Ik maak er niks van. Jij zegt 'het is de makkelijkste weg'. Dat maakt iets dit toch gemakkelijker dan een andere weg? Dus wat is aan deze weg gemakkelijk?quote:
Nee jij beweerd dat het gemakkelijk is. Ik zeg dat het de makkelijkste weg is.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:05 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik maak er niks van. Jij zegt 'het is de makkelijkste weg'. Dat maakt iets dit toch gemakkelijker dan een andere weg? Dus wat is aan deze weg gemakkelijk?
Wat is er aan deze weg dan makkelijker dan aan een andere weg?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:06 schreef Deckard het volgende:
[..]
Nee jij beweerd dat het gemakkelijk is. Ik zeg dat het de makkelijkste weg is.
Geen dagelijkse doodsangsten meer.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:06 schreef Lienekien het volgende:
Wat is er aan deze weg dan makkelijker dan aan een andere weg?
Dat lijkt me dat een goede en verstandige keuze.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:10 schreef Deckard het volgende:
[..]
Geen dagelijkse doodsangsten meer.
Misschien dat ze er nog een boek over kan schrijven, Kan die weer lekker in sho-roulatie.
Ik weet niet of het een goede keuze is (wel een verstandige). Zelf heb ik geen borsten, maar toch hecht daar al veel waarde aan bij een vrouw. Waarschijnlijk dat je als vrouw er dus nog meer waarde aan hecht. Dus dan kan ik mij voorstellen dat er ook wel vrouwen het risico aan willen gaan. Dat er vrouwen zijn die liever dood willen gaan dan zonder borsten door het leven te moeten gaan.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:12 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat lijkt me dat een goede en verstandige keuze.
Zeggen dat iemand de makkelijkste weg kiest, is meestal een negatief waardeoordeel.
Als ze maar niet gaan scheiden.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:15 schreef TNA het volgende:
Toen ik het vanmorgen las op NU.nl wist ik al dat er hier ruzie over zou ontstaan.
Nicht van me heeft het ook laten doen. Is echt ingrijpend.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:15 schreef Deckard het volgende:
[..]
Ik weet niet of het een goede keuze is (wel een verstandige). Zelf heb ik geen borsten, maar toch hecht daar al veel waarde aan bij een vrouw. Waarschijnlijk dat je als vrouw er dus nog meer waarde aan hecht. Dus dan kan ik mij voorstellen dat er ook wel vrouwen het risico aan willen gaan. Dat er vrouwen zijn die liever dood willen gaan dan zonder borsten door het leven te moeten gaan.
nop, moeten ze eerst getrouwd voor zijnquote:
Ik vind het perspectief van een man hierin (de waarde die mannen hechten aan borsten) nogal bijzaak, eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:15 schreef Deckard het volgende:
[..]
Ik weet niet of het een goede keuze is (wel een verstandige). Zelf heb ik geen borsten, maar toch hecht daar al veel waarde aan bij een vrouw. Waarschijnlijk dat je als vrouw er dus nog meer waarde aan hecht. Dus dan kan ik mij voorstellen dat er ook wel vrouwen het risico aan willen gaan. Dat er vrouwen zijn die liever dood willen gaan dan zonder borsten door het leven te moeten gaan.
Nou, inderdaad en als een vent daarom bij je weg gaat ben je beter af zonder hem.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:26 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik vind het perspectief van een man hierin (de waarde die mannen hechten aan borsten) nogal bijzaak, eerlijk gezegd.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:38 schreef WRH het volgende:
wauw, opmerken dat je beide borsten preventief laten verwijderen vanwege een 3 kwart kans op dodelijke kanker de makkelijkste weg is, is m.i. wel 1 van de stompzinnigste opmerkingen van dit jaar. moet van een vent komen.
Ze zullen er zijn. Alleen wordt het verhaal waarschijnlijk anders als de ziekte en het nabije uitzicht van de dood zich aandienen.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:40 schreef Copycat het volgende:
Hij probeert zich te verplaatsen in een vrouw ... Maar ik denk dat er weinig vrouwen zijn die hierbij de keuze voor de dood maken, in plaats van voor een borstloos leven. Hoe afschuwelijk die keuze ook is.
Dat denk ik ook.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:52 schreef Lienekien het volgende:
Ze zullen er zijn. Alleen wordt het verhaal waarschijnlijk anders als de ziekte en het nabije uitzicht van de dood zich aandienen.
Dus als jouw man een fysieke eigenschap mist wat jou enorm opwindt mist dan blijf je ook bij hem? Ik vind volwaardige sex in een relatie heel erg belangrijk.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:37 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nou, inderdaad en als een vent daarom bij je weg gaat ben je beter af zonder hem.
Hoe kleingeestig en oppervlakkig ben je als volwaardige seks van een paar echte borsten afhangt?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:00 schreef Deckard het volgende:
Dus als jouw man een fysieke eigenschap mist wat jou enorm opwindt mist dan blijf je ook bij hem? Ik vind volwaardige sex in een relatie heel erg belangrijk.
Ik weet 100% zeker dat hij in die situatie zou zeggen ''preventief weghalen'', we hebben het daar namelijk wel eens over gehad, omdat die situatie zich in onze omgeving voordeed.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:00 schreef Deckard het volgende:
[..]
Dus als jouw man een fysieke eigenschap mist wat jou enorm opwindt mist dan blijf je ook bij hem? Ik vind volwaardige sex in een relatie heel erg belangrijk.
Ik heb toch al niet veelquote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoe kleingeestig en oppervlakkig ben je als volwaardige seks van een paar echte borsten afhangt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |