Best ernstig dit...quote:Kinderen van dode man vermist in Doorn
UTRECHTSE HEUVELRUG -
In Doorn is de politie op zoek naar twee jongetjes (7 en 9), die nooit zijn teruggekeerd nadat ze met hun vader op pad waren gegaan.
De vader heeft zelfmoord gepleegd en is gevonden in Het Doornse Gat, meldt de politie volgens RTV Utrecht. Maar van zijn twee zoontjes mist ieder spoor. De kinderen hebben donkerblond haar en een mager postuur.
Niet?quote:
Van anderen zijn eventueel ook wel interessant, maar de manier waarop ze het aangaf en omdat ze zei dat het had uitgezocht was ik wel benieuwd wat haar theorie wasquote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:27 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Niet?
En die van twitter is wel meteen interessant? Zij is niet de eerste die een gevoel heeft bij de potentiele vindplaats
Vivaforum? Waar?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:20 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dat was me dan weer wel opgevallen ja.
Maarja, Fok of Vivaforum. Dan is de keuze snel gemaakt.
Laten we maar hopen dat deze zaak niet zo eindigt als die vergelijkbare zaak in Zwitserland in 2011quote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:29 schreef Messina het volgende:
Elke ochtend als ik wakker word het nieuws even checken. Nog niet gevonden.
twitter:Corrie_muller twitterde op dinsdag 14-05-2013 om 12:23:24@JulianRubenNL veel vliegbewegingen boven uiterwaarden nieuwegein/houten en ri wijk bij duurstede iets bekend? reageer retweet
Maar wel zeikerige kaarsjes branden zeker?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:31 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
viva.nl
Daar mag je niet speculeren van de dames.
OMG, jij leest stiekem het Viva-Forum!!quote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:32 schreef blanket het volgende:
[..]
Maar wel zeikerige kaarsjes branden zeker?
Mogen wij aannemen dat jij daar ook een trouw bezoeker bent aangezien jij inside information hebt dat je daar niet mag speculerenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:33 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
OMG, jij leest stiekem het Viva-Forum!!
Ehm tja, maar ik ben een vrouw he.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:35 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Mogen wij aannemen dat jij daar ook een trouw bezoeker bent aangezien jij inside information hebt dat je daar niet mag speculeren
Iedereen die daar geblocked is komt naar Fokquote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:35 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Mogen wij aannemen dat jij daar ook een trouw bezoeker bent aangezien jij inside information hebt dat je daar niet mag speculeren
Lang over nagedacht?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:37 schreef Dee69 het volgende:
Theorie:
Vader is vermoord, jongetjes ontvoerd, hebben nog een paar dagen geleefd...
Hehehehe het was eigenlijk een aanname...gebaseerd op het feit dat ik enkel vrouwen kaarsjes zie delen op facebook.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:33 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
OMG, jij leest stiekem het Viva-Forum!!
geloof je het zelf?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:37 schreef Dee69 het volgende:
Theorie:
Door een seriemoordenaar die is ingehuurd door de moeder? Daar moet een film over worden gemaakt...quote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:37 schreef Dee69 het volgende:
Theorie:
Tenzij de politie niet open of eerlijk is geweest over de informatie die zij naar buiten hebben gebracht is die theorie in een poep en een scheet onderuit te halen.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:37 schreef Dee69 het volgende:
Theorie:
best seller gegarandeerdquote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:39 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Door een seriemoordernaar die is ingehuurd door de moeder? Daar moet een film over worden gemaakt...
Maar nee, laten we het bij de feiten houden.
Ze hebben dus nog niet bij moeder in de buurt gezocht ? Maar als ze echt denken aan kwaad opzet van de vader dan zou dat toch wel voor de hand kunnen liggen ?quote:De vrijwilligersgroep die al sinds eind vorige week dagelijks de Utrechtse bossen afspeurt, trekt dinsdagavond opnieuw door het bos bij Leersum. Ook rond het Limburgse Stein, vlakbij Neerbeek, is voor dinsdagavond een zoekactie aangekondigd. Woensdagavond wil een andere groep zoekers voor het eerst rondom Zeist gaan speuren.
ja en waarschijnlijk komt de politie al eerder vandaag met extra info vandaag...ben benieuwdquote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:40 schreef Marrije het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)poring-verzocht.html
Komt dus wel in opsporing verzocht.
De jongetjes hebben de vader vermoord en zijn nu gevlucht naar een oostblokland om daar met hun CIA operator in contact te komen en verder te gaan met uitvoeren van false flag missies.quote:
Hoop vooral dat er wat meer feitjes komen. Kunnen we weer verder met speculerenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:40 schreef Rachilda het volgende:
[..]
ja en waarschijnlijk komt de politie al eerder vandaag met extra info vandaag...ben benieuwd
Hebben al die speurneuzen geen werk of zo?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:40 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Ze hebben dus nog niet bij moeder in de buurt gezocht ? Maar als ze echt denken aan kwaad opzet van de vader dan zou dat toch wel voor de hand kunnen liggen ?
Jajajajaquote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:39 schreef blanket het volgende:
[..]
Hehehehe het was eigenlijk een aanname...gebaseerd op het feit dat ik enkel vrouwen kaarsjes zie delen op facebook.
zou kunnenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:40 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Ze hebben dus nog niet bij moeder in de buurt gezocht ? Maar als ze echt denken aan kwaad opzet van de vader dan zou dat toch wel voor de hand kunnen liggen ?
Viva forum is toch hilarisch vermaak! Dat weet iedereenquote:
Tip: open als man een topic dat jonge slanke vrouwen het mooiste zijn.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:42 schreef blanket het volgende:
[..]
Viva forum is toch hilarisch vermaak! Dat weet iedereen
Alle goeie theorieën zijn pure speculatie, dus of ik nou roep dat hij ze bij de zandwinningsplas boven Deurne heeft achtergelaten of in een verlaten gebouw als dit:quote:
mooi plaatje, en inderdaad, een afgelegen huisje lijkt me een betere optie dan ver en diep in een bos.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Alle goeie theorieën zijn pure speculatie, dus of ik nou roep dat hij ze bij de zandwinningsplas boven Deurne heeft achtergelaten of in een verlaten gebouw als dit:
[ afbeelding ]
Het blijft speculeren, tenzij een of andere newbie user eigenlijk het 19-jarige vriendinnetje van Jeroen was, en zich net voor de verdwijning heeft aangemeld om hier eventuele sporen in de goede richting af te doen als belachelijke speculaties, en in feite wel weet waar ze zijn.
In bovenstaand gebouw zijn ze, voor zover van buiten zichtbaar is, overigens niet.
Nederlandquote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:46 schreef Rachilda het volgende:
[..]
mooi plaatje, en inderdaad, een afgelegen huisje lijkt me een betere optie dan ver en diep in een bos.
wat heb je met de zandwinningsplas bij Deurne, waar ligt dat?
Há dat is voer voor de zwijnen natuurlijk! Een groep hysterische vrouwen bij elkaar. I love it!quote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:43 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Tip: open als man een topic dat jonge slanke vrouwen het mooiste zijn.
Dat ligt in het midden van de maximale plekken waar hij kan zijn geweest.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:46 schreef Rachilda het volgende:
[..]
mooi plaatje, en inderdaad, een afgelegen huisje lijkt me een betere optie dan ver en diep in een bos.
interessante postgeschiedenis heb jijquote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:46 schreef Rachilda het volgende:
[..]
Als kip zonder kopquote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:43 schreef blanket het volgende:
http://www.rtvutrecht.nl/(...)ruben-en-julian.html
Zoekactie's op een rijtje. Voor de liefhebbers.
Check ook ff de grote vijver aldaar.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:50 schreef fespo het volgende:
vrijdagmiddag organiseer ik een zoekactie in het vondelpark.
twitter:MissLaborah twitterde op dinsdag 14-05-2013 om 12:49:47vraag me af of die Rijnbrug hol is van binnen en of je er in zou kunnen komen.. #vermistebroertjes reageer retweet
Dus dan maar gewoon geen nieuws meer en lekker stoppen?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:53 schreef Pleun2011 het volgende:
Ik begin het nieuws over deze zaak een beetje zat te worden.. Ze worden toch niet gevonden.
Zoek het dan ook niet op...quote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:53 schreef Pleun2011 het volgende:
Ik begin het nieuws over deze zaak een beetje zat te worden.. Ze worden toch niet gevonden.
Dan moet je heel ver weg blijven van het zwangerschapsforum. Daar mag je officieel ook geen vervelende berichten plaatsen. Tis al een wonder dat dit bericht er mag staan.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:31 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
viva.nl
Daar mag je niet speculeren van de dames.
Vorige week heeft O.V. er ook aandacht aan besteed.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:40 schreef Marrije het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)poring-verzocht.html
Komt dus wel in opsporing verzocht.
Je hoeft niet te lezen ?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:53 schreef Pleun2011 het volgende:
Dat is vrouwen eigen.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:56 schreef amaranta het volgende:
[..]
Daar mag je officieel ook geen vervelende berichten plaatsen. Tis al een wonder dat dit bericht er mag staan.
maar als de man het gepland heeft en 100% zeker wilde dat de kinderen niet gevonden zouden worden moet aan zulke gruwelijke locaties gedacht worden vrees ikquote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:59 schreef Wazigwijfke het volgende:
Ik hoorde vanmorgen op het nieuws dat er onder Maastricht een tunnel word gebouwd. Als we toch aan het speculeren zijn....
En ik WIL niet geloven dat het allemaal een vooropgezet plan is van vaders. In een opwelling is nog enigszins te vatten, maar koelbloedig de moord op je eigen kinderen plannen??
Dat soort dingen dus, ik kan me echt niet voorstellen dat je daar rekening mee zou houden.. Dat je dan dus gaat uitzoeken waar de kentekenregistraties hangen ed.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:01 schreef sig000 het volgende:
Wanneer het een vooropgezette daad was dan tankte hij in Neerpelt bewust.
Met een volle tank kon hij makkelijk zonder.
Dan gaat na een half uur in Neerpelt de GSM uit en wordt zijn auto 3 uur later gespot op de Rijnbrug.
Hier had hij waarschijnlijk niet op gerekend.
Dan zet hij om rond 4:00u zijn telefoon weer aan om zich daarna op te hangen.
In de tijd voor het passeren van de brug mist er anderhalf uur misschien minder wanneer de terugweg rustig gereden is.
Na het passeren van de brug is er veel meer tijd die mist.
Zijn er gruwelijkere locaties dan een bos / vijver?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:01 schreef Rachilda het volgende:
[..]
maar als de man het gepland heeft en 100% zeker wilde dat de kinderen niet gevonden zouden worden moet aan zulke gruwelijke locaties gedacht worden vrees ik
zou kunnen hoor, dat van de Rijnbrug kan hij inderdaad niet op gerekend hebben, en het lijkt me ook dat zijn telefoon om 4.16 uur aanzetten vlak voor zijn zelfmoord is geweestquote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:01 schreef sig000 het volgende:
Dan gaat na een half uur in Neerpelt de GSM uit en wordt zijn auto 3 uur later gespot op de Rijnbrug.
In de tijd voor het passeren van de brug mist er anderhalf uur misschien minder wanneer de terugweg rustig gereden is.
Zonder wat?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:01 schreef sig000 het volgende:
Er hangt daar geen kentekenregistratie, de eigenaar van de camera heeft besloten de kentekenregistratie er op los te laten nav de berichtgeving....quote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:02 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dat soort dingen dus, ik kan me echt niet voorstellen dat je daar rekening mee zou houden.. Dat je dan dus gaat uitzoeken waar de kentekenregistraties hangen ed.
Zonder te tanken de rit maken. Als je zoiets van plan bent zonder gespot te worden, ga je weg met volle tank.quote:
het zijn allemaal gruwelijke locaties inderdaadquote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:03 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Zijn er gruwelijkere locaties dan een bos / vijver?
ja 100% mee eens, kan niet anders inderdaad!!quote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:07 schreef sig000 het volgende:
[..]
Zonder te tanken de rit maken. Als je zoiets van plan bent zonder gespot te worden, ga je weg met volle tank.
Hij wilde dus daar gespot worden of het is daar pas uit de hand gelopen.
Ah, dank je!quote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:07 schreef sig000 het volgende:
[..]
Zonder te tanken de rit maken. Als je zoiets van plan bent zonder gespot te worden, ga je weg met volle tank.
Of hij stond er gewoon niet bij stil, of het kon hem niet (meer) schelen. Dat kan ook allemaal hé.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:07 schreef sig000 het volgende:
[..]
wie heeft het over neerpelt?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:01 schreef sig000 het volgende:
Lijkt me wel na te gaan voor de politie wanneer er voor het laatst getankt is voor de bewuste rit.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zonder opnieuw tanken.... als hij in Vleuten met een volle tank vertrokken zou zijn.
Dat zal afhankelijk zijn van z'n tankgegevens, als hij daar een volle tank getankt heeft, dan is hij dus niet met een volle tank vertrokken.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:10 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Of hij stond er gewoon niet bij stil, of het kon hem niet (meer) schelen. Dat kan ook allemaal hé.
Met airmiles of pinbetaling wel, maar als hij cash betaald heeft weten ze nog niks.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:11 schreef sig000 het volgende:
[..]
Lijkt me wel na te gaan voor de politie wanneer er voor het laatst getankt is voor de bewuste rit.
onbemande pomp moest betalen met pinquote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Met airmiles of pinbetaling wel, maar als hij cash betaald heeft weten ze nog niks.
Ik ben vooral benieuwd of hij de laatste weken ergens een jerrycan met benzine gevuld heeft.
En aangezien de politie denkt dat het voorbereid is, wilde hij dus waarschijnlijk daar gespot worden, dwaalspoor.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:07 schreef sig000 het volgende:
[..]
Dan ga je niet tanken op een plek die alleen te vinden is als je er bekend bent.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:10 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Of hij stond er gewoon niet bij stil, of het kon hem niet (meer) schelen. Dat kan ook allemaal hé.
Het ging om de tankbeurt voor die in Neerbeekquote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:13 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
onbemande pomp moest betalen met pin
Die keer daarvoor bedoelde leandra.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:13 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
onbemande pomp moest betalen met pin
oke sollyquote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het ging om de tankbeurt voor die in Neerbeek
Overigens zou dat eigenlijk nog verwarrender zijn; als hij wel met een min of meer volle tank vertrokken is, en hij daar maar 10 of 15 liter getankt heeft.... dan hebben ze echt helemaal niets aan de hoeveelheid benzine die nu nog in de tank zit.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:13 schreef Rachilda het volgende:
[..]
En aangezien de politie denkt dat het voorbereid is, wilde hij dus waarschijnlijk daar gespot worden, dwaalspoor.
Waarschijnlijk was het dan zijn bedoeling dat hij daar als laatste gespot werd met zogenaamd een volle tank nog nodig.
Waarschijnlijk was het dan zijn plan om zijn GSM pas weer aan te zetten voor het moment van zelfdoding, en dan zou je nog meer uren onduidelijkheid hebben en helemaal niks meer weten van de route, alleen is er bij de Rijnbrug een opname geweest zonder dat hij er van af wist..
Tinq is wel lekker goedkoopquote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:14 schreef sig000 het volgende:
[..]
Dan ga je niet tanken op een plek die alleen te vinden is als je er bekend bent.
hah, ja, dat is waar, dan had hij het waarschijnlijk nog verwarrender gemaaktquote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Overigens zou dat eigenlijk nog verwarrender zijn; als hij wel met een min of meer volle tank vertrokken is, en hij daar maar 10 of 15 liter getankt heeft.... dan hebben ze echt helemaal niets aan de hoeveelheid benzine die nu nog in de tank zit.
Was een tinq, kun je alleen met pin of creditcard betalen.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Met airmiles of pinbetaling wel, maar als hij cash betaald heeft weten ze nog niks.
Ik ben vooral benieuwd of hij de laatste weken ergens een jerrycan met benzine gevuld heeft.
Maar er waren goedkopere benzinestations in de buurt..... scheelt maar een cent per liter, maar als je dan toch op de centen gaat letten.quote:
Ik acht de kans groot dat zijn tank nog lang niet leeg was inderdaad.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Overigens zou dat eigenlijk nog verwarrender zijn; als hij wel met een min of meer volle tank vertrokken is, en hij daar maar 10 of 15 liter getankt heeft.... dan hebben ze echt helemaal niets aan de hoeveelheid benzine die nu nog in de tank zit.
Of je leest ook even waar die post een reactie op was.....quote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:17 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Was een tinq, kun je alleen met pin of creditcard betalen.
is een keus denk ik, je planning uitvoeren kan op meerdere manieren, welke kies je is dan de vraag.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:17 schreef renevanlaaren het volgende:
het is best tegenstrijdig als hij het gepland had dan zit je tank vol zou je denken.
het blijft gissen natuurlijk
Ja wie weet...quote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maar er waren goedkopere benzinestations in de buurt..... scheelt maar een cent per liter, maar als je dan toch op de centen gaat letten.
Blijft over de verwarring die hij zaait door dat benzinestation te kiezen, misschien die ex in Neerbeek ook nog even een hak zetten omdat hij kon verwachten dat ze haar huis dan ook binnenstebuiten zouden keren?
ja, da's een goeie, dat zou ook nog kunnen dat hij haar ook nog een hak wilde zetten, misschien speelt dat ook nog een rolquote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maar er waren goedkopere benzinestations in de buurt..... scheelt maar een cent per liter, maar als je dan toch op de centen gaat letten.
Blijft over de verwarring die hij zaait door dat benzinestation te kiezen, misschien die ex in Neerbeek ook nog even een hak zetten omdat hij kon verwachten dat ze haar huis dan ook binnenstebuiten zouden keren?
Het spiet mie donders..quote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Of je leest ook even waar die post een reactie op was.....
Ik moet er ook niet aan denken dat de enige ex die ik tot zoiets in staat zie nog even en route bij mij in het dorp komt tanken.... zeker weten dat ze bij mij de boel dan ook komen doorspitten, zelfs 10 jaar na dato volgens mijquote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:19 schreef Rachilda het volgende:
[..]
ja, da's een goeie, dat zou ook nog kunnen dat hij haar ook nog een hak wilde zetten, misschien speelt dat ook nog een rol
Als hij alles tot in de puntjes voorbereid heeft dan zou me dat niks verbazen inderdaad...quote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:19 schreef Rachilda het volgende:
[..]
ja, da's een goeie, dat zou ook nog kunnen dat hij haar ook nog een hak wilde zetten, misschien speelt dat ook nog een rol
Nog even het kaartje er naast gezet...ik ga nu helemaal mee in jouw theorie, dat van Rijnbrug zal inderdaad onbedoeld zijn, maar wat denk je verder? want op zich zijn er dan nog steeds meerdere mogelijkheden...in principe zal hij dus iets met de kinderen hebben gedaan tussen 22.15 (neerbeek) en 04.16 (doornse gat) wat is jouw theorie?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:01 schreef sig000 het volgende:
Wanneer het een vooropgezette daad was dan tankte hij in Neerbeek bewust.
Waarom dat hij eerst nog een half uur in Neerbeek is om daarna zijn telefoon uit te zetten vind ik vreemd.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:19 schreef Rachilda het volgende:
[..]
Om 22.45 was hij ook nog bij Neerbeek...... GSM-signaal opgepikt.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:24 schreef Rachilda het volgende:
[..]
Nog even het kaartje er naast gezet...ik ga nu helemaal mee in jouw theorie, dat van Rijnbrug zal inderdaad onbedoeld zijn, maar wat denk je verder? want op zich zijn er dan nog steeds meerdere mogelijkheden...in principe zal hij dus iets met de kinderen hebben gedaan tussen 22.15 (neerbeek) en 04.16 (doornse gat) wat is jouw theorie?
goede suggestietwitter:hork21 twitterde op dinsdag 14-05-2013 om 13:19:51@JulianRubenNL Hanteerde de vader vanuit zijn bedrijf locaties of buitenlocaties die nog niet bekeken zijn ? #vermiste broertjes reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |