SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Ik heb Vinniie, Rockiejj, promisionexposed, Ro-ald en Taexon gemeet. Van de (ooit) JNG SC dan. En nog 2 anderen die hier niet posten maar dat was geen echte meetquote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:08 schreef Osuchi het volgende:
Godverdomme naar hoeveel meets zijn jullie allemaal geweest
Rockiejj en ik kwamen gewoon je dorp binnenvallenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:14 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik heb Vinniie, Rockiejj, promisionexposed, Ro-ald en Taexon gemeet. Van de (ooit) JNG SC dan. En nog 2 anderen die hier niet posten maar dat was geen echte meet
Een grote(re) voor Arachide's bday en een keer of vier/vijf een losse FOK!ker.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:08 schreef Osuchi het volgende:
Godverdomme naar hoeveel meets zijn jullie allemaal geweest
Stonden ineens voor de deurquote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:15 schreef Taexon het volgende:
[..]
Rockiejj en ik kwamen gewoon je dorp binnenvallen
Nou en. Of ze Ariadne of Juno speelt, ze is lekker eigenwijsquote:
Het ging ook echt zo van...quote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:16 schreef msacras het volgende:
[..]
Stonden ineens voor de deur
Dat was nog eens een goede meet
surebbyquote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:15 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
sowieso heb ik hoger dan jij :S :S
Bitterlemon zou trots op me zijn toch :S
Klopt, maar dit is niet eng.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:15 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
je zei dat je geen enge films mocht zien een keer
Dan is het goed.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:15 schreef msacras het volgende:
En mauskoekwaus nou zeg, zo bedoelde ik het nietmaar dat het dus niet gekocht was bedoelde ik alleen
quote:
Flurryyyyyquote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:17 schreef Taexon het volgende:
[..]
Het ging ook echt zo van...
"Hey wacht hier woont msacrassassas toch?"
"Ja beter whatsappen of ze ook Flurry komt halen"
neequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |