Het zijn sowieso klootzakken omdat ze hierover lopen te trollen.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik weet niet wat erger is: trollen met zo een onderwerp of een klootzak zijn.
Verhip!quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:30 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Troll natuurlijk, was McOdieus geen kloon van Ffleamig trouwens?
Ja ik wilde het net zeggen toen ik er nog even over nadacht.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:33 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Het zijn sowieso klootzakken omdat ze hierover lopen te trollen.
Hij heeft een nog grotere voorkeur voor mij. En ja, dan zou hij nogsteeds graag naar tieten kijken en aangezien we een open relatie hebben zal hij vast ook nog weleens andere tieten voelen. Maar ik weet zo zeker als ik dat kan weten dat hij me dan nogsteeds meer dan graag ziet.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:32 schreef McOdieus het volgende:
[..]
Als enorme borstenfan? Je zult toch wel begrijpen dat je man zijn seksuele voorkeuren niet plotseling wijzigen als jouw onverhoopt een vreselijke ziekte treft?
Mijn excuses dat het zo overkomt maar het lijkt me wel zinnig dat er ook een mannelijke mening hierover te ventileren valt.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja ik wilde het net zeggen toen ik er nog even over nadacht.
Dus als jouw vrouw (als je die ooit krijgt) haar borsten zou moeten laten afzetten dan is opeens ook de liefde weg?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:32 schreef McOdieus het volgende:
[..]
Als enorme borstenfan? Je zult toch wel begrijpen dat je man zijn seksuele voorkeuren niet plotseling wijzigen als jouw onverhoopt een vreselijke ziekte treft?
Eerlijk gezegd kan ik niet niet voorstellen dat dit een mening is, maar meer een poging om eens lekker de boel op te hitsen.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:35 schreef McOdieus het volgende:
[..]
Mijn excuses dat het zo overkomt maar het lijkt me wel zinnig dat er ook een mannelijke mening hierover te ventileren valt.
Nee natuurlijk niet, ik zou nog steeds zielsveel van haar houden maar het zou wel een knauw aan ons seksleven uitdelen, niet minder maar er zal wel degelijk wat veranderen, of dat nu schaamte van de vrouw uit of verminderde libido van de man uit is.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Dus als jouw vrouw (als je die ooit krijgt) haar borsten zou moeten laten afzetten dan is opeens ook de liefde weg?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mogen wij dus van deze heren allemaal vreemd gaan, want er ''mankeert'' immers iets aan onze man.
http://www.lc.nl/frieslan(...)stkanker-bij-mannen-
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:39 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Nou ja, één voordeel als onze vent dit overkomt...
geen prettig plaatjeHet feit dat je dit plaatst wil toch ook al zeggen dat je dit geen prettig beeld vind?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mogen wij dus van deze heren allemaal vreemd gaan, want er ''mankeert'' immers iets aan onze man.
http://www.lc.nl/frieslan(...)stkanker-bij-mannen-
Ik heb ze zelfs wel eens gevoeld, niet mijn ding maar goed daar denken heel veel vrouwen anders over.quote:
Ik zou hem ieder avond voor het slapen gaan een kusje op zijn litteken geven en ik zou er nietquote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:43 schreef McOdieus het volgende:
[..]
Het feit dat je dit plaatst wil toch ook al zeggen dat je dit geen prettig beeld vind?
We hebben het niet over knuffelen maar over opwinding.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:47 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik zou hem ieder avond voor het slapen gaan een kusje op zijn litteken geven en ik zou er niet
over piekeren om vreemd te gaan.
Bovendien dit is een héél vers litteken zo te zien dus dat knapt nog een stuk op.
Als het je echt zou storen kan je altijd nog een T-shirtje aan trekken.
Fucking Hell het gaat hier over leven of dood hoor
Nah... ik vin het allemaal best, ik denk dat je aan het trollen bent, ik geloof je niet meer, maar succes ermee.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:53 schreef McOdieus het volgende:
[..]
We hebben het niet over knuffelen maar over opwinding.
En ik snap ook echt wel dat ze niet wenst af te wachten bij die percentages tot dat ze werkelijk ziek is.
Ja, dat vraag ik me nou ook steeds afquote:
McObvious/Ffleaming heeft 'ze' wel eens gevoeld, dus die is kenner van alle implantaten.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:59 schreef Nadine26 het volgende:
Ja, dat vraag ik me nou ook steeds af![]()
Als ik ooit voor die keuze van Jolie kwam te staan, zou ik het doodeng vinden, maar die implantaten lijken mij dan weer een perfecte oplossing. In de zin van: daarna ben je toch eigenlijk weer zo goed als de oude? Oké, het zijn niet je eigen borsten, sterker: waarschijnlijk zijn ze mooier, of minstens zo mooi, dus ik zou daar geen punt van maken. Genoeg vrouwen hebben toch implantaten om niet-medische redenen? Zijn die dan ook allemaal gehandicapt/onaantrekkelijk?
Dat vind ik dan weer wel een geldige reden om een vrouw te dumpenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:50 schreef Copycat het volgende:
Oh jee ... Als ze maar niet heur haar gaat kortwieken.
Gelul niemand wil zijn tetten kwijt, een vriendin van me had kanker in haar borst, met alle gevolgen van dien. Ziek en kaal. Een héle jonge moeder op mijn werk ook preventief de borsten laten weghalen.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:01 schreef Piperidine het volgende:
Angelina heeft dan hwel aar borsten verwijderd, maar heeft er wel enorm grote ballen voor terug gekregen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |