SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:NIEUWE MEET!
Arnhem - T Huys
Zoals elke oude sc-er nog weet zijn daar te toffe meets gehouden, daarom in de herkansing. Nieuwe sc-ers zijn ook welkom uiteraard. De data zijn:
Vrijdag 24 mei
Zaterdag 25 mei
Vrijdag 31 mei
Zaterdag 1 juni
Vrijdag 7 juni
Zaterdag 8 juni
Ik ben aanwezig. Wie komt mij vergezellen![]()
[ Bericht 12% gewijzigd door Tamashii op 15-05-2013 12:38:52 ]If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:24 schreef LovelyLady het volgende:
Had ik al verteld dat ik blij ben met mijn nieuwe telefoon?
Puik dingetje
Qua weer?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:41 schreef LovelyLady het volgende:
Vooruitzichten voor het weekend zijn ook om te janken
4 palen en 20m2 bouwplastic doen wonderen...quote:
Ja koud!quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:48 schreef MOON76 het volgende:
[..]
4 palen en 20m2 bouwplastic doen wonderen...
BBQ hoger opstoken...quote:
Awesomequote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:57 schreef Vinniiee het volgende:
Hallo
Nieuwe telefoon binnen
2 juli rijexamen
Whut?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
Net te horen gekregen dat ik ben uitverkozen voor die ene fotoshoot waar ik het vorige maand ofzo over had. Lachen, dit.
Mensen hadden mij op film gezien en zeiden: He, hij lijkt wel iets voor in onze reclamebrochure.quote:
Ow grappigquote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mensen hadden mij op film gezien en zeiden: He, hij lijkt wel iets voor in onze reclamebrochure.
Dus foto opgestuurd en nu moet ik over een maand ergens langskomen.
Privéfilm jongen.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:30 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow grappigDus over een paar maanden sta jij op bushokjes?
Welke film dan?
Nicequote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
Net te horen gekregen dat ik ben uitverkozen voor die ene fotoshoot waar ik het vorige maand ofzo over had. Lachen, dit.
Mja ik bedoelde eigenlijk waar je dan gefilmd wasquote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Privéfilm jongen.
Maar niet op bushokjes, gelukkig. Maar een brochure van zo'n bedrijf.
Nu al? Hoeveel lessen heb je gehad?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:57 schreef Vinniiee het volgende:
Hallo
Nieuwe telefoon binnen
2 juli rijexamen
Ik ga hier toch niet vertellen dat een zekere FOK!ster onze bedavonturen filmt.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:32 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mja ik bedoelde eigenlijk waar je dan gefilmd was
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nu al? Hoeveel lessen heb je gehad?
[..]
Ik ga hier toch niet vertellen dat een zekere FOK!ster onze bedavonturen filmt.Ow okeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stond op YT ofzo?
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nu al? Hoeveel lessen heb je gehad?
[..]
Ik ga hier toch niet vertellen dat een zekere FOK!ster onze bedavonturen filmt.12 geloof ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik krijg nare kriebels van jouw UIquote:
Mag jij voor iedereen hier spreken?quote:
Wel, want ik ken hem pas netquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |