Mensen worden m'n tieten een keertje zat, gok ikquote:
Volgens mij zijn dit toch echt Dixie Chicksquote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:26 schreef InTrePidIvity het volgende:
Volgens mij is dit een zus van Rapper Sjors.
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:22 schreef minthy het volgende:
[..]
Mensen worden m'n tieten een keertje zat, gok ik
Ja ik heb altijd al gezegd, ik vind het prima hoor dat ze er zitten en dat ze van buitenaardse proporties zijn, maar ik ben een billenmanquote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:22 schreef minthy het volgende:
[..]
quote:
En die wordt steeds kleiner, m'n gat past al in een mt 40!quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:30 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja ik heb altijd al gezegd, ik vind het prima hoor dat ze er zitten en dat ze van buitenaardse proporties zijn, maar ik ben een billenman
Hou je dan van die dikke negers met hun dikke billen wat gebruikt kan worden om je drankje op te zetten?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:30 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja ik heb altijd al gezegd, ik vind het prima hoor dat ze er zitten en dat ze van buitenaardse proporties zijn, maar ik ben een billenman
Ik snap echt niet dat mensen daar op kunnen vallen.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hou je dan van die dikke negers met hun dikke billen wat gebruikt kan worden om je drankje op te zetten?
Nee gadverquote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hou je dan van die dikke negers met hun dikke billen wat gebruikt kan worden om je drankje op te zetten?
Ja? Is je gewas goed nat?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:39 schreef ieniminimuis het volgende:
Gaat een mede fokker mijn flora skills afkraken
TT met bier is altijd goedquote:
Ja mooi kutquote:
Je grapjas en je lolbroek aangetrokken?quote:
Nee m'n pretpetquote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:23 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je grapjas en je lolbroek aangetrokken?
Ja, maar bier niet!quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:22 schreef minthy het volgende:
[..]
Ook daar ben ik momenteel mee gestoptquote:
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:27 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ook daar ben ik momenteel mee gestopt
Ik leef aardig celibaat momenteel
Behalve in het weekendquote:
Maar ondertussen zwaar aan de Tequillaquote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:27 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ook daar ben ik momenteel mee gestopt
Ik leef aardig celibaat momenteel
Ook al een hele tijd niet gedronkenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:30 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Maar ondertussen zwaar aan de Tequilla
Ik zie het altijd dubbelquote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:31 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ook al een hele tijd niet gedronken
Is overigens met 1 'l'
Ah okequote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:30 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Behalve in het weekend
Voorheen dronk ik 6, soms 7 dagen per week wel een biertje, zodoende
Nu alleen nog vrijdag en zaterdag
Oke en vanavond met oefenen met m'n vaders band zal er vast ook wel 1 of 2 doorheen gaan![]()
maar niet meer triest alleen thuis
Herkenbaarquote:
Rokenquote:
quote:
Ik was iets te snel, ik dacht dat je Minthy (aka "De Schoorsteenquote:
Seks voor het huwelijkquote:
Fixedquote:
Zo nog beter?quote:
Het grote voordeel wetmatig gezien tov een geregistreerd partnerschap is dat als er een kind geboren wordt, de vader automatisch als vader erkent wordt. Hoef je geen rare fratsen enzo uit te halen.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:04 schreef SilentChaos het volgende:
Trouwen
Moet iedereen zelf weten, maar op enkele wetmatige voordelen zie ik het nut er niet van inBehalve een goed feest + vrijgezellenfeest
Met al die teken een risico natuurlijkquote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:10 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb ooit gezegd dat ik naakt wil trouwen in het bos. Dat naakt trouwen wil ik niet meer, maar in het bos trouwen. Zekers weten![]()
![]()
Eerst die prins nog vinden
Omdat je dan letterlijk naakt voor elkaar staat, je hebt niets te verbergen. Gewoon mooie symboliek.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:11 schreef SilentChaos het volgende:
Naakt trouwen?![]()
waarom had je dat ooit als idee?
Dat laatste sowieso ja.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:12 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Omdat je dan letterlijk naakt voor elkaar staat, je hebt niets te verbergen. Gewoon mooie symboliek.
Daarnaast ben ik gewoon raar.
Dat laatste was al bekendquote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:12 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Omdat je dan letterlijk naakt voor elkaar staat, je hebt niets te verbergen. Gewoon mooie symboliek.
Leuke trouwfoto's met de familiequote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:12 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
De familie wilde dan niet komen...quote:
Trouwen is prehistorisch en voegt niks toe.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:05 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het grote voordeel wetmatig gezien tov een geregistreerd partnerschap is dat als er een kind geboren wordt, de vader automatisch als vader erkent wordt. Hoef je geen rare fratsen enzo uit te halen.
Daarnaast de romantiek van trouwen.
Geregistreerd partnerschap is gewoon nep trouwen.
Ik ben prehistorisch.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:31 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Trouwen is prehistorisch en voegt niks toe.
Zo denk ik er ook over, van mij hoeft het ook niet.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:31 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Rustig dagje. Boodschappen, een beetje aankloten voor school, prima!quote:
Juridisch wel handig. Verder te veel gedoe.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:31 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Zoals elke dag eigenlijkquote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:33 schreef minthy het volgende:
[..]
Rustig dagje. Boodschappen, een beetje aankloten voor school, prima!
Ja.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:14 schreef ChatGirl het volgende:
Pieter Derks, dat is toch die ongrappige gast die altijd bij DWDD is?
Klopt, maar de ene dag lukt dat beter dan de anderequote:
Meid toch.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:31 schreef alors het volgende:
Kwam Domien maar eens anderhalf uur te laat.
Ontzettendquote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hebben jullie zin in het ESF vanavond?
Ja maar ik kan het niet volgen.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja, eigenlijk best wel. Maar vooral in het hilarische commentaar op Fok! en Twitterquote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Daar doe ik het voor ja.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:44 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk best wel. Maar vooral in het hilarische commentaar op Fok! en Twitter
quote:
OMG PIETER IS geniaal!!!!!!!!1111111111111111quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:14 schreef ChatGirl het volgende:
Pieter Derks, dat is toch die ongrappige gast die altijd bij DWDD is?
Nivo'tje weerquote:
Matig. Eveneens de kopstoot.quote:
neequote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:58 schreef SilentChaos het volgende:
Zag ik nou Cosmick in m'n ooghoek voorbijschieten?
twitter:sandraatjess twitterde op maandag 13-05-2013 om 21:13:08Yess lekker ontmaagd net! #heerlijk reageer retweet
twitter:sandraatjess twitterde op dinsdag 14-05-2013 om 16:54:15Welke MEGOOOOL heeft aan me ouders verteld dat ik ontmaagd ben echt #RESPECTLOOS !!! IEDEREEN WIL ME LEVEN VERPESTEN HAAT JULLIE !! reageer retweet
das nie hendigquote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:03 schreef Lamabal het volgende:
twitter:sandraatjess twitterde op maandag 13-05-2013 om 21:13:08Yess lekker ontmaagd net! #heerlijk reageer retweet
twitter:sandraatjess twitterde op dinsdag 14-05-2013 om 16:54:15Welke MEGOOOOL heeft aan me ouders verteld dat ik ontmaagd ben echt #RESPECTLOOS !!! IEDEREEN WIL ME LEVEN VERPESTEN HAAT JULLIE !! reageer retweet
![]()
![]()
Man, man, man.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:03 schreef Lamabal het volgende:
![]()
![]()
Wat is dit nou weerquote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:03 schreef Lamabal het volgende:
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Welke MEGOOOOOL heeft aan me ouders verteld dat Rolfjen zo'n woest kloppende staaf heeft. #RESPECTLOOS. JULLIE WILLEN MIJN LEVEN VERZIEKEN![]()
![]()
Wie?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:58 schreef SilentChaos het volgende:
Zag ik nou Cosmick in m'n ooghoek voorbijschieten?
Billenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:08 schreef Lamabal het volgende:
Dat mens is echt gek. Check die tweets van haar
twitter:NLRolf twitterde op dinsdag 14-05-2013 om 18:09:45@sandraatjess lol omg al die haters xD haten is verlatuhhh!!! ben egt blij voor juh! 1 vraagjen alleen: heb je et wel veilig gedaan lol. reageer retweet
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:10 schreef wolfrolf het volgende:
twitter:NLRolf twitterde op dinsdag 14-05-2013 om 18:09:45@sandraatjess lol omg al die haters xD haten is verlatuhhh!!! ben egt blij voor juh! 1 vraagjen alleen: heb je et wel veilig gedaan lol. reageer retweet
Tering...quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:10 schreef wolfrolf het volgende:
Heldquote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:10 schreef wolfrolf het volgende:
Voor jouw tijdquote:
Nice onequote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:10 schreef wolfrolf het volgende:
Ik hoop op een reactie. Dan is mijn tweet pas echt geslaagd.quote:
Praat over sydney. Al haar retweets OMG SYDNEY GOED NUMMERRR!11!!quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:20 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik hoop op een reactie. Dan is mijn tweet pas echt geslaagd.
Ik weiger eerder dan dat ze (waardig) replyed elke vorm van heldenstatus
Het is bijna voorspelbaar dittwitter:sandraatjess twitterde op dinsdag 14-05-2013 om 18:23:56Mijn moeder is kanker boos dat ik ontmaagd ben ook alleen maar omdat hij marokkaans is maar schijt leef me eigen leven ! reageer retweet
JE BENT ME VOORquote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:25 schreef wolfrolf het volgende:
Het is bijna voorspelbaar dittwitter:sandraatjess twitterde op dinsdag 14-05-2013 om 18:23:56Mijn moeder is kanker boos dat ik ontmaagd ben ook alleen maar omdat hij marokkaans is maar schijt leef me eigen leven ! reageer retweet
quote:
twitter:NLRolf twitterde op dinsdag 14-05-2013 om 18:26:32@sandraatjess DIK RESPEKT voor jou girl!!! het is jou levuh EN DIE VAN JOU ALLEEN!!!1 Fuk de haterrrrssssssssssss gr gr reageer retweet
En foto's post van haar bipsquote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:29 schreef minthy het volgende:
Ergens is het natuurlijk behoorlijk triest dat zo'n jong meiske alles maar zo openbaar op Twitter gooit...
vooral die foto van d'r kont natuurlijkquote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:29 schreef minthy het volgende:
Ergens is het natuurlijk behoorlijk triest dat zo'n jong meiske alles maar zo openbaar op Twitter gooit...
Zéér subtiele poging tot aanzetten van Mexicanobakker tot terugvolgenquote:
Mijn twitter is inactief.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:43 schreef minthy het volgende:
[..]
Zéér subtiele poging tot aanzetten van Mexicanobakker tot terugvolgen
Ik volg hem niet, er komt zo ontzettend veel onzin uitquote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:48 schreef Lamabal het volgende:
Grappig is dat mensen van FOK! rolf volgen. Dus ik heb alweer een beeld tegen wie ik aan het praten ben
Ohja?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:48 schreef Lamabal het volgende:
Grappig is dat mensen van FOK! rolf volgen. Dus ik heb alweer een beeld tegen wie ik aan het praten ben
Ohja Mex heeft wel Twitterquote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:43 schreef minthy het volgende:
[..]
Zéér subtiele poging tot aanzetten van Mexicanobakker tot terugvolgen
Wel tieten?quote:
Klopt, ik volg hem. Ik vond hem al zo rustig...quote:
Kijk je wel uit?quote:
Nee, nooit. Daarom zit ik nu wederom in de ziektewetquote:
Fakequote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
vooral die foto van d'r kont natuurlijk
*aai over je bol*quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:13 schreef wolfrolf het volgende:
Dat puberdoosje replyed niet
Heldenstatus = denied.![]()
Ik twijfelde een beetje over het shirt, maar als jij het zegt dan zal het wel zo zijn.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:17 schreef wolfrolf het volgende:
Bedankt voor de tips muis! Ik ga gelijk even fappen
Goed shirt heb je aan, trouwens.
En? Heb je wat gewonnen?quote:
Ik keek net in de brievenbus, een geplette postduif. Dank je, ontzettend lief!!quote:
Welke staat op 1?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:17 schreef wolfrolf het volgende:
Bedankt voor de tips muis! Ik ga gelijk even fappen
Goed shirt heb je aan, trouwens.
VBL is dan ook een infantielen subforum.quote:
Zoals ik?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:54 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
VBL is dan ook een infantielen subforum.
Uitzonderingen daargelaten.
bomen tegen bomenquote:
Da's er net zo'n eentjequote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Debbie helpt Sandra even op twitter.
het is dan ook een eng gezelschapquote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:02 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik denk dat ik mij voor de komende uren maar compleet ga afsluiten van de buitenwereld.
Ik wil niets horen of zien van het gehele spektakel.
Maar wat Pino tweette, mooie fake accountquote:
Joh.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:11 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Maar wat Pino tweette, mooie fake account
Geopend op 12 mei, een hele waslijst RT's en ineens heeft "Sandra" een Marokkaanse vriend en een youtube cap van een set billen die een pets krijgen
Goeie troll wel.
pino112 is oranje.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wist niet dat je ook meedoet!
Wat is daarmee?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:17 schreef henkde_j het volgende:
https://maps.google.nl/ma(...)000668,0.002064&z=20
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:33 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Wtf, Lantinga als songfestivalkenner nu op Nederland 1.
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wist niet dat je ook meedoet!
Muisquote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:40 schreef ieniminimuis het volgende:
mss moet Cee dit ff gebruiken
[ afbeelding ]
Owh hihi. Ik dacht dat het altijd een onbesproken regel was dat je uitgenodigd moest worden voor een verjaardag...quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:43 schreef minthy het volgende:
Van die mensen die alsnog op je verjaardag menen te moeten komen, "goh, waar is iedereen?!"![]()
Misschien had ik hen ook even af moeten zeggen![]()
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:44 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Owh hihi. Ik dacht dat het altijd een onbesproken regel was dat je uitgenodigd moest worden voor een verjaardag...
Je bent vergeten dat je jarig bent?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:45 schreef minthy het volgende:
[..]![]()
Hier komt gewoon iedereen op de datum zelf aanwaaien, handig wel![]()
Ik ben alleen enorm vergeetachtig
Nee, daaraan werd ik wel herinnerd de laatste dagenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:46 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je bent vergeten dat je jarig bent?
Je mag ook mijn onderzoek checken op spelling? Dan ga ik lekker op de bankquote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:55 schreef wolfrolf het volgende:
Ok twijfel zal ik Hansel & Gretel Witch Hunters kijken, of Die Hard 5
Iets met klaphikquote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:56 schreef minthy het volgende:
[..]
Je mag ook mijn onderzoek checken op spelling? Dan ga ik lekker op de bank
Heerlijk stilquote:
Ik kan het niet blokkeren verdullemequote:
Dank je, wat attent!quote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gefeliciteerd Minthy.
Ik wilde ook nog even langswippen
twitter:bartjancune twitterde op dinsdag 14-05-2013 om 21:57:27Krijg je trouwens meer punten als je onder de Europese begrotingsnorm van 3% blijft? #dtv #esf reageer retweet
Daarom vier ik het al jaren niet meer en ben ik maar zelden thuis op m'n verjaardag. Makkelijk hoor.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:43 schreef minthy het volgende:
Van die mensen die alsnog op je verjaardag menen te moeten komen, "goh, waar is iedereen?!"![]()
Misschien had ik hen ook even af moeten zeggen![]()
we zijn door TOETERTJES TOETERTJES!!!!quote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hopelijk geeft Anouk Minthy nog een mooi verjaardagscadeau
Serieus?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:59 schreef Evertjan het volgende:
[..]
we zijn door TOETERTJES TOETERTJES!!!!
Ziggo Domequote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:06 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En dan volgend jaar in Ahoy? Of toch maar de Amsterdam ArenA?
Romein, Leeuwarden!quote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:06 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En dan volgend jaar in Ahoy? Of toch maar de Amsterdam ArenA?
Volgend jaar weer!quote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Fijne verjaardag Mint... voor de laatste keer
Nee, op twee lelluke planten/potten na van het stel dat ik vergeten was af te zeggenquote:
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:46 schreef minthy het volgende:
[..]
Volgend jaar weer!
[..]
Nee, op twee lelluke planten/potten na van het stel dat ik vergeten was af te zeggen
M'n voortuin gaat beplant worden door m'n familie, da's wel tof
Haha nicequote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:46 schreef minthy het volgende:
[..]
Volgend jaar weer!
[..]
Nee, op twee lelluke planten/potten na van het stel dat ik vergeten was af te zeggen
M'n voortuin gaat beplant worden door m'n familie, da's wel tof
Ik hou van nuttige cadeaus! Vloerbedekking, gordijnen, een stofzuiger. Vorig jaar heb ik voor het eerst in jaren iets leuks voor mezelf gevraagd, een tabletquote:
Die gaan dood. De planten dan. De potten laat ik aan m'n katten over, die gaan vanzelf kapotquote:
Tegen hooikoorts?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:52 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik hou van nuttige cadeaus! Vloerbedekking, gordijnen, een stofzuiger. Vorig jaar heb ik voor het eerst in jaren iets leuks voor mezelf gevraagd, een tablet
Neehee, een Galaxy Tab. Net zoiets als de iPad, maar dan tofferquote:
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:56 schreef minthy het volgende:
[..]
Neehee, een Galaxy Tab. Net zoiets als de iPad, maar dan toffer
Da's mooi op tijd al, het duurt nog 364 dagenquote:Op woensdag 15 mei 2013 00:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Had ik Minthy nu gisteren al gefeliciteerd voor haar verjaardag of was ik dat vergeten?
Sorry als ik je vergeten ben Mint, maar dan alsnog: Gefeliciteerd
Hihiquote:Op woensdag 15 mei 2013 00:19 schreef minthy het volgende:
[..]
Vuilakkerij van de bovenste plank dit...
Jou altijdquote:Op woensdag 15 mei 2013 01:24 schreef minthy het volgende:
Huuu, Sander Guis vindt m'n status op FB leuk!![]()
Wie wil me aanraken?
Speciaal voor jouquote:
Heb geen geluid hierquote:
Als ik het zo zie jijquote:
Ik post ook niet zo heel lang hier.quote:Op woensdag 15 mei 2013 09:42 schreef DaMook het volgende:
[..]
Als ik het zo zie jij, een echte newb vraagt zoiets niet want die weet niet waar het over gaat
.
Eerste keer dat ik hem hoorquote:
Zou ik ook zeggen als ik hem wasquote:Op woensdag 15 mei 2013 09:48 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Ik post ook niet zo heel lang hier.
[..]
Eerste keer dat ik hem hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |