Niet echt, maar dat is de enige kans die ik kan bedenken waarin ze nog zouden kunnen leven.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En die jongens blijven rustig in die kamer?
Is dat een letterlijke quote of hun interpretatie van het gezegde op Radio 1?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:08 schreef webb2012 het volgende:
twitter:VermistNL twitterde op dinsdag 14-05-2013 om 14:08:36Politie meld op Radio 1: Vader heeft echt wel over zijn actie nagedacht. #vermistebroertjes reageer retweet
Ik had het net ff gegoogled ja..quote:
Ik heb zelfs al bij de Autoweek verbruiksmonitor gekeken of hij toevallig iemand was die z'n verbruik daar bijhield, maar daar zag het niet naar uit...quote:
Ja en afhankelijk van zijn snelheid en route wordt dat gat steeds kleiner.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:08 schreef v0lt026 het volgende:
[..]
Dan houd je toch nog steeds een gat van 22:15 tot 00:15 in Neerbeek?
twitter:sasje123 twitterde op dinsdag 14-05-2013 om 14:05:00@JulianRubenNL politie gister huis ex geweest,erg laat toch? Kunnen sporen gewist zijn. Blijft raar dat hij tot bijna bij haar huis reedt reageer retweet
Het zou idd wel fijn zijn als de Politie dat soort dingen gewoon zelf op hun eigen site zou posten, zodat het niet aan interpretatie onderhevig is.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:09 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Is dat een letterlijke quote of hun interpretatie van het gezegde op Radio 1?
Heb je het antwoord ook gelezen:quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:10 schreef Rachilda het volgende:
En hier heb je het al, de eerste mensen beginnen op twitter het ook raar te vinden dat hij in de buurt van zijn ex was, dat hele gedoe waar raak is, is vuur krijg je, missie vader lijkt dus geslaagd, ex vriendin van Neerbeek nog een hak zetten :twitter:sasje123 twitterde op dinsdag 14-05-2013 om 14:05:00@JulianRubenNL politie gister huis ex geweest,erg laat toch? Kunnen sporen gewist zijn. Blijft raar dat hij tot bijna bij haar huis reedt reageer retweet
Zoals ik de berichten heb gelezen hebben ze idd pas later bekend gemaakt dat ze haar huis ook doorzocht hebben.twitter:JulianRubenNL twitterde op dinsdag 14-05-2013 om 14:06:54@sasje123 Politie is er eerder geweest..maar is pas gisteren bekend gemaakt. reageer retweet
Wind mee en bergaf. In de praktijk is 130 op de teller al erg hard met zo'n ding 's nachts op de snelweg.quote:
Alsof je je daar druk om maakt als je op het punt staat een einde aan je leven te makenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:06 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Hij kan makkelijk 150 hebben gereden, er staan geen flitsers op dat traject..
Ik denk toch dat we met z'n allen teveel films kijken waarin moordenaars altijd één of ander ingenieus masterplan hebben bij hun misdaden, maar dat de waarheid meestal niet zo vergezocht is.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Omdat hij onzekerheid wilde creëren.... bij iedereen.
Als niemand weet waar ze wel zijn, dan gaat iedereen overal zoeken, en om te beginnen op de plekken het dichtstbij waar hij nog gezien is.
En in Neerbeek is hij bij die ex om de hoek gezien (tankstation) en was hij een half uur later nog.
Als hij het werkelijk gepland heeft, dan gaat het waarschijnlijk vooral om het beeld wat hij wilde creëren, en dat hoeft niet noodzakelijkerwijs wat te zeggen over wat er werkelijk gebeurd is.
En mocht hij ondertussen een bloedhekel hebben gehad aan die ex, dan heeft hij haar ook nog even gepakt door naar Neerbeek te rijden.
Wel als je niet tegengehouden wil worden en niet wil opvallen. GSM stond ook uit/batterij was eruit.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:13 schreef vosss het volgende:
[..]
Alsof je je daar druk om maakt als je op het punt staat een einde aan je leven te maken![]()
ja, maar het gaat erom dat juist DIE mensen trappen in het dwaalspoor dat hij om zijn ex in neerbeek heeft gemaakt.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:12 schreef Copycat het volgende:
Mensen die reedt schrijven neem ik niet serieus. Al helemaal niet op Twitter.
Wel als je mogelijk met je gedrogeerde kinderen in de auto rijdt.... dan wil je niet het risico lopen dat ze je staande houden.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:13 schreef vosss het volgende:
[..]
Alsof je je daar druk om maakt als je op het punt staat een einde aan je leven te maken![]()
Dus conclusie, hoeveel tijd hebben we nu over op de route Neerbeek en Rijnbrug?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:12 schreef sig000 het volgende:
[..]
Wind mee en bergaf. In de praktijk is 130 op de teller al erg hard met zo'n ding 's nachts op de snelweg.
Nee, ik bedoel het kan dat hij sneller heeft gereden dan die 120.. Als er een flitser had gestaan en hij reed 150 dan had hij erop gestaan.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:13 schreef vosss het volgende:
[..]
Je kunt me de reedt kussenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:12 schreef Copycat het volgende:
Mensen die reedt schrijven neem ik niet serieus. Al helemaal niet op Twitter.
Dus idd eerder doorzocht.twitter:rikdogger twitterde op dinsdag 14-05-2013 om 12:44:06Correctie: de politie heeft eerder het huis in Lim. doorzicht, maar is vandaag pas bekend gemaakt. Wanneer is onbekend (CC @videovalley) reageer retweet
Reedts!quote:
Ga maar uit van de standaard tijd van de routeplanner, want dat gebakje kan niet heel veel harder.... 140/150 max, maar ik denk niet dat hij wilde opvallen en daarom onder de 130 gebleven is.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:15 schreef Rachilda het volgende:
[..]
Dus conclusie, hoeveel tijd hebben we nu over op de route Neerbeek en Rijnbrug?
Inderdaad...dat is ook weer een goede. We kunnen er ook van uit gaan dat hij niet met gedrogeerde kinderen reed, teveel risico!quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wel als je mogelijk met je gedrogeerde kinderen in de auto rijdt.... dan wil je niet het risico lopen dat ze je staande houden.
Gelukkig maakt dat soort mensen geen enkele dienst uit, dus ik kan me niet sappel maken om hun domheid.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:14 schreef Rachilda het volgende:
ja, maar het gaat erom dat juist DIE mensen trappen in het dwaalspoor dat hij om zijn ex in neerbeek heeft gemaakt.
En dat ze er in trappen blijkt nu al
Nee, het gaat er juist om dat de politie dan in één of ander dwaalspoor zou trappen, aangezien zij belast zijn met het onderzoek.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:14 schreef Rachilda het volgende:
[..]
ja, maar het gaat erom dat juist DIE mensen trappen in het dwaalspoor dat hij om zijn ex in neerbeek heeft gemaakt.
En dat ze er in trappen blijkt nu al
Met een vaartje van 100 en verder rustig aan is dat ongeveer kleine 2 uurtjes.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:15 schreef Rachilda het volgende:
[..]
Dus conclusie, hoeveel tijd hebben we nu over op de route Neerbeek en Rijnbrug?
Kun je wat specifieker zijn welk gebied? Anders ben ik net zo lang bezig als de hele zoektocht.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
Was dit hier al bekend?twitter:rikdogger twitterde op dinsdag 14-05-2013 om 13:18:09Politie komt later vandaag mogelijk met info over de spullen die de jongens bij zich hadden en over het laatste gesprek tussen de ouders. reageer retweet
Idd, het hier opnieuw posten van dat soort twitterdiarree is eigenlijk al postverspilling.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Gelukkig maakt dat soort mensen geen enkele dienst uit, dus ik kan me niet sappel maken om hun domheid.
hallo Whiskers, welkom weer :-)quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
Was dit hier al bekend?twitter:rikdogger twitterde op dinsdag 14-05-2013 om 13:18:09Politie komt later vandaag mogelijk met info over de spullen die de jongens bij zich hadden en over het laatste gesprek tussen de ouders. reageer retweet
Stel dat hij dus rustig aan gedaan heeft, misschien gewacht tot de slaapmedicatie goed waren ingewerkt, dan kan het best zijn dat de jongens gewoon bij hem waren nog op de rijnbrug.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:17 schreef sig000 het volgende:
[..]
Met een vaartje van 100 en verder rustig aan is dat ongeveer kleine 2 uurtjes.
Zie je me nu pas?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:18 schreef Rachilda het volgende:
[..]
hallo Whiskers, welkom weer :-)
wel dat er mogelijk info zou komen, maar niet welke info, dank u
Dat was verleden week dinsdag al, was al in de media.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
Dus idd eerder doorzocht.twitter:rikdogger twitterde op dinsdag 14-05-2013 om 12:44:06Correctie: de politie heeft eerder het huis in Lim. doorzicht, maar is vandaag pas bekend gemaakt. Wanneer is onbekend (CC @videovalley) reageer retweet
Nee, nog niet bekend.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:17 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Kun je wat specifieker zijn welk gebied? Anders ben ik net zo lang bezig als de hele zoektocht.Met mijn postuur kan dat wel kloppen jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.
Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
Nou, de goegemeente wil nog wel eens behoorlijk tekeer gaan als ze vinden dat de politie het niet goed of snel genoeg oppikt, zie destijds met Joran vd Sloot.... ze stonden nog net niet met fakkels en hooivorken bij de deur van de mensen waar hij was, maar het scheelde niet veel.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:16 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Nee, het gaat er juist om dat de politie dan in één of ander dwaalspoor zou trappen, aangezien zij belast zijn met het onderzoek.
Het bewust uitzetten van een dwaalspoor lijkt me nog altijd geen reeële mogelijkheid - ik sluit het niet uit - maar vooralsnog vind ik dergelijke mate van voorbereiding toch nog altijd voorbehouden aan de psychopaten en beroepscriminelen in de samenleving.
Het zou kunnen, ik weet niet hoe goed die beelden zijn.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:19 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Stel dat hij dus rustig aan gedaan heeft, misschien gewacht tot de slaapmedicatie goed waren ingewerkt, dan kan het best zijn dat de jongens gewoon bij hem waren nog op de rijnbrug.
zie...en de volgende die al gaat twijfelen over de vriendin van neerbeek, straks heeft de arme vrouw geen leven meer want iedereen vindt het maar raar en vertrouwt haar niettwitter:sasje123 twitterde op dinsdag 14-05-2013 om 14:10:32@JulianRubenNL oh oké, toch vond ik het raar dat hij vlakbij haar om de hoek was en zij niks wist. reageer retweet
Ok, dank voor de info!quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:20 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Dat was verleden week dinsdag al, was al in de media.
Ah, met survival-uitrusting zeker?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:21 schreef Bayswater het volgende:
Rugzakjes hadden ze bij hen, ook al in de media geweest.
Man, het kan wel zijn dat hij ze zelf hun grafjes heeft laten gravenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:22 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ah, met survival-uitrusting zeker?
Sorry. Soms, dan moet humor even.
Begint er nu al op te lijken, zie meerdere wantrouwende berichten op twitter voorbij komen over de vriendin uit neerbeek...denk dat jouw speculatie echt klopt hoor, vandaar dat de politie tegelijkertijd met klem ook aangegeven dat de vriendin er niks mee te maken heeft en niet thuis was, om te voorkomen dat de boel naar de vriendin escaleert, en misschien is de politie al tot dezelfde conclusie gekomen als jouw theoriequote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou, de goegemeente wil nog wel eens behoorlijk tekeer gaan als ze vinden dat de politie het niet goed of snel genoeg oppikt, zie destijds met Joran vd Sloot.... ze stonden nog net niet met fakkels en hooivorken bij de deur van de mensen waar hij was, maar het scheelde niet veel.
En nu ook weer met al die zoektochten, het is deels misschien het willen helpen, maar een heleboel mensen doen het vooral omdat ze vinden dat de politie het allang had moeten doen.
Als dat soort volk dus gelooft dat die ex er op een of andere manier mee van doen heeft, dan kan het zomaar gebeuren dat het haar ook verweten wordt.
Heb ik ook gehoord. Rugzakjes en schooltassen zelfs. Dat laatste vind ik raar in de vakantie. Tenzij vader ze gisteren weer naar school zou brengen. Ook iets gelezen over gymnastiekspullen. Raar.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:21 schreef Bayswater het volgende:
Rugzakjes hadden ze bij hen, ook al in de media geweest.
Dat lijkt me niet erg efficiënt.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Man, het kan wel zijn dat hij ze zelf hun grafjes heeft laten graven
Dat klopt. Dat heeft de politie ook zo gecommuniceerd.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:25 schreef sig000 het volgende:
Het feit dat de politie zowel in de buurt van Neerbeek en Doorn gezocht heeft, zegt mij dat de beelden op de Rijnbrug niet erg duidelijk waren en ze het niet zeker weten of ze nog wel of niet in die auto zaten of lagen.
Zat er een schepje in het rugzakje?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Man, het kan wel zijn dat hij ze zelf hun grafjes heeft laten graven
ja, en volgens mij heeft de politie zelf vaker en uitgebreidere zoekacties verricht in omgeving Limburg, dus de politie acht de kans volgens mij groter dat ze in omgeving Limburg zijnquote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:25 schreef sig000 het volgende:
Het feit dat de politie zowel in de buurt van Neerbeek en Doorn gezocht heeft, zegt mij dat de beelden op de Rijnbrug niet erg duidelijk waren en ze het niet zeker weten of ze nog wel of niet in die auto zaten of lagen.
Kan gewoon zijn dat ze dit van de moeder hebben meegekregen omdat ze eigenlijk een tijdje bij de vader zouden verblijven en dat hij ze weer naar school zou brengen? kan je moeilijk zeggen dat dit niet hoeft....quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Heb ik ook gehoord. Rugzakjes en schooltassen zelfs. Dat laatste vind ik raar in de vakantie. Tenzij vader ze gisteren weer naar school zou brengen. Ook iets gelezen over gymnastiekspullen. Raar.
Tig (is er al één geweest). Maar niet door de politie.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:26 schreef Tomatenboer het volgende:
Staat er vandaag trouwens nog een zoekactie op touw?
Mij ook niet, maar als hij 's middags al in Doorn met de jongens was, dan hebben ze daar misschien wel voor de lol "schuttersputjes" gegraven....quote:
Ik ga zometeen nog even de Hoge Veluwe doen.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:26 schreef Tomatenboer het volgende:
Staat er vandaag trouwens nog een zoekactie op touw?
Die bij Geulle was ogv nieuwe info (waarschijnlijk een tip).quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:26 schreef Rachilda het volgende:
[..]
ja, en volgens mij heeft de politie zelf vaker en uitgebreidere zoekacties verricht in omgeving Limburg, dus de politie acht de kans volgens mij groter dat ze in omgeving Limburg zijn
Ah, jammer.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Tig (is er al één geweest). Maar niet door de politie.
Dat staat er toch? ---> "Tenzij vader ze gisteren weer naar school zou brengen"quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:26 schreef Jodelaar het volgende:
[..]
Kan gewoon zijn dat ze dit van de moeder hebben meegekregen omdat ze eigenlijk een tijdje bij de vader zouden verblijven en dat hij ze weer naar school zou brengen? kan je moeilijk zeggen dat dit niet hoeft....
En in Leersumquote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:29 schreef danilel het volgende:
Op dit moment is word er door een groep burgers gezocht in Ambyerbos en gaat er vanavond een groep zoeken in Stein....
https://www.facebook.com/zoektochtbeek?fref=ts
Volgens mij zijn de zoekacties die de politie verricht heeft voornamelijk gebaseerd op tips van mensen uit de buurt.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:26 schreef Rachilda het volgende:
[..]
ja, en volgens mij heeft de politie zelf vaker en uitgebreidere zoekacties verricht in omgeving Limburg, dus de politie acht de kans volgens mij groter dat ze in omgeving Limburg zijn
Wat maakt het uit, als ze maar gevonden worden toch?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:31 schreef Tomatenboer het volgende:
Allemaal mensen die zich belangrijk voelen, maar van die burgerinitiatieven verwacht ik eerlijk gezegd vrij weinig.
Ik ook. Want is ongericht door mensen die niet weten wat ze doen. Er is echter ook nog altijd de factor "toeval".quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:31 schreef Tomatenboer het volgende:
Allemaal mensen die zich belangrijk voelen, maar van die burgerinitiatieven verwacht ik eerlijk gezegd vrij weinig.
Als de omgangsregeling was ingeperkt, waarom zou hij ze dan opeens 2 weken achter elkaar hebben?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Heb ik ook gehoord. Rugzakjes en schooltassen zelfs. Dat laatste vind ik raar in de vakantie. Tenzij vader ze gisteren weer naar school zou brengen. Ook iets gelezen over gymnastiekspullen. Raar.
twitter:JulianRubenNL twitterde op dinsdag 14-05-2013 om 11:28:19Alle zoekacties op een rijtje vind je op http://t.co/iRyXM7krwG. Zijn er inmiddels veel, respect voor de organisatoren! #vermistebroertjes reageer retweet
twitter:VermistNL twitterde op dinsdag 14-05-2013 om 14:32:31Zoekacties burgers vandaag: http://t.co/3m3RlhXUU5 [update] #vermistebroertjes reageer retweet
1 weekje toch?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:33 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Als de omgangsregeling was ingeperkt, waarom zou hij ze dan opeens 2 weken achter elkaar hebben?
1 week (als we uitgaan van ze maandag naar school brengen, hoewel ik "korte vakantie" altijd wat enger heb geïnterpreteerd). Dat de omgangsregeling versoberd was wil niet perse zeggen dat ze niet met hem op vakantie mochten.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:33 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Als de omgangsregeling was ingeperkt, waarom zou hij ze dan opeens 2 weken achter elkaar hebben?
Goede camerabeelden van de auto vooral na het passeren van de Rijnbrug kan licht in deze zaak brengen.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:31 schreef Tomatenboer het volgende:
maar van die burgerinitiatieven verwacht ik eerlijk gezegd vrij weinig.
Oh ja! Sorry..quote:
Omdat het vakantie was?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:33 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja, maar ga dan zoeken naar levende kinderen, je wilt echt niet vinden wat je in het bos kunt vinden...quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik ook. Want is ongericht door mensen die niet weten wat ze doen. Er is echter ook nog altijd de factor "toeval".
(ivm editquote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
1 week (als we uitgaan van ze maandag naar school brengen, hoewel ik "korte vakantie" altijd wat enger heb geïnterpreteerd). Dat de omgangsregeling versoberd was wil niet perse zeggen dat ze niet met hem op vakantie mochten.
Als het die camera op de Rijnbrug zelf is, en hij kwam van de kant van Kesteren, dan hangt die camera met de rijrichting mee boven de weg, en kun je dus lastig in de auto kijken, want alleen van achteren.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:36 schreef sig000 het volgende:
[..]
Goede camerabeelden van de auto vooral na het passeren van de Rijnbrug kan licht in deze zaak brengen.
Ik zou ze niet graag vinden als ze overleden zijn. Maar als ze begraven zijn zal de politie het verdere werk doen lijkt me (opgraven).quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, maar ga dan zoeken naar levende kinderen, je wilt echt niet vinden wat je in het bos kunt vinden...
twitter:TakoNOS twitterde op dinsdag 14-05-2013 om 14:38:28Zometeen meer info over #vermistebroertjes en hun vader. Bijvoorbeeld over laatste berichten en handelingen. #details reageer retweet
Maar waar wordt het bekend gemaakt????twitter:TakoNOS twitterde op dinsdag 14-05-2013 om 14:38:28Zometeen meer info over #vermistebroertjes en hun vader. Bijvoorbeeld over laatste berichten en handelingen. #details reageer retweet
nos denk ik..quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
Maar waar wordt het bekend gemaakt????twitter:TakoNOS twitterde op dinsdag 14-05-2013 om 14:38:28Zometeen meer info over #vermistebroertjes en hun vader. Bijvoorbeeld over laatste berichten en handelingen. #details reageer retweet
Maar hoever kun je lopen met 2 lijken?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:42 schreef Leandra het volgende:
Overigens zijn grote stukken natuur minder toegankelijk omdat het broedseizoen is, je mag er nu dus niet lopen (tot half juli), als die kinderen in zo'n deel liggen, dan zal het waarschijnlijk nog maanden duren voor iemand ze tegenkomt
Wanneer je linksaf slaat en richting Doorn gaat dan kom je door een winkelstraat.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als het die camera op de Rijnbrug zelf is, en hij kwam van de kant van Kesteren, dan hangt die camera met de rijrichting mee boven de weg, en kun je dus lastig in de auto kijken, want alleen van achteren.
Maar kan een boswachter oid dan niet heel voorzichtig controleren op verstoringen (mits er een aanwijzing zou zijn dat ze in zo'n gebied zitten)?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:42 schreef Leandra het volgende:
Overigens zijn grote stukken natuur minder toegankelijk omdat het broedseizoen is, je mag er nu dus niet lopen (tot half juli), als die kinderen in zo'n deel liggen, dan zal het waarschijnlijk nog maanden duren voor iemand ze tegenkomt
Hij had gewoon in de camera moeten zwaaien bedoel je?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:17 schreef renevanlaaren het volgende:
het is best tegenstrijdig als hij het gepland had dan zit je tank vol zou je denken.
het blijft gissen natuurlijk
Ik denk dat die vader ze gewoon vermoord heeft en ergens op een vredig plekje respectvol begraven heeft, of hij heeft ze in een kanaal gegooid en worden ze binnenkort aan de kant gevondenquote:
Stel dat het maar 150 meter is.... maar het is wel vanaf het begin van een gebied waar sowieso al weinig mensen lopen (want buiten de paden) en voorlopig helemaal geen mensen lopen, want broedseizoen?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:43 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Maar hoever kun je lopen met 2 lijken?
1 tegelijkertijd kan ook? Of bedwelmd kindje.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:43 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Je kan ook 2 keer lopen. Of zo vaak als nodig.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:43 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Weet je wel hoeveel van zulk gebied we hebben wat ook nog eens binnen zijn maximale bereik valt?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maar kan een boswachter oid dan niet heel voorzichtig controleren op verstoringen (mits er een aanwijzing zou zijn dat ze in zo'n gebied zitten)?
Bedweld / dood... Je moet ze toch tillen. Ik gok bij elkaar toch snel een kilo of 60..quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
1 tegelijkertijd kan ook? Of bedwelmd kindje.
Ja 2x lopen kan prima, maar dat kost ook weer meer tijd.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:45 schreef amaranta het volgende:
[..]
Je kan ook 2 keer lopen. Of zo vaak als nodig.
Ik bedoel: als er een aanwijzing is voor een concreet gebied dat tijdelijk "verboden terrein" is.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Weet je wel hoeveel van zulk gebied we hebben wat ook nog eens binnen zijn maximale bereik valt?
Echt, vele vierkante kilometers.
Ja, maar om de beurt bedoel ik dus.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:45 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Bedweld / dood... Je moet ze toch tillen. Ik gok bij elkaar toch snel een kilo of 60..
Hij kan ze natuurlijk ook zelf laten lopen.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:43 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dat is het probleem.... in feite zijn er vrijwel geen aanwijzingen.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik bedoel: als er een aanwijzing is voor een concreet gebied dat tijdelijk "verboden terrein" is.
Tegelijk? En dan een paar kilometer? Nee.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:46 schreef Messina het volgende:
Gemiddeld gewicht van een 9 jarige is 28 kilo
Gemiddeld gewicht van een 7 jarige is 24 kilo
Dat moet voor een man wel even te tillen zijn lijkt me.
Dan kost het meer tijd ze te vermoorden en is de kans groter dat hij zelf onder de sporen van een gepleegde moord zou zitten.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:46 schreef sig000 het volgende:
[..]
Hij kan ze natuurlijk ook zelf laten lopen.
Volgens mij hebben vakantieparken hun huisjes doorzochtquote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:46 schreef Rachilda het volgende:
Hij kan ze toch ook in een leegstaand huisje hebben achtergelaten
"voordeel" is dat hij ongestoord zijn gang kan gaan en hij kan daar ook "makkelijker" voorbereidingen hebben getroffen
Nu niet., Maar later bedoel ik. dus als die aanwijzing er WEL zou zijn.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is het probleem.... in feite zijn er vrijwel geen aanwijzingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |