Laatste post.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:17 schreef Quantic het volgende:
Heren! Ik ben van plan om Common Projects sneakers aan te schaffen, wat is jullie mening over deze schoenen? Ik weet dat via internet bestellen makkelijker is maar ik wil ze dit keer toch liever even in een winkel passen, enig idee wat de verkoop punten zijn binnen NL?
Mooie aankoop. Dan heb je er 4? Ik vind die grijze met rode zool wel kunnen. Gewoon wat anders en zou het zeker kunnen combineren met wat kleding die ik heb.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:03 schreef Bajskorv het volgende:
Oh, en laatste cop van vorige topic. Game on!
[ afbeelding ]
Ja, dit is nr 4. Mis enkel de blauwe HTM en ik denk dat ik die CW met de rode zool skip. Ik vind de tongue erg dope eigenlijk, maar witte zool was netter geweest. Sowieso altijd blij met een witte zool eigenlijk.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:14 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Mooie aankoop. Dan heb je er 4? Ik vind die grijze met rode zool wel kunnen. Gewoon wat anders en zou het zeker kunnen combineren met wat kleding die ik heb.
Ja I agree, ik vind het iets te oma-gordijn-achtig.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:39 schreef Bajskorv het volgende:
Liberty IDs doen het niet voor mij, beetje jammer dat ze geen originelere patronen van Liberty gekozen hebben. Wel geinig idee verder.
En BABS, ik wist niet dat ik je mocht PM-en! Thanks for the tip, ik hou wel van mensen spammen!
Ach, kan je op zich verwachten, mensen proberen dit soort ongein altijd. Gewoon zeggen dat je voor Reebok werkt, scheelt weer 80% van de spam.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:42 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Ja I agree, ik vind het iets te oma-gordijn-achtig.
Met de AM1 iD kun je nog wel creatieve dingetjes doen, maarja dan zit je met een gebloemde AM1...
Iedereen mag me PM-en... Alleen ik had ook echt berichten van mensen die ik nog nooit heb zien posten hier
Wit kan bij alles wel, maar een keer iets anders vind ik ook wel eens dope. Het is dat ik net wat nieuwe dingen heb besteld.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:15 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Ja, dit is nr 4. Mis enkel de blauwe HTM en ik denk dat ik die CW met de rode zool skip. Ik vind de tongue erg dope eigenlijk, maar witte zool was netter geweest. Sowieso altijd blij met een witte zool eigenlijk.
Ik vind de zool van een paar roshe dikker, maar dat valt uiteindelijk ook wel mee aan de voet.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:49 schreef Bajskorv het volgende:
Probleem van de chukka is dat de zool al redelijk bulky is. Ben bang dat je dat met een kleurtje erger maakt en het een redelijke klomp aan de voet wordt.
Heb ze pas in de winkel gezien; meestelijk licht die dingen zeg, niet normaalquote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:03 schreef Bajskorv het volgende:
Oh, en laatste cop van vorige topic. Game on!
[ afbeelding ]
Toch geen Pritchard, maar heb onderstaande schoenen besteld en dan even kijken tussen welke ik de keuze ga maken.quote:Op maandag 13 mei 2013 12:21 schreef AppleBite het volgende:
[..]
Vans pritchard zou ook kunnen, diverse kleuren.
Maar zoals hier boven al gezegd: nette sneakers bestaan niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Love will tear us apart (Joy Division)
Die komen in october weer uit toch?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:16 schreef Fluitconcert het volgende:
Wat een lelijke rand bij die Vulcanized. Verpest de schoen een beetje, want verder een leuk ding.
Ik zocht deze al lange tijd, nu eindelijk een paartje weten te fixen.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:56 schreef don-diablo het volgende:
Binnen en wivah:
[ afbeelding ]
Plus happy socks pic:Dope don. Maar zou beter staan onder denimSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee is een levi's 511 commuter. Dat wannabe selvage is reflectie tape. (Commuter hè)quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:27 schreef MartiniNL het volgende:
Is dat een broek van Lee? Zag laatst een korte broek van Lee met dat glimmende wannabe selvedge
Bugs Bunny gezien, maar ik sla ff over. Van de 8 vind ik eigenlijk alleen de Playoffs en Aqua mooi. De playoffs komen binnenkort weer uit. Die worden zeker gekocht :-)quote:
De 8 is ook absoluut niet mijn favo Jordan hoor, maar die playoff fascineert me. Ik blijf er naar kijken. Doet me op 1 of andere manier denken aan de kunst van Mondriaan. Weet niet of ik 'm veel ga dragen als ik 'm eenmaal bezit, maar denk dat ik 'm vaak ff uit de doos haal om te bekijken.... als een soort kunstwerk of zoquote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:25 schreef Atta-boy het volgende:
Heb ook nog ff gekeken naar die 8's. Ook die van volgende week nog even bekeken maar vind de 8 toch te bulky. Soms kan het mooi zijn maar de 8 is niet echt mijn model.
Met z'n pruiken en funky kleding.quote:
Deze mogen ze wel uit brengen:quote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:39 schreef Modus het volgende:
Wat Agassi retro's van een jaar of wat terug.
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Nu blij?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:18 schreef Grachtenpinguin het volgende:
[..]
Dope don. Maar zou beter staan onder denim![]()
quote:Op woensdag 15 mei 2013 13:58 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Nu blij?
[ afbeelding ]
Zijn ideaal voor onder m'n apc.
atta snapt. plus een relatie op bouwen met een winkel is ook wel fijn.quote:Op woensdag 15 mei 2013 17:44 schreef Atta-boy het volgende:
Maar met $45 shipping ben je dat voordeel meestal al kwijt. Dan mag je blij zijn met ¤10 voordeel en heb je kans op douane en moet je langer wachten. Zie het voordeel er niet echt van in.
Gewoon naar de winkel lopen > veel moeite doen en lang wachten voor kans op ¤10 winst
Relatie opbouwen is zeker een goed punt. Al koop ik echt bijna nooit meer nieuwe kicks. Dus dat argument gaat voor mij niet zo op. Daarnaast vind ik zo goed als nergens meer een beetje een fijn paar hoge Dunks. Die vind ik nog altijd het chillst. Als ik dan beetje koekeloer en ik zie twee paar Dunks + verzendkosten voor zo'n $200, is dat voor mijn gevoel niet erg duur. Als ze er dan pas over twee weken zijn, so be it.quote:Op woensdag 15 mei 2013 19:31 schreef vault_tec het volgende:
[..]
atta snapt. plus een relatie op bouwen met een winkel is ook wel fijn.
waar woon je?quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:53 schreef Itisbangin het volgende:
[..]
Relatie opbouwen is zeker een goed punt. Al koop ik echt bijna nooit meer nieuwe kicks. Dus dat argument gaat voor mij niet zo op. Daarnaast vind ik zo goed als nergens meer een beetje een fijn paar hoge Dunks. Die vind ik nog altijd het chillst. Als ik dan beetje koekeloer en ik zie twee paar Dunks + verzendkosten voor zo'n $200, is dat voor mijn gevoel niet erg duur. Als ze er dan pas over twee weken zijn, so be it.
Maar jullie hebben meer kennis op dit gebied, dus als jullie winkels in NL weten waar ik nog altijd hoge dunks kan vinden, hoor ik het graag!
pim niet, ander huisgenootje. Was een meisjes meisje en zij trekt het niet dat wij haar niet de aandacht geven die ze zoekt door middel van heel de dag klagen en zeuren.quote:
quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:01 schreef vault_tec het volgende:
[..]
pim niet, ander huisgenootje. Was een meisjes meisje en zij trekt het niet dat wij haar niet de aandacht geven die ze zoekt door middel van heel de dag klagen en zeuren.
Ligt eraan welke Dunks je zoekt. De SB lijn heeft elke maand wel een Dunk High tussen zitten, er zitten af en toe wel goede cw's tussen. De grijze/mint cw SB high vond ik bijvoirbeeld goed.quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:53 schreef Itisbangin het volgende:
[..]
Relatie opbouwen is zeker een goed punt. Al koop ik echt bijna nooit meer nieuwe kicks. Dus dat argument gaat voor mij niet zo op. Daarnaast vind ik zo goed als nergens meer een beetje een fijn paar hoge Dunks. Die vind ik nog altijd het chillst. Als ik dan beetje koekeloer en ik zie twee paar Dunks + verzendkosten voor zo'n $200, is dat voor mijn gevoel niet erg duur. Als ze er dan pas over twee weken zijn, so be it.
Maar jullie hebben meer kennis op dit gebied, dus als jullie winkels in NL weten waar ik nog altijd hoge dunks kan vinden, hoor ik het graag!
Ik weet niet wat je maat is, maar 290sqm heeft alles behalve us 6.0/9.5/10.0 nog gewoon online (en dus instore) staan.quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:37 schreef Rozzje het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil deze.. helaas zijn de Rosherrun's bijna niet meer vekrijgbaar in mijn maat.. voor een casual sneaker is deze wel heel leuk..
Logisch geredeneerd manquote:Op donderdag 16 mei 2013 17:05 schreef Divje het volgende:
Even een vraagje want dit lijkt me niet te kloppen, hoe kan een schoen de maat UK 10.5 / US 11.5 / EUR 45 hebben? Da's toch een 45,5 dan
In m'n hoofd was het wel logisch jaquote:Op donderdag 16 mei 2013 17:23 schreef Fruitsalade het volgende:
[..]
Logisch geredeneerd manEn inderdaad, merken houden verschillende maten aan, altijd even een tabelletje oid opzoeken. Naar mijn ervaring geeft de Japanse maat een goede indruk omdat die in cm is.
In de meeste gevallen wel, 10.5/28.5 is voor mij safe.quote:Op donderdag 16 mei 2013 17:23 schreef Fruitsalade het volgende:
[..]
Logisch geredeneerd manEn inderdaad, merken houden verschillende maten aan, altijd even een tabelletje oid opzoeken. Naar mijn ervaring geeft de Japanse maat een goede indruk omdat die in cm is.
Japanse maten die zijn pas top. Dat is gewoon het aantal cm.quote:Op donderdag 16 mei 2013 17:39 schreef Bajskorv het volgende:
Ik hou altijd US maten aan, meeste consistent imho en meest gebruikt. EU maten zijn waardeloos.
2 soorten fabric in dezelfde kleur op een kledingstukquote:Op donderdag 16 mei 2013 18:58 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Ricky dunks terug gestuurd, vind de kleur in persoon toch een stuk minder.
Ga misschien toch voor een andere.
Kalfsleren bomber met nubuck sleeves
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
Thoughts?
Ja, maar niet altijd vermeld en dus onhandig. Moet je maatvoeringen gaan zoeken via google enzo, nee dank je.quote:Op donderdag 16 mei 2013 18:49 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Japanse maten die zijn pas top. Dat is gewoon het aantal cm.
Mijne zijn us 10 zoals al m'n free eig. Voor de rest heb ik eig 9,5 oftewel 27,5 cm. Kijkend naar dat laatste vind ik zelf altijd het makkelijkst.quote:Op donderdag 16 mei 2013 17:28 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
In de meeste gevallen wel, 10.5/28.5 is voor mij safe.
Voor de 3.0 ben ik naar een US11 gegaan, kwam bijna niet in de schoen :p
Best hard.quote:Building upon its extensive line of collaborative sneaker releases, Italian retailer Slam Jam realigns with Converse to present the First String Jack Purcell. Built with premium materials to offer a comfortable, yet durable summer model, this joint effort features a dark navy water-repellent canvas upper as well as a flexible white rubber sole and red accents. Special details include a medial side snap closure and embroidered tongues that read “Summer” “Journey” on the right and left sneaker respectively. Expect this Slam X Converse release to appear at select retailers on May 31.
Dat is waar, maar mochten ze erbij staan dan vind ik dat wel erg handig.quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:14 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Ja, maar niet altijd vermeld en dus onhandig. Moet je maatvoeringen gaan zoeken via google enzo, nee dank je.
Die eerste. Voor het geld van die schoenen kan je 10 paar coole ninja nikes kopenquote:Op donderdag 16 mei 2013 18:58 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
Thoughts?
Allebei mooie items, maar niks voor mij. Meeste wat je post vind ik over de top, maar dit raakt de balans voor mij. Gelukkig kan je ook iets mooi vinden dat niet je eigen smaak is, hehe.quote:Op donderdag 16 mei 2013 18:58 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
Thoughts?
Die y-3 qasas droppen wel later dit jaar. Maybe houd ik het nog even vast voor dat.quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:30 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Die eerste. Voor het geld van die schoenen kan je 10 paar coole ninja nikes kopen
De waarheid, als een koe.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:24 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Allebei mooie items, maar niks voor mij. Meeste wat je post vind ik over de top, maar dit raakt de balans voor mij. Gelukkig kan je ook iets mooi vinden dat niet je eigen smaak is, hehe.
deze gaan ook dikquote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:10 schreef doo. het volgende:
miss deze? ben niet zo thuis in dat soort.
filling pieces low top burgundy
[ afbeelding ]
Probeer die gozer op coolspotters te vinden. dat plaatje komt daar ook vandaan, is een site waar ze alle kleding taggen met merk en model etc.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:06 schreef Che_ het volgende:
kenners, welke merk/model shoeba's zijn dit
[ afbeelding ]
Dat is Kevin Hart. Merk schoenen staat er niet bij, helaas.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:06 schreef Nezhi het volgende:
[..]
Probeer die gozer op coolspotters te vinden. dat plaatje komt daar ook vandaan, is een site waar ze alle kleding taggen met merk en model etc.
Dit zijn ze volgens mij gewoon. Kijk naar die tong en de kleur. Moet bijna welquote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:10 schreef doo. het volgende:
miss deze? ben niet zo thuis in dat soort.
filling pieces low top burgundy
[ afbeelding ]
Ik denk deze http://www.lyst.com/shoes(...)in-lace-up-sneakers/quote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:10 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Dit zijn ze volgens mij gewoon. Kijk naar die tong en de kleur. Moet bijna wel
zal het dalijk aan pim vragen. Het liefst zo klein mogelijk eigenlijk. Ze heeft een hele kleine wreef waardoor ze al haar schoenen strak moet aan trekken.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:09 schreef SHOOOTO het volgende:
^hoeveel cm is dat? moet thuis even checken.
Pointer AFD misschien?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:06 schreef Che_ het volgende:
kenners, welke merk/model shoeba's zijn dit
[ afbeelding ]
Het zijn geen FP. FP heeft zes lacegaten.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:29 schreef doo. het volgende:
Endie pointers zijn het sowieso niet. Het zijn denk die filling pieces. Maar toch komt de tong niet helemaal overeen..
Precies wat ik dachtquote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:44 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Het zijn geen FP. FP heeft zes lacegaten.
En dit ookquote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:57 schreef TN-FR het volgende:
Damn zijn gewoon die YSL, typisch zo'n Amerikaan die meteen matchend YSL shirt koopt bij zijn YSL patta's
Tja als je ze alleen daar van kent uit de Bristol foldersquote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:24 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Ik snap je wel:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Duidelijk te zien dat het een us7 is.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:58 schreef Atta-boy het volgende:
Freerun wivah want pijnlijke voeten.
[ afbeelding ]
Waarom dan geen destroyer?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:44 schreef Hiatus het volgende:
Ben nog op zoek naar een zomerjacka.
Nike destroyer jackets vind ik heel tof.
Of een niet al te standaard varsity.
Als iemand een suggestie kan doen stel ik dat zeer op prijs.
Dope.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:57 schreef Quantic het volgende:
Beetje een cracky phone picture maargoed, ik ben iig tevreden met mijn eerste paar CP.
[ afbeelding ]
serieus?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:25 schreef thethoryd het volgende:
The North Face heeft ook wel vette zomerjassen dit jaar
http://www.freshcotton.co(...)jacket-high-/266736/quote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:44 schreef Hiatus het volgende:
[..]
serieus?
Heb je streetwear lijn en normale lijn van northface ofzo?
Want als ik er op zoek kom ik vaak die gare anwb winkel styzz gekleurde jassen tegen.
gewoon NF Purple Label kopenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:44 schreef Hiatus het volgende:
[..]
serieus?
Heb je streetwear lijn en normale lijn van northface ofzo?
Want als ik er op zoek kom ik vaak die gare anwb winkel styzz gekleurde jassen tegen.
dope shit , maar heb al zo een soort jas. Zat meer te denken aan stof en/of leer.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:03 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
gewoon NF Purple Label kopen
of via FC
In NL te krijgen?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:03 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
gewoon NF Purple Label kopen
of via FC
Wat een schattige voetjes!! ;-)quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:58 schreef Atta-boy het volgende:
Freerun wivah want pijnlijke voeten.
[ afbeelding ]
WE, 25 euro, prima spul.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:54 schreef Valyx het volgende:
Nice Vault!
Zwaar offtopic: moet een wit overhemd hebben (slim fit) dat niet doorschijnt, h&m en zara hebben niet echt iets. Beetje kwaliteit is wel nodig.
Ralph Lauren is een keuze..quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:54 schreef Valyx het volgende:
Nice Vault!
Zwaar offtopic: moet een wit overhemd hebben (slim fit) dat niet doorschijnt, h&m en zara hebben niet echt iets. Beetje kwaliteit is wel nodig.
Die saga is tof.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:08 schreef Rozzje het volgende:
Weet iemand een goed paar sneakers? 150 max iets wat ik dagelijks aan kan hebben en wat makkelijk te combineren is..
Dacht zelf aan deze maar ben er nog niet zeker over..
[ afbeelding ]
nice Don, bij mij zaten ze net te krap om lekker te kunnen dragen. Veel plezier ermee.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:18 schreef don-diablo het volgende:
shoooto![]()
[ afbeelding ]
Reflectie materiaal
[ afbeelding ]
Echt zo blij mee.![]()
Misschien handig te vermelden war je maat is, hier en daar zijjn nog paartjes online.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:54 schreef Rozzje het volgende:
Gvd hebben ze mijn maat niet.. Terwijl ik te blij dat post met in mijn gedachten dat ik ze al zou bestellen![]()
Net ff gegoogled maar kan niks vinden!
Denken jullie dat Sneakers/Britain/Perry/Front Runner ze heeft liggen?
Is wel een oud model volgens mij
Vind shirts van de ss maar matig. Materiaal vind ik persoonlijk niet zo en mouwen zijn me iets te lang en de pasvorm ook niet perfect. Maar dat is mijn ervaring.quote:Op zondag 19 mei 2013 11:55 schreef doo. het volgende:
Valyx voor ¤80,- heb je bij suit supply heerlijke shirts, double / enkel cuffed. Wide spread board. Goede stof die niet doorschijnt. Anders kan je kijken naar de suit lijn van ralph lauren, is wel een slagje duurder maar heerlijke shirts.
En zonder borstzak is een pré. Ook geen button down als je icm met een das gaat dragen.
Is trouwens allemaal persoonlijk, zie laatste tijd vaak genoeg mensen lopen met een button down, borstzakje en een das..
Niets mis met shirts van SS, prima beginner shirts. Als de mouwen te lang zijn even laten vermaken, doen ze er gratis bij.quote:Op zondag 19 mei 2013 12:06 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Vind shirts van de ss maar matig. Materiaal vind ik persoonlijk niet zo en mouwen zijn me iets te lang en de pasvorm ook niet perfect. Maar dat is mijn ervaring.
Ze zijn zeker wat ruimer dan m'n andere gl3, maar het kan prima.quote:Op zondag 19 mei 2013 10:27 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
nice Don, bij mij zaten ze net te krap om lekker te kunnen dragen. Veel plezier ermee.
[..]
Misschien handig te vermelden war je maat is, hier en daar zijjn nog paartjes online.
Ik ben sucker voor leopard maar deze zijn zelfs voor mij to muchquote:Op zondag 19 mei 2013 14:26 schreef Geluidssysteem het volgende:
NIKE ROSHE RUN FB (LEOPARD)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zó dope deze
Ik zag ze gisteren voorbij komen en ik wist niet of ik nu moest lachen of huilenquote:Op zondag 19 mei 2013 14:26 schreef Geluidssysteem het volgende:
NIKE ROSHE RUN FB (LEOPARD)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zó dope deze
Ik vind ze wel dope, maar hoe wil je je outfit daar op aan passen?quote:Op zondag 19 mei 2013 15:03 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik zag ze gisteren voorbij komen en ik wist niet of ik nu moest lachen of huilen
Weet niet welke maat ik voor Asics zou moeten hebben draag zelf Converse 46,5quote:Op zondag 19 mei 2013 10:27 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
nice Don, bij mij zaten ze net te krap om lekker te kunnen dragen. Veel plezier ermee.
[..]
Misschien handig te vermelden war je maat is, hier en daar zijjn nog paartjes online.
Ik heb maat 48,5 en heb boven de 10 paar schoenen. Gewoon kwestie van goed zoeken en erbij neerleggen dat de sale nooit voor je bestemd isquote:Op zondag 19 mei 2013 16:00 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Weet niet welke maat ik voor Asics zou moeten hebben draag zelf Converse 46,5![]()
Bigfoot I know.. dus is wel lastig schoentjes halen
Ik dacht dat ik er erg aan toe was haha bedankt man!quote:Op zondag 19 mei 2013 18:07 schreef thethoryd het volgende:
[..]
Ik heb maat 48,5 en heb boven de 10 paar schoenen. Gewoon kwestie van goed zoeken en erbij neerleggen dat de sale nooit voor je bestemd is
Ik ben zelf 188 en 16 jaar oudquote:Op zondag 19 mei 2013 18:10 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik er erg aan toe was haha bedankt man!
Ken iemand die is 190 maar heeft maat 45
De kleinere maten ook hoor. 41/42quote:Op zondag 19 mei 2013 19:01 schreef Fluitconcert het volgende:
Ik zit op 44,5 - 45 bij 1 meter 90. Ook niet altijd leuk, die maten zijn altijd binnen no time weg.
EBay. Is een foto van atta boy ter info.quote:Op zondag 19 mei 2013 20:23 schreef TDM01 het volgende:
Iemand een idee waar ik deze schoenen kan halen?? Heb deze een keer voorbij zien komen.
http://postimg.org/image/jd5k313fr/6765fea7/
Dope. Echt een hekel aan het "merk", maar deze zijn gewoon dope. Tough luck for me.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 10:22 schreef SHOOOTO het volgende:
Foot Patrol x Le Coq Sportif Éclat “Macaron”
[ afbeelding ]
Thx, je hebt antwoord op me vraag gegeven, alleen zie deze niet op ebay staan. Welk type van adidas is dit, mischien dat ik dan verder kom om deze op een site ergens te zoeken.quote:Op zondag 19 mei 2013 20:33 schreef don-diablo het volgende:
[..]
EBay. Is een foto van atta boy ter info.
Mijn foto's worden overal gebruikt yoquote:Op zondag 19 mei 2013 20:23 schreef TDM01 het volgende:
Iemand een idee waar ik deze schoenen kan halen?? Heb deze een keer voorbij zien komen.
http://postimg.org/image/jd5k313fr/6765fea7/
Gooi een wivah!quote:
Nee, kreeg net die grey/orange flyknit chukka binnen met acht stickers in de doos. Enfin, ik gebruik ze niet en als iemand er iets aan heeft...quote:Op maandag 20 mei 2013 12:34 schreef doo. het volgende:
Heb daar ook nog eentje van liggen. Bajs heeft ze zo te horen allemaal voor me neus weggekaapt tijdens sneakerness :coffee:
Ik ga zaterdag, maar ga hooguit langs 290sqm qua shops vermoed ik. Slecht weer en wil het museum bezoeken.quote:Op maandag 20 mei 2013 21:21 schreef vault_tec het volgende:
Ik ga donderdag shoppen in a'dam. Zal wel een report posten hier.
Heb het te druk om hier nog actief te zijn maar doe mijn best
Le coqs moeten gekocht worden. Iemand hier die meer info over only in SoHo saucony's heeft?quote:Op maandag 20 mei 2013 12:45 schreef doo. het volgende:
Perf suede altijd +1. Daarom miss die lecoqs halen.
Welk museum ga je ? Eye is nu wel een aanrader: er is nu een expositie over Johan van der Keuken. Ook in het FOAM hangt nu een mooie tentoonstelling van Stephen Gill, tevens een aanrader.quote:Op maandag 20 mei 2013 21:34 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik ga zaterdag, maar ga hooguit langs 290sqm qua shops vermoed ik. Slecht weer en wil het museum bezoeken.
Rijks en misschien nog eye.quote:Op maandag 20 mei 2013 23:04 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[..]
Welk museum ga je ? Eye is nu wel een aanrader: er is nu een expositie over Johan van der Keuken. Ook in het FOAM hangt nu een mooie tentoonstelling van Stephen Gill, tevens een aanrader.
Is die er nog steeds? Lijkt me cool!quote:Op dinsdag 21 mei 2013 06:50 schreef vault_tec het volgende:
Der is een gratis game of thrones expo in a'dam
Kloptquote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:58 schreef don-diablo het volgende:
Vrouwenmaten zijn toch een stuk hoger? Vrouwen 45 is toch iets van 43 voor mannen of zo toch?
Hm, ik had deze conversie van de Nike website...quote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:58 schreef don-diablo het volgende:
Vrouwenmaten zijn toch een stuk hoger? Vrouwen 45 is toch iets van 43 voor mannen of zo toch?
Volgens mij bedoelt Don het zo:quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:22 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Hm, ik had deze conversie van de Nike website...
Zoiets dacht ik al jaquote:
Ik begrijp was Diablo bedoeld, maar volgens Nike.com is bijvoorbeeld een womens UK 9.5 gelijk aan een mens UK 10. Dat is behoorlijk de andere kant op, vreemd.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:25 schreef Divje het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelt Don het zo:
Women US 11 = EU 43
Men US 11 = 45
En ik zag dus op Caliroots dat een women US12 uitkomt op EU 44,5.
US11 komt op 43, en US 11,5 komt op 44.
Ah ok, sorryquote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:28 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Ik begrijp was Diablo bedoeld, maar volgens Nike.com is bijvoorbeeld een womens UK 9.5 gelijk aan een mens UK 10. Dat is behoorlijk de andere kant op, vreemd.
Voila:quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:39 schreef don-diablo het volgende:
crap.. Ik zou een foto moeten maken van een van m'n flyknits want daar staat zowel een vrouwen- als herenmaat op. Dan is het sneller duidelijk lijkt me.
Dat bedoelde ik uit te leggen. Kreeg het niet helemaal helder verwoord.quote:
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:29 schreef acbs2 het volgende:
Fresh pickups..
Vind ze allebei erg nice maar ben toch aangenaam verrast door de knicks cw. Vind ik nu zelfs persoonlijk irl mooier dan de miami hoewel ik in eerste instantie op pics toch meer overtuigd was van die cw.
[ link | afbeelding ]
Asics_Gel_Lyte_III_ECP by acbs2, on Flickr
Had in me vorige posts nog een paar schoenen gepost die ik miss zou halen.. Ik weet dus echt niet meer wat ik moet doen :squote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:35 schreef Divje het volgende:
De linker of de rechter? Zit geen verschil in verder..
Dan zou ik voor de Asics gaan als je ze nog in je maat kan vindenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:37 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Had in me vorige posts nog een paar schoenen gepost die ik miss zou halen.. Ik weet dus echt niet meer wat ik moet doen :s
Zijn allebei wel tof vind ik..
Bedoel het ook niet negatief. Maar het zijn meestal wel de moeilijk te verkrijgen of erg limited collabo'squote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:29 schreef doo. het volgende:
acbs heeft volgens mij echt een dope collectie. Alle pick-ups die hij post zou ik ook wel willen/ heb ik ook (zo'n 1% daarvan dan hah)
en @ atta, het is niet persee hyped vind ik.
Vond Miami IRL niet tegen vallen, heb Knicks helaas niet.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:29 schreef acbs2 het volgende:
Fresh pickups..
Vind ze allebei erg nice maar ben toch aangenaam verrast door de knicks cw. Vind ik nu zelfs persoonlijk irl mooier dan de miami hoewel ik in eerste instantie op pics toch meer overtuigd was van die cw.
[ link | afbeelding ]
Asics_Gel_Lyte_III_ECP by acbs2, on Flickr
Ik wissel. In het begin was ik 100% Knicks, bij release juist weer Miami en nu weet ik het niet. Knicks waarschijnlijk lastiger te dragen voor mij.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:17 schreef acbs2 het volgende:
^
Dunks gaan gehaald worden (hypebeast alert!! lol, fapfap)
Thanks atta en doo, collectiepic gaat komen heur. Zal je zien dat het allemaal best meevalt. Ik draag wel alles btw, heb maar 2 deadstock paartjes; exclusief mn laatste 2 geposte gl3's maar ook die gaan gedragen worden.
@bajs vind de miami's ook alles behalve tegenvallen. Dacht alleen dat ik ze harder zou vinden dan de knicks maar uiteindelijk vind ik die irl toch mooier.
Waar worden die dunks gereleased? Ken niet echt een UDFTD retailer in de buurt.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:17 schreef acbs2 het volgende:
^
Dunks gaan gehaald worden (hypebeast alert!! lol, fapfap)
Thanks atta en doo, collectiepic gaat komen heur. Zal je zien dat het allemaal best meevalt. Ik draag wel alles btw, heb maar 2 deadstock paartjes; exclusief mn laatste 2 geposte gl3's maar ook die gaan gedragen worden.
@bajs vind de miami's ook alles behalve tegenvallen. Dacht alleen dat ik ze harder zou vinden dan de knicks maar uiteindelijk vind ik die irl toch mooier.
Check de vorige release, die was vrij recent. Toen o.a. bij Patta.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:22 schreef Valyx het volgende:
[..]
Waar worden die dunks gereleased? Ken niet echt een UDFTD retailer in de buurt.
Niet doen man risico en what notquote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:05 schreef Bajskorv het volgende:
Heb ook nog wel wat DS, gewoon nooit tijd voor gehad, teveel paartjes. Ik spaar niks, draag het als het uit komt.
Vraagje: Trade buiten ebay om via Paypal (goods & services) met een seller met slechts 1 stuk feedback... Risico's? Of voldoende gedekt door Paypal?
Want?quote:
Zou toch liever voor iemand gaan met meer feedback je kan namelijk via Paypal chargebacks doen dan dat betekent dat de buyer zijn geld terug kan krijgen.. Ik vindt PayPal soieso echt kut maar helaas gebruiken de meeste online sellers/buyers PayPalquote:
Mijn vraag is dus of Paypal me dekt? Heb een keer een foute trade gehad in de UK via Paypal en had toen alles in een week terug, vrij makkelijk. Wordt het moeilijker met een trade vanuit de VS?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:13 schreef Atta-boy het volgende:
Hoe kan je die trade doen dan? Heb zelf nooit een veilige manier gevonden om te traden buiten NL. Als je niet volledig gedekt bent nooit doen, ook niet met mensen met 100+ feedback. Ja ik spreek uit ervaring
[/quote]quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:09 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Zou toch liever voor iemand gaan met meer feedback je kan namelijk via Paypal chargebacks doen dan dat betekent dat de buyer zijn geld terug kan krijgen.. Ik vindt PayPal soieso echt kut maar helaas gebruiken de meeste online sellers/buyers PayPal online[quote]Op dinsdag 21 mei 2013 22:14 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Mijn vraag is dus of Paypal me dekt? Heb een keer een foute trade gehad in de UK via Paypal en had toen alles in een week terug, vrij makkelijk. Wordt het moeilijker met een trade vanuit de VS?
Ik waardeer je hulp, maar je posts zijn niet te volgen, sorry.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:15 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Nee zolang je maar genoeg bewijs hebt dat je daadwerkelijk het product verstuurd hebt man neem de tijd met je transactie
Ja sorry ben moe mn!. PayPal zal je altijd terugbetalen zolang je genoeg bewijs hebt dat je daadwerkelijk het product dat jij verkoopt hebt verzonden naar de koper (buyer)quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:16 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Ik waardeer je hulp, maar je posts zijn niet te volgen, sorry.
Ik wil kopen, niet verkopen...quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:20 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Ja sorry ben moe mn!. PayPal zal je altijd terugbetalen zolang je genoeg bewijs hebt dat je daadwerkelijk het product dat jij verkoopt hebt verzonden naar de koper (buyer)
Of hij nou uit China of Africa komt maakt niet uit.. Gegevens zo als emails enzv moet je ook bewaren voor het geval dat! Overigens is feedback er niks voor niks..
Oh ja dan is feedback al helemaal belangrijk.. Heb je niet de mogelijkheid om een andere verkoper te vinden?quote:
Paypal is hoe dan ook niet echt failproof, als de verkoper wat mailtjes/bonnetjes forged van een verzending kan je je centen dag zwaaien. Cash on Delivery geen optie?quote:
Sorry, ik bedoelde dat ik iets wilde kopen. My bad.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:39 schreef Atta-boy het volgende:
Nu volg ik je niet meer. Je wilt een trade doen toch? Hoe kan je dat via ebay regelen dan?
Qua koop/verkoop ben je altijd wel verzekerd als je gewoon je track&trace hebt en afschriften, maar een manier om te traden via paypal heb ik nog niet eerder gehoord. Als je weet hoe het werkt hoor ik het graag.
valt wel mee, koper heeft meestal meer bescherming dan een verkoper. Wat heeft het voor nut als je e-mails/bonnen/verzendbewijs gaat vervalsen? Andere partij (koper) heeft deze gegevens ook.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:29 schreef Valyx het volgende:
[..]
Paypal is hoe dan ook niet echt failproof, als de verkoper wat mailtjes/bonnetjes forged van een verzending kan je je centen dag zwaaien. Cash on Delivery geen optie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oh ah toma toma vem vem vem vem
quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:47 schreef Divje het volgende:
Solebox X Saucony Shadow 5000 “The Lucanid”
Release Date: 15th of June
[ afbeelding ]Niet echt fijne materialen imho, maakt hem wat "goedkoop". Liever wat zwart leer/suede gezien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The fact that most people are too stupid to know how dumb they really are, is the fabric holding our society together"
"Money might not buy happiness, but I'll take my fucking chances"
Dus met mijn 42 moet ik naar 41?quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:01 schreef Pedroo het volgende:
Vallen super groot. Ik kon wel behoorlijk downsizen van 9.5 naar 8.5
Dope!quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:39 schreef SHOOOTO het volgende:
Nike Free 5.0 EXT Woven Mid Turquoise/Anthracite
[ afbeelding ]
o.a. bij END
Die noemde ik hier laatst ook, vind ze ook erg nice.quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:39 schreef SHOOOTO het volgende:
Nike Free 5.0 EXT Woven Mid Turquoise/Anthracite
[ afbeelding ]
o.a. bij END
quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:47 schreef Divje het volgende:
Solebox X Saucony Shadow 5000 “The Lucanid”
Release Date: 15th of June
[ afbeelding ]Saucony komt dope de laatste tijd, copwaardig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dit.quote:Op woensdag 22 mei 2013 18:00 schreef mrPunjabi_ het volgende:
[..]
Saucony komt dope de laatste tijd, copwaardig.
nice, mis het eten nu al..quote:Op donderdag 23 mei 2013 09:03 schreef Bajskorv het volgende:
Tijd voor HK shopping! Net aangekomen, en nu fris en fruitig op pad. Stickers zoeken voor Vault
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 23 mei 2013 09:54 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
nice, mis het eten nu al..![]()
haal een Supreme tee in Mong Kok, cheap cheap.Hèhè en dan voor de lol doorverkopen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Love will tear us apart (Joy Division)
quote:Op donderdag 23 mei 2013 09:54 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
nice, mis het eten nu al..![]()
haal een Supreme tee in Mong Kok, cheap cheap.Hehe, goeie hook-up! Denk dat ik Mongkok ff skip, heb weinig nodig en meestal toch vooral volume shoppen daar. Net even I.T. en alles eromheen gedaan en Juice.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The fact that most people are too stupid to know how dumb they really are, is the fabric holding our society together"
"Money might not buy happiness, but I'll take my fucking chances"
Heeeeyquote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:31 schreef Bajskorv het volgende:
Zou ik hem passen in woman EU 44.5 / men EU 45? Normaal ben ik men US 11/ EUR45?
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:22 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Hm, ik had deze conversie van de Nike website...
Om een of andere reden vind ik dit soort schoenen mad sexy bij chicksquote:Op donderdag 23 mei 2013 12:48 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Heeeey
Ze vallen wat aan de kleine kant (kheb ze gepast), maar je kunt het proberen, retourtjes zijn gratisch jwz
Ik zat zelf ook te twijfelen maar in het kader van geldbesparing heb ik net voor EUR65,- deze besteld:
[ afbeelding ]
quote:When Nike finds a hit, it tends to capitalize on it. Given the strength of its wildly successful Lunar Flyknit Chukka, the Portland brand has been slowly rolling out well-executed colorways of the versatile shoe. The latest to drop is the “Wolf Grey” iteration. The mostly tonal composition is juxtaposed against hits of muted red that trail their way throughout the upper’s Flywire technology before rounding out across the iconic Swoosh. Set atop a contrasting white outsole and finished off with white laces, the Nike Lunar Flyknit Chukka “Wolf Grey” is now available via select Nike stockists including titolo.
Staan ook op Titolo US 8 - 11.quote:Op donderdag 23 mei 2013 19:58 schreef Valyx het volgende:
[ afbeelding ]
Nog een Chukka, deze keer met clean white zool (Bajs!?)
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |