Een dode vrouw of een kale kotsende is ook best een turn off, volgens Kluun. Dus ja, het blijft lastig.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:00 schreef Deckard het volgende:
[..]
Dus als jouw man een fysieke eigenschap mist wat jou enorm opwindt mist dan blijf je ook bij hem? Ik vind volwaardige sex in een relatie heel erg belangrijk.
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:07 schreef Noek het volgende:
[..]
Een dode vrouw of een kale kotsende is ook best een turn off, volgens Kluun. Dus ja, het blijft lastig.
Ik vind andere dingen in de relatie waarschijnlijk belangrijker.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:00 schreef Deckard het volgende:
[..]
Dus als jouw man een fysieke eigenschap mist wat jou enorm opwindt mist dan blijf je ook bij hem? Ik vind volwaardige sex in een relatie heel erg belangrijk.
Dat heeft weinig met kleingeestig of oppervlakkigheid te maken maar simpel met seksuele driften. Sorry dat ik niet echt geil wordt van je stompjes.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoe kleingeestig en oppervlakkig ben je als volwaardige seks van een paar echte borsten afhangt?
Maar jij bent een vrouw. Dus jij hebt geen recht van spreken hierover.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:10 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik vind andere dingen in de relatie waarschijnlijk belangrijker.
Keuzes, keuzes. Die mannen van vrouwen uit de risicogroep hebben het maar zwaar.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:07 schreef Noek het volgende:
Een dode vrouw of een kale kotsende is ook best een turn off, volgens Kluun. Dus ja, het blijft lastig.
Jouw vraag was toch Dus als jouw man een fysieke eigenschap mist wat jou enorm opwindt mist dan blijf je ook bij hem? Ik vind volwaardige sex in een relatie heel erg belangrijkquote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:10 schreef Deckard het volgende:
[..]
Maar jij bent een vrouw. Dus jij hebt geen recht van spreken hierover.
Jij laat serieus je vrouw liever doodgaan?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:10 schreef Deckard het volgende:
[..]
Dat heeft weinig met kleingeestig of oppervlakkigheid te maken maar simpel met seksuele driften. Sorry dat ik niet echt geil wordt van je stompjes.
Nee joh, hij neemt gewoon een nieuw lekker ding.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:11 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Jij laat serieus je vrouw liever doodgaan?
Dat was een knipoog naar het commentaar van andere user die zei dat je als man toch weinig inbreng hebt over deze zaakquote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:11 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Jouw vraag was toch Dus als jouw man een fysieke eigenschap mist wat jou enorm opwindt mist dan blijf je ook bij hem? Ik vind volwaardige sex in een relatie heel erg belangrijk?
Dus hoezo heb ik geen recht van spreken?
Dan maar hopen dat dat lekkere ding nooit ernstig ziek wordtquote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:12 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nee joh, hij neemt gewoon een nieuw lekker ding.
Uit dit antwoord blijkt grote oppervlakkigheid en kleingeestigheid.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:10 schreef Deckard het volgende:
Dat heeft weinig met kleingeestig of oppervlakkigheid te maken maar simpel met seksuele driften. Sorry dat ik niet echt geil wordt van je stompjes.
Nee, maar ik kan mij voorstellen dat er mannen zijn die die vrouwen verlaten.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:11 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Jij laat serieus je vrouw liever doodgaan?
Ik mis de grap totaal.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:12 schreef Deckard het volgende:
[..]
Dat was een knipoog naar het commentaar van andere user die zei dat je als man toch weinig inbreng hebt over deze zaak
Ik denk dat dat wel een realistische keuze is bij velen.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:12 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nee joh, hij neemt gewoon een nieuw lekker ding.
Die zullen er vast zijn en ik denk dat je dan beter af bent zonder die vent, want als alles af moet hangenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:13 schreef Deckard het volgende:
[..]
Nee, maar ik kan mij voorstellen dat er mannen zijn die die vrouwen verlaten.
Ja, het ligt aan jou.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:15 schreef Deckard het volgende:
[..]
Omdat mannen totaal anders met sex omgaan dan vrouwen.
en jij? wat zou jij doen?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:13 schreef Deckard het volgende:
[..]
Nee, maar ik kan mij voorstellen dat er mannen zijn die die vrouwen verlaten.
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:17 schreef Lienekien het volgende:
Waarom gaat het hier over Deckard die geil wordt van borsten? Ga toch weg, man.
Is ook weer waar, interesseert me eigenlijk ook geen fluit waar Deckard geil van wordt.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:17 schreef Lienekien het volgende:
Doe niet zo hypocriet.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoe kleingeestig en oppervlakkig ben je als volwaardige seks van een paar echte borsten afhangt?
Dat hangt van de situatie af. Ik zal het na een jarenlange relatie minder snel doen. Lelijk worden ze tegen die tijd toch wel.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:16 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
en jij? wat zou jij doen?
Omdat je boos bent dat er maar weinig mannen gaan voor je persoonlijkheid in eerste instantie.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:17 schreef Lienekien het volgende:
Niet alleen deze man hoor, er zijn zoveel vrouwen die niet lichamelijk gehandicapt zijn, waarom zou je je leven ophangen aan iemand die een handicap heeft? Men leeft maar een keer en dat ook nog eens voor jezelf, als je dat niet doet ben je niet gelukkig, zoek zelf eerst je eigen geluk voordat je een ander gelukkig poogt te maken.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:19 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Is ook weer waar, interesseert me eigenlijk ook geen fluit waar Deckard geil van wordt.
Ik denk dat mannen juist een beperking hebben als ze hun kunstje niet meer kunnen met een vrouw die wegens medische oorzaak borstimplantaten heeft.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:21 schreef McOdieus het volgende:
[..]
Niet alleen deze man hoor, er zijn zoveel vrouwen die niet lichamelijk gehandicapt zijn, waarom zou je je leven ophangen aan iemand die een handicap heeft? Men leeft maar een keer en dat ook nog eens voor jezelf, als je dat niet doet ben je niet gelukkig, zoek zelf eerst je eigen geluk voordat je een ander gelukkig poogt te maken.
Nou, ik ben blij dat mijn man er anders over denkt.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:21 schreef McOdieus het volgende:
[..]
Niet alleen deze man hoor, er zijn zoveel vrouwen die niet lichamelijk gehandicapt zijn, waarom zou je je leven ophangen aan iemand die een handicap heeft? Men leeft maar een keer en dat ook nog eens voor jezelf, als je dat niet doet ben je niet gelukkig, zoek zelf eerst je eigen geluk voordat je een ander gelukkig poogt te maken.
Het feit dat jij het al een kunstje noemt zegt al genoeg dat jij er als vrouw totaal anders tegen sex aan kijkt dan een man.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat mannen juist een beperking hebben als ze hun kunstje niet meer kunnen met een vrouw die wegens medische oorzaak borstimplantaten heeft.
Ik vind het wel interessant om te lezen hoe een exemplaar van jouw soort denkt. Gelukkig zijn er ook nog echte mannen.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:21 schreef Deckard het volgende:
[..]
Omdat je boos bent dat er maar weinig mannen gaan voor je persoonlijkheid in eerste instantie.
Bij ons is dat BRCA1-gen ook aanwezig, ik kan je zeggen dat het hard is hier ook maar iets over te beslissen.quote:
Jammer dat je met een belediging aan moet komen zetten.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:27 schreef Lienekien het volgende:
Ik vind het wel interessant om te lezen hoe een exemplaar van jouw soort denkt. Gelukkig zijn er ook nog echte mannen.
Ja, dat vond ik nou ook.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:19 schreef Deckard het volgende:
[..]
Jammer dat je met een belediging aan moet komen zetten.
Ja, dat vond ik nou ook toen jij met beledigingen begon.quote:
Heb ik het niet over jou, maar over vrouwen in het algemeen. Heeft weinig te maken met of je wel of niet leuk bent.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:21 schreef Deckard het volgende:
Omdat je boos bent dat er maar weinig mannen gaan voor je persoonlijkheid in eerste instantie.
Nee, of je maakt een grapje dat ik als vrouw niet snap, of je praat niet tegen mij maar in het luchtledige over vrouwen in het algemeen.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:41 schreef Deckard het volgende:
Dit:
[..]
Heb ik het niet over jou, maar over vrouwen in het algemeen. Heeft weinig te maken met of je wel of niet leuk bent.
Die vleeskeuring is er nu eenmaal. En je bent nu eenmaal gemankeerd als vrouw als je geen borsten hebt.
Nou ja, als ik het over vrouwen over het algemeen heb, heb ik het ook over jou. Maar je doet alsof daar een bedoelde belediging achter zit terwijl ik je slechts de feiten schets. Er bestaat nu eenmaal zoiets als vleeskeuring.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:54 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nee, of je maakt een grapje dat ik als vrouw niet snap, of je praat niet tegen mij maar in het luchtledige over vrouwen in het algemeen.
Weet je dat dat een heel gevaarlijke uitspraak is?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:59 schreef Deckard het volgende:
[..]
Nou ja, als ik het over vrouwen over het algemeen heb, heb ik het ook over jou. Maar je doet alsof daar een bedoelde belediging achter zit terwijl ik je slechts de feiten schets. Er bestaat nu eenmaal zoiets als vleeskeuring.
Sex is nu eenmaal belangrijk. Strelend voor de ego. En als er iets aan die vrouw mankeert wordt het ego van de man ook beschadigd.
Ik zou de moeder van mijn kinderen ook niet verlaten maar ik zou wel moeite hebben om geen seks met andere vrouwen te zoeken op een gegeven moment, noem me een kwal maar ik ben tenminste wel eerlijk en realistisch, als je dat niet weet te waarderen zegt dat meer over jou dan over mij.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:12 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Weet je dat dat een heel gevaarlijke uitspraak is?
Ik zei al dat wij het in onze omgeving hebben meegemaakt, die vrouw had niet het zelfde als
Angelina, maar wel borstkanker en die was zodanig uitgezaaid dat de dokters amputatie nog
als enige optie zagen, die man van die vrouw was vóór, die wilde alleen maar dat zijn vrouw
het zou overleven, die vrouw had er helaas zoveel moeite mee dat ze dit niet wilde, ze is
overleden op 43 jarige leeftijd en ze had ook nog eens 2 kinderen in de puberleeftijd.
Waarschijnlijk heeft zij dit ook gedacht, die man zit nog steeds zonder vrouw en die kinderen
groeien verder op zonder moeder.
Ik hoop niet dat er veel vrouwen zich iets van jouw uitspraken aantrekken eigenlijk.
Dit jaquote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:23 schreef Melleyn het volgende:
Misschien was 'Angelina Jolie laat borsten vervangen door implantaten' een betere titel geweest voor al die mensen die blijkbaar niet goed kunnen lezen
Nou eigenlijk vind ik je wel een kwal jaquote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:17 schreef McOdieus het volgende:
[..]
Ik zou de moeder van mijn kinderen ook niet verlaten maar ik zou wel moeite hebben om geen seks met andere vrouwen te zoeken op een gegeven moment, noem me een kwal maar ik ben tenminste wel eerlijk en realistisch, als je dat niet weet te waarderen zegt dat meer over jou dan over mij.
Nee er wordt gedaan alsof de vrouw dit alleen treft, terwijl het een serieus probleem is in de relatie.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:16 schreef HaywoodJablome het volgende:
oh, gaat het er inmiddels al om dat ze brad tekort doet?
inderdaad, hoe durft ze![]()
Ze heeft borstimplantaten miss zijn ze wel veel lekkerder dan der eigen tieten waar gaat dit overquote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:17 schreef McOdieus het volgende:
[..]
Ik zou de moeder van mijn kinderen ook niet verlaten maar ik zou wel moeite hebben om geen seks met andere vrouwen te zoeken op een gegeven moment, noem me een kwal maar ik ben tenminste wel eerlijk en realistisch, als je dat niet weet te waarderen zegt dat meer over jou dan over mij.
ja, ik ben het me je eens hoor, de egocentrische hoer die ze is.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:18 schreef Deckard het volgende:
[..]
Nee er wordt gedaan alsof de vrouw dit alleen, treft terwijl het een serieus probleem is in de relatie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |