Laatste album was geniaal manquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:27 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Haha, ik merkte het ook al, ik gebruik deemoticon wel heel veel. Nu ja, ik wou net nog een negatieve reactie over Arcade Fire plaatsen maar wou de pret niet bederven. Maar dat is wel een band op zijn retour..
Probleem met jou is dat je af en toe wel erg eenkennig bentquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:29 schreef Norrage het volgende:
Mjah. Vooral ik ben ook negatief geweest hoor. Zo vind ik de nieuwe National niet veel, ben ik ook niet verkocht aan Atoms for Peace, vind ik die David Bowie verschrikkelijk en kan ik ook niks met The Knife en Daughter.
Maar er zijn gelukkig veel meer albums goed dan er slecht zijnNick Cave, Kurt Vile, James Blake, Flaming Lips, Vampire Weekend, Mikal Cronin, Phosporescent
![]()
Suburbs was heel anders dan de eerste 2 albums, maar wel echt fantastisch hoorquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:27 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Haha, ik merkte het ook al, ik gebruik deemoticon wel heel veel. Nu ja, ik wou net nog een negatieve reactie over Arcade Fire plaatsen maar wou de pret niet bederven. Maar dat is wel een band op zijn retour..
Hoe bedoel je?quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:30 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Probleem met jou is dat je af en toe wel erg eenkennig bent
quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:30 schreef Norrage het volgende:
[..]
Suburbs was heel anders dan de eerste 2 albums, maar wel echt fantastisch hoorEcht een klassieker in zijn genre. Het album dat Arcade Fire tot grote hoogten heeft verheven
quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:29 schreef Tchock het volgende:
edit: En dan vergeet ik The Knife (afschuwelijk) en Bowie (meh) nog.
Arcade Fire kampt met 'het probleem' dat het debuutalbum vrijwel perfect is.quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:27 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Is die Paramore wat? En Biffy?quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:34 schreef debeterebob het volgende:
Tot nu toe heb ik het meest naar de nieuwe albums van Depeche Mode, Suede, Bastille, Justin Timberlake, Nick Cave, Paramore, Frank Turner, Biffy Clyro en Vampire Weekend geluisterd
Dat vind ik totale nonsens om eerlijk te zijn gezien mijn liefde voor een Justin Timberlake, voor alle jazz, etc etc. Ik was deze week zelfs de nieuwe Dido aan het luisterenquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:34 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dat je heel erg Indie-georienteerd bent.
Het is allemaal wel wat recht toe recht aan. Eigenlijk de albums die toch wel een beetje saai worden. Biffy is verder wel tof hoor, maar gevaar van dooddraaien is er wel.quote:
Straks ga je nog bekennen dat je Anouk het geweldig vind doen op het song festivalquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:36 schreef Norrage het volgende:
[..]
Dat vind ik totale nonsens om eerlijk te zijn gezien mijn liefde voor een Justin Timberlake, voor alle jazz, etc etc. Ik was deze week zelfs de nieuwe Dido aan het luisteren
Nee dat doet ze dan wel echt verschrikkelijkquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:37 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Straks ga je nog bekennen dat je Anouk het geweldig vind doen op het song festival
quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:36 schreef Norrage het volgende:
Ik was deze week zelfs de nieuwe Dido aan het luisteren
Soms snap ik je echt niet.quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:38 schreef Norrage het volgende:
[..]
Nee dat doet ze dan wel echt verschrikkelijkwat een zoutnummer....maar ik ben verder wel fan van haar hoor. Maar ze moet niet van die laffe kut-ballads gaan zingen
quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:39 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Hij heeft Marco Borsato ook in zijn top10 van favoriete liedjes staan
Ik stalk nu echt te veelquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er is echt 1 soort genre waar ik niks maar dan ook niks mee heb: alles wat in de buurt komt van hardrock, progrock, progmetal, metal en stoner.quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:39 schreef Felagund het volgende:
[..]
Soms snap ik je echt niet.QOTSA verschrikkelijk vinden, maar Anouk dan wel weer leuk vinden.
quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:43 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
hey Norrage, in de jaren '80 was er een Veronica-programma genaamd Schoolplein, dat School van Supertramp als thema had, je kunt nog veranderen bij de dag top 5.
Dat heb ik ook wel een beetje, of te pretentieus of te commercieel/simpel.quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:43 schreef Tchock het volgende:
[..]Volgens mij vind jij alles wat je niet kan waarderen pretentieus.
quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:42 schreef Norrage het volgende:
[..]
Er is echt 1 soort genre waar ik niks maar dan ook niks mee heb: alles wat in de buurt komt van hardrock, progrock, progmetal, metal en stoner.![]()
Verder luister ik eigenlijk alles. Maar dat soort pretentieuze kutmuziek die zo geforceerd hard moet zijn met cliche klinkend gitaargeronk. Bah bah bah.
Dat en Britpop met een te Brits accent als The Smiths
Ja eigenlijk wel. Ik weet eigenlijk niet wat dat woord betekend misschienquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:43 schreef Tchock het volgende:
[..]Volgens mij vind jij alles wat je niet kan waarderen pretentieus.
Zoals The Lumineersquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:44 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel een beetje, of te pretentieus of te commercieel/simpel.
Norrage en muziek. Een illustratie:quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:39 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Hij heeft Marco Borsato ook in zijn top10 van favoriete liedjes staan
Je kunt heel veel van QOTSA zeggen maar níet dat het pretentieus is. Het is natuurlijk sowieso een typisch modewoord wat mensen te pas en te onpas gebruiken sinds een paar jaar voor onwenselijke zaken.quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:44 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel een beetje, of te pretentieus of te commercieel/simpel.
quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:45 schreef DO2 het volgende:
[..]
Norrage en muziek. Een illustratie:
[ afbeelding ]
Haterquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:46 schreef Arn0 het volgende:
Ja, Suede, dát is pretentieuze meukQOTSA alles behalve.
Ja. Dingen die algemeen geaccepteerd worden als tof en goed in 'onze kringen' boor je compleet de grond in en Marco Borsato vind je tof. Dus, ja. Vreemd.quote:
Die bewegingen danquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:46 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Mijn probleem met the Smiths is zeker niet het te brits accent, maar het te hoge dameskappergehalte
Nee serieus, ik kan Britse jaren '90 muziek enorm waarderen. Oasis, geweldig. Pulp, héérlijk (wat sommige mensen dan weer vreselijk vinden), Blur ook fantastisch. Maar Suede.. Beetje het gehandicapte kindje van de Britpopfamilie.quote:
Pretentieus is beter willen zijn dan je bent. Je voordoen als iets veranderends en belangrijks als dat niet zo is. QOTSA is simpel rechttoe-rechtaan vaak, maar die zul je nooit horen zeggen dat ze iets anders zijn dan dat. Sterker nog, Josh juicht altijd de simpelheid en repetitie van zijn muziek toe (Robot Rock heeft hij het gedoopt). Het omgekeerde van pretentieus dus.quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:47 schreef Norrage het volgende:
Maar mensen, wat is pretentieus dan precies? EN wat ik hierboven heb proberen te omschrijven, hoe zou je dat dan noemen?
quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja. Dingen die algemeen geaccepteerd worden als tof en goed in 'onze kringen' boor je compleet de grond in en Marco Borsato vind je tof. Dus, ja. Vreemd.
quote:
Ik moet bij dat soort genres altijd de wiki gebruikenquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:47 schreef Kerftminister het volgende:
Stoner Rock/Desert Rock en alles wat eromheen zit vind ik juist heerlijk. Ik houd wel van het redelijk ontoegankelijke spul, anders wordt het ook zo saai he.
Niet gelijk wapens gaan gebruiken hoorquote:
Ik heb exact hetzelfde bij jou. En nee, ik vind Marco Borsato niet kut omdat ik het kut moet vinden, maar omdat al mijn nekharen overheid gaan staan als ik het hoor.quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:50 schreef Norrage het volgende:
[..]
[..]
Ik weet niet. Ik heb het gevoel dat jullie soms gewoon je best doen om dingen kut te vinden die dat eigenlijk niet zijn, om er een beetje bij te horenik ga af en toe een beetje tegen de stroming in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |