de knuffels op mn kast zijn ook FOK!kers, dus er waren 6 mensen aanwezig op onze meet.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:06 schreef Dromenvangertje het volgende:
ik bedoelde grotere meets waar meer dan 4 mensen aanwezig zijn
Oh zo haha, nep privé dusquote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:07 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Het is niet echt ons eigendom hoor, was het maar zo.Maar het is een stukje strand waar eigenlijk alleen mijn familie naar toe gaat, er is verder nooit iemand, dus vandaar dat ik zei ''privé''
.
ik heb veel privemeetings gehad.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:08 schreef Osuchi het volgende:
Godverdomme naar hoeveel meets zijn jullie allemaal geweest
Zoals jij het zegt klinkt het niet leuk..quote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:08 schreef msacras het volgende:
[..]
Oh zo haha, nep privé dusNee dan hoop ik ook dat er geen Duitsers komen
Waaromquote:Op zondag 12 mei 2013 22:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
de teringlurk je nog steeds
ik ben gekapt met sc wo rechten, dus leuk dat je hier bent![]()
![]()
:@
5. UDOWU, Nachtbaggermeet Utrecht, meet bij Monopoly, meet bij FL_freak en Nachtbaggermeet Amsterdam.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:08 schreef Osuchi het volgende:
Ik heb alleen DV en sof gemeet hoorquote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:08 schreef Osuchi het volgende:
Dat laatste.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
Houdt dit in dat ik geen inhoudelijk antwoord krijg of wilde je gewoon eerst emogiffen?
Hoezo dat nou weerquote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:09 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Zoals jij het zegt klinkt het niet leuk..
''Nep privé''. Maar goed, ik ga even gamen denk ik. Tot vanavond/vannacht!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |