maar ik ben gewend dat je knoeit
Sorry schat![]()
quote:
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:37 schreef supersof het volgende:
Oh hee deze is leuk
Hoorde ik laatst op 3FM terwijl ik dat nooit luister
Topnummer inderdaadquote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:37 schreef supersof het volgende:
Oh hee deze is leuk
watquote:
Nieuwe Daft Punk album!quote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:37 schreef supersof het volgende:
Oh hee deze is leuk
Je bent beetje laat :Squote:
ja inderdaadquote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:37 schreef supersof het volgende:
Oh hee deze is leuk
Pretty late to the party, maar hij is echt awesomequote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:37 schreef supersof het volgende:
Oh hee deze is leuk
Oh ik weet niet wie Daft Punk is, ja kom maar:quote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:38 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Nieuwe Daft Punk album!Goede voorkeur voor muziek heb je.
Achja, beter laat dan nooitquote:
i dont carequote:
Maar je kent wel One More Time en Around The World toch ook wel?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:39 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh ik weet niet wie Daft Punk is, ja kom maar:
Maar ik hoorde dat nummer toevallig een keer
Herken je deze?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:39 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh ik weet niet wie Daft Punk is, ja kom maar:
Maar ik hoorde dat nummer toevallig een keer
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:40 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Maar je kent wel One More Time en Around The World toch ook wel?
Oh ja die ken ik wel.quote:
Mooi zoquote:
Awkwardquote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:43 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Mooi zo.
Ja, met mij op zich wel goed hoor. Alleen ik kwam er dus net achter dat iedereen m'n bilspleet ziet als ik ga zitten in deze broek. Dat had ik graag geweten voor ik 'm aan trok vandaag
.
Ik kende ooit een Alexander, een Cor en een Marinusquote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:44 schreef supersof het volgende:
Bij die actie van Coca Cola met die namen op die blikjes heb je echt de meest onlogische namen.
Alexander, Cor, Hendrik, Jacob, Marinus
Alle namen behalve Marinus hoor ik hier regelmatigquote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:44 schreef supersof het volgende:
Bij die actie van Coca Cola met die namen op die blikjes heb je echt de meest onlogische namen.
waarom moeten wij dat nou weer zienquote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:45 schreef Taexon het volgende:
Zolang je geen anushaar ziet als je bukt is het goed...
Die man in Disney voor mij en Prom in de wachtrij!!!
![]()
Nee, dat nietquote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:45 schreef Taexon het volgende:
Zolang je geen anushaar ziet als je bukt is het goed...
Die man in Disney voor mij en Prom in de wachtrij!!!
![]()
Ik nooitquote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:45 schreef Taexon het volgende:
[..]
Alle namen behalve Marinus hoor ik hier regelmatig
Ik ken iemand die Marinus heetquote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:44 schreef supersof het volgende:
De treinquote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:45 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Ik ook van jou, m'n eerste JNGSC-maatje![]()
De trein voorbij school weet je nog
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:47 schreef supersof het volgende:
Oke nu slapen
Over zes uur gaat de wekker ongeveer
slaaplekkahquote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:47 schreef supersof het volgende:
Oke nu slapen
Sleep wellquote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:47 schreef supersof het volgende:
Oke nu slapen
zou wel grappig zijnquote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:47 schreef AdoraBelle het volgende:
Maar kun je ook een blikje met je eigen naam aanvragen ofzo? Ik wil wel één met m'n eigen naam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |