Even duidelijk: ik vind Marco ook verschrikkelijk. Maar in het begin was ie nog best vermakelijk en verfrissend, en de instrumentaties die hij bij zijn nummers bracht waren best goed. Ik heb niet voor niets dat Margherita altijd in mijn top 100 staan.quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:55 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik snap de haat tegen Marco niet echt, buiten dat het soms weinig origineel is, irriteer ik mij niet aan. Ik kan zelfs Ilse DeLange nog waarderen, al kan dat ook liggen hoe 'leuk' ze zelf overkomt.
Daar ben ik echt te oud voor, hoor.quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:50 schreef Norrage het volgende:
[..]
[..]
Ik weet niet. Ik heb het gevoel dat jullie soms gewoon je best doen om dingen kut te vinden die dat eigenlijk niet zijn, om er een beetje bij te horen![]()
Ik ben nog wel beinvloedbaarquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:59 schreef DO2 het volgende:
[..]
Daar ben ik echt te oud voor, hoor.
En het zal mij toch verder worst wezen wat anderen wel en niet mooi vinden.
Als je al je pretenties waarmaakt ben je niet pretentieus. Pretenties waarmaken kan trouwens niet eens, volgens mij. Het zijn per definitie verwachtingen die je niet waar maakt.quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:00 schreef neohu het volgende:
Ik vind dat als je serieus iets wilt met je muziek je best een beetje pretentieus mag zijn, dat moet misschien wel zelfs. Pretentieus zijn sluit toch niet perse uit dat je de pretenties niet waar maakt, maar alleen dat je ze hebt?
Pretentieus is op zich ook geen probleem. Radiohead is inderdaad pretentieus, wellicht, maar ook gewoon een fenomenale bandquote:Op donderdag 16 mei 2013 00:00 schreef neohu het volgende:
Ik vind dat als je serieus iets wilt met je muziek je best een beetje pretentieus mag zijn, dat moet misschien wel zelfs. Pretentieus zijn sluit toch niet perse uit dat je de pretenties niet waar maakt, maar alleen dat je ze hebt?
Hehe. Dat is zoiets als "ze maken de hype waar" wat ook niet kan in principe.quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als je al je pretenties waarmaakt ben je niet pretentieus. Pretenties waarmaken kan trouwens niet eens, volgens mij. Het zijn per definitie verwachtingen die je niet waar maakt.
I see what you did there. Beetje de pretentieuze muziekkenner uit te hangen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:03 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Die pretenties zorgen er alleen wel voor dat ze al sinds 1995 geen leuke nummertjes meer maken.
Onzin. Het kan onmogelijk dat de muziek daarvoor wel tof vindt en alles er na niet. Dan is het bij jou misgegaan.quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:03 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Die pretenties zorgen er alleen wel voor dat ze al sinds 1995 geen leuke nummertjes meer maken.
We hebben het alleen over Radiohead, he. Lucky was het laatste leuke nummer. 1995.quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:04 schreef Tchock het volgende:
[..]
Onzin. Het kan onmogelijk dat de muziek daarvoor wel tof vindt en alles er na niet. Dan is het bij jou misgegaan.
Ja, de jongens van The Replacements, dat waren nog eens pretentieloze gasten. Daar heb jij toch een chipsgevecht mee gehouden?quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:03 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
je haalt users door elkaarquote:Op donderdag 16 mei 2013 00:06 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Ja, de jongens van The Replacements, dat waren nog eens pretentieloze gasten. Daar heb jij toch een chipsgevecht mee gehouden?
Dat begrijp ik. Wat ik niet begrijp is hoe je Lucky en The Bends leuk kunt vinden, en alles er na niet. Het is niet alsof ze opeens een hardcoreband zijn geworden, of zo. Op ieder album staan normale gitaarnummers zoals ze die eerder maakten.quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:05 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
We hebben het alleen over Radiohead, he. Lucky was het laatste leuke nummer. 1995.
Het popliedje was na OK Computer wel weg. En de popliedjes op OK Computer waren gewoon ronduit saai of met teveel pathos.quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat begrijp ik. Wat ik niet begrijp is hoe je Lucky en The Bends leuk kunt vinden, en alles er na niet. Het is niet alsof ze opeens een hardcoreband zijn geworden, of zo. Op ieder album staan normale gitaarnummers zoals ze die eerder maakten.
debeteretrollquote:Op donderdag 16 mei 2013 00:09 schreef debeterebob het volgende:
M83 is ook zo pretentieus. Eerste beetje chille muziek maken en dan ineens willen scoren
Ik merk het ja. De pest is niet pretentieus trouwens, maar dat geheel terzijde.quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:11 schreef DO2 het volgende:
Omdat iedereen hier zo pretentieus als de pest is, Slobeend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |