ik welquote:
het is toch gelukt .....quote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:04 schreef espri het volgende:
[..]
Nou, je zag het 2 weken geleden... Ik doe het fantastisch
en DAT is wat telt..quote:
hmmquote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:10 schreef espri het volgende:
Rustig, eigenlijk veel te rustig.
Nu met de crisis merk ik de nadelen van zzper zijn.
Maar ik blijf positief hoor en het keert vast ook weer om, zonder dalen, geen pieken dus ik hou hoop.
Klopt, en de buro,s zetten hun eigen meiden dubbel in want die moeten ze toch iedere maand betalen dus die werken zich een slag in de rondte met de zorgen die er wel zijn.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:13 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
hmm
mensen beginnen niet zo makkelijk aan kids nu
en dat is jammer ....
lekker tochquote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:17 schreef espri het volgende:
[..]
Klopt, en de buro,s zetten hun eigen meiden dubbel in want die moeten ze toch iedere maand betalen dus die werken zich een slag in de rondte met de zorgen die er wel zijn.
Maar goed, ik klaag niet en maak er gewoon het beste van thuis en heb gewoon al vakantie voordat ik over 4 weken ga, verre voorpret
oepsquote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:29 schreef espri het volgende:
[..]
Geen van beiden, ik ben kraamverzorgende
As je een beetje in mijn regio zit, zou dat kunnenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:30 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
oepsdat kan ook natuurlijk nou misschien tref ik je dan nog.
Hahahahha nou best jammer danquote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:36 schreef ferrari_rood het volgende:
Dan gaan we elkaar echt niet tegen komen.
nee vanmiddag werkenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:48 schreef espri het volgende:
[..]
En hoe is het met jou?
Druk aan het werk?
jaaaaaaaaquote:
eerst ff wat etenquote:
Wat heerlijk, een privechauffeurquote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:45 schreef Neo-- het volgende:
Net gegeten, nu zo even de vrouw ophalen en naar haar volgende client brengenZo ver als me lukt tenminste ...
herkenbaar probleem is herkenbaar, als ik vrij ben heb ik nog meer te doenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:39 schreef Taexon het volgende:
Verveling verveling..wat is er aan te doen
Hoihoiquote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:20 schreef YskaFredriksson het volgende:
Hoi Piepeloi!
T gaat hier alweer wat harder geloof ik
fok frontpage nieuws... kwiebs opent een topic!!!!quote:
Ow maar dat moeten we dan wel terug kunnen brengenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:37 schreef YskaFredriksson het volgende:
Nouja als je echt terug in de tijd gaat daar gingen de topics ook wel gemakkelijk binnen een uur dicht
waar zit de LIKE knopquote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:33 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
fok frontpage nieuws... kwiebs opent een topic!!!!
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:33 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
grrrrrrrrrrrquote:
hoe is het nu met je paardjes? de ene had je geplaatst gekregen toch? en die andere?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:33 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
5 jaar geleden kocht ik een droogmolen: 4 weken regen in de zomervakantie.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 10:15 schreef YskaFredriksson het volgende:
Nou ik weet niet wie die zonnedans heeft gedaan maar het heeft wel geholpen!
nu heb ik toch oprecht meegeleefd en diverse keren geïnformeerd hoe het er voorstond.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:42 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
hoe is het nu met je paardjes? de ene had je geplaatst gekregen toch? en die andere?
Nou, je wordt bedankt voor de afgelopen 5 jaren dan..quote:Op vrijdag 24 mei 2013 12:03 schreef Ireth het volgende:
[..]
5 jaar geleden kocht ik een droogmolen: 4 weken regen in de zomervakantie.
4 jaar gelelden kocht ik een grasmaaier: 4 weken regen in de zomervakantie.
3 jaar gelelden kocht ik zwembad (stuk of 4): 3 weken regen in de zomervakantie.
2 jaar geleden kocht ik een zonnescherm: 3 weken regen in de zomervakantie.
1 jaar geleden kocht ik een nieuwe bikini: 4 weken regen in de zomervakantie.
Gisteren heb ik een regenpak gekocht
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:29 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Nou, je wordt bedankt voor de afgelopen 5 jaren dan..
topper!quote:Op vrijdag 24 mei 2013 12:03 schreef Ireth het volgende:
[..]
3 jaar gelelden kocht ik zwembad (stuk of 4): 3 weken regen in de zomervakantie.
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 12:03 schreef Ireth het volgende:
[..]
quote:Op zondag 26 mei 2013 19:45 schreef zyx1981 het volgende:
[..]
BOE!
Leuke poezel-gifjes heb je op je fobo!
quote:
Shit, 0-1..quote:Op zondag 26 mei 2013 21:34 schreef LaPeach het volgende:
[..]Loop je leeg?? moet ik ducktape halen? iets anders misschien??
Ziet er als een leuke film uit Ireth (ja ook ik vind soms zulke films nog leuk om te kijkenquote:Op zondag 26 mei 2013 21:34 schreef Ireth het volgende:
Deze heb ik vanmiddag gezien! Hijs soooo mooi!!
quote:
Ik ben emotioneel incontinent.. zat dus vanmiddag gewoon met tranen in mijn ogen bij deze filmquote:Op zondag 26 mei 2013 21:42 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Ziet er als een leuke film uit Ireth (ja ook ik vind soms zulke films nog leuk om te kijken)
Zeg, begin jij nu alweer??quote:
Ik jank ook om de stomste dingen en bij films.. maar goed dat ik ze meestal alleen kan kijkenquote:Op zondag 26 mei 2013 21:44 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik ben emotioneel incontinent.. zat dus vanmiddag gewoon met tranen in mijn ogen bij deze film
ducTtape!quote:Op zondag 26 mei 2013 21:34 schreef LaPeach het volgende:
[..]Loop je leeg?? moet ik ducktape halen? iets anders misschien??
quote:Op zondag 26 mei 2013 21:50 schreef zyx1981 het volgende:
[..]
ducTtape!Anders is dat heul zielig voor de eendjes.
Ik heb geleerd mannen maar altijd hun gelijk te gevenquote:
quote:
Nou, genoeg gekletst weer voor deze maand.. In juni weer verder..quote:Op zondag 26 mei 2013 22:18 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Ik heb geleerd mannen maar altijd hun gelijk te geven
[..]
Dan al?? vind ik veel te snel hoorquote:Op zondag 26 mei 2013 22:21 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Nou, genoeg gekletst weer voor deze maand.. In juni weer verder..
*aai over bol doetquote:Op zondag 26 mei 2013 22:18 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Ik heb geleerd mannen maar altijd hun gelijk te geven
Ik zou niet anders durven te bewerenquote:
Ik lees net elders dit:quote:Op maandag 27 mei 2013 10:30 schreef Iwanius het volgende:
Als iemand mij een plezier wil doen om aan te geven ( hier of via pm/dm) wanneer er weer van die acties zijn waar je tegen een laag tarief door geheel Nederland met de trein kan reizen (dagkaart) dan zou ik dat heel fijn vinden. Meestal heeft het Kruidvat of Blokker of zelfs AH dit.
Ah kijk! http://nsdagkaart.hema-actie.nl/quote:Hema heeft een leuke actie, 1 volwassene en als je wilt of kunt met/ zonder max. 2 kinderen voor 17,50 euro..
Effectief gezien is dit dus hetzelfde als een dagkaart. Alsof er namelijk mensen zijn die vanuit Limburg in 1 dag naar Rotterdam én Groningen willen reizen. Veelal ga je toch per trein naar een museum of pretpark, waar je heel de dag besteed en daarna weer lekker naar huis gaat.quote:Op maandag 27 mei 2013 11:02 schreef frederik het volgende:
een andere actie is http://www.spoordeelwinkel.nl/product/mei/laplace voor 18 euro per persoon een retourtje tussen 2 willekeurige stations plus koffie met gebak bij la place.
Het betreft dus geen dagkaart, maar een retour tussen 2 stations naar keuze
quote:Op maandag 3 juni 2013 09:53 schreef frederik het volgende:
[..]
Ik niet, lekker een weekje vrij namelijk
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 08:19 schreef dolfina-chica het volgende:
Zal nog eens een paar dgn niet inloggen
Maaruhh... ik heb goed nieuws!!!
Er is een budget vrij gesteld, wat het "Paard-budget" heet.
Er is een xxx bedrag vrij, voor stalling en dierenartskosten....
DUSSSSSSSSS
Ze mag nog een tijd(je) bij me blijven, tot haar lichaam niet meer wil!
Ik ben echt zo ontzettend blij!!!
Ja, ben echt super blij, dat ze tot wss haar dood bij me mag blijven...quote:Op dinsdag 4 juni 2013 09:00 schreef maffemuts het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat dekt de lading wel een beetje, geweldig nieuws DC!
waar is mijn vind ik leuk knopquote:
Had ik hier overheen gelezen, HOE IS DAT MOGELIJK!quote:Op dinsdag 4 juni 2013 08:19 schreef dolfina-chica het volgende:
Zal nog eens een paar dgn niet inloggen
Maaruhh... ik heb goed nieuws!!!
Er is een budget vrij gesteld, wat het "Paard-budget" heet.
Er is een xxx bedrag vrij, voor stalling en dierenartskosten....
DUSSSSSSSSS
Ze mag nog een tijd(je) bij me blijven, tot haar lichaam niet meer wil!
Ik ben echt zo ontzettend blij!!!
geeft niet...quote:Op woensdag 5 juni 2013 13:55 schreef Neo-- het volgende:
[..]
Had ik hier overheen gelezen, HOE IS DAT MOGELIJK!
Maar das goed nieuws!
Ahum....quote:Op woensdag 5 juni 2013 12:04 schreef Neo-- het volgende:
Ik kwam nog wat tegen, en volgens mij zocht iemand laatst iets van NS dagkaarten? http://www.hema.nl/online(...)=1777301405301085184
Dolfie!!quote:Op maandag 27 mei 2013 10:33 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik lees net elders dit:
[..]
Ah kijk! http://nsdagkaart.hema-actie.nl/
Wat een laiverd ook!quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:05 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
geeft niet...
mijn vader heeft een budget ter beschikking gesteld.. en daarvan moet alles gedaan worden, dus als zij pijn vrij door kan gaan... heb ik voor een hele lange tijd stalplek
Ik ben er inderdaad super blij mee...quote:Op donderdag 6 juni 2013 09:06 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Wat een laiverd ook!
Manmanman, ik krijg mijn ogen nauwelijks open nu terwijl ik al om 5u een keer klaar wakker was.. Bahbahbah!
Dat is wel heel raar! Ik zou de boel goed in gaten houden...quote:Op zondag 16 juni 2013 01:51 schreef dolfina-chica het volgende:
Pfff ff mijn verhaal lozen hoor..
Ik kreeg woensdag bericht over pony-lief.
Zoals het er nu uitziet, moet ie daar weer weg... Ik heb gelijk aangegeven dat ik hem wil zien. Dus ik mocht donderdag komen om hem te zien.
Ik gaf aan dat ik een adres heb voor hem, bij mensen die veel geduld hebben.
Waarop de reactie kwam, dat ze hem toch niet kwijt willen..
Ik snap er niets meer van!
nee, hij niet...quote:
THELLO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 3 juli 2013 08:57 schreef Orthello het volgende:
* Orthello schreeuwt...... en gaat lekker zitten wachten op de echo....
Wakker geweest?quote:Op woensdag 3 juli 2013 10:21 schreef dolfina-chica het volgende:
* dolfina-chica wil graag een halve liter pure cafeïne!!
Wat een nacht... pfff
Heb het 5uur zien worden en voor 10uur uit mezelf weer wakker...quote:
Dan wens ik je veel sterkte voor vandaag dolfijntje en dat je vanavond een goede nacht kan maken.quote:Op woensdag 3 juli 2013 10:26 schreef dolfina-chica het volgende:
Moet hondje zo wegbrengen en op zijn laatst om 12uur beginnen met rijden om op tijd te zijn voor mijn werk...
dus tukje wordt hem niet meer
Dank je.. komt vast goed...quote:Op woensdag 3 juli 2013 10:31 schreef espri het volgende:
[..]
Dan wens ik je veel sterkte voor vandaag dolfijntje en dat je vanavond een goede nacht kan maken.
Je zou haast denken dat 'de krachten' toen al iets aan het voorbereiden warenquote:Op woensdag 3 juli 2013 10:28 schreef dolfina-chica het volgende:
Ik zit zo eens te kijken he.. maar Orthello is gewoon heel lang niet actief geweest... en ineens komt ie terug... Grappig eigenlijk... Niet zo heel lang geleden kwam ik een foto van Orthello tegen.. terwijl hij op mijn paardje zat... Hahahahahaha...![]()
Wat?quote:Op woensdag 3 juli 2013 10:20 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
THELLO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dat is lang geleden!!!!
op een echo??? Maar... maar... maar...
hebben we vaker last van gehad toch?quote:Op woensdag 3 juli 2013 10:40 schreef Orthello het volgende:
[..]
Je zou haast denken dat 'de krachten' toen al iets aan het voorbereiden waren
maar leg uit... echo...quote:
ls je klaar bent, ik heb nog een afwas... een badkamer en een keuken die gedaan moet wordenquote:Op woensdag 3 juli 2013 10:48 schreef Ireth het volgende:
Tussenstand so far:
2 koffie
rondje met de hond
3 facebookspelletjes
1 broodje.
Schiet lekker op vandaag!
Ik moet mijn keuken leeglopenquote:Op woensdag 3 juli 2013 10:49 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ls je klaar bent, ik heb nog een afwas... een badkamer en een keuken die gedaan moet worden
ja... ben droogquote:Op woensdag 3 juli 2013 10:50 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik moet mijn keuken leeglopen"als je klaar bent" zegt ze dan heul droog
Omdat ik na een laaaaaaaaange winterslaap weer eens uit mijn Fok! hol kom gekropen.quote:
oooow zo'n echo...quote:Op woensdag 3 juli 2013 11:01 schreef Orthello het volgende:
[..]
Omdat ik na een laaaaaaaaange winterslaap weer eens uit mijn Fok! hol kom gekropen.
Of ging het niet om de echo?
WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op woensdag 3 juli 2013 08:57 schreef Orthello het volgende:
* Orthello schreeuwt...... en gaat lekker zitten wachten op de echo....
esdbquote:Op woensdag 3 juli 2013 10:21 schreef dolfina-chica het volgende:
* dolfina-chica wil graag een halve liter pure cafeïne!!
Wat een nacht... pfff
jaaaaaaaaaquote:
een wat???quote:
In dat geval moet ik weer extra ruimte creeëren tussen koelkast en wasmachine om die mdfplaat er tussen te krijgen. Je hebt zelf gezien hoe 'groot' mijn keuken is. Zoveel ruimte heb ik dus ook niet. Vooralsnog gaat ie morgen tijdelijk in de schuur en ga ik op zoek naar een loodgieter. Lopen momenteel genoeg klusmannetjes rond hier in de wijk (er staan 4 huizen leeg) en daar zal er denk ik wel 1 tussen zittenquote:Op donderdag 4 juli 2013 21:47 schreef DJMO het volgende:
[..]
drie (op maat gezaagde) platen mdf, een paar L-profieltjes en je droger staat boven je wasmachine, maar wel los ervan. klaar is kees.
Whut? Wat een azijnzuiper... en over hoeveel hebben we het dan?quote:Op donderdag 4 juli 2013 09:51 schreef dolfina-chica het volgende:
heb wel een adres, maar mevrouw wil haar geïnvesteerde geld terug...
TRUT. ik heb bewust de SC hier gemedenquote:Op donderdag 4 juli 2013 22:08 schreef Ireth het volgende:
Even naar hier slepen hoor
[..]
In dat geval moet ik weer extra ruimte creeëren tussen koelkast en wasmachine om die mdfplaat er tussen te krijgen. Je hebt zelf gezien hoe 'groot' mijn keuken is. Zoveel ruimte heb ik dus ook niet. Vooralsnog gaat ie morgen tijdelijk in de schuur en ga ik op zoek naar een loodgieter. Lopen momenteel genoeg klusmannetjes rond hier in de wijk (er staan 4 huizen leeg) en daar zal er denk ik wel 1 tussen zitten
Ja ik ook van jou!quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:24 schreef DJMO het volgende:
[..]
TRUT. ik heb bewust de SC hier gemedenmaar een mdf plaatje is maar een halve cm dik oid, dat gaat echt wel passen hoor
uhhh... een bedrag dat ik denk... voel eens aan je hoofd...quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:09 schreef Ireth het volgende:
[..]
Whut? Wat een azijnzuiper... en over hoeveel hebben we het dan?
heeft ze facebook? even delen dat ze een pony mishandeltquote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:03 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
uhhh... een bedrag dat ik denk... voel eens aan je hoofd...
