Ik zou toch nog eens die vriendin binnenstebuiten keren, wat als ze helemaal in de ban van die man is en weet dat hij uit het leven gaat stappen en zij voor de kinderen zal zorgen?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Belt met zijn huidige vriendin dat hij in het motel in Limburg is, hoewel dit niet waar is (geplande tussenstop onderweg naar Luxemburg dus). Zijn vriendin wist dus waar hij heen zou gaan. Lijkt of hij inderdaad op weg is gegaan. Maar de brief was 's-middags al geschreven..
Lijkt in Neerbeek/Limburg iets gebeurd te zijn (maar brief was al geschreven). Vervolgens rijdt hij terug, en hangt zichzelf op in het Doornse Gat.
Erg verwarrend.
Maar op basis hiervan zou ik de kinderen in Limburg zoeken, zoals ook al 2x gebeurd is.
Lijkt me sterk. Je kunt altijd aangehouden worden, ook in de nacht. Bedwelmd zou wellicht kunnen. Dat kinderen 's-nachts slapen op de achterbank is niet zo raar. Of gewoon écht slapend. Is zoals gezegd niet zo raar.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:40 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dan rijdt ie al rond met 2 dode kinderen?
Zucht, dat red je niet, reken eerder anderhalf uur.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:40 schreef Bayswater het volgende:
Al in de Geijsterse bossen gezocht? Ligt net na de Romeinse Put en aangezien hij 1 uur en 40 minuten over het stuk daarvandaan naar Rhenen heeft gedaan wat normaal een half uurtje is.
Dat is helaas geen lachsmiley maar een ontzette en laten we het na al het gegeit in 27 topics lang het vooral gaan hebben over mijn smileyquote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:42 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ja, lachen joh.
Ik denk dat je smiley niet helemaal past in deze.
Ik vind het een 'blij verraste' smiley.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:42 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Dat is een geschrokken smiley, en niet een lachende
We maken er een dagje van.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:40 schreef Rachilda het volgende:
twitter:sgerits twitterde op dinsdag 14-05-2013 om 17:36:42Oproep: mensen die zaterdag mee willen rijden naar vindplaats vader via a73 en alle parkeerplaatsen nakijken onderweg #vermistebroertjes reageer retweet
Dat is geen lachsmiley. Meer een "geschokt" smileyquote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:42 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ja, lachen joh.
Ik denk dat je smiley niet helemaal past in deze.
Mja, vrouwen doen wel gekkere dingen als zij in de 'ban' van iemand zijn. Echter... Zo'n 'rush' gaat wel voorbij als de dominante partij er niet meer is.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik zou toch nog eens die vriendin binnenstebuiten keren, wat als ze helemaal in de ban van die man is en weet dat hij uit het leven gaat stappen en zij voor de kinderen zal zorgen?
De kinderen zijn op een adres dat haar bekend is afgeleverd
Zij pikt de kinderen later op als alle ophef weer over is. Op een gegeven moment zet de politie er toch echt minder mankracht op.
Ze verdwijnen naar weetikveelwaar en leven nog lang en gelukkig.
En gaat dan terug naar Doorn... zou hij die kinderen daar dan doden?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:44 schreef Nieuwschierig het volgende:
Hij twijfelde nog of hij het door wilde zetten. Rond neerbeek heeft hij rondgedoold tot hij de beslissing nam om de rit naar Luxemburg af te breken en naar doorn te rijden
Oké, maar we zijn in feite pas een week verder.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:44 schreef Messina het volgende:
[..]
Mja, vrouwen doen wel gekkere dingen als zij in de 'ban' van iemand zijn. Echter... Zo'n 'rush' gaat wel voorbij als de dominante partij er niet meer is.
Hij belde z'n huidige vriendin, niet de moeder van de kinderen.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:44 schreef Ryan3 het volgende:
Dus hij belt in Neerbeek dat ze gearriveerd zijn bij het motel in...? Limburg? Was dat motel niet gewoon in Neerbeek?
En laat zijn kinderen niet even hun moeder groeten...? Dat vind ik gek. Die moeder zal toch ook wel even gevraagd hebben om die jongens te spreken
Welke? De ex in Neerbeek of de huidige vriendin in Vleuten?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik zou toch nog eens die vriendin binnenstebuiten keren, wat als ze helemaal in de ban van die man is en weet dat hij uit het leven gaat stappen en zij voor de kinderen zal zorgen?
Zij pikt de kinderen later op als alle ophef weer over is. Op een gegeven moment zet de politie er toch echt minder mankracht op.
of onderweg, is er ook nog 1,5 uur overquote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:45 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
En gaat dan terug naar Doorn... zou hij die kinderen daar dan doden?
Lijkt mij te vergezocht. Mijlenver.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:45 schreef yvonne het volgende:
Oké, maar we zijn in feite pas een week verder.
Dus er is een kans.
het was niet hun moeder die hij belde maar zijn (huidige) vriendin dacht ikquote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:44 schreef Ryan3 het volgende:
Dus hij belt in Neerbeek dat ze gearriveerd zijn bij het motel in...? Limburg? Was dat motel niet gewoon in Neerbeek?
En laat zijn kinderen niet even hun moeder groeten...? Dat vind ik gek. Die moeder zal toch ook wel even gevraagd hebben om die jongens te spreken
35 minuten volgens Michelin.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:43 schreef sig000 het volgende:
[..]
Zucht, dat red je niet, reken eerder anderhalf uur.
Het is een 80km weg eerst door centrum van Rhenen met wat rotondes, daarna Elst waar het maar 50km is lang stuk en veel bochten verder door donkere bossen, daar ga je niet scheuren.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:42 schreef Rachilda het volgende:
[..]
Ik snap je niet zo goed, wat voor vragen roept dat precies op?
Is de tijd over dat stuk te krap of juist heel ruim?
Hij belde zijn huidige vriendin, niet zijn exvrouwquote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:44 schreef Ryan3 het volgende:
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar dit dacht ik dus ook. Niks geen telefoontje dat hij bij het hotel was maar een telefoontje dat ze de kids kon ophalen. Vervolgens is de vriendin een halve dag niet bereikbaar. GEnoeg tijd om de kinderen ergens onder te brengen.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
I knowquote:
Nee, zijn huidige vriendin.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:44 schreef Ryan3 het volgende:
Dan moet er rond Neerbeek iets gebeurd zijn. En zou ik de kinderen daar (in de buurt) zoeken.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:44 schreef Nieuwschierig het volgende:
Hij twijfelde nog of hij het door wilde zetten. Rond neerbeek heeft hij rondgedoold tot hij de beslissing nam om de rit naar Luxemburg af te breken en naar doorn te rijden
Hoe kom je er bij dat zijn (huidige?) vriendin niet bereikbaar was?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:47 schreef BullitJunky het volgende:
[..]
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar dit dacht ik dus ook. Niks geen telefoontje dat hij bij het hotel was maar een telefoontje dat ze de kids kon ophalen. Vervolgens is de vriendin een halve dag niet bereikbaar. GEnoeg tijd om de kinderen ergens onder te brengen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |