SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:NIEUWE MEET!
Arnhem - T Huys
Zoals elke oude sc-er nog weet zijn daar te toffe meets gehouden, daarom in de herkansing. Nieuwe sc-ers zijn ook welkom uiteraard. De data zijn:
Vrijdag 24 mei
Zaterdag 25 mei
Vrijdag 31 mei
Zaterdag 1 juni
Vrijdag 7 juni
Zaterdag 8 juni
Ik ben aanwezig. Wie komt mij vergezellen![]()
[ Bericht 12% gewijzigd door Tamashii op 15-05-2013 12:38:52 ]If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:24 schreef LovelyLady het volgende:
Had ik al verteld dat ik blij ben met mijn nieuwe telefoon?
Puik dingetje
Qua weer?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:41 schreef LovelyLady het volgende:
Vooruitzichten voor het weekend zijn ook om te janken
4 palen en 20m2 bouwplastic doen wonderen...quote:
Ja koud!quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:48 schreef MOON76 het volgende:
[..]
4 palen en 20m2 bouwplastic doen wonderen...
BBQ hoger opstoken...quote:
Awesomequote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:57 schreef Vinniiee het volgende:
Hallo
Nieuwe telefoon binnen
2 juli rijexamen
Whut?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
Net te horen gekregen dat ik ben uitverkozen voor die ene fotoshoot waar ik het vorige maand ofzo over had. Lachen, dit.
Mensen hadden mij op film gezien en zeiden: He, hij lijkt wel iets voor in onze reclamebrochure.quote:
Ow grappigquote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mensen hadden mij op film gezien en zeiden: He, hij lijkt wel iets voor in onze reclamebrochure.
Dus foto opgestuurd en nu moet ik over een maand ergens langskomen.
Privéfilm jongen.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:30 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow grappigDus over een paar maanden sta jij op bushokjes?
Welke film dan?
Nicequote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
Net te horen gekregen dat ik ben uitverkozen voor die ene fotoshoot waar ik het vorige maand ofzo over had. Lachen, dit.
Mja ik bedoelde eigenlijk waar je dan gefilmd wasquote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Privéfilm jongen.
Maar niet op bushokjes, gelukkig. Maar een brochure van zo'n bedrijf.
Nu al? Hoeveel lessen heb je gehad?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:57 schreef Vinniiee het volgende:
Hallo
Nieuwe telefoon binnen
2 juli rijexamen
Ik ga hier toch niet vertellen dat een zekere FOK!ster onze bedavonturen filmt.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:32 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mja ik bedoelde eigenlijk waar je dan gefilmd was
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nu al? Hoeveel lessen heb je gehad?
[..]
Ik ga hier toch niet vertellen dat een zekere FOK!ster onze bedavonturen filmt.Ow okeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stond op YT ofzo?
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nu al? Hoeveel lessen heb je gehad?
[..]
Ik ga hier toch niet vertellen dat een zekere FOK!ster onze bedavonturen filmt.12 geloof ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik krijg nare kriebels van jouw UIquote:
Mag jij voor iedereen hier spreken?quote:
Wel, want ik ken hem pas netquote:
Wanneer kom je hier de schuur doen?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:00 schreef Vinniiee het volgende:
Zo, schuur helemaal opgeruimd. Wat een ruimte
Gheghe. Ik zei al dat ik wilde helpen bij het tegels leggenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wanneer kom je hier de schuur doen?
Ben je inmiddels al bevallen?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:03 schreef Tally het volgende:
LoLa
(zo hadden we bijna onze dochter genoemd)
Ze is vandaag precies 4 weken oudquote:
Ze heet Féline.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Cute
Hoe heet ze? (mag ook evt in dm)
Mooie naamquote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:08 schreef Tally het volgende:
[..]
Ze heet Féline.
En is een kopie van haar zus. Tenminste qua uiterlijk
wat een lieve naamquote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:08 schreef Tally het volgende:
[..]
Ze heet Féline.
En is een kopie van haar zus. Tenminste qua uiterlijk
Ze is ook ontzettend lief. Wel een moeilijke start gehad. Maar ook haar grote zus Zoë is onwijs lief.quote:
komt goed hoor ik alquote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:13 schreef Tally het volgende:
[..]
Ze is ook ontzettend lief. Wel een moeilijke start gehad. Maar ook haar grote zus Zoë is onwijs lief.
Nog steeds. Ook voor haar kleine zusje. Is al een echt moedertje
Wacht maar tot ze wat ouder zijnquote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:13 schreef Tally het volgende:
[..]
Ze is ook ontzettend lief. Wel een moeilijke start gehad. Maar ook haar grote zus Zoë is onwijs lief.
Nog steeds. Ook voor haar kleine zusje. Is al een echt moedertje
Have funquote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wacht maar tot ze wat ouder zijn![]()
Oh visite is ertoedeloe
Wat liefquote:
Goed gedaan Tally!!quote:
Nicequote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:38 schreef charmed_angel het volgende:
Mijn iPhone is niet meer kapot
Helemaal gemaakt
Hihiquote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:38 schreef charmed_angel het volgende:
Mijn iPhone is niet meer kapot
Helemaal gemaakt
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:23 schreef Huppelmuts het volgende:
Statusupdate van c_a:
Yeah mijn iPhone is weer gemaakt, zo blij nu!![]()
Statusupdate van Rival:
Boehoe mijn iPhone kan niet gemaakt worden![]()
Hihi
Hij was ermee in de gracht gesprongen op Koninginnedagquote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wat was er met de iPhone van Rival dan?
Gewoon gelijk door bier tankenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:47 schreef Huppelmuts het volgende:
Verdomme!!
Ik ga dus naar sabaton op 27 juli. Ik weet alleen niet meer of mijn broer nou 26 of 28 juni of 26 of 28 juli gaat trouwen.
Ik hoop in juni, weinig zin om brak op een bruiloft te zitten
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij was ermee in de gracht gesprongen op Koninginnedag![]()
Hij is nu op zoek naar een iPhone, dus als je er nog 1 te koop hebt PM hem dan ff
Bier? Op de bruiloft van mijn zwaar gelovige ik-ga-als-maagd-het-huwelijk-in broertje?quote:
Dunno, hij werd vandaag gebeld dat ze hem niet kunnen maken zei hij.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Maar waterschade is toch altijd wel te reparerenZelfs mijn iPhone 3Gs heeft badderen in bad overleeft door reparatie
O ja, even vergetenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bier? Op de bruiloft van mijn zwaar gelovige ik-ga-als-maagd-het-huwelijk-in broertje?
You funny!
Slechte reparatieturkquote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dunno, hij werd vandaag gebeld dat ze hem niet kunnen maken zei hij.
PM hem dan de gegevens van jouw reparatieturkquote:
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ga voor het eerst in jaren het Eurovisiesongfestival kijken.
Ja, zo erg verveel ik me.
Wil je er over pratenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
Anouk zie af gaan, mmm ondanks dat dit leuk is laat maar zittenquote:
ESFquote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
Anouk?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Anouk zie af gaan, mmm ondanks dat dit leuk is laat maar zitten
ojeequote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:11 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Anouk?
Anouk,Anouk of? ...
ik haat het songfestivalgeen verstand ervan verder
Ik vind het helemaal niks, nee.quote:
Shit just got real.quote:
Voorronde.quote:
Waarom geen inception kijken?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vind het helemaal niks, nee.
Maar goed, het is bijna altijd bagger.
Lordi in 2006 ofzo, dat was tof.
[..]
Shit just got real.
[..]
Voorronde.
Ik haat het songfestival, dom gedoe, en ik vind Anouk een arrogante doos.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:11 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Anouk?
Anouk,Anouk of? ...
ik haat het songfestivalgeen verstand ervan verder
Nog slechter dan het eurosongfestival dusquote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat het een pretentieuze kutfilm is.
Dat zijn maar weinig dingenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:16 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nog slechter dan het eurosongfestival dus
Niet slecht, maar pretentieus.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:16 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nog slechter dan het eurosongfestival dus
Wat is deze?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat het een pretentieuze kutfilm is.
Ja, jou moet ik hebben!!quote:
Op mijn telefoon staat een map en die heet papaya-cache.quote:
Dat dit kan, maar waarom?quote:
Alleen van Brave and the Bold (AKA: Outrageous) Aquaman.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ach ja, kaneel is ook fan van aquaman he
Ik hoop dat Vin hem wel kent en gaat zeggen dat je onder een steen woont.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:23 schreef Huppelmuts het volgende:
Is dit een goed moment om te vertellen dat ik inception nog niet heb gezien?
Hij staat wel op de planning
Oja?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ach ja, kaneel is ook fan van aquaman he
Niet erg, is van een spelquote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Op mijn telefoon staat een map en die heet papaya-cache.
Hoe erg ben ik de lul als ik die map leeg?
Wat staat hoog op t lijstje?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alleen van Brave and the Bold (AKA: Outrageous) Aquaman.
Verder staat hij vrij laag op mijn lijstje.
Jou neem ik al niet serieus meer als het gaat om filmsquote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:23 schreef Huppelmuts het volgende:
Is dit een goed moment om te vertellen dat ik inception nog niet heb gezien?
Hij staat wel op de planning
Ik ken hem inderdaad, sterker nog ik heb hem op dvdquote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik hoop dat Vin hem wel kent en gaat zeggen dat je onder een steen woont.
Welk spel dan?quote:
Deadpoolquote:
Baasquote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ken hem inderdaad, sterker nog ik heb hem op dvd
Mooi, spel dat ik ooit eens 2 weken heb gespeeld dusquote:
Thor, punisher, spider-man, hercules ken ik.....quote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Deadpool
Cable
Adam X the Extreme.
Hercules
Superior Spider-Man
John Constantine.
Punisher
Thor.
John Constantine is die film met Keanu, ja. Alleen is de comic veel leuker. Meer horror en slimmigheid dan magie.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:28 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Thor, punisher, spider-man, hercules ken ik.....
John Constantine was dat niet van die film met Keanu Reeves??
En de rest ken ik niet
Hmm... van Marvel zeker? of niet?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
John Constantine is die film met Keanu, ja. Alleen is de comic veel leuker. Meer horror en slimmigheid dan magie.
Dus doc. oct heeft geen meerdere armen meer en is Superior Spider-man dan een schurk?? Want Spidey zelf was een goodygoodquote:Superior Spider-Man is niet de spider-man van de films, trouwens. Die Spider-Man is dood en zijn lichaam is overgenomen door Dr Octopus. Hij is nu de superior spider-man. En een eindbaas.
Was ik al aan het googlen..... ik dacht dat Cable van X-men wasquote:Cable en Deadpool zijn beste vrienden/aartsvijanden. De een is de zoon van Cyclops uit de toekomst en heeft een messiah-complex. De ander is een geestelijk gestoorde Canadese Ninja
Mehehehe Pquote:
Leve Nokia!quote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:40 schreef Huppelmuts het volgende:
Je drukt op 1 verkeerd knopje en meteen is je whatsapp dood!!_!
Heeft niks met de telefoon te maken maar alles met mijquote:
Leve Huppel!quote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heeft niks met de telefoon te maken maar alles met mij
Nee, van Vertigo/DC.quote:
Nee, gewoon het lichaam van Peter Parker om de geest van Doc Ock. Hij doet zijn best een held te zijn (superieur aan spider-man) en dat lukt hem goed. Er is minder criminaliteit enzo.quote:Dus doc. oct heeft geen meerdere armen meer en is Superior Spider-man dan een schurk?? Want Spidey zelf was een goodygood
Klopt, Cable is soms een X-men. Meestal niet, maar toch.quote:Was ik al aan het googlen..... ik dacht dat Cable van X-men was
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij is geen mutant. Hij is geen X-men. Hij doet zijn best om een held te zijn, maar dat lukt niet altijd.Hij komt nu maar heel af en toe voorbij en alleen als grap. Ik kan er altijd wel om lachen. Beetje de draak steken met de jaren '90.quote:Mehehehe P
Niet mijn soort strip ...Buck Danny zegt me niks. Vaillant was toch die strip met die race auto's?quote:ik had vroeger vrij veel Michel Vaillant, Buck Danny, Suske en Wiske, X-men en spider-man (laatste 2 zaten bij mij in de stripmap net als de donald duck) ...
Ik heb nog wel een stuk of 250 Suske en Wiske's hier staan. Kan het niet over mijn hart krijgen ze weg te doen.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Sowiesoquote:
Zegt me zo snel niksquote:
Gaafquote:Nee, gewoon het lichaam van Peter Parker om de geest van Doc Ock. Hij doet zijn best een held te zijn (superieur aan spider-man) en dat lukt hem goed. Er is minder criminaliteit enzo.
Alleen verliest hij af en toe zijn koelbloedigheid. En hij is wel bereid te moorden.
[..]
Nog nooit eerder gezien ... maar zo erg veel strips lees ik tegenwoordig niet meerquote:Hij komt nu maar heel af en toe voorbij en alleen als grap. Ik kan er altijd wel om lachen. Beetje de draak steken met de jaren '90.
Buck Danny gaat over straaljagerpiloten ... ik geloof ww2 zo'n btjequote:Buck Danny zegt me niks. Vaillant was toch die strip met die race auto's?
Ik heb nog wel een stuk of 250 Suske en Wiske's hier staan. Kan het niet over mijn hart krijgen ze weg te doen.
DC, zelfde bedrijf als Batman, Superman.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:56 schreef -Engel- het volgende:
Zegt me zo snel niksmaar ik koop/lees gewoon strips als ik daar zin in heb
Hoe komt dat?quote:Nog nooit eerder gezien ... maar zo erg veel strips lees ik tegenwoordig niet meer
Ah, straaljagerpiloten, raceauto's. Dat lijkt me allemaal niks voor mij.quote:Buck Danny gaat over straaljagerpiloten ... ik geloof ww2 zo'n btje
Vaillant is idd met race auto's (24 van Le mans enzo)
Volgens mij staan tegenwoordig de meeste strips bij mijn bro in de kast....
liever buiten nat dan binnenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:04 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nat buiten.... althans tot ongeveer een uurtje terug
Waarom denk ik dat die ook van Marvel zijn...quote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
DC, zelfde bedrijf als Batman, Superman.
Hmm mja... het is geen hoge prio voor mijquote:Ik alleen als ik geld heb.
Omdat ik nu meestal fantasy in het Engels lees... minder plaatjes en vooral meer tekstquote:Hoe komt dat?
Mja... als je daar geen interesse in hebt, lijkt me dat ookquote:Ah, straaljagerpiloten, raceauto's. Dat lijkt me allemaal niks voor mij.
Nee, toen nietquote:Geen ruimte thuis?
Wa hedde gij gekookt dan?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:13 schreef AldoTheApache het volgende:
vandaag voor het eerst in 5 weken weer echt gekookt
en was godverdomme lekker
Ik had vandaag geen zin om te koken dus heb gewoon soep met brood gegeten en daarna kipnuggets en een kaassouflequote:
Dat soort dingen zitten standaard in mijn weekmenuquote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:24 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik had vandaag geen zin om te koken dus heb gewoon soep met brood gegeten en daarna kipnuggets en een kaassoufle
van die verknipte kinderen enzoquote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:25 schreef -Engel- het volgende:
[..]
een kerel is aan het raggen... wat is daar grappig aan???
oke... ik ga weer inception kijkenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:25 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
van die verknipte kinderen enzoleuk om naar te kijken
films op de tv kijkenquote:
geen zin om weer erop uit te moeten ... dus ja op tv dan maarquote:
iddquote:alhoewel, inception is wel vet
Jij zit ook in mijn weekmenuquote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:25 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dat soort dingen zitten standaard in mijn weekmenu
mijn wekker stond om 7 uurquote:Op woensdag 15 mei 2013 08:47 schreef Tamashii het volgende:
7.15 is een absurde tijd om op te staan.
Kwart voor 6 s morgens ook.quote:Op woensdag 15 mei 2013 08:47 schreef Tamashii het volgende:
Normale tijd andersquote:Op woensdag 15 mei 2013 08:47 schreef Tamashii het volgende:
Ik stond om 6 uur al naast m'n bedquote:Op woensdag 15 mei 2013 08:47 schreef Tamashii het volgende:
Ja, toen ik hiervoor ergens anders werkte stond ik half 6/6 uur op. Maarja, nou ben je gewend aan andere tijden en ik ken bijna niemand in mijn prive omgeving, goed op mijn vriend na die er zo vroeg uit moet.quote:Op woensdag 15 mei 2013 08:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Normale tijd anders![]()
Er zijn er bij die nog vroeger opstaan
Jezus, dat is snachts man.quote:
quote:
Heb/had jij ook het probleem met je browser op je telefoon dat als je een pagina wilt laden, je een melding krijgt met iets van XML?quote:Op woensdag 15 mei 2013 08:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Normale tijd anders![]()
Er zijn er bij die nog vroeger opstaan
quote:Op woensdag 15 mei 2013 08:50 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja, toen ik hiervoor ergens anders werkte stond ik half 6/6 uur op. Maarja, nou ben je gewend aan andere tijden en ik ken bijna niemand in mijn prive omgeving, goed op mijn vriend na die er zo vroeg uit moet.
[..]
Jezus, dat is snachts man.
[..]
Welke browser gebruik je?quote:Op woensdag 15 mei 2013 08:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Heb/had jij ook het probleem met je browser op je telefoon dat als je een pagina wilt laden, je een melding krijgt met iets van XML?
Ja nouja, ieder zijn ding maar wat mij betreft hoeft zo vroeg niet. Ik zat ook midden in een fucking mooie actiedroom waarbij ik van de ene treincoupé naar de andere sprong met mijn broertje terwijl ik een jurk aan had en het ontzettend hard waaide.quote:
Zieke droom welquote:Op woensdag 15 mei 2013 08:52 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja nouja, ieder zijn ding maar wat mij betreft hoeft zo vroeg niet. Ik zat ook midden in een fucking mooie actiedroom waarbij ik van de ene treincoupé naar de andere sprong met mijn broertje terwijl ik een jurk aan had en het ontzettend hard waaide.
Hehehe, ja, was echt nice. Maar dan word je wakker op het moment dat er actie gaat gebeuren en dat is niet tof.quote:Op woensdag 15 mei 2013 08:53 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Zieke droom wel
ik droomde dat ik vakantie had
bizar?quote:Op woensdag 15 mei 2013 08:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb het bij standaard browser, Chrome en Dolphin.
nicequote:Op woensdag 15 mei 2013 08:55 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hehehe, ja, was echt nice. Maar dan word je wakker op het moment dat er actie gaat gebeuren en dat is niet tof.
Anywee, vakantie. I've got it, next week.
ergens na half juni kan ik waarschijnlijk welquote:Op woensdag 15 mei 2013 08:55 schreef Tamashii het volgende:
Ik vind trouwens dat we weer moeten meeten in Arnhem jongens.![]()
Heel juni zit ik vol.quote:Op woensdag 15 mei 2013 08:58 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ergens na half juni kan ik waarschijnlijk wel
Nee nog niet.quote:Op woensdag 15 mei 2013 08:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
bizar?
Al gegoogled?
Even wat anders:Al bekend met die 32gb card die je graties kan krijgen?
Mag ik dan ook mee?quote:Op woensdag 15 mei 2013 08:55 schreef Tamashii het volgende:
Ik vind trouwens dat we weer moeten meeten in Arnhem jongens.![]()
Nee man. Sowieso Parkpop, Bruce Springsteen en ISF.quote:
ga je naar bruce springsteen?quote:Op woensdag 15 mei 2013 09:02 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee man. Sowieso Parkpop, Bruce Springsteen en ISF.
opperbaas van het nachtlevenquote:Op woensdag 15 mei 2013 09:02 schreef DaMook het volgende:
Mogguh. Zo slapen, mijn weekend is begonnen toen jullie wekkers gingen
.
Goedemorgenquote:Op woensdag 15 mei 2013 09:02 schreef DaMook het volgende:
Mogguh. Zo slapen, mijn weekend is begonnen toen jullie wekkers gingen
.
Ja. Met familiequote:Op woensdag 15 mei 2013 09:03 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ga je naar bruce springsteen?![]()
[..]
opperbaas van het nachtleven
Nou nou, ik heb 2 nachtdienstjes gehadquote:Op woensdag 15 mei 2013 09:03 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ga je naar bruce springsteen?![]()
[..]
opperbaas van het nachtleven
Dank jequote:
J. wist het ook niequote:Op woensdag 15 mei 2013 09:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee nog niet.
Ja moet ik even opsturen.
mag ik mee?quote:Op woensdag 15 mei 2013 09:04 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja. Met familieMaar wel toffe familie, maar like wel raar, weet niet hoe het gaat lopen maar mijn vader is helemaal gek van hem en nu wilt hij smiddags al naar alle kroegjes enzo. Wel leuk allemaal.
:0
ik zou niet eens 1 nachtdienst overlevenquote:Op woensdag 15 mei 2013 09:05 schreef DaMook het volgende:
[..]
Nou nou, ik heb 2 nachtdienstjes gehad.
Oehh lekkel.quote:Op woensdag 15 mei 2013 09:05 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dank je. Maar ben er nog eventjes
. Rond 10 uur bed in denk ik
.
Ja hoor, als je een kaartje hebt.quote:Op woensdag 15 mei 2013 09:06 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
mag ik mee?![]()
[..]
ik zou niet eens 1 nachtdienst overlevenik overleef altijd wakker blijven tot dit uur als ik 1. Alcohol op heb of 2. Een deadline voor de uni heb
Tot na het foute uur zeker?quote:Op woensdag 15 mei 2013 09:05 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dank je. Maar ben er nog eventjes
. Rond 10 uur bed in denk ik
.
heb ik nietquote:
Zoveel ervaring met concerten heb ik nou ook weer niet.quote:Op woensdag 15 mei 2013 09:08 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Tot na het foute uur zeker?
[..]
heb ik nietkun jij me niet naar binnen sneaken?
Die alcohol drink ik nuquote:Op woensdag 15 mei 2013 09:06 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
mag ik mee?![]()
[..]
ik zou niet eens 1 nachtdienst overlevenik overleef altijd wakker blijven tot dit uur als ik 1. Alcohol op heb of 2. Een deadline voor de uni heb
Foute uur ?quote:Op woensdag 15 mei 2013 09:08 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Tot na het foute uur zeker?
[..]
heb ik nietkun jij me niet naar binnen sneaken?
Anders hier even posten?quote:Op woensdag 15 mei 2013 09:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Bedankt voor het vragenThuis even googlen.
Dank jequote:Op woensdag 15 mei 2013 09:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Anders hier even posten?
DIG / Het Grote Samsung Galaxy S3 Topic #17 Waar geen topic geopend werd...
Heb je hem al geupdate? Zo nee, niet doen, daarvoor had ik het nog niet.quote:Op woensdag 15 mei 2013 09:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Anders hier even posten?
DIG / Het Grote Samsung Galaxy S3 Topic #17 Waar geen topic geopend werd...
het is weer zo ver, een update met ellendequote:Op woensdag 15 mei 2013 09:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Heb je hem al geupdate? Zo nee, niet doen, daarvoor had ik het nog niet.
Nou ja! Iedereen hoort juist op haar af te komen.quote:
We hadden het gisteren nog over jou!!quote:Op woensdag 15 mei 2013 09:59 schreef rival het volgende:
[..]
het is weer zo ver, een update met ellende
wat dat betreft kan je beter een iphone... shit
Ik kom alleen op haar als jij er niet bij bentquote:Op woensdag 15 mei 2013 10:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nou ja! Iedereen hoort juist op haar af te komen.
quote:
quote:Op woensdag 15 mei 2013 10:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat is dus 1 van de redenen waarom ik haar niet alleen laat.quote:Op woensdag 15 mei 2013 10:12 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik kom alleen op haar als jij er niet bij bent
Jij weet niet wat ik op mijn werk uitspook.quote:Op woensdag 15 mei 2013 10:15 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat is dus 1 van de redenen waarom ik haar niet alleen laat.
klopt ik heb een link van haar gekregen... zit helaas niet om de hoekquote:Op woensdag 15 mei 2013 10:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
We hadden het gisteren nog over jou!!
c_a dr foon heeft het meegaan in bad overleefd, volgens haar heb je een slechte reparatieturk
Wat is er dan mis gegaan?quote:Op woensdag 15 mei 2013 10:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wellicht werken mensen gewoon? Raar idee ik weet hetquote:
Ik wil je er eventueel wel bij helpen hoorquote:Op woensdag 15 mei 2013 10:31 schreef rival het volgende:
[..]
klopt ik heb een link van haar gekregen... zit helaas niet om de hoek
gadverdamme, daar betalen ze ons toch niet voor?quote:Op woensdag 15 mei 2013 10:47 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Wellicht werken mensen gewoon? Raar idee ik weet het
ze zitten ook niet in jouw woonplaats hoorquote:Op woensdag 15 mei 2013 11:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik wil je er eventueel wel bij helpen hoor
Klopt maar ik ben er toch vaker dichter bij dan jijquote:Op woensdag 15 mei 2013 11:07 schreef rival het volgende:
[..]
ze zitten ook niet in jouw woonplaats hoor
bedankt voor het aanbod maar als ik ga rij ik zelf wel ff langs...quote:Op woensdag 15 mei 2013 11:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Klopt maar ik ben er toch vaker dichter bij dan jij
Primaquote:Op woensdag 15 mei 2013 11:22 schreef rival het volgende:
[..]
bedankt voor het aanbod maar als ik ga rij ik zelf wel ff langs...
quote:Op woensdag 15 mei 2013 10:22 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Jij weet niet wat ik op mijn werk uitspook.
Nu doet ie helemaal niks meerquote:Op woensdag 15 mei 2013 11:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat is ehm ... vervelend. Hopelijk wordt het snel opgelost...
Thuis zal ik er even naar kijken, volgens mij kan ik alleen 25 mei nietquote:Op woensdag 15 mei 2013 12:37 schreef Tamashii het volgende:
Ja hallo, ik ga gewoon een meet in de OP zetten hoor.
Arnhem - T Huys
Zoals elke oude sc-er nog weet zijn daar te toffe meets gehouden, daarom in de herkansing. Nieuwe sc-ers zijn ook welkom uiteraard. De data zijn:
Vrijdag 24 mei
Zaterdag 25 mei
Vrijdag 31 mei
Zaterdag 1 juni
Vrijdag 7 juni
Zaterdag 8 juni
Ik ben aanwezig.Wie komt mij vergezellen.
Merci!quote:Op woensdag 15 mei 2013 12:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Thuis zal ik er even naar kijken, volgens mij kan ik alleen 25 mei niet
T Huys is een kroeg oid?quote:Op woensdag 15 mei 2013 12:37 schreef Tamashii het volgende:
Arnhem - T Huys
Vrijdag 24 mei
Zaterdag 25 mei
Vrijdag 31 mei
Zaterdag 1 juni
Vrijdag 7 juni
Zaterdag 8 juni
Waar woon je? Het is inderdaad een kroeg in Arnhemmmm.quote:Op woensdag 15 mei 2013 13:27 schreef rival het volgende:
[..]
T Huys is een kroeg oid?
Als ik vervoer heb van en naar dan lijkt dat mij ook wel gezellig
helemaal aan de andere kant in Purmerendquote:Op woensdag 15 mei 2013 13:28 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Waar woon je? Het is inderdaad een kroeg in Arnhemmmm.
Dat is die ene waar ik toen ook was?quote:Op woensdag 15 mei 2013 12:37 schreef Tamashii het volgende:
Arnhem - T Huys
Vrijdag 24 mei
Zaterdag 25 mei
Vrijdag 31 mei
Zaterdag 1 juni
Vrijdag 7 juni
Zaterdag 8 juni
quote:Op woensdag 15 mei 2013 13:31 schreef rival het volgende:
[..]
helemaal aan de andere kant in Purmerend
Yes!quote:Op woensdag 15 mei 2013 13:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is die ene waar ik toen ook was?
Ik heb nu ook een tentquote:Op woensdag 15 mei 2013 13:42 schreef Tamashii het volgende:
[..]Jezus. GL met vervoer. Ik heb wel een tent die je mag opzetten en waar je mag slapen
quote:Op woensdag 15 mei 2013 12:37 schreef Tamashii het volgende:
Arnhem - T Huys
Vrijdag 24 mei
Zaterdag 25 mei
Vrijdag 31 mei
Zaterdag 1 juni
Vrijdag 7 juni
Zaterdag 8 juni
Hoezo heb jij ook een tent en waar is je ui!quote:
quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:00 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hoezo heb jij ook een tent en waar is je ui!
quote:
waar kan die opgezet worden?quote:Op woensdag 15 mei 2013 13:42 schreef Tamashii het volgende:
[..]Jezus. GL met vervoer. Ik heb wel een tent die je mag opzetten en waar je mag slapen
Waar? Ik tank voor 1.62 ofzo.quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:15 schreef LovelyLady het volgende:
Arnhem is goed te doen... benzine prijzen daarentegen![]()
De prijzen zijn wel aan het dalen maar dan nog.... Het is wel even 270km (want blijven slapen is geen optie neem ik aan) en dan ook nog je drankjes erbij..quote:
Denk dat ie liever binnen slaapt.quote:
270km godjezus waar woon je?quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
De prijzen zijn wel aan het dalen maar dan nog.... Het is wel even 270km (want blijven slapen is geen optie neem ik aan) en dan ook nog je drankjes erbij..
Tuurlijk in Juni wel.quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:23 schreef rival het volgende:
[..]
In nederland buiten in een tent is inderdaad geen optie.
Benzinekosten kunnen we delenquote:Op woensdag 15 mei 2013 14:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
De prijzen zijn wel aan het dalen maar dan nog.... Het is wel even 270km (want blijven slapen is geen optie neem ik aan) en dan ook nog je drankjes erbij..
succes!quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
zit wat in....
Maar nu naar de allereerste zwemles van mijn jongste
quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
zit wat in....
Maar nu naar de allereerste zwemles van mijn jongste
altijd smoesjes he jijquote:Op woensdag 15 mei 2013 14:35 schreef AldoTheApache het volgende:
ik kan niet, zit dan in de tentamens
ben jij aan het sjoemelen?quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:41 schreef AldoTheApache het volgende:
4 samenvattingen gekocht, zijn het nog steeds 300 pagina's die ik moet kennen___!!!
Ik koop gewoon samenvattingen, ik ga toch niet al die boeken lezenquote:
quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:46 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik koop gewoon samenvattingen, ik ga toch niet al die boeken lezen![]()
Ik ben dan ook gewoon keileuk.quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
Arnhem is best een eindje, opzich.
Vorige keer was het rijden eigenlijk alleen leuk omdat Fera naast me zat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |