Laatste post.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:17 schreef Quantic het volgende:
Heren! Ik ben van plan om Common Projects sneakers aan te schaffen, wat is jullie mening over deze schoenen? Ik weet dat via internet bestellen makkelijker is maar ik wil ze dit keer toch liever even in een winkel passen, enig idee wat de verkoop punten zijn binnen NL?
Mooie aankoop. Dan heb je er 4? Ik vind die grijze met rode zool wel kunnen. Gewoon wat anders en zou het zeker kunnen combineren met wat kleding die ik heb.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:03 schreef Bajskorv het volgende:
Oh, en laatste cop van vorige topic. Game on!
[ afbeelding ]
Ja, dit is nr 4. Mis enkel de blauwe HTM en ik denk dat ik die CW met de rode zool skip. Ik vind de tongue erg dope eigenlijk, maar witte zool was netter geweest. Sowieso altijd blij met een witte zool eigenlijk.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:14 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Mooie aankoop. Dan heb je er 4? Ik vind die grijze met rode zool wel kunnen. Gewoon wat anders en zou het zeker kunnen combineren met wat kleding die ik heb.
Ja I agree, ik vind het iets te oma-gordijn-achtig.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:39 schreef Bajskorv het volgende:
Liberty IDs doen het niet voor mij, beetje jammer dat ze geen originelere patronen van Liberty gekozen hebben. Wel geinig idee verder.
En BABS, ik wist niet dat ik je mocht PM-en! Thanks for the tip, ik hou wel van mensen spammen!
Ach, kan je op zich verwachten, mensen proberen dit soort ongein altijd. Gewoon zeggen dat je voor Reebok werkt, scheelt weer 80% van de spam.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:42 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Ja I agree, ik vind het iets te oma-gordijn-achtig.
Met de AM1 iD kun je nog wel creatieve dingetjes doen, maarja dan zit je met een gebloemde AM1...
Iedereen mag me PM-en... Alleen ik had ook echt berichten van mensen die ik nog nooit heb zien posten hier
Wit kan bij alles wel, maar een keer iets anders vind ik ook wel eens dope. Het is dat ik net wat nieuwe dingen heb besteld.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:15 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Ja, dit is nr 4. Mis enkel de blauwe HTM en ik denk dat ik die CW met de rode zool skip. Ik vind de tongue erg dope eigenlijk, maar witte zool was netter geweest. Sowieso altijd blij met een witte zool eigenlijk.
Ik vind de zool van een paar roshe dikker, maar dat valt uiteindelijk ook wel mee aan de voet.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:49 schreef Bajskorv het volgende:
Probleem van de chukka is dat de zool al redelijk bulky is. Ben bang dat je dat met een kleurtje erger maakt en het een redelijke klomp aan de voet wordt.
Heb ze pas in de winkel gezien; meestelijk licht die dingen zeg, niet normaalquote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:03 schreef Bajskorv het volgende:
Oh, en laatste cop van vorige topic. Game on!
[ afbeelding ]
Toch geen Pritchard, maar heb onderstaande schoenen besteld en dan even kijken tussen welke ik de keuze ga maken.quote:Op maandag 13 mei 2013 12:21 schreef AppleBite het volgende:
[..]
Vans pritchard zou ook kunnen, diverse kleuren.
Maar zoals hier boven al gezegd: nette sneakers bestaan niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Love will tear us apart (Joy Division)
Die komen in october weer uit toch?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:16 schreef Fluitconcert het volgende:
Wat een lelijke rand bij die Vulcanized. Verpest de schoen een beetje, want verder een leuk ding.
Ik zocht deze al lange tijd, nu eindelijk een paartje weten te fixen.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:56 schreef don-diablo het volgende:
Binnen en wivah:
[ afbeelding ]
Plus happy socks pic:Dope don. Maar zou beter staan onder denimSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee is een levi's 511 commuter. Dat wannabe selvage is reflectie tape. (Commuter hè)quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:27 schreef MartiniNL het volgende:
Is dat een broek van Lee? Zag laatst een korte broek van Lee met dat glimmende wannabe selvedge
Bugs Bunny gezien, maar ik sla ff over. Van de 8 vind ik eigenlijk alleen de Playoffs en Aqua mooi. De playoffs komen binnenkort weer uit. Die worden zeker gekocht :-)quote:
De 8 is ook absoluut niet mijn favo Jordan hoor, maar die playoff fascineert me. Ik blijf er naar kijken. Doet me op 1 of andere manier denken aan de kunst van Mondriaan. Weet niet of ik 'm veel ga dragen als ik 'm eenmaal bezit, maar denk dat ik 'm vaak ff uit de doos haal om te bekijken.... als een soort kunstwerk of zoquote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:25 schreef Atta-boy het volgende:
Heb ook nog ff gekeken naar die 8's. Ook die van volgende week nog even bekeken maar vind de 8 toch te bulky. Soms kan het mooi zijn maar de 8 is niet echt mijn model.
Met z'n pruiken en funky kleding.quote:
Deze mogen ze wel uit brengen:quote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:39 schreef Modus het volgende:
Wat Agassi retro's van een jaar of wat terug.
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Nu blij?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:18 schreef Grachtenpinguin het volgende:
[..]
Dope don. Maar zou beter staan onder denim![]()
quote:Op woensdag 15 mei 2013 13:58 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Nu blij?
[ afbeelding ]
Zijn ideaal voor onder m'n apc.
atta snapt. plus een relatie op bouwen met een winkel is ook wel fijn.quote:Op woensdag 15 mei 2013 17:44 schreef Atta-boy het volgende:
Maar met $45 shipping ben je dat voordeel meestal al kwijt. Dan mag je blij zijn met ¤10 voordeel en heb je kans op douane en moet je langer wachten. Zie het voordeel er niet echt van in.
Gewoon naar de winkel lopen > veel moeite doen en lang wachten voor kans op ¤10 winst
Relatie opbouwen is zeker een goed punt. Al koop ik echt bijna nooit meer nieuwe kicks. Dus dat argument gaat voor mij niet zo op. Daarnaast vind ik zo goed als nergens meer een beetje een fijn paar hoge Dunks. Die vind ik nog altijd het chillst. Als ik dan beetje koekeloer en ik zie twee paar Dunks + verzendkosten voor zo'n $200, is dat voor mijn gevoel niet erg duur. Als ze er dan pas over twee weken zijn, so be it.quote:Op woensdag 15 mei 2013 19:31 schreef vault_tec het volgende:
[..]
atta snapt. plus een relatie op bouwen met een winkel is ook wel fijn.
waar woon je?quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:53 schreef Itisbangin het volgende:
[..]
Relatie opbouwen is zeker een goed punt. Al koop ik echt bijna nooit meer nieuwe kicks. Dus dat argument gaat voor mij niet zo op. Daarnaast vind ik zo goed als nergens meer een beetje een fijn paar hoge Dunks. Die vind ik nog altijd het chillst. Als ik dan beetje koekeloer en ik zie twee paar Dunks + verzendkosten voor zo'n $200, is dat voor mijn gevoel niet erg duur. Als ze er dan pas over twee weken zijn, so be it.
Maar jullie hebben meer kennis op dit gebied, dus als jullie winkels in NL weten waar ik nog altijd hoge dunks kan vinden, hoor ik het graag!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |