Als je een goede tip weet om snel van de griep af te komen mag je blijven.quote:
Geen tijd voor.quote:Op woensdag 15 mei 2013 17:13 schreef Anne het volgende:
Een eerlijk antwoord dan maar: Er bestaat niks tegen griep.
Uitzieken is je enige keuze en dat betekent in bed hangen en uitzweten die zooi.
Neem een glas brandy ofzo en pak een nachtje goed rustquote:Op woensdag 15 mei 2013 17:15 schreef 2cv het volgende:
[..]
Als je een goede tip weet om snel van de griep af te komen mag je blijven.
Inderdaad, beter kun je ook meteen even een keer goed uitzieken dan doorkwakkelen. Dan duurt het in the end alleen maar langer.quote:Op woensdag 15 mei 2013 17:16 schreef Anne het volgende:
[..]
Uhuh. Griep komt nooit op het juiste moment. You're screwed!
Je mag blijven.quote:Op woensdag 15 mei 2013 17:16 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Neem een glas brandy ofzo en pak een nachtje goed rust
Mailtjes stuur je als het geen haast heeft, anders gewoon bellen.quote:Op woensdag 15 mei 2013 10:36 schreef .Neovo. het volgende:
Bweh, ik heb tot nu toen een kutweek.![]()
Ik ben al dagen aan het mailen naar afdelingshoofden waarop nooit gereageerd wordt. Ook mijn mailtjes naar automatiseringsbedrijven duurt een paar dagen voordat ik antwoord krijg.
Vandaag hoop ik alle offertes van die bedrijven voor 14:00 binnen te hebben, aangezien ik vrijdagmiddag het advies klaar moet hebben.
Veel te doen dus in amper een week. Hmmf.
quote:Op woensdag 15 mei 2013 12:38 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik ga zaterdag met 2cv naar frankrijk. Wie word het eerst gek van de ander, hij of ik?
Grog!quote:Op woensdag 15 mei 2013 17:16 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Neem een glas brandy ofzo en pak een nachtje goed rust
Ik bel al de hele dag, maar ze nemen noooit opquote:Op woensdag 15 mei 2013 17:42 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Mailtjes stuur je als het geen haast heeft, anders gewoon bellen.
En in het geval je moet mailen, mailen en er achteraan bellen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |