De vorige delen van deze reeks staan hier.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
SPOILER: Skills van Mano_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Inside-out skills van sinepedraapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Faalhazen-skills van Moira.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van PiyeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Aap1000Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van GibsonLesPaul88Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Dr.MikeyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Dientje12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van AmaranthaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Beetje skere joint van Vas maar rookbaar en daar gaat het omOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andere hendige tuts:SPOILER: Ster-tip van edjuh18Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 'Kamer'-tip van sinepedraapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hasj-chocolademelk van GekkePoesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Horse van CodeRoodOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Moonshine van GibsonLesPaul88 (+recept)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk jij dat jij het beter kan? Maak een mooie fotoshoot met uitleg van jouw skills en dan kan die ook in het rijtje
Stonerkunst:SPOILER: By Mano_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By StudeurOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By MurderaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By GibsonLesPaul88Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By StudeurOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vette stoner muziek
Digitaal stoner vermaak
http://weavesilk.com/
http://zoomquilt2.madmindworx.com/zoomquilt2.swf (snelheid op z'n hoogst)
Stoner Movie TiPSPOILER: Kutfilm, niet kijken, de moeite niet waard, je krijgt spijt. Gr Gr vas, P.S. je bent homoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stonervoer en -drinken:SPOILER: 'Kijk Vas, mooie spoiler he? Nu niet meer zeuren. Knufs.'Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef murp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...![]()
Na ons awesome topic diaree die niet opschiet omdat jij niet mee postquote:
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
Tot hier en niet verder.
Ben er klaar mee om elke dag tot 3 uur in mn nest te liggen omdat ik de dag ervoor stoned ben gaan slapen. Klaar met niks doen, ik wil dit niet meer. Stap 1 is de wiet weg. Ik zal hier een tijdje niet meer gaan posten, tijd om aan mezelf te werken. Maar dat blowtje in 't weekend neemt niemand me af.
Gegroet trouwe stoners.Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Zomaar vanuit het niks?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:10 schreef Studeur het volgende:
Tot hier en niet verder.
Ben er klaar mee om elke dag tot 3 uur in mn nest te liggen omdat ik de dag ervoor stoned ben gaan slapen. Klaar met niks doen, ik wil dit niet meer. Stap 1 is de wiet weg. Ik zal hier een tijdje niet meer gaan posten, tijd om aan mezelf te werken. Maar dat blowtje in 't weekend neemt niemand me af.
Gegroet trouwe stoners.
over 2 weekjes ook tentamen en nog veel te doen voor mn studie, dat ook.quote:Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Ik zou zeggen SUCCES MAN.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:12 schreef Studeur het volgende:
[..]
over 2 weekjes ook tentamen en nog veel te doen voor mn studie, dat ook.
Goed besluit voor je studie dat wel.
Succes,gelukkig blow ik zelf altijd in het weekend of als ik de volgende dag vrij ben.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:10 schreef Studeur het volgende:
Tot hier en niet verder.
Gegroet trouwe stoners.![]()
nice stu.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:10 schreef Studeur het volgende:
Tot hier en niet verder.
Gegroet trouwe stoners.
hou ons wel op de hoogte.![]()
![]()
Jeg elsker Olment.
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.![]()
Succes en inderdaad laat even weten hoe het vordert.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:10 schreef Studeur het volgende:
Tot hier en niet verder.
Gegroet trouwe stoners.
If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.![]()
Ik wil je niet zien gaan, maar dit is verstandig. Succes, broeder.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:10 schreef Studeur het volgende:
Tot hier en niet verder.
Gegroet trouwe stoners.Heeft FOK!verkiring met Studeur![]()
Eindelijk poepen nadat je het uren moest inhouden.
Dit -- Parkiet is mijn papa
zijn -- Parkiet is mijn papa
vier -- Parkiet is mijn papa
regels -- Parkiet is mijn papa![]()
Je poept niet op school of je werk?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:39 schreef Unscrewed het volgende:
Eindelijk poepen nadat je het uren moest inhouden.![]()
Neen, vind ik onhygienisch.quote:
Als het echt niet meer kan, scheur ik lappen toilet papier af, doe ik het op de WC Bril en ga ik daar op zitten of doe het half-staand.
Ik doe hetzelfde jaquote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:47 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Neen, vind ik onhygienisch.
Als het echt niet meer kan, scheur ik lappen toilet papier af, doe ik het op de WC Bril en ga ik daar op zitten of doe het half-staand.![]()
![]()
Ik vind dit niet altijd even fijn. Soms komt het er niet meer zo soepel uit.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:39 schreef Unscrewed het volgende:
Eindelijk poepen nadat je het uren moest inhouden.
Ik poep over het algemeen ook niet op openbare wc's trouwens.If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.![]()
Ik poep altijd op mn werk als het kan. Daar is de wc tien keer zo schoon als thuisquote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:47 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Neen, vind ik onhygienisch.
Als het echt niet meer kan, scheur ik lappen toilet papier af, doe ik het op de WC Bril en ga ik daar op zitten of doe het half-staand.![]()
![]()
Op naar het treintje naar Rotterdam voor de ESF meet
Spreek jullie via Mono nog wel waarschijnlijk
Au revoir
Fuck the EBU.![]()
Veel plezier.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:41 schreef Moira. het volgende:
Op naar het treintje naar Rotterdam voor de ESF meet
Spreek jullie via Mono nog wel waarschijnlijk
Au revoir![]()
quote:Soms is het ook wat minder zacht en doet het zelfs even pijn als het eruit komt omdat je het hebt ingehoudenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:57 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik vind dit niet altijd even fijn. Soms komt het er niet meer zo soepel uit.
Ik poep over het algemeen ook niet op openbare wc's trouwens.
En soms komt het er een paar dagen niet meer uit.Watquote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:30 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik poep altijd op mn werk als het kan. Daar is de wc tien keer zo schoon als thuis![]()
Ik word misselijk als ik aan jointjes denk.
Het is niet dat de wc echt te vies is om op te poepen maar sowieso dat die op het werk 10 keer zo schoon is. Bovendien is het altijd een mooie kleine pauze op die o zo hectische werkdagenquote:![]()
![]()
Makes sense to me.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:10 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Het is niet dat de wc echt te vies is om op te poepen maar sowieso dat die op het werk 10 keer zo schoon is. Bovendien is het altijd een mooie kleine pauze op die o zo hectische werkdagen
-
Maar eens mijn eerste inside-outje proberen te draaien. Heb nu al zin om het overtollige vloei eraf te branden.
Waarschijnlijk gaat het enorm falen.
GodverDit is al de derde keer deze week dat ik mijn LV en tipboekje (zit in 1) kwijt ben geraakt...
Ik heb dus geen langevloei.
Is dit rookbaar?
Filter uit de peuk halen (dus eruit rollen, niet het oranje eraf scheuren), dan tabak eruit, tabak mixen met wiet, tipje in de plaats van de filter en tabak/wiet mix in de peuk.Dit -- Parkiet is mijn papa
Denk het wel?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:05 schreef Unscrewed het volgende:
Is dit rookbaar?
Filter uit de peuk halen (dus eruit rollen, niet het oranje eraf scheuren), dan tabak eruit, tabak mixen met wiet, tipje in de plaats van de filter en tabak/wiet mix in de peuk.![]()
Sinds die comment ben ik al bezig met die mix in de peuk stoppen.quote:
Eindelijk klaar nu. Even buiten testen, totzo!
Werkt best goed.Dit -- Parkiet is mijn papa
een "secret agent" die rookte ik vaak op schoolquote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:05 schreef Unscrewed het volgende:
Is dit rookbaar?
Filter uit de peuk halen (dus eruit rollen, niet het oranje eraf scheuren), dan tabak eruit, tabak mixen met wiet, tipje in de plaats van de filter en tabak/wiet mix in de peuk.![]()
Ik wilde net zeggen, die kan je wel op school gebruiken eigenlijk.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:12 schreef Murdera het volgende:
[..]
een "secret agent" die rookte ik vaak op school
Maar branden wel sneller dan een normale peuk dus je moet constant blijven hijzen zodat zo min mogelijk wiet verloren gaat, en dat valt een beetje op.
Shit NL staat gewoon in de finale van het songfestival. Flikt Anouk toch weer even mooi!Your beauty never ever scared me.![]()
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:12 schreef Murdera het volgende:
zie ze ruiken, kijken. denken.
vragend. niemand weet.
secret agent.
Heeft FOK!verkiring met Studeur![]()
Hou je van me?quote:
...wil je me kontvingeren?quote:
Iemand nog wakker?
Mono ligt al te slapen
Wat is deze
ESF meet was gezelligAnouk is door naar de finale
Fuck the EBU.![]()
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 08:38 schreef Toekito het volgende:
[..]
dat verschil is toch duidelijk. Met Moira wil ik best in bed belanden en met Mono niet!
Fuck the EBU.![]()
Is het mogelijk maar één postzegel te kopen?
Moet iets versturen maar heb niet genoeg geld voor een heel velletje en hoef er maar eentje.
quote:Op woensdag 15 mei 2013 07:17 schreef Unscrewed het volgende:
Moet iets versturen maar heb niet genoeg geld voor een heel velletje en hoef er maar eentje.
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.![]()
Gewoon bij het postkantoor, of..?quote:Dit -- Parkiet is mijn papa
Ja en gewoon bij de bruna enzo ookquote:
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.![]()
Gewoon bij postkantoor na binnen lopen.. Of 1 bij de buren schooiequote:Op woensdag 15 mei 2013 07:17 schreef Unscrewed het volgende:
Goedemorgen.
![]()
Hoi.. eehm.. hallo... eeehm fuck..! kut..!One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley![]()
Godver man je verneukt 't.quote:Op woensdag 15 mei 2013 10:06 schreef Snowballed het volgende:
[ afbeelding ]
Hoi.. eehm.. hallo... eeehm fuck..! kut..!Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Nog maar een poging dan...quote:
Eeehm...One good thing about music:
Potverdorie het wil niet echt lukken he?quote:Op woensdag 15 mei 2013 10:09 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Nog maar een poging dan...
[ afbeelding ]
Eeehm...![]()
quote:Op woensdag 15 mei 2013 10:13 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Potverdorie het wil niet echt lukken he?
Nee..
One good thing about music:
Andere mensen vragen om je te kontvingeren.
Niemand kontvingert mij beter dan ikzelf.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Daarna vingers aflikkenquote:Op woensdag 15 mei 2013 10:31 schreef Ugjerke het volgende:
Andere mensen vragen om je te kontvingeren.
Niemand kontvingert mij beter dan ikzelf.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Snap ik gast.. Je hebt NOOIT genoeg koffiequote:
Nu haal je kontvingeren en kentucky fried chicken door elkaar.quote:
Altijd als je denkt dat je genoeg hebt, is het daarna weer op.quote:Op woensdag 15 mei 2013 11:15 schreef Olment het volgende:
[..]
Snap ik gast.. Je hebt NOOIT genoeg koffieOp maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Weinig verschil. Ook bij allebei niet je handen wassen, zodat er de hele dag zo'n subtiel geurtje je neus binnen dringt wanneer je handen in de buurt van je gezicht komenquote:Op woensdag 15 mei 2013 11:16 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Nu haal je kontvingeren en kentucky fried chicken door elkaar..
![]()
Hehe je zei komen.quote:Op woensdag 15 mei 2013 11:17 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Weinig verschil. Ook bij allebei niet je handen wassen, zodat er de hele dag zo'n subtiel geurtje je neus binnen dringt wanneer je handen in de buurt van je gezicht komen.
quote:Op woensdag 15 mei 2013 11:16 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Altijd als je denkt dat je genoeg hebt, is het daarna weer op.
quote:
"Een joint in de morgen geeft..quote:
.. huh?"Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Geef jij jointjes in de morgen?? Waar waar?quote:Op woensdag 15 mei 2013 11:23 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
"Een joint in de morgen geeft..
.. huh?"
Kampen City.quote:Op woensdag 15 mei 2013 11:30 schreef Olment het volgende:
[..]
Geef jij jointjes in de morgen?? Waar waar?
Oew.. Tis wel gevaarlijk daar fnie..quote:He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
Veel wilde koeien.quote:Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
EEY!!quote:Op woensdag 15 mei 2013 11:40 schreef Monopoly het volgende:
Ik wil graag even de groetjes doen aan mijn moeder.
Maak daar maar lekker zelf een topic voor...He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
Hoi mam.
Dat durf ik nietquote:Op woensdag 15 mei 2013 11:41 schreef Olment het volgende:
[..]
EEY!!
Maak daar maar lekker zelf een topic voor...![]()
![]()
Doe ik het wel.quote:Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Oke.. Voor deze keer dan hierquote:
(maar niet te vaak,, anders moeten we een modje roepen)He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
Kom je nu mee.quote:Op woensdag 15 mei 2013 11:50 schreef Olment het volgende:
[..]
Oke.. Voor deze keer dan hier
(maar niet te vaak,, anders moeten we een modje roepen)
ONZ / Doe hier de groetjes aan Mono's moederOp maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
quote:Op woensdag 15 mei 2013 11:52 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Kom je nu mee.
ONZ / Doe hier de groetjes aan Mono's moeder![]()
Print hem uit en plak hem op een verkeersbord en hang het op in je kamer.quote:
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-05-2013 12:11:03 ]![]()
Die had ik... Maar te stoned om te bedenken waar ie nu is...quote:
One good thing about music:
Hoe makkelijk het leven soms kan zijn als je beetje nuchter nadenktquote:Op woensdag 15 mei 2013 12:10 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Print hem uit en plak hem op een verkeersbord en hang het op in je kamer.
Zat mono niet ergens tussen de nuchtere Groningers..?quote:Op woensdag 15 mei 2013 12:15 schreef Olment het volgende:
[..]
Hoe makkelijk het leven soms kan zijn als je beetje nuchter nadenktOne good thing about music:
Jullie moeten echt een verschil in jullie UIen stoppen. Ik haal jullie constant door elkaar.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Nog paar daagjes man.. Een paar... we zitten op de helftquote:
quote:Op woensdag 15 mei 2013 13:06 schreef Olment het volgende:
[..]
Nog paar daagjes man.. Een paar... we zitten op de helft
Ook te boeken voor feestjes en partijen![]()
Wat ben jij allemaal aan het uitvoeren nou?quote:He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
Ik zit me af te vragen of ik even langs de Boni ga.quote:Op woensdag 15 mei 2013 13:35 schreef Olment het volgende:
[..]
Wat ben jij allemaal aan het uitvoeren nou?Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Beter ga je langs de shopquote:Op woensdag 15 mei 2013 13:35 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik zit me af te vragen of ik even langs de Boni ga.
Die is nog niet open.quote:
Ik eet eerst nog even een broodje voordat ik naar buiten ga.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Pak ik de boterhamworst of de grillworst..
Grillworst is lekkerder, maar die met boterhamworst is dikker belegd.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Van 5u tot 10u30. We mogen al blij zijn dat er uberhaupt een shop is in Kampen.quote:
Wat heb je laatste keer gehadquote:Op woensdag 15 mei 2013 13:36 schreef Ugjerke het volgende:
Pak ik de boterhamworst of de grillworst..
Grillworst is lekkerder, maar die met boterhamworst is dikker belegd.
Dan pak je nou de andreeHe'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
Grillworst it is.quote:Op woensdag 15 mei 2013 13:37 schreef Olment het volgende:
[..]
Wat heb je laatste keer gehad
Dan pak je nou de andreeOp maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Damn.. Luie mensen in Kampenquote:Op woensdag 15 mei 2013 13:37 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Van 5u tot 10u30. We mogen al blij zijn dat er uberhaupt een shop is in Kampen.
HAHA IK PAK ANDREEOp maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Het is dat ik comfortabel zit, anders had je een probleem.quote:
Nou smakelijkquote:
Sla um voor mij ook ff een paar keerquote:
quote:Op woensdag 15 mei 2013 13:38 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Het is dat ik comfortabel zit, anders had je een probleem.
Ja zo.quote:Op woensdag 15 mei 2013 13:38 schreef Olment het volgende:
[..]
Nou smakelijk
[..]
Sla um voor mij ook ff een paar keer
Ja na je broodje ofc.. Snap ik.. snap ikquote:He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
Deze man.quote:Op woensdag 15 mei 2013 13:39 schreef Olment het volgende:
[..]
Ja na je broodje ofc.. Snap ik.. snap ik
Hoe groot is jou broodje wel nietquote:
Haha, ik wou net posten dat ik eindelijk m'n broodje had gegeten. Bedankt voor de quote-alert. Zo maar eens die fiets opstappen dan.quote:
Tevens:
quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:15 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Haha, ik wou net posten dat ik eindelijk m'n broodje had gegeten. Bedankt voor de quote-alert. Zo maar eens die fiets opstappen dan.
Tevens:
[ afbeelding ]Whahahaha Prachtig
Nou.. in ieder geval verstandiger dan de 2 wiet van de vorige keerquote:Op woensdag 15 mei 2013 14:51 schreef hosselaar.woensel het volgende:
net weer 1 wiet ingenomen voel me wel raar nu
watquote:Op woensdag 15 mei 2013 14:51 schreef hosselaar.woensel het volgende:
net weer 1 wiet ingenomen voel me wel raar nu![]()
![]()
Hij heeft 1 wiet ingenomen.. Snap je toch welquote:
Zo, ben er weer hoor.
Dus jij neemt wiet in? Huh?quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:51 schreef hosselaar.woensel het volgende:
net weer 1 wiet ingenomen voel me wel raar nu![]()
quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:37 schreef Ro-ald het volgende:
Mensen die denken dat ze bruin worden,als ze achter een raam staan/zitten
Beter opletten op school.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Hiep hiepquote:Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
HEY...quote:
Dat mag niet meer.. Jij,, Jij,, Schobbejak!!!He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
valt toch wel mee 1 wietje zal het verstandig zijn om er nu nog 2 wiet te gebruiken? Ben best wel ervaren maar ben bang dat ik OD krijg!![]()
Hieperdepiep.quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:02 schreef Olment het volgende:
[..]
HEY...
Dat mag niet meer.. Jij,, Jij,, Schobbejak!!!
En op zo'n moment wordt je er weer aan herinnert dat dit topic in ONZ staat.quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:03 schreef hosselaar.woensel het volgende:
valt toch wel mee 1 wietje zal het verstandig zijn om er nu nog 2 wiet te gebruiken? Ben best wel ervaren maar ben bang dat ik OD krijg!Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:03 schreef hosselaar.woensel het volgende:
valt toch wel mee 1 wietje zal het verstandig zijn om er nu nog 2 wiet te gebruiken? Ben best wel ervaren maar ben bang dat ik OD krijg!![]()
![]()
quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:04 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
En op zo'n moment wordt je er weer aan herinnert dat dit topic in ONZ staat.![]()
Neem jij geen 1 of 2 wiet in dan?
Nee joh, straks OD ik.quote:Ik neem altijd halfjes.
quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:15 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Nee joh, straks OD ik.Ik neem altijd halfjes.
![]()
![]()
Mijn koffiee!!!
Soms heb ik ook dat ik niet kan kiezen. Dan hak ik wat hasj en wat wiet fijn en doe ik van beide een halfje.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:15 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Nee joh, straks OD ik.Ik neem altijd halfjes.
![]()
![]()
Telt het dan nog wel als een halfje?quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:15 schreef Ugjerke het volgende:
Soms heb ik ook dat ik niet kan kiezen. Dan hak ik wat hasj en wat wiet fijn en doe ik van beide een halfje.He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
Ik bedoel dat ik dan twee keer de helft neem, snap je.quote:![]()
Wel lekker, zo half om half gehakt.
Half om half gehakt.. Mwa,, ik crush het altijd, vind hakken zoveel werkquote:Op woensdag 15 mei 2013 16:20 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik bedoel dat ik dan twee keer de helft neem, snap je.![]()
Wel lekker, zo half om half gehakt.
Geleerd van bakken met baard.quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:25 schreef Olment het volgende:
[..]
Half om half gehakt.. Mwa,, ik crush het altijd, vind hakken zoveel werk
quote:
Mensen, ik heb besloten om na vrijdag zeker 2 weken te stoppen met wiet en hasj.
Doe nu of doe niet.quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:37 schreef Unscrewed het volgende:
Mensen, ik heb besloten om na vrijdag zeker 2 weken te stoppen met wiet en hasj.
quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:37 schreef Unscrewed het volgende:
Mensen, ik heb besloten om na vrijdag zeker 2 weken te stoppen met wiet en hasj.Dit dus.. Mijn ideeen om over een paar dagen te stoppen falen ook ALTIJD.. Blijf die dag maar verzettenquote:
Gewoon nu of niet
"Ja.. stoppen voor het weekend is ook zo flauw. Weekend lekker vrij, lekker van genieten, ik stop maandag wel".quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:40 schreef Olment het volgende:
[..]
[..]
Dit dus.. Mijn ideeen om over een paar dagen te stoppen falen ook ALTIJD.. Blijf die dag maar verzetten
Gewoon nu of nietOp maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
quote:Nou, ik ga vrijdag nog smoken met vrienden, daarna heb ik 2 weken geen geld meer dus ook maar besloten niks aan te nemen van anderen.quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:40 schreef Olment het volgende:
[..]
[..]
Dit dus.. Mijn ideeen om over een paar dagen te stoppen falen ook ALTIJD.. Blijf die dag maar verzetten
Gewoon nu of niet
Bovendien wordt dan weer mijn tolerantie afgebroken en kan ik het opnieuw gaan proberen.. en dan niet meer elke dag meerdere keren smoken.
Idd.. En maandag wordt woensdag, dat wordt weer vrijdag, en dan is het weer weekend..quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:41 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
"Ja.. stoppen voor het weekend is ook zo flauw. Weekend lekker vrij, lekker van genieten, ik stop maandag wel".
Bende zo maandje of 2 verder
Sowieso voel ik nu een beetje een drang om te smoken, en daar ben ik niet zo blij mee. Dus maar even pauze.
gewoon doen man.. Kan toch geen kwaadquote:Op woensdag 15 mei 2013 16:43 schreef Unscrewed het volgende:
Sowieso voel ik nu een beetje een drang om te smoken, en daar ben ik niet zo blij mee. Dus maar even pauze.
Gefeliciteerd trouwens, vrinden.
Met ons 150e topic in 4 maanden tijd
Opperbazen zijn wij
Fuck the EBU.![]()
Wtfquote:Je zit er al diep in, of niet?
Dit.quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:44 schreef Moira. het volgende:
Opperbazen zijn wij![]()
Ja zekersquote:Op woensdag 15 mei 2013 16:44 schreef Moira. het volgende:
Opperbazen zijn wij
(hihi,, mijn naam staat erin^^)He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 15 mei 2013 16:44 schreef Moira. het volgende:
Opperbazen zijn wij
Hoe was de meet gisteravond?![]()
![]()
Ja was super gezellig
Iedereen vond mij super beleefd omdat ik langs alle 80 mensen ging om een handje te geven en mezelf voor te stellen
Fuck the EBU.![]()
pfoe jongens effe update hier kleine 3 kwartier geleden toch 2 wiet gebruikt. Zelden zo raar en apart gevoeld! Net pizza besteld maar staat halfuur bezorgtijd wacht nu al 20 min is dit normaal? Ik heb honger ga zo even bellen waar die blijft denk![]()
mij voor gay uitgemaakt......Ik was in stijl gekleed, kunnen we van hem niet zeggenquote:
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia![]()
Waren er serieus zoveel mensen? Of zei je gewoon maar wat?quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:48 schreef Moira. het volgende:
Ja was super gezellig
Iedereen vond mij super beleefd omdat ik langs alle 80 mensen ging om een handje te geven en mezelf voor te stellen![]()
![]()
quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:48 schreef hosselaar.woensel het volgende:
pfoe jongens effe update hier kleine 3 kwartier geleden toch 2 wiet gebruikt. Zelden zo raar en apart gevoeld! Net pizza besteld maar staat halfuur bezorgtijd wacht nu al 20 min is dit normaal? Ik heb honger ga zo even bellen waar die blijft denkDik tripreport.
Is dat jou broertje ofzo?quote:
Hij OD'd namelijk ook op de wiet ^^He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
Dan is het echt tijd voor douch jaquote:Op woensdag 15 mei 2013 16:50 schreef Ro-ald het volgende:
Ik moet echt douchen. Ik ruik mijzelf
Daarna eten,tot vanavond
Smakelijk alvast
Ik vind je een muts om diezelfde reden.quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:48 schreef Moira. het volgende:
Ja was super gezellig
Iedereen vond mij super beleefd omdat ik langs alle 80 mensen ging om een handje te geven en mezelf voor te stellen
Jonge, de dingen die ik vroeger beleefde met wiet kunnen gewoon hoor.quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:50 schreef Olment het volgende:
[..]
Is dat jou broertje ofzo?
Hij OD'd namelijk ook op de wiet ^^
Het blijft een hallugenic en iedereen reageert daar anders op.
Heeft niks met OD te maken.Dit -- Parkiet is mijn papa
quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:48 schreef Toekito het volgende:
[..]
mij voor gay uitgemaakt......Ik was in stijl gekleed, kunnen we van hem niet zeggen
Fuck the EBU.![]()
Ik zei toch dat hij tof was?quote:
Die kun je toch maar even in je zak steken
Niks mis met homoblousjes
Fuck the EBU.![]()
Een muts met stijlquote:Op woensdag 15 mei 2013 16:52 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik vind je een muts om diezelfde reden.Het was echt best drukquote:Op woensdag 15 mei 2013 16:49 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Waren er serieus zoveel mensen? Of zei je gewoon maar wat?Heb ze niet geteld, maar ben volgens mij zeker wel een half uur bezig geweest met al die handjes
Fuck the EBU.![]()
Dat is waar.quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:54 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik zei toch dat hij tof was?
Die kun je toch maar even in je zak steken
Niks mis met homoblousjes
Voor dit soort avonden kan het prima.PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia![]()
Wat gebeurde er dan?quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:52 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Jonge, de dingen die ik vroeger beleefde met wiet kunnen gewoon hoor.
Het blijft een hallugenic en iedereen reageert daar anders op.
Heeft niks met OD te maken.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Persiesquote:Op woensdag 15 mei 2013 16:55 schreef Toekito het volgende:
[..]
Dat is waar.
Voor dit soort avonden kan het prima.
Fuck the EBU.![]()
tussen de 40 en 70 zeker welquote:Op woensdag 15 mei 2013 16:55 schreef Moira. het volgende:
Het was echt best drukHeb ze niet geteld, maar ben volgens mij zeker wel een half uur bezig geweest met al die handjes zoenen
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia![]()
Weet ik niet precies, werd vroeger zo stoned dat ik amper normaal kon lopen en zag allemaal flashes, kortetermijn geheugen was echt... misschien maar een paar seconde. Ik was letterlijk een aardappelzak als ik eenmaal ging liggen.quote:
Maar sinds ik zo'n beetje elke dag smoke nu wordt ik echt amper stoned/high. Na 1 dikke joint voel ik hem pas een beetje en dat duurt maximaal 2 uur. Vandaar dat ik even 2 weken tolerantie ga afbreken en dan ga ik alleen in het weekend en 1 dag doordeweeks max. smoken om de tolerantie een beetje laag te houden.
Sowieso ook wat beter voor mijn hersentjes.
Na 3 of 4 trekjes ben ik al behoorlijk stoned.quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:37 schreef Unscrewed het volgende:
Sowieso ook wat beter voor mijn hersentjes.![]()
Ah ja, dat ken ik ook nog wel inderdaad. Heel vervelend.quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:36 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Weet ik niet precies, werd vroeger zo stoned dat ik amper normaal kon lopen en zag allemaal flashes, kortetermijn geheugen was echt... misschien maar een paar seconde. Ik was letterlijk een aardappelzak als ik eenmaal ging liggen.
Maar sinds ik zo'n beetje elke dag smoke nu wordt ik echt amper stoned/high. Na 1 dikke joint voel ik hem pas een beetje en dat duurt maximaal 2 uur. Vandaar dat ik even 2 weken tolerantie ga afbreken en dan ga ik alleen in het weekend en 1 dag doordeweeks max. smoken om de tolerantie een beetje laag te houden.quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:37 schreef Unscrewed het volgende:
Dan smoke je niet zoveel per week, of wel?quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:47 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Na 3 of 4 trekjes ben ik al behoorlijk stoned.
PS. Houden zo.Yup, heb jij toen ook moeten afbreken of ben je gewoon gaan minderen?quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:52 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ah ja, dat ken ik ook nog wel inderdaad. Heel vervelend.Dit -- Parkiet is mijn papa
Nee,door de weeks rook ik geen jointjes.quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:07 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Dan smoke je niet zoveel per week, of wel?
PS. Houden zo.
[..]
Yup, heb jij toen ook moeten afbreken of ben je gewoon gaan minderen?
In het weekend,maar ook niet altijd.![]()
update: voel me inmiddels vele malen rustiger na 3 wiet gedaan te hebben space ik hem rustig uit. Was wel ff goed para een tijd maar ga zo denk ik nog 1 wiet nemen en dan ff btje spacen en lekker slapen!![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.![]()
quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:20 schreef Moira. het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:20 schreef Murdera het volgende:
[..]okSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.![]()
Ik blowde toen sowieso vrij infrequent. Ik had niet zo heel veel invloed op wanneer ik kon blowen.quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:07 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Dan smoke je niet zoveel per week, of wel?
PS. Houden zo.
[..]
Yup, heb jij toen ook moeten afbreken of ben je gewoon gaan minderen?
tctctccttc tcquote:Op woensdag 15 mei 2013 21:52 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik blowde toen sowieso vrij infrequent. Ik had niet zo heel veel invloed op wanneer ik kon blowen.Fuck the EBU.![]()
Piemelquote:Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Mentaal verslaafd?quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:52 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik blowde toen sowieso vrij infrequent. Ik had niet zo heel veel invloed op wanneer ik kon blowen.Dit -- Parkiet is mijn papa
Nee, ik kon zelf geen wiet halen.quote:Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Hoer A, weer truffeltjes doen met vrienden over een week of 2.Dit -- Parkiet is mijn papa
Oh op die fiets.quote:
ik heb dat idd wel vaker gehoord, een vriend van mij smokete ook elke dag, was ook 2 week gestopt, en toen weer 1 gesmoket na die 2 week en die klapte er hard in bij hem jongequote:Op woensdag 15 mei 2013 20:37 schreef Unscrewed het volgende:
Als je me nodig hebt, DM me , PM vergeet ik altijd op te letten...
eerste keer Gequote door tong80 MothaFockers!.... Meest irritante/gehate leden
Ik ben een trentzetter :D [b]zomaar een topic
Omg :')![]()
Precies.quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:33 schreef KoekiMonster het volgende:
[..]
ik heb dat idd wel vaker gehoord, een vriend van mij smokete ook elke dag, was ook 2 week gestopt, en toen weer 1 gesmoket na die 2 week en die klapte er hard in bij hem jonge
En daarna ga ik gewoon max. 2x per week smoken.
PS. KoekiMonster
Unscrewedquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:34 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Precies.[ afbeelding ]
En daarna ga ik gewoon max. 2x per week smoken.
PS. KoekiMonster![]()
i am backAls je me nodig hebt, DM me , PM vergeet ik altijd op te letten...
eerste keer Gequote door tong80 MothaFockers!.... Meest irritante/gehate leden
Ik ben een trentzetter :D [b]zomaar een topic
Omg :')![]()
quote:
Guess who's back...
...back again...
...KoekiMonster...dat past niet helemaal, maarja
Misschien zit er wel een keizielig verhaal achter jaa?!?!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.![]()
quote:Op donderdag 16 mei 2013 02:11 schreef Moira. het volgende:
[..]
Misschien zit er wel een keizielig verhaal achter jaa?!?!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your beauty never ever scared me.![]()
Ik word alleen nog maar misselijk van blowen dus ik kap er maar mee. Misschien nog een keertje hasj proberen.#YOLO![]()
Goedemorgen.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
brak. gelukkig kan ik het compenseren door mijn Mc Greggor pak te dragen. Want vandaag geloof ik voortgangsgesprek n![]()
Succes.quote:Op donderdag 16 mei 2013 08:04 schreef Murdera het volgende:
brak. gelukkig kan ik het compenseren door mijn Mc Greggor pak te dragen. Want vandaag geloof ik voortgangsgesprek n![]()
Succes Mur vuile flikker.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
quote:Morguhhquote:En jij succes Murquote:Don't screw it
Tis nog te vroeg eigenlijk... Beeeedjeee!!He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
quote:Op donderdag 16 mei 2013 09:02 schreef Ro-ald het volgende:
Hopelijk staan er geen controleurs voor de bus de volgende twee haltesZwart aant rije?
quote:
Geen vvbewijs mee?quote:Op donderdag 16 mei 2013 09:02 schreef Ro-ald het volgende:
Hopelijk staan er geen controleurs voor de bus de volgende twee haltes
Nou.. Fingers crossed voor jequote:
Gelukkig..quote:
En bedankt voor de snelle reactie,, kreeg al kramp
quote:Op donderdag 16 mei 2013 09:11 schreef Olment het volgende:
[..]
Gelukkig..
En bedankt voor de snelle reactie,, kreeg al kramp
Zo, mijn beelscherm eens even op de juiste hoogte gezet.
Tja.. Wat moet ik hier nou bij denkenquote:Op donderdag 16 mei 2013 09:19 schreef Ugjerke het volgende:
Zo, mijn beelscherm eens even op de juiste hoogte gezet.
Ik heb de tafel wat omhoog gekrikt.quote:Op donderdag 16 mei 2013 09:19 schreef Olment het volgende:
[..]
Tja.. Wat moet ik hier nou bij denken
Dit geeft inderdaad ophelderingquote:
Ik heb even een flinke staaf in die tafel gedrukt en er een paar slingers aan gegeven.quote:
quote:Op donderdag 16 mei 2013 09:27 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik heb even een flinke staaf in die tafel gedrukt en er een paar slingers aan gegeven.Eigenhandig of laten helpen?
Eigenhandig, nadat ik de staaf terugvroeg van mijn allerliefste collegaatje.quote:
Awwwwwquote:Op donderdag 16 mei 2013 09:29 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Eigenhandig, nadat ik de staaf terugvroeg van mijn allerliefste collegaatje.![]()
Ik moet haar zo een maandje missen.quote:
Ja, echt vet lang. Vond ik best schrikken.quote:Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Maak deze week nog een aantal pics van dr als herinnering...quote:Op donderdag 16 mei 2013 09:42 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ja, echt vet lang. Vond ik best schrikken.
Ik heb geen smartphone.quote:Op donderdag 16 mei 2013 09:42 schreef Olment het volgende:
[..]
Maak deze week nog een aantal pics van dr als herinnering...
Hmmm.. Snel aanschaffen danquote:
Haha, moet wel heel snel dan.quote:
Stiekem van onder m'n bureau fotootjes nemen.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Geeft mooie foto's vanuit daaronderquote:Op donderdag 16 mei 2013 09:44 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Haha, moet wel heel snel dan.
Stiekem van onder m'n bureau fotootjes nemen.
Zeker, alleen wel awkward als je dat geluidje op je telefoon aan laat.quote:
-kaklik-
"Maakte je een foto"
"N.. neeeeuj..."Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ach,, heb je wat leuks te vertellen op het volgende personeelsfeestjequote:Op donderdag 16 mei 2013 09:46 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Zeker, alleen wel awkward als je dat geluidje op je telefoon aan laat.
-kaklik-
"Maakte je een foto"
"N.. neeeeuj..."
Wanneer die ook mogen zijn.quote:Op donderdag 16 mei 2013 09:47 schreef Olment het volgende:
[..]
Ach,, heb je wat leuks te vertellen op het volgende personeelsfeestje
Wij zijn zo beroerd daarin, vorig jaar echt op het allerlaatste moment nog gaan eten omdat anders een deel van het budget terug zou vloeien. Ik geloof dat er daarvoor namelijk al twee jaar geen feestje meer was gegeven. En op een gegeven moment zeg het bedrijf natuurlijk "Ja, we blijven niet die pot verder vullen. Dat geld van lang geleden was voor een feestje van lang geleden".Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Dus ons allemaal schrik aanjagen dat je misschien druit wordt geknikkerd.. en nou ist pas morgen....quote:
Heb ik Mur voor niets succes gewenst vandaagquote:Op donderdag 16 mei 2013 10:49 schreef Olment het volgende:
[..]
Dus ons allemaal schrik aanjagen dat je misschien druit wordt geknikkerd.. en nou ist pas morgen....![]()
![]()
Dat wilde ik maar ff benadrukken iddquote:Op donderdag 16 mei 2013 10:54 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Heb ik Mur voor niets succes gewenst vandaag
Dat is een van mijn favorite proxies.quote:
Hahahaha, wil iemand het geld van z'n kaartje terug omdat hij niet gecontroleerd is.
LOOLOOOOOLquote:Op donderdag 16 mei 2013 11:09 schreef Ugjerke het volgende:
Hahahaha, wil iemand het geld van z'n kaartje terug omdat hij niet gecontroleerd is.
Ik ging dan diezeflde dag gewoon nog een keer
wil ik ook altijd.quote:Op donderdag 16 mei 2013 11:09 schreef Ugjerke het volgende:
ben ook saggo als ik een maand niet gecontroleerd ben. abbo kost bakken met geld.![]()
![]()
http://www.nu.nl/opmerkelijk/3475522/boer-voert-wiet-varkens.html
Boer voert wiet aan varkens
Een slager uit de Amerikaanse stad Seattle verkoopt vlees van varkens die pure wiet hebben gegeten.
Slager William von Schneidau heeft de handen ineen geslagen met een boerderij vlak buiten de stad. De twee organiseerden onlangs een diner waar alleen vlees van de wietvarkens werd geserveerd, genaamd 'Pot Pig Gig'.
''We hebben dit eerder met wodka gedaan'', vertelt de slager in een video. ''En nu doen we het met wiet. Nieuw en cool.''
De bladeren en stengels van de marihuanaplant schijnen veel goede vezels te bevaten en geven het vlees een kruidige smaak, schrijft Seattlemet. Of de beesten daar stoned van zijn geworden, is niet bekend.
De effecten zijn niet uitgebreid onderzocht, maar de varkens die wiet te eten kregen, kwamen sneller aan dan hun nuchtere broertjes en zusjes. Ook denkt de boer dat de dieren de rustgevende effecten van de wiet kunnen voelen.![]()
quote:Op donderdag 16 mei 2013 11:23 schreef Murdera het volgende:
http://www.nu.nl/opmerkelijk/3475522/boer-voert-wiet-varkens.html
Boer voert wiet aan varkens
Een slager uit de Amerikaanse stad Seattle verkoopt vlees van varkens die pure wiet hebben gegeten.
Slager William von Schneidau heeft de handen ineen geslagen met een boerderij vlak buiten de stad. De twee organiseerden onlangs een diner waar alleen vlees van de wietvarkens werd geserveerd, genaamd 'Pot Pig Gig'.
''We hebben dit eerder met wodka gedaan'', vertelt de slager in een video. ''En nu doen we het met wiet. Nieuw en cool.''
De bladeren en stengels van de marihuanaplant schijnen veel goede vezels te bevaten en geven het vlees een kruidige smaak, schrijft Seattlemet. Of de beesten daar stoned van zijn geworden, is niet bekend.
De effecten zijn niet uitgebreid onderzocht, maar de varkens die wiet te eten kregen, kwamen sneller aan dan hun nuchtere broertjes en zusjes. Ook denkt de boer dat de dieren de rustgevende effecten van de wiet kunnen voelen.![]()
Awesome
Godver, jij bent het gewoon he?quote:Op donderdag 16 mei 2013 11:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
wil ik ook altijd.
ben ook saggo als ik een maand niet gecontroleerd ben. abbo kost bakken met geld.
Geen idee. Hoe moet ik dat nou weten? Ik ben geen loketmiep.quote:
Ik heb Fallout: New Vegas gemod zodat je wiet en hasj en bongs etc kan kopen en roken___!
quote:Op donderdag 16 mei 2013 12:05 schreef Klojo120 het volgende:
Ik heb Fallout: New Vegas gemod zodat je wiet en hasj en bongs etc kan kopen en roken___!
___________________________________!!!
heeft het ook effect? (troebel zicht of alles langzamer?)quote:Op donderdag 16 mei 2013 12:05 schreef Klojo120 het volgende:
![]()
Yepquote:Op donderdag 16 mei 2013 12:07 schreef Murdera het volgende:
[..]
heeft het ook effect? (troebel zicht of alles langzamer?)kleuren worden fel, blur etc.
http://newvegas.nexusmods.com/mods/38264/?Heeft FOK!verkiring met Studeur![]()
baasquote:Op donderdag 16 mei 2013 12:08 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Yepkleuren worden fel, blur etc.
http://newvegas.nexusmods.com/mods/38264/?Nu nog de rest van de drugs.
![]()
![]()
Is ook een mod voor. Die veranderd de namen van Buffout enzo naar steroids en andere echte drugs. Met effectenquote:
Moet je in Fallout ook eten?Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Mooi effect zou dan zijn dat je zo nu en dan je eten opeet zonder dat je het echt doorhebt.quote:Op donderdag 16 mei 2013 12:24 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Als je Hardcore mode aanzet wel ja.
You said itquote:Op donderdag 16 mei 2013 12:25 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Mooi effect zou dan zijn dat je zo nu en dan je eten opeet zonder dat je het echt doorhebt.
Heeft FOK!verkiring met Studeur
Forum Opties Forumhop: Hop naar: