In dit geval, om verder te kunnen rechercheren, moet je af en toe beredeneerde aannames willen maken; dit is niet de oplossing van een wetenschappelijke vraag, hoewel ook daarin een dergelijke methode uitkomst kan bieden...quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je doet wel een hoop aannames. En als vader zou hij in dat geval ook geen 'nee' kunnen zeggen? En vervolgens sleurt hij zijn ex mee in een bizarre verdwijntruc. No, not buying.
Dit dus. Sowieso zijn de meeste speculaties op weinig tot niets gebaseerd. Ik word een beetje moe ondertussen van die speculaties, ze worden met het uur vergezochter en lachwekkender.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Misschien heeft-ie wel met die gedachte gespeeld. Lijkt mij iig plausibeler dan het andere scenario. Maar dan nog op weinig tot niks gebaseerd.
Had ik al aliens geopperd?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:43 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dit dus. Sowieso zijn de meeste speculaties op weinig tot niets gebaseerd. Ik word een beetje moe ondertussen van die speculaties, ze worden met het uur vergezochter en lachwekkender.
Maar zijn huidige vriendin leeft nog, en zijn exvrouw ook. Waarom alleen die exvriendin vermoorden?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:40 schreef Messina het volgende:
[..]
Mijn gok zou dan eerder zijn dat hij haar (hen, met haar (?) kinderen) mee de dood in wilde nemen.
Een andere zaak waarbij zoiets gebeurde;
http://moordzaken.com/Isabelle_van_den_Berg
Kan ook, toch vraag ik me dat af als ik naar zijn profiel keek op linkedin, echt iemand met een soft beroep, die zich moet inleven in andere mensen... Iemand die een depressie krijgt en dan misschien zelfmoord pleegt. Niet iemand die als het zover komt iets ontzettends wreeds bedenkt...quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:40 schreef Messina het volgende:
[..]
Mijn gok zou dan eerder zijn dat hij haar (hen, met haar (?) kinderen) mee de dood in wilde nemen.
Een andere zaak waarbij zoiets gebeurde;
http://moordzaken.com/Isabelle_van_den_Berg
Dan staan we samen sterk in deze toch al ijzersterke suggestie dat aliens iets met deze zaak te maken hebben.quote:
Rechercheur van de ijskoude grond, jij!quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:44 schreef Ryan3 het volgende:
Kan ook, toch vraag ik me dat af als ik naar zijn profiel keek op linkedin, echt iemand met een soft beroep, die zich moet inleven in andere mensen... Iemand die een depressie krijgt en dan misschien zelfmoord pleegt. Niet iemand die als het zover komt iets ontzettends wreeds bedenkt...
Als je verder kijkt op de pagina die ik linkte, staat daar een afscheidsmail die de dader heeft verzonden. Daar schrijft hij iets als: Niemand heeft risico gelopen, ik heb enkel de mensen meegenomen die veel voor mij betekenden.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maar zijn huidige vriendin leeft nog, en zijn exvrouw ook. Waarom alleen die vriendin vermoorden?
Zou hij het eind van zijn huwelijk aan haar wijten? Ze lijken een relatie te hebben gehad tijdens zijn huwelijk (of althans vóór de scheiding er door was)..
Hi, hi, dat haar.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:45 schreef Messina het volgende:
[..]
Dan staan we samen sterk in deze toch al ijzersterke suggestie dat aliens iets met deze zaak te maken hebben.
[ afbeelding ]
Dat zou dan zeggen dan zijn huidige vriendin niks voor hem betekende? Terwijl ze samenwoonden?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:46 schreef Messina het volgende:
[..]
Als je verder kijkt op de pagina die ik linkte, staat daar een afscheidsmail die de dader heeft verzonden. Daar schrijft hij iets als: Niemand heeft risico gelopen, ik heb enkel de mensen meegenomen die veel voor mij betekenden.
Korte beentjes, aan die broek te zien.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:47 schreef blanket het volgende:
https://www.politie.nl/ge(...)oertjes/de-zaak.html
Kleding pa staat op de site.
Zal ik het in de OP zetten? Of staat het daar al in door een update?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:47 schreef blanket het volgende:
https://www.politie.nl/ge(...)oertjes/de-zaak.html
Kleding pa staat op de site.
Misschien wilde hij zelfmoord plegen, twijfelde, kwam erop terug, en ging in de loop van 6 mei toch weer aan denken, rijdt langs Neerbeek om zijn kinderen bij die ex achter te laten, nadat hij in Neerbeek was geweest rijdt hij nar Doorn om zelfmoord te plegen???quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, misschien wel. Maar als hij eea voorbereid had.
Wat moest hij toch in Limburg als hij NIET naar Luxemburg ging (want afscheidsbrief al geschreven)?? Waarom naar Limburg en dan weer terug. Hele avond en nacht mee bezig..
Terwijl hij op het eerste gezicht wel op weg lijkt naar Luxemburg en geplande tussenstop in motel in Limburg? Maar dan blijf je zitten met het feit dat die brief al geschreven was.
Bij Neerbeek lijkt er iets mis te gaan..Tot die tijd rijdt hij (bijna) recht op zijn doel af
Je weet niet waarom zij niet mee is gegaan. Ziek? Kon niet weg? Iets?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat zou dan zeggen dan zijn huidige vriendin niks voor hem betekende? Terwijl ze samenwoonden?
Lijkt een 3/4 broekquote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:48 schreef Messina het volgende:
[..]
Korte beentjes, aan die broek te zien.
Nee, ik ben aan het profilen...quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Rechercheur van de ijskoude grond, jij!
Over half uur al? Nieuw tijdstip?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
Over half uurtje Opsporing Verzocht op Ned1
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |