abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_126619553
Fijn dat de EU en de euro voor vrede in heel Europa zorgen!

:')

Hoe ontstond extreem-rechts in Duitsland ook alweer? Was dat ook niet vanwege een zware crisis?
pi_126619747
Racisten :r grieken :r
  vrijdag 17 mei 2013 @ 06:52:18 #103
367178 Daarnaast
http://www.loser.com
pi_126620041
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 14:08 schreef fokky100 het volgende:

[..]

nee hoor,
maar ik heb geen zin in dat geleuter van gasten als jij.
Je weet wel,mensen die de hele dag op het forum zitten (net als jij met een gemiddelde van 62 berichten per dag) en iets zoeken om te kunnen discussieren(omdat ze zich de hele dag vervelen) om iets wat geen waarde heeft
Daarom dek ik me in. _O-
Waarom ga je eerst een racistische opmerking maken, om vervolgens te ontkennen dat het racistisch was? Je hoeft niet te ontkennen, internet is anoniem...

quote:
Dit is gewoon 100% racistisch, geen ontkennen aan:
Hey de grieken zijn wakker.
Ik verwacht dat het in meer landen zal gebeuren.

Foei ,die grieken toch.
Anoniem internet is juist een ideale plaats om je mening te uiten zonder gevolgen in je werkelijke leven. Dus je mag hier gerust toegeven dat je racistisch bent, niemand kan je wat maken.
  vrijdag 17 mei 2013 @ 08:15:44 #104
117098 Hathor
Effe niet
pi_126620623
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 02:10 schreef arjan1212 het volgende:

[..]

nee want die zijn er niet
Nou dan zijn we er toch?
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  vrijdag 17 mei 2013 @ 08:28:34 #105
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_126620757
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 18:33 schreef fokky100 het volgende:

[..]

Wat is de reden dat ze hem te pakken namen.
Zou hij iets gedaan hebben wat niet normaal is?
Er staat meer in de OP, namelijk dit:

Er hebben in Griekenland de laatste maanden al honderden soortgelijke mishandelingen plaatsgevonden, soms zelfs met de dood als gevolg.

Honderden soortgelijke mishandelingen.!

Lijkt me sterk dat al die slachtoffers iets gedaan hebben wat dit rechtvaardigd.

Het is puur racisme, niks meer , niks minder.
pi_126623305
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 08:28 schreef Flow3r het volgende:

[..]

Er staat meer in de OP, namelijk dit:

Er hebben in Griekenland de laatste maanden al honderden soortgelijke mishandelingen plaatsgevonden, soms zelfs met de dood als gevolg.

Honderden soortgelijke mishandelingen.!

Lijkt me sterk dat al die slachtoffers iets gedaan hebben wat dit rechtvaardigd.

Het is puur racisme, niks meer , niks minder.
Dan zou ik me als buitenlander niet meer veilig voelen en gewoon vertrekken.
Simpel toch. *O*
Bats boem lucht dicht
pi_126624316
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 06:52 schreef Daarnaast het volgende:

[..]

Waarom ga je eerst een racistische opmerking maken, om vervolgens te ontkennen dat het racistisch was? Je hoeft niet te ontkennen, internet is anoniem...

[..]

Anoniem internet is juist een ideale plaats om je mening te uiten zonder gevolgen in je werkelijke leven. Dus je mag hier gerust toegeven dat je racistisch bent, niemand kan je wat maken.
Klop ik ben een beetje racist geworden en ontken het ook niet hoor.
Vind je het gek als je kijkt wat dat volk allemaal uitvreet en het Nederlandse volk aan doet.
Ik denk dat 80% van de echte Nederlanders zo denken maar het niet durven toe te geven in het openbaar.(de rest komt nooit buiten of wonen op het platte land)
Tot voor 2 jaar dacht ik ook net als die knuffelaars maar dat volk zorgt er zelf voor dat de Nederlander anders gaat denken.
Nederlanders die in de grote stad wonen en kinderen hebben zien ook dat het de verkeerde kant opgaat en dat die theedrinkers in Den Haag er niks aan doen.(kijk maar wat voor straffen er op gelegd worden)
Daarom zal het hier ook nog wel zover komen dat de Nederlander het recht in eigen hand gaat nemen omdat ze het zat zijn.

Zo,nu weet je hoe ik er over denk.
En ik heb ook echt geen zin meer om hier nog verder te discussiėren met gasten die de realiteit niet zien.

Hey mod,laat dit bericht nu is staan.
Bats boem lucht dicht
pi_126625125
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 10:55 schreef fokky100 het volgende:

[..]

Vind je het gek als je kijkt wat dat volk allemaal uitvreet en het Nederlandse volk aan doet.
Ik denk dat 80% van de echte Nederlanders zo denken maar het niet durven toe te geven in het openbaar.(de rest komt nooit buiten of wonen op het platte land)
Tot voor 2 jaar dacht ik ook net als die knuffelaars maar dat volk zorgt er zelf voor dat de Nederlander anders gaat denken.
Nederlanders die in de grote stad wonen en kinderen hebben zien ook dat het de verkeerde kant opgaat en dat die theedrinkers in Den Haag er niks aan doen.(kijk maar wat voor straffen er op gelegd worden)
Daarom zal het hier ook nog wel zover komen dat de Nederlander het recht in eigen hand gaat nemen omdat ze het zat zijn.

En ik heb ook echt geen zin meer om hier nog verder te discussiėren met gasten die de realiteit niet zien.

Wie zijn dat "echte Nederlanders" ..?
:: Even if you win the rat race, you are still a rat ::
pi_126625613
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 11:18 schreef R3M1NL het volgende:

[..]

Wie zijn dat "echte Nederlanders" ..?
Mensen die de normen en waarden van nederland kennen en respecteren.(lijkt me duidelijk he)
Bats boem lucht dicht
  vrijdag 17 mei 2013 @ 11:32:16 #110
367178 Daarnaast
http://www.loser.com
pi_126625641
quote:

[..]

Tot voor 2 jaar dacht ik ook net als die knuffelaars maar dat volk zorgt er zelf voor dat de Nederlander angders gaat denken.

Ik begrijp het, maar wat heeft dit te maken met een 14 jarige afghaanse jongen in Griekenland? Wanneer heb je voor het laatst iets gehoord over een afghaan in Nederland die voor problemen zorgt?
pi_126626079
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 11:31 schreef fokky100 het volgende:

[..]

Mensen die de normen en waarden van nederland kennen en respecteren.(lijkt me duidelijk he)
Er zijn genoeg Nederlanders die dat niet doen ... en nu?
pi_126626242
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 11:43 schreef R3M1NL het volgende:

[..]

Er zijn genoeg Nederlanders die dat niet doen ... en nu?
Nederlanders die met 3 man een oma beroven.hmmmmm nog niks van gehoord.
Bats boem lucht dicht
pi_126626284
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 11:47 schreef fokky100 het volgende:

[..]

Nederlanders die met 3 man een oma beroven.hmmmmm nog niks van gehoord.
Nederlanders die de boel in Haren kort en klein slaan ... welke normen en waarden?
pi_126626367
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 11:48 schreef R3M1NL het volgende:

[..]

Nederlanders die de boel in Haren kort en klein slaan ... welke normen en waarden?
feesje,moet kunnen

oops was de 3e keer
Bats boem lucht dicht
pi_126627578
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 10:23 schreef fokky100 het volgende:

[..]

Dan zou ik me als buitenlander niet meer veilig voelen en gewoon vertrekken.
Simpel toch. *O*
Vertrek je dan ook uit Nederland als je je hier niet veilig voelt?

Ook simpel *G*

pi_126628211
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 12:22 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Ook simpel *G*

Dus ik moet mijn vaderland verlaten door de buitenlanders.wahahahaha echt niet.

Wacht ik eerder tot dat hier de 'gouden dageraad' van de grond komt en help ze om dat tuig hier het land uit te schoppen.

En dat word dan pas simpel *O*
Bats boem lucht dicht
pi_126628260
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 12:22 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Ook simpel *G*

Niet zo happen man, die kerel weet niet waar hij het over heeft.
Allah Al Watan Al Malik
pi_126629472
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 12:38 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Niet zo happen man, die kerel weet niet waar hij het over heeft.
Is niet per se happen maar gewoon zijn redenering omkeren. Hij vindt het oké dat onschuldige mensen de dupe worden van andermans daden en blinde haat.

Dan geldt voor hem hetzelfde natuurlijk. Het is verre van mijn mening , ik trek slechts de redenering door.
pi_126629516
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 12:36 schreef fokky100 het volgende:

[..]

Dus ik moet mijn vaderland verlaten door de buitenlanders.wahahahaha echt niet.

Wacht ik eerder tot dat hier de 'gouden dageraad' van de grond komt en help ze om dat tuig hier het land uit te schoppen.

En dat word dan pas simpel *O*
Mooi dat je eerlijk bent. Weet iedereen wat ze in huis hebben.

Dit is dan ook gewoon het gedachtengoed van de PVV.
pi_126632772
quote:
4s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 13:09 schreef De_Guidance het volgende:

Dit is dan ook gewoon het gedachtengoed van de PVV.
En van 80% van de nederlanders, rest knuffelen nu eenmaal graag
Bats boem lucht dicht
pi_126632923
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 14:35 schreef fokky100 het volgende:

[..]

En van 80% van de nederlanders, rest knuffelen nu eenmaal graag
Net was het nog zeventig.
pi_126637713
quote:
10s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 14:39 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Net was het nog zeventig.
Lees nu is eerst goed man.(ik zie toch overal 80 staan)
Of vraag je nu om aandacht?
Bats boem lucht dicht
pi_126639031
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 16:36 schreef fokky100 het volgende:

[..]

Lees nu is eerst goed man.(ik zie toch overal 80 staan)
Of vraag je nu om aandacht?
Leer eens Nederlands man.

Ik beheers het Nederlands beter dan jij en dan ben ik ook nog eens zo'n verderfelijke allochtoon.
pi_126639402
quote:

[..]

Ik kom uit de stad en heb in verottere omgevingen gewoond dan jij überhaupt een voorstelling van kunt maken.

En toch ben ik geen racist. Het zal een kwestie van intellect zijn dat ik zaken in een zeker perspectief kan plaatsen en jij niet.

Geen kwestie van knuffelen. Mocht je denken van wel dan kun je bij mij altijd een hele, hele dikke "knuffel" halen :)

Maar daar heb je de ballen niet voor. Net als je stormfront vriendjes. Grote mond, geen ballen.

Net als 80% van die Nederlanders die het zogenaamd wel ff gaan doen. In geen duizend jaar. Maar wanneer anderen straks weer de kastanjes uit het vuur hebben getrokken, dan iselke Nederlander er weer bij, om de overwinning op te eisen.
pi_126640537
quote:
7s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 17:06 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Leer eens Nederlands man.

Ik beheers het Nederlands beter dan jij en dan ben ik ook nog eens zo'n verderfelijke allochtoon.
Geen 70% gevonden. _O- *O* w/
Bats boem lucht dicht
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')