Ik ben ontzettend moe, Dus geen tijd om een heel tl;dr verhaal te schrijven waarom ik ze weggeef
Ik ben een enorme fan van Converse, Een jaar geleden heb ik een paar schoenen gekocht
Alleen zijn deze schoenen voor mij toch een maatje te klein ( Ik draag maat 47-48

__! ) Nu was iedereen zijn advies dat ik ze te koop aanbied, Maar ik ben toch best een moraalridder
En ik gun iedereen op zijn minst wat "Hips" om te dragen, Daarom gaat mijn VOORKEUR, ( En ik wil dit annoteren omdat ik zelf uit een niet te best gezin kom )
Om het weg te geven aan een gezin met kinderen die op de cent leven en geen geld hebben om Geld uit te geven aan "Designer Clothes"
Omdat ik weet dat er hier ook mensen zijn die het niet al te best hebben
heb ik ook bij mijn Plaatselijke Albert Heijn ge-adverteert sorry voor mijn spelling, Dus kan het zijn dat hun eerder reageren, Woensdag kies ik de persoon uit die ze kan komen halen En Omdat ik weet dat er hier ook mensen zijn die het niet al te best hebben
Schoenen kunnen worden opgehaald in omgeving Helmond/Deurne Ze worden geleverd met de Originele Doos