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:01 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
heeft ze facebook? even delen dat ze een pony mishandelt
dat doet het erg goed op dit moment
hoeft ze hem nog niet eens te pletten
Dat waren mijn repen chocolade ook en die heb ik in de koelkast gelegt, misschien moet je ook maar eens in de koelkast kruipen.quote:
De verwachtingen zijn op dit moment hartstikke gunstig. Hij doet het fantastisch (maar ja, hij is ook net 2 dagen oud.. veel meer dan liggen doet het nog niet) maar hij ligt aan de hartbewaking, de ondersteunende beademing, er wordt continue hersenactiviteit gemeten.. het gaat eigenlijk gewoon goed... tis nu wachten tot ie afgebakken isquote:Op donderdag 1 augustus 2013 00:32 schreef vannelle het volgende:
Zijn er zorgen omtrent het ventje of denken ze dat het wel goed komt?
whoehoe!! ik was hem al kwijtquote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:08 schreef Ireth het volgende:
Enne 1..... enne 2.... enne hoppakee!!!!
* Ireth slingert een topic omhoog. Voila!
Waar heb je nou weer een vaatwasser voor nodig? Gewoon je vaat in een kussensloopdoen en in de wasmachine mikken.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:24 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ik zag pas wel een programma waarin een man vintage wasmachines verzamelde, wie weet is er ook zo'n gek die vaatwassers verzameld
wowquote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:35 schreef Ireth het volgende:
Zesenvijftigduizendeuro.. Het Geluid van Q-Music is geraden...
"het terughangen van de ventielklem op een fietspomp!"
Mijn hemel...
(Dat had een hele mooie nieuwe luxe vaatwasser geweest!)
Hahahaha, dan hoef je ook gelijk nooit meer af te wassenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:31 schreef Senzune het volgende:
[..]
Waar heb je nou weer een vaatwasser voor nodig? Gewoon je vaat in een kussensloopdoen en in de wasmachine mikken.
Druk is het hier idd niet en dat in het weekend.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:20 schreef dolfina-chica het volgende:
ik mis wel een hoop mensen hoor...
die paar kopjes kan ik met de hand wel wassen
ja, wel heel jammerquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 14:16 schreef Senzune het volgende:
[..]
Druk is het hier idd niet en dat in het weekend.
Dat is ook weer waar!quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:58 schreef espri het volgende:
Hoiiiiii![]()
En er zijn mensen die werken in het weekend
wie mis je allemaal dan?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:20 schreef dolfina-chica het volgende:
ik mis wel een hoop mensen hoor...
die paar kopjes kan ik met de hand wel wassen
Jaleesa, Yska, Neo, Belle, Merlijn, JK1982, La Peach is er ook nog een tijd geweest...quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:22 schreef dolfina-chica het volgende:
Ehhe, kwiebus om maar een paar namen te noemen
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa jk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
Hallon. Lang niet ge euh... zienquote:
Definieer 'lang'... het duurt trouwens wel lang voordat die popup verschijnt zeg,quote:
Niet overdrijven hè..quote:Op zondag 20 oktober 2013 12:09 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa jk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
als het goed is natuurlijkquote:Op zondag 20 oktober 2013 23:24 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Niet overdrijven hè..
Hoe bevalt je vriendin?
Hahaha! Ik bedoel eigenlijk meer: hoe gaat het ermee?quote:
tonnetje rondquote:Op zondag 20 oktober 2013 23:50 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Hahaha! Ik bedoel eigenlijk meer: hoe gaat het ermee?
Dat technische verhaal slaan we maar even over
Heerlijk hequote:
Duurt nog wel ff hoorquote:Op maandag 28 oktober 2013 10:02 schreef JK1982 het volgende:
Hebben we beschuit met muisjes binnenkort?(sorry, heb misschien het eea gemist de afgelopen tijd..
)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zondag 19 augustus 2007 00:00 schreef Renda het volgende: Je lijkt wel te slim voor je eigen gevoel. :D
Fokbijbel!
[b]Op zondag 28 oktober 2012 12:59 schreef kwiebuske het volgende:[/b] [me=kwiebuske]zegt 'je hebt gelijk dolfie'[/me]
Awww komt er weer een kleine? Leukquote:Op zondag 27 oktober 2013 23:33 schreef JaleesaJoia het volgende:
Verloskundige zei ook al, regelmatig kleine porties eten.. Het liefst om de twee uur. Valt echt tegen dit, bij mn zoon toen totaaaaaal geen last van gehad
tim!! Foei!quote:
hihihiquote:Op maandag 28 oktober 2013 19:52 schreef kwiebuske het volgende:
Ik hoorde beschuit met muisjes.
Daar kom ik even voor langges.
Gefeliciteert Dolfie![]()
Ik had iets veel lekkerders in mee willen nemen uit Den Bosch.quote:Op maandag 28 oktober 2013 20:44 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
hihihi
Het is dat ik er woensdag niet ben, anders had ik beschuitje voor je
maar er was iets met een vat en verzuren...quote:Op maandag 28 oktober 2013 20:58 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
Ik had iets veel lekkerders in mee willen nemen uit Den Bosch.
wil je ook beschuitje? Mag hoor.. Als dank je wel voor het posten van de foto's van de fokstok... Geen probleemquote:
quote:Op maandag 28 oktober 2013 23:25 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
wil je ook beschuitje? Mag hoor.. Als dank je wel voor het posten van de foto's van de fokstok... Geen probleem
dat had ik wel gedachtquote:
Goedemorgen!! Lekker geslapen?quote:
T duurde ff voordat ik er in kwam maar al met al was ie primaquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 09:14 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
Goedemorgen!! Lekker geslapen?
te kort voor mijn gevoelquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 09:43 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
T duurde ff voordat ik er in kwam maar al met al was ie primaen jij dan?
Ja dat zuigt dan he, nieuwe poging vannachtquote:
in het kader.. nieuwe nacht nieuwe kansenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:48 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ja dat zuigt dan he, nieuwe poging vannacht
thank you!quote:
14 juni pas.. Precies uitgerekend op mn zoontje zn verjaardagquote:
doe je goed!! dat heet nog eens goed schietenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 23:48 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
14 juni pas.. Precies uitgerekend op mn zoontje zn verjaardag
Thanks.. Was op de bank in slaap gevallen, nu toch maar naar bed gegaan. Ben benieuwd, vannacht 1e nachtje zonder drukverband slapen (maandag geopereerd aan mijn linkerbeen)quote:
Jaa, ben pas 8 weekjes zwanger, wist het al wel bij 3 weken alquote:Op woensdag 30 oktober 2013 02:30 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Thanks.. Was op de bank in slaap gevallen, nu toch maar naar bed gegaan. Ben benieuwd, vannacht 1e nachtje zonder drukverband slapen (maandag geopereerd aan mijn linkerbeen)
Nou, ik ben weer weg, trusten!
@Jaleesa: knap hoor! Maar je weet het dus nog maar net eigenlijk? Which reminds me: moet binnenkort ook nog even een kraambezoekje afleggen..
Vind t jammerquote:Op zondag 3 november 2013 02:21 schreef JK1982 het volgende:
Potverdorie zeg, het gaat wel hard hier tegenwoordig.. bijna niet bij te houden!
Edit: met het topic bedoel ik dus..
Ziek in bed liggen en wachtend tot meneer thuis komt van werkquote:Op dinsdag 5 november 2013 17:52 schreef Iwanius het volgende:
Middag. Iedereen inmiddels thuis en bezig het avondeten te bereiden? Of nog aan het opwarmen vanwege de regenbui waarbij de kleding doorweekt werd?
Thanks.. En neequote:Op dinsdag 5 november 2013 21:54 schreef espri het volgende:
gefeliciteerd trouwens JaleesaJoia, gaat alles nog naar wens?
quote:Op zondag 10 november 2013 00:03 schreef espri het volgende:
het moet toch lukken nu? o wacht, het is al zondag
Tim... ben je bevallen dan??quote:Op woensdag 6 november 2013 11:19 schreef t-i-m het volgende:
beterschap gewenst aan den zieken.
ik heb het gelukkig al gehad
Begrijpend lezen is ook een vak.quote:Op zondag 10 november 2013 00:12 schreef dolfina-chica het volgende:
Tim... ben je bevallen dan??![]()
Heb niet eens een kaartje gehad!!
klopt, die krijgt een gemiddelde scholier tussen de 2 a 3 uur per weekquote:
maar nog niet helemaaaaaaaaaaaaaaaaal !!!!!!quote:Op dinsdag 12 november 2013 19:15 schreef espri het volgende:
We zijn er bijnaaaaaa we zijn er bijnaaaaaaa.....![]()
![]()
in het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomstquote:Op dinsdag 12 november 2013 19:37 schreef espri het volgende:
Wat zou het leuk zijn als zo,n beetje iedereen weer terug kwam en de topics er door vliegen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